Re: Tsikli transport kaugematesse maadesse
Tere. Kas oleks võimalik saada tsikkel eestist küprosele? Kui võimalik merekonteiner siis pakiks ka auto sinna. On firmasid eestis kes liigutavad kaupa sel suunal. Igasugune info teretulnud. Terv.
Tere. Kas oleks võimalik saada tsikkel eestist küprosele? Kui võimalik merekonteiner siis pakiks ka auto sinna. On firmasid eestis kes liigutavad kaupa sel suunal. Igasugune info teretulnud. Terv.
Salernost Limassoli saab täitsa praamiga: http://www.cruisecyprus.com/grimaldi_fr ... ruises.htm
lucifer kirjutas:Tere. Kas oleks võimalik saada tsikkel eestist küprosele? Kui võimalik merekonteiner siis pakiks ka auto sinna. On firmasid eestis kes liigutavad kaupa sel suunal. Igasugune info teretulnud. Terv.
Konteineritega möllavad Maersk, APL, CF&S. Kindlasti on neid veel, aga need tulid kiiruga meelde. Vb aitavad ka suuremad transpordifirmad nagu DSV, Alpi Eesti, ETS Logistika jne.
Kõike saab viia kõikjale,aga kahjuks jääb eksootilisse paika tehtava teenuse hind tihti mõistlikuse piirest välja.
Kui,aga konkreetselt siis tegevus võiks olla järgmine.
Tsikli pakendad ära ja siis pakendi mõõtude järgi saab võtta pakkumisi. Ilmselt kõik suuremad logistika firmad on ka kas ise või läbi vahendaja seal esindatud.DSV,DHL,Schenker, K&N jne.
Uuriks ka, et kas kellegil kogemust tsikli transportimisega Hispaaniasse, nt Marbella kanti ? Mis hinnaklassi võiks see jääda ? Edasi-tagasi näiteks.
Motovedu.ee teeb Barcelona-otsi.
DSV kunagi pakkus nii, et ühe tsikli viimine Barcelona kanti ja tagasi oli mingi 600 eur, kahe tsikli viimine 700 eur - panevad tsikliraamid üksteise otsa ja rekkas võtab sama palju ruumi.
AnTyx kirjutas:Motovedu.ee teeb Barcelona-otsi.
DSV kunagi pakkus nii, et ühe tsikli viimine Barcelona kanti ja tagasi oli mingi 600 eur, kahe tsikli viimine 700 eur - panevad tsikliraamid üksteise otsa ja rekkas võtab sama palju ruumi.
Kas seal pakkumises motika jaoks metallraam oli DSV poolt ja selle hinna sees? Puidust isetehtud raamiga ei julgeks üksteise otsa laduda.
Jah, see oli "sõidan tsikliga terminaali kohale" tingimustel. Raamid, pakkimine jne oli nende poolt.
RasmusL kirjutas:Uuriks ka, et kas kellegil kogemust tsikli transportimisega Hispaaniasse, nt Marbella kanti ? Mis hinnaklassi võiks see jääda ? Edasi-tagasi näiteks.
Edasi-tagasi, ukselt uksele Eesti-Hispaania 800 €
info: profumo.info@gmail.com
Päris teemasse pole aga uut ei taha algatada... Kas keegi saaks aidata transpordi raami joonistega?
Sepp1 kirjutas:Päris teemasse pole aga uut ei taha algatada... Kas keegi saaks aidata transpordi raami joonistega?
Millist abi vaja on? Lihtsalt paberil olev digitaliseerida? Joonisega saaks aidata aga konstruktsiooni ja värki ei tahaks küll ise välja mõtlema hakata
@Sepp1 - DSV transpordihoone taga (Sakus) seisavad vist mitu tükki, võib olla keegi viitsib sulle neid pildistada ja mõõdud võtta...
Sepp1 kirjutas:Päris teemasse pole aga uut ei taha algatada... Kas keegi saaks aidata transpordi raami joonistega?
Mis su tegelik vajadus on? Kas sa tahad saada DSV poolt kasutatavaid transpordiraami jooniseid/mõõte või sa tahd saada transpordiraami jooniseid, mis sobiksid spetsiifiliselt sinu tsikli jaoks? Ma pole 100% kindel, et sinu masin nende nende DSV raamide vahele ära mahub. Kas mahub?
motovedu.ee annab neid rendile, - võta paariks päevaks näidiseks. Neid on kahes mõõdus, kõige pikkemad 2,7m.
Puutusin hiljuti kokku sama probleemiga: vaatasin natuke pilte googlist, mõõtsin oma tsiklit. Paar päeva nuputasin ja paar õhtut ehitasin. Jooniseid ei hakanud tegema (kuigi valdan vabalt 2D-3D programme).
Olulised punktid on:
Sepp1 kirjutas:Päris teemasse pole aga uut ei taha algatada... Kas keegi saaks aidata transpordi raami joonistega?
