Rendiratta valik

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
MEs??itja
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Mai 2017, 11:21

Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas MEs??itja »

Millist renditsiklit sellisest valikust soovitate Lõuna-Euroopas mõne nädalaga mõne tuhande kilomeetrise tripi tegemiseks? Juht väikese kogemusega mees, keskmist kasvu, kavatseb sõita maanteedel ja linnatänavatel, kehvad teed ja offroad pole plaanis, kaassõitjat pole. Tahab, et oleks võimalikult mugav ja rahulik.

BMW F800R
Honda 800 Crossrunner
Bmw F650GS (800ccm)
Suzuki 650 V Strom
Kawasaki 650 Versys
Honda NC700XA

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Honda 800 Crossrunner - kiire, lahe mootor, sobib kiirteele
Kawasaki 650 Versys - lõbus, jõuline, madala veoga mootor, ökonoomne, ei sobi kiirteele
Honda NC700XA - ökonoomne

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

akvanaut
Postitusi: 161
Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
Asukoht: Pildiküla
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas akvanaut »

V-strom - mugava sadulaga.


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas will111 »

mis tähendab ei sobi kiirteele? mille järgi selline järeldus? ma väga ei usu, et kirjelduse kirjutanud isik seal kiirteel olulist aega oluliselt suurema kiiruse juures kui 150kmh veetma hakkab, pigem vähem kui on kirjas, et mugav ja rahulik sõit. kõik need rattad on selleks võimelised ilma, et oleks surmani piinatud motorolleri tunne.

sellest mudelivalikust minumeelest ükskõik millisega neist ratastest võib teha soovitud tripi, mingit eriti märkimisväärset vahet ei oleks, pigem tuleks tegijal endal peale istuda ja lihtsalt proovida, mis mugavam tundub. kergem ja kitsam ratas ilmselt linnas ja kurvilistel mägiteedel parem.

Kasutaja avatar

Luik
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Mär 2006, 19:10
Tsikkel: Honda NC750X DCT
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas Luik »

will111 kirjutas:

kõik need rattad on selleks võimelised ilma, et oleks surmani piinatud motorolleri tunne.

+1. Mõnetuhande kilomeetrisele reisile sobivad tõesti need kõik üsna hästi. Aga mõned oma kogemused. Kui pole harjunud, siis NC700XA (manuaali) osas võib häirima hakata madal redline - kiirendad pidevalt "piirajasse". XD-l (automaadil) seda viga pole, aga samuti vajab harjumist. Samuti on näiteks V-Stromi standard klaasiga tuulekaitse parem, kui NC standard klaasiga. Samas V-Stromi mootor tundub jõuetu, kuigi tegelikult suurt erinevust pole. Crossrunner on bahnil kindlasti kõige lõbusam, aga samuti oleks parem, kui oleks hea (vaikne) kiiver. Muude rataste osas isiklikud kogemused puuduvad. Aga võtaksin julgelt ükskõik millise nendest. Hea oleks muidugi, kui korraks saaks enne otsas istuda vähemalt, et kas isteasend sobib.

Sõidan ja eriti ei mölise.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

will111 kirjutas:

mis tähendab ei sobi kiirteele? mille järgi selline järeldus?

Been there done that. Elik 35 000 kilomeetrit Versyse sadulas annab põhjendatud aluse seisukohavõtuks.

Aga kui järele mõelda, siis ma valiks kas Honda Crossrunneri või Kawasaki, mõlemad on väga lõbusad rattad (V-Stromi kohta seda kahjuks öelda ei saa). Honda on kiirem, Versys lõbusam. Ja "ei sobi kiirteele" tähendab siin pigem seda, et üle paarisaja kilomeetri kiirteel Versysega on lihtsalt piin. Reaskahaene mootor ikkagi. 120-15kmh on tal @5000rpm mis on parim pööretevahemik, üle selle läheb tuntavalt punnitamiseks. See ratas tahab väikseid teid, agressiivset sõitu ja palju kurve saada siis on ta omas elemendis.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas M.T. »

MEs??itja kirjutas:

Honda 800 Crossrunner

Mis aasta mudelist jutt käib ehk kas esimene põlvkond või II-ne? Esimese osas oskan ehk midagi kommenteerida.


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas will111 »

"120-15kmh on tal @5000rpm mis on parim pööretevahemik"

kas pidasid silmas siis kiirust 105 või mida selle esitusega mõtlesid? mul omal oli SV, mille puhul 100 oli 4500-5000rpm (olenevalt mis ülekannet parasjagu kasutasin) ja minumeelest nii sõita oli täiesti okei. samas ka 120-130 ei tundunud üldse punnitamisena. 150-160 juba küll. R2 mootor peaks pisut kõrgematel pööretel siiski olema vist natuke veel vaoshoitum, niipalju kui mäletan ühest enda kunagisest R2 kawasakust.
uue versuse kohta kirjutatakse, et selle mootor on vibravabam ja vibra levib raamile edasi ka vähem, mis julgeks eeldada, et peaks ju täitsa okei sõita olema :) teisalt ma ei olegi üle paarisaja kilomeetri järjest ühegi tsikliga maanteed mõõtnud, minumeelest lihtsalt piin on see ükskõik millega, olenemata mootorist :D fix asend väsitab.

aga ise paneks väga tugeva +1 sellele hea kiivri väitele! ma lausa väidaks, et väga hea ja üsna kehva kiivri vahe tsikliga pikal sõidul võib olla oluliselt märgatavam kui siit listist ühe või teise ratta erinevus


Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

Tere

Kes ja kus rendib tsikleid, leidsin ainult hd-d?
Paar, kolm nädalat ja 5000-6000 km.
Tahab keegi lasta sissesõitu teha, kel omal aega pole? :mrgreen:

Terv

Silmad kardavad, käed teevad.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 450
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 99 korda

Re: Rendiratta valik

Lugemata postitus Postitas jkristjan »

Honda NC700XA omab suurt integreeritud pagasiruumi, kuhu mahub kiiver, saab lukustada jne. Võta seda arvesse kui vaatad teiste rataste lisavarustust. See viimane ongi just olulisem - pagasi lahendus, tuuleklaasi suurus, kukkumisrauad, self-cancelling indicators jne, lõpuks sõltub sinu mugavus väga palju kõigest sellest, mitte niivõrd margist ja mudelist. Ja uuri enne, kas rentija on nõus heeblid ja hoovad sinu järgi reguleerima või mis võtmeid peaksid kaasa võtma, et seda ise teha. Tavaliselt lehtvõtmed 10 ja 8 ajavad ära 80% asjadest.

In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”