Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
Moderaator: Moded
Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
Deltaga probleem. Miks bensiin, küttesegu silindris must on? Keeran küünla maha, küünal on märg, tähendab, peale tuleb, aga see on täiesti must, sodi on täis, mis seal näppude külge jääb. Ainus koht, kust seda tulla saab, on käigukast, seal on ju õli sees. Kuidas see aga silindrisse satub? On mingi tihend läbi või, ei kujuta üldse ette.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
aleksa24 kirjutas:Miks bensiin, küttesegu silindris must on? Keeran küünla maha, küünal on märg,
- Silindris toimub ju põlemine - loomulik, et seal mingil määral tahma ja nõge leidub.
- Liiga rikas segu (märg küünal) tahmab küünla kiirelt.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
Tore ,kui uusi küsijaid leidub. Endal jällegi lahja segu, krdi karpal pole segukruvigi väljas pool ,peab lahti kangutama jälle.
Õhu kruvi rohkem kinni keerasin, ja siis pöörete oma juurde ,et välja ei sureks ,aga siis jälle teine häda ,et sidurit lahutades ei pruugi pöörded alla minna.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
Lehtlaan_R kirjutas:Tore ,kui uusi küsijaid leidub. Endal jällegi lahja segu, krdi karpal pole segukruvigi väljas pool ,peab lahti kangutama jälle.
Õhu kruvi rohkem kinni keerasin, ja siis pöörete oma juurde ,et välja ei sureks ,aga siis jälle teine häda ,et sidurit lahutades ei pruugi pöörded alla minna.
Õhulekked karpa juurest või silindri vahelt.
Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
internetis parandades on alati igal mootoril õhuleke karpa ja silindri vahel.sellel karpal on olemas segukruvi mille sa kinni keerasid.Idle Air Mixture Screw.riga võrril oli sama kruvi mida sõidu ajal kinni keerates(saab vähem bensiini peale) sai mootorile pöördeid juurde ja kui võrril oli töötav sidur siis seda sama kruvi lahti keerates(saab rohkem bensiini peale) sai timmida mootori tühikäigul töötama.eelmisel aastal oli su keewail rikas segu,peksis küünla vahe tahma täis.kui sõita ka tahad vii motodepoo töökotta reguleerimisele(maksab natuke raha ja odavam kui uusi juppe mootorile osta) ennem kui mootor katki läheb
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Paagis puhas,karburaatoris puhas,silindris must.
Kindlasti tuleb viia karpa reguleerimisele, vastu tuult jõudu pole, pealegi läbisõit on varsti 17 000km, pole mingit kolbe, ega rõngast vahetanud, midagi ära lääb ,siis pigem tuleb uus silinder mõtesse:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.