Derbi Senda 50 segu lahja
Moderaator: Moded
Derbi Senda 50 segu lahja
Endal sai mõistus otsa, kuigi väga ei looda ka interneti teel abi leida, kuid järsku õnnestub. Pealkirja ei oskanud ka paremini sõnastada...
Masinaks Derbi Senda 2007 aasta 50cm3 minarelli am6 mootoriga vist peaks olema, lisaks sportsummuti ja 21mm karburaator. Minu käes on ta kogu aeg vigane olnud, sain ta sellisena. Probleemiks siis, et alguses saab täitsa esimesed kolm käiku tühjaks lasta ja siis poob kogu aeg kinni ning tõmbab pöörded kõrgele ehk täpselt nagu ei saa kütust kätte ja kulutab ära karburaatoris olnud bensu? Nii, alustasin kõige lihtsamast, puhastasin igatipidi karburaatori ära, kontrollisin vaakumklappi, tõstsin veel ka ujukinõela ja ujuki ühe teise karburaatori pealt ümber, vana nõel tundus justkui kinni jäävat. Proovisin kord ka ilma vaakumita, et lasin otse kütusel peale joosta kogu aeg, aga ka siis tundus, et probleem on alles. Olen üritanud tagada talle igat moodi kütuse peale saamine, aga ei ole siiski veast lahti saanud. Kui vaakumklapp ei ole karpa külge ühendatud, siis tundub igati kenasti toimivat, kuid kui bensuvoolik ära ühendada, siis justkui jääb kohati õhk vahele? See veel tundub natukene kummaline, aga siiski vaakumklapp tundub toimivat. Hetkel läks ka küünal läbi, et proovin selle lähiajal uue hankida ja siis edasi tegeleda, okei ausalt tglt ei oska enam midagi proovida või teha. Äkki kellelgi leidub mulle häid soovitusi enne, kui ta kusagile tegemisse viin.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Muutsin veidi loetavamaks pealkirja.
Lisaõhk äkki kuskilt? Sisselaske kollektor, simmerid, õhu sissevõtu toru. 21mm karbussist peaks sellele viiekümnesele küll piisav olema, et küttenälga ei jääks. Originaal ju üldse 17,5mm. Vaakumkraani viga ei saa ju olla, sest ilma selleta oli ju ikka sama viga sinu jutu järgi.
AM6 mootor pole see kohe kindlasti. Derbil enda mootor.
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Vabandan, ei ole veel selle pilliga nii hästi kursis, olen varem pigem rohkem rolleritega tegelenud. Aga olen juba ka lisaõhu probleemi kontrollinud, vähemalt nii palju, kui kontrollida suutsin, simmeriteni küll ei ole jõudnud. Sai proovitud stardiabi abil, et seda pritsitud nendele kohatadele, mis võivad olla probleemsed, samuti sai korraks tehtud uus kollektori ja karburaatori vahele kummijulla, et ka see täielikult välistada, polnud ka sellest abi. Ja samas, kui tegemist oleks lisaõhuga, siis oleksid nähtavasti tal ju kogu aeg pöörded kõrgel või ma eksin? Või jääb lihtsalt mingi hetk vaakum nõrgaks kui lisaõhk? Kohe üldse ei oska enam kusagilt poolt läheneda. Simmereid võiks muidugi kontrollida, aga nõuab palju lammutamist ja enamasti nad püsivad siiski oma kohtadel.
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Kavatsen lihtsalt järgmisena, kui masina juurde satun proovida lihtlabaselt suuremat düüsi, kuna tglt segukruvi oli täiesti kinnises asendis ja väga siiski ei tea, kuidas seda masinat timmitud on või mida iganes, uue karpa proovime oleks ka väga tore, aga pole kusagilt võtta. Kui nüüd lähiajal asja ei saa, siis viin kusagile tegemisse. Vaja oleks masin arvele võtta, aga sooviksin enne siiski selle jama korda saada. Kui kellelgi on veel ideid, siis tulistage.
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Kui segusiibri nõela tõstmine ei aita, või on juba lõpuni üles tõstetud, siis võid sutsu jämedamat peadüüsi küll proovida.
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Võib ära lukku panna! Viga oli siiski karpas, mis täpselt, seda ma hetkel ei oska öelda, kuna ise sellele jälile ei saanud. Uue karburaatoriga töötas ja kuuldavasti hetkel vana peal tagasi. Tänud kaasa mõtlemast!
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Kuna teema veel avatud kasutaks ära võimalust siin kerge offtopic küsimuse jaoks.. Milline oleks kõige optimaalsem suhe segada sellele masinale kütusesegu? 1:50?
Ja teema lõpetuseks oli siiski karburaator nii umbes, et puuriti lahti, puhastati ära ja liimiti pmst kokku tagasi.
Re: Derbi Senda 50 segu lahja
Tänapäevastel mootoritel ja õlidel on jah vast 1:50. Manuaal ilmselt muidugi ütleb rohkem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.