1. leht 4-st

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 10:05
Postitas urmas66
042083 kirjutas:

Peab mingi cruise controlli peale aretama ja sadul võttis tagumiku ka kangeks. Üle 100 km korraga ei tahtnud lasta.
Ise ka nõrk muidugi. Esimesel päeval võttis turja ka kangeks. Enne sõitu olin see aasta ca 100km läbinud, nüüd kokku 3850.
Sakslastest kämpa naabritele ülesin, et 1150km päevas, siis nad arvasid, et crazy man.

Sa oled äkki liiga kriitiline enda suhtes? :D 1150km päevas võtab iga rattaga kannikad hellaks.
Kruisiks on minul see scottoileri jublakas gaasirutskal ja on väga mugav.Ostsin Motodepoost ja on ilmselt ka mujal müügil.

scottoiler_cramp_buster_1321_1844.jpg
scottoiler_cramp_buster_1321_1844.jpg (15.58 KiB) Vaadatud 11802 korda
--------------------------------------------------------

Teema saab alguse siit viewtopic.php?f=38&t=98888&start=180#p776342

lahutasim ära, sest läks "püsikiirusejoidja" aruteluks

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 16:10
Postitas 042083

Ma sarnast olen kunagi kasutanud, aga kaks suurt miinust olid, et linnas sõitmisel segas ja käsi lahti pole võimalik sõita.
Kaoko toodab mingit suht lihtsat süsteemi. Peab ära katsetama.

Üritan sadula nurka veits sättida ehk saab parem. Muidu asulates püsti ja trassil vahepeal kaasreisija istmel, et vähegi kanne puhata.

1000 km kindlasti on ka palju sõita ja mõistlik oleks poole vähem sõita, aga seekord oli valida kas kiire reis või üldse mitte.


Re: Parim matkaenduuro?

Postitatud: 27 Juun 2017, 16:17
Postitas urmas66

Kas seda pidasid silmas? Tundub huvitav asjake olevat.Ilmselt koos selle minu omaga võib lausa väga hea kombo olla


Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 16:28
Postitas Lepa

See, millele ülal viitasin, ongi põhimõtteliselt sama, mis Touratech müüdav Kaoko, lihtsalt poole odavam:
http://www.matotec.de/epages/64333336.m ... pomat%201"

Cruise control cruise control.jpg
Cruise control cruise control.jpg (30.38 KiB) Vaadatud 11881 korda

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 21:06
Postitas Hanno

Oma kogemusele tuginedes julgeksin väita, et see (Kaoko vähemalt) on üsna raharaiskamine. Paigaldasin selle BMW r1200R-le enne reisileminekut. Suuremal kiirusel teda peale saada on üsna suur tegemine ja sättimine. Oleks gaasirulli vedru nõrgem, siis võibolla olnuks lihtsam. Aga sisuliselt läks ikka kaht kätt vaja, et teda mingil mõistlikul kiirusel hoidma saada. Paar korda kasutasin vist u. 6 aasta jooksul mil ta peal oli.
Aga nagu ikka ei saa ka välistada, et probleem oli minus endas.


Friktsioonlukuga cruise kontrol mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 22:53
Postitas Antskala

Mul sarnane kogemus. Kui suudad pinge peale keerata, siis on väga keeruline gaasirull täpselt õigesse asendisse saada või väga väikesel määral asendit muuta. Paigaldasin 4 aastat tagasi ja kasutanud pole peaaegu üldse.


Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 23:04
Postitas Motomarket

Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 23:16
Postitas Macintosh

WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.

Go Cruise Black Moto.jpg
Go Cruise Black Moto.jpg (20.14 KiB) Vaadatud 11866 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 23:21
Postitas Madlobster

Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.

Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 23:32
Postitas urmas66
Macintosh kirjutas:

WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.
Go Cruise Black Moto.jpg

Tegelikult seda hoidmist pole ilmselt vaja rohkem,kui mõneks hetkeks,kui parema käega midagi teha tahad või siis tõesti kiirteel kus lased pikemalt ühtlase kiirusega.Ma näiteks valdan GPS-i näppimist paremaga kuidagi ladusamalt.Või on vaja parema tasku lukk kinni tõmmata,sest unus lahti.Maci pakutu laadset saab lausa alates paarist eurost kuni 20+ originaali eest ja selle võiks täitsa ära proovida.Ma olen mingitel hetkedel sellest puudust tundnud.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 27 Juun 2017, 23:39
Postitas nastix88

Selline on vb veits parem. Sellised mis piduri vajutusega maha tulevad hakkavad 150+ euri.
https://www.amazon.com/Kuryakyn-6218-Un ... motorcycle

Cruise_control_33_81j27A8UetL._SL1500_.jpg

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 07:42
Postitas Romka

Võimsamal rattal on maanteel ühtlasel kiirusel gaasi peale keeratud minimaalselt, midagi umbes 2-3mm. Nii väikest käiku mingi abivahendiga fikseerida jube keeruline.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 09:08
Postitas pühak

Kas need, millest siin viimases otsas juttu, on püsikiiruse või gaasirutska hoidjad? Et näiteks mäest üles ja alla sõites kas hoiab ka kiirust või mitte?


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 09:11
Postitas Hanno

ikka puhtmehaanilised rutskahoidjad


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 09:15
Postitas Piipz

Korra olen "päris" püsikiirusehoidjat ka proovinud, uuel KTM Super Adventurega.
Kui aus olla, siis see väga meeldis, isegi linnas kasutasin. Kaob vajadus pidevalt spidomeetrit vahtida, parem käsi ka vajadusel vaba jne.
Nupust saab kiirust juurde/maha, samamoodi nagu autol.