Mina tegin tsikli transpordialuse uue tsikli transpordialusest. Tean paari tsiklipoodi Tallinnas mis on õnnelikud kui raamidest lahti saavad. Õige pisut oli mugandamist vaja aga pigem kosmeetilist laadi. Kuna soovisin kinnist kasti siis vineer tuli poest juurde osta. Ja kruve ka.
vaja teha 6 raami mida siis võimalik teineteise peale tõsta, et võtaksid koormas vähem ruumi ( kolme raami põranda pind). raam peaks olema universaalne ehk siis peks sobima suurele matkarattale kui ka väiksemale!
Macintosh kirjutas:Sepp1 kirjutas:Päris teemasse pole aga uut ei taha algatada... Kas keegi saaks aidata transpordi raami joonistega?
Mis su tegelik vajadus on? Kas sa tahad saada DSV poolt kasutatavaid transpordiraami jooniseid/mõõte või sa tahd saada transpordiraami jooniseid, mis sobiksid spetsiifiliselt sinu tsikli jaoks? Ma pole 100% kindel, et sinu masin nende nende DSV raamide vahele ära mahub. Kas mahub?
Dsv veab suuri gessusid näiteks. Kusagil netis oli Jaagup Kreemi ja Co ratas transpordiks valmis pandult. Nii et kui just Goldwingi ei plaani saata, siis suuruse osas küll mingit probleemi pole.
Raam näeb selline välja,nagu pildil. Ilmselt saad seda ise omal vajadusel tuunida ja rataste kinnitused saab laiuses regullitavad teha(esirattale on seda tegelikult ainult vaja).
Veokitesse mahtuv kaubapakendi standard mõõt on 2,6x2,4m. Need on siis mõõdud,mille saab peale võtta nii külmikfurgoon,kui tenthaagis. Kui kasutada mega treilerit või eurovasikat,siis saab kõrgus olla 2,9-3,3m aga pigem arvestaks 2,9-ga.
Ehk,kui tõstad kaks raami üksteise otsa,siis saab üks raam olla 1,3m kõrge. Rattal võetakse kõrgemad jupid küljest või siis kui ei saa tuleb ühe korrusega vedada. Tõenäoliselt on mõistlik raami laius teha 1,2 ,sest siis saad ka kaks raami panna pikuti üktseise kõrvale,et mahuks vajadusel pikem ratas sisse. Tõsta peaks raami saama nii kahvel tõstuki,kui rockla tüüpi asjaga,sest autos sees peaks ka seda saama liigutada. 1,2m laiuse alt ulatab rockla läbi.
Väike leid netist ka. (https://goo.gl/Xycfmb)
Meilt läks viimati ratas selliselt Prantsusmaale. Kulu üks eur alus ja kaks rihma
Motard.ee kirjutas:A19D0359-6B45-4B5E-B2D3-2EF68E7579A0.jpeg
Meilt läks viimati ratas selliselt Prantsusmaale. Kulu üks eur alus ja kaks rihma
Meie laost käib ka aeg ajalt läbi soomlaste rattaid Hispaania -Soome või vastupidi. Chopperid püsivad EUR alusel lausa ise püsti,aga paar rihma on ikka ka pandud.Alusele ratta kõrvale mahub veel päris arvestatav kogus pagasit. Hispaaniast Soome minevatel on rattaga koos ikka üsna tihti mõned veini või õlle kastid,varustus ja veel üht teist
Bike või matka rattad vajavad jah mõnda lisaklotsi ja akutrelli nende kinnitamiseks.
Tere Lugupeetavad
Ei hakkanud uut teemat aretama.
Küsin, ega juhuslikult keegi ei otsi võimalust enne Jaanipäeva IT/DE/FR/ES poole transportida tsiklit ja siis ca 2 nädala pärast tagasi?
Ehk lööks kampa, et transport soodsam oleks?
Näiteks, DSV'lt hinna info selline: TLL-Velno (Holland, 60km Düsseldorfist)-TLL ca 600€+km ühe tsilki eest, ja kaks ratast - 640€/ed.-tagasi + km...
motovedu.ee (Tll-Milano-Tll) vastas väga kiirelt, kuid tundub et minu tsikkel on lubatust veits pikem (240cm vs 260cm).
Siin mingi seltskond läheb 11. juunil.
On kellelgi kogemusi?
https://www.aircanada.com/cargo/en/ship ... cycle.html
Kas keegi teab kas Gruusia kanti ka keegi vedusid teeb?
Veoauto liiklus käib sinna üle Ukraina ja pole kuulnud,et Eesti firmad sinna sõidaks. Mingeid üksikuid vedusid võibolla,aga süsteemset kabaliiklust pole kohanud.
www.ukrferry.com Tsernomorsk-Batumi või Poti
Minu mäletamist mööda on Gruusiasse käidud Türgi kaudu. Mis firmaga ei tea aga olen aru saanud et DSV veab päris paljudesse kohtadesse..
https://www.ee.dsv.com/maantee-transpor ... ia/Gruusia
teevad hinnapakkumise sama päeva jooksul.
Tegelikult oleks tore, kui keegi viitsiks näidishinnad esimesse posti kokku koondada vastavalt transpordi liigile (lennuk, merekonteiner, rekka jne). Kui juba suurusjärgu suuremad pakkumised, siis on teada, et kohe uurida ka teisi viise.
Sinna siis järgi ka, mis ratas ning firmaga.