Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Moderaator: Moded


Teema algataja
aleksa24
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Sept 2014, 12:17

Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas aleksa24 » 18 Mär 2015, 00:07

Deltaga probleem. Miks bensiin, küttesegu silindris must on? Keeran küünla maha, küünal on märg, tähendab, peale tuleb, aga see on täiesti must, sodi on täis, mis seal näppude külge jääb. Ainus koht, kust seda tulla saab, on käigukast, seal on ju õli sees. Kuidas see aga silindrisse satub? On mingi tihend läbi või, ei kujuta üldse ette.



grahv
Postitusi: 1006
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas grahv » 18 Mär 2015, 08:00

aleksa24 kirjutas:Miks bensiin, küttesegu silindris must on? Keeran küünla maha, küünal on märg,
1. Silindris toimub ju põlemine - loomulik, et seal mingil määral tahma ja nõge leidub.
2. Liiga rikas segu (märg küünal) tahmab küünla kiirelt.
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 260
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R » 21 Mär 2015, 10:34

Tore ,kui uusi küsijaid leidub. Endal jällegi lahja segu, krdi karpal pole segukruvigi väljas pool ,peab lahti kangutama jälle.
Õhu kruvi rohkem kinni keerasin, ja siis pöörete oma juurde ,et välja ei sureks ,aga siis jälle teine häda ,et sidurit lahutades ei pruugi pöörded alla minna.
Clearly says more oil gives more Power

fomoco
Postitusi: 69
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360

Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas fomoco » 27 Mär 2015, 08:37

Lehtlaan_R kirjutas:Tore ,kui uusi küsijaid leidub. Endal jällegi lahja segu, krdi karpal pole segukruvigi väljas pool ,peab lahti kangutama jälle.
Õhu kruvi rohkem kinni keerasin, ja siis pöörete oma juurde ,et välja ei sureks ,aga siis jälle teine häda ,et sidurit lahutades ei pruugi pöörded alla minna.
Õhulekked karpa juurest või silindri vahelt.
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1557
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas 426f » 27 Mär 2015, 09:22

internetis parandades on alati igal mootoril õhuleke karpa ja silindri vahel.sellel karpal on olemas segukruvi mille sa kinni keerasid.Idle Air Mixture Screw.riga võrril oli sama kruvi mida sõidu ajal kinni keerates(saab vähem bensiini peale) sai mootorile pöördeid juurde ja kui võrril oli töötav sidur siis seda sama kruvi lahti keerates(saab rohkem bensiini peale) sai timmida mootori tühikäigul töötama.eelmisel aastal oli su keewail rikas segu,peksis küünla vahe tahma täis.kui sõita ka tahad vii motodepoo töökotta reguleerimisele(maksab natuke raha ja odavam kui uusi juppe mootorile osta) ennem kui mootor katki läheb
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 260
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R » 30 Mär 2015, 12:08

Kindlasti tuleb viia karpa reguleerimisele, vastu tuult jõudu pole, pealegi läbisõit on varsti 17 000km, pole mingit kolbe, ega rõngast vahetanud, midagi ära lääb ,siis pigem tuleb uus silinder mõtesse:)
Clearly says more oil gives more Power



Vasta

Mine “Mopeedid”