Aga kui on trossiga gaas, siis väga kahtlen, et sellist asja annab lisana peale panna.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 09:32
Postitas Tonis_T

Saab ka trossiga gaasile aftermarket ECC panna.
Üsna krõbe hind on aga kui võtta, et reisil mugav ja hoiab ära mõned trahvid, siis ehk tasub isegi mõelda?
Minu banditile maksab umbes 750€

https://www.mccruise.com/

Slide6_64d0d01f-6caf-49c9-886b-5a0573ae4718_600x.jpg

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 10:02
Postitas argoa

CCS100 Cruise Control on palju soodsam ja suhteliselt universaalne. Just mõeldud trossiga mudelitele. Oskab kompensaatorina vaakumit kasutada. Täpsus olla "plus/minus 1 MPH under average conditions".

crusie_control_complete package.jpg

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 16:39
Postitas kris.
Motomarket kirjutas:

Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

Cruise_control_19056_1350x900_RGB_72DPI.jpg

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 17:26
Postitas 042083
Spoiler
kris. kirjutas:
Motomarket kirjutas:

Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

terv
Kris.

Ma ise ka täpselt samal arvamusel. Gaasi lukustit ei saa kindlasti võrrelda elektrilise kiiruse hoidikuga, aga mingil hetkel ta oleks abiks, et väheke kätt puhata.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 17:45
Postitas Motomarket
Spoiler
kris. kirjutas:
Motomarket kirjutas:

Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

terv
Kris.

No eks maitseid kasutusmugavusest on seinast seina ja kindlasti mängib rolli ka tehniline lahendus, kuidas see cruise tehtud on. Mina rääkisin Kaokost ehk sellest, mis käib gaasirulli otsa. Selle miinus on nimelt see, et tugevama vedruga gaasi puhul pead sa selle päris kinni keerama, et gaas uuesti maha ei kukuks. See aga tähendab, et kerge gaasiga mängimine jooksvalt ei ole just kuigi mugav.

Täpselt sama edukalt puhkab käsi ka selle vidinaga http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja
Aga olles juba aastaid elektroonilise cruisi peal, siis sealt enam tagasiminekut ei ole :D

kuryakyn-throttle-boss1.jpg
kuryakyn-throttle-boss1.jpg (8.71 KiB) Vaadatud 6552 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 18:41
Postitas reimps

Nöörijupp rutska ja nuppudeploki vahele "kiiluda" on kõige odavam "püsikas".


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 28 Juun 2017, 23:20
Postitas Macintosh
Madlobster kirjutas:

Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.
Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 12 Aug 2017, 09:57
Postitas 042083

Panin selle kirutud Kaoko tsiklile külge. Tõesti ei ole ta päris cruise control, aga kui mul on valida kas selline gaasi stopper või lenksu raskus, siis igal juhul gaasi stopper. Tegelikult on päris mõnus vidin.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 13 Aug 2017, 21:24
Postitas hannezk

Kui on EL gaasirutskaga tegu, siis on võimalik saada sellist, mis on suht mugav ja vähe ruumi võttev. Peaks saama ka teistele mudelitele, kui ainult KTM
https://www.cjdesignsllc.com/about-us/b ... d-1290-sd/

:bsmile:


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 13 Aug 2017, 23:18
Postitas JAWAmees

Soetasin sellise jubina(pesulõksu tüüpi gaasirutska fiksaator) http://www.ebay.com/itm/Black-Universal ... 2749.l2648

R1200GS puhul saab normaalse, sileda maastiku korral(HPS-Ääsmäe maantee) isegi püsikana kasutada- lühiajaliselt parema käe vabastamiseks kärab seega ideaalselt(arvestades oma hinda).

Hing ihkab muidugi reaalset püsikat... :(

J.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 14 Aug 2017, 08:37
Postitas smtasku

Saab ka ise teha, võimalusi palju. Mul tehtud selline

_20170814_082708.JPG

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 14 Aug 2017, 09:50
Postitas urmas66

Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 14 Aug 2017, 10:38
Postitas JAWAmees
urmas66 kirjutas:

Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.

Millise mõnuga täpselt on seotud gaasirulli paigalhoidmine maanteel sõites? :)

Mul tegelikult üks lihtne probleem- ma ei suuda sõita rattaga pikka aega stabiilse/legaalse kiirusega nii :mrgreen:
Kuna varem see mind väga ei kottinud(954, Busa), siis on väga keeruline korralikuks motoliiklejaks tagasi õppida.
GS on minu jaoks mugavuselt ideaalne ratas ning sõidaks hea meelega igapäevaasju, aga kahjuks ei saa sama moodi
tuimalt edasi lasta, kuna lubadest sõltub töö(kodu-töö ca 3600km iga kuu). Autoga sõidan GPS järgi püssariga 93kmh
ja pole miskit muret.

J.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 14 Aug 2017, 10:48
Postitas Madlobster
urmas66 kirjutas:

Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.

Püsikas linnavahel cruisimiseks ja kurvilisel teel kurve nautides jah mõttetu. Pikad maantee otsad käsi ühes asendis rutska vedru pinget hoidmas ajab lõpuks randme krampi küll ja mu arust igati mõnus lisa oleks (ise tunnen vahest puudust)
Mis puutub üleüldisesse kolme tähega vidinate lisamisse tsiklile olen ma veendunud, et üsna haige oleks kui need sinna ei jõuaks ja kogu maailm venelase kombel 30 aastat järjest ühte ja sama sitta ilma ühegi arenguta toodaks.


Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Postitatud: 14 Aug 2017, 11:08
Postitas madmax

Eks asi on maitses, nagu ikka. Mulle ja ilmselt ka suurele osale vanakooli sõidumeestest meeldib ise oma ratast ohjata ja piitsutada. Ma ei naudi ka autol neid kolmetähelisi lisasid.