Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
Krl kirjutas:Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
Ei sellest pole hullu. Küll tuleb aeg kui me igatseme taga vanakooli ABS, EBS JMS ning vaatame seda noorust, kes ajab ringi krt teab mis udupeente vidinatega. , mille selga ühel korralikul vanakooli mehel ei sünni istuda.
JAWAmees kirjutas:urmas66 kirjutas:Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.Millise mõnuga täpselt on seotud gaasirulli paigalhoidmine maanteel sõites?
Mul tegelikult üks lihtne probleem- ma ei suuda sõita rattaga pikka aega stabiilse/legaalse kiirusega nii
Kuna varem see mind väga ei kottinud(954, Busa), siis on väga keeruline korralikuks motoliiklejaks tagasi õppida.
GS on minu jaoks mugavuselt ideaalne ratas ning sõidaks hea meelega igapäevaasju, aga kahjuks ei saa sama moodi
tuimalt edasi lasta, kuna lubadest sõltub töö(kodu-töö ca 3600km iga kuu). Autoga sõidan GPS järgi püssariga 93kmh
ja pole miskit muret.J.
Eks vahe ongi selle,kas hobisõit või igapäevaelu.Ma sõidan ka 4000+ igas kuus autoga,aga tsikliga vahel peale tööd ainult oma lõbuks.Matkamine kord aastas on pigem teema ja seal on see scottoileri jublakas igati abiks,et käsi ei väsiks ning see nö klamber püsikas ajab mul ka nüüd ilmselt asja ära kui kohale jõuab.
Krl kirjutas:Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
Igatsen küll. Päris palju isegi.
Aga valisin ikka fašistliku kolmetähelise auto, millega pole muret ja millel peab sõidumõnu saamiseks ESP vms lolluse väljalülitama.
Igatseda võin nooruspõlve nõukaimesid ikka, ägedad ajad olid need IZ-i ja VAZ-iga nusperdamiseajad.
Krl kirjutas:Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
No siin on ikka vahe sees,et kas kehva kvaliteediga (nt nõukaegne) toodang või lihtsalt tehnoloogiline areng.Igal ajastul on ikka ka kvaliteetseid asju toodetud,mis ei vaja pidevat keeramist.Enamus karbussid ,mis ka nö tänapäevastel vanematel ratastel, on ikka sama tööpõhimõttega,mis oli punnvõrri karbuss ehk mootori tekitatud vaakumi abil tekib kütuse toimetamine silindrisse.
Krl kirjutas:Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
No vähemalt timmivad ära kui vaja, mitte ei tammu teeääres jalalt jalale treilerit oodates.
On ka kodanike, kes eelistavad kord aastas (kui sedagi) treilat oodata kui ülepäeva näpud õlised koguaeg midagi ropendades tee ääres timmida.
Kahtlustan, et esimesed on tugevas ülekaalus. Kuigi ei saa salata, see timmimise jutt väikse nostalgia ohke tekitab.
madmax kirjutas:Krl kirjutas:Huvitav kas vanakoolimehed igatsevad ka kruvikeerajaga karbussi timmimist poolel teel tööle, ja küünarnukkideni õliste kättega poejärjekorras seismist?
No vähemalt timmivad ära kui vaja, mitte ei tammu teeääres jalalt jalale treilerit oodates.
ehh... tänapäeval (ja kui right to repair liikumine natuke kaugemale jõuab) teed sama asja, aga telefon ühendub OBD pistikus oleva BLE jullaga. Lükkad slaideri pealt segu paika lihtsalt
Mul on selline nagu Motomarket viitas. Aga ebay'st saab täpselt sama tüki mõned korrad odavamalt https://goo.gl/sV731e
Maanteel korra sõitnud ning toimib hästi ja käsi ei väsi nii palju. Linnas on jah veidi segav, aga ehk on asi praegusel hetkel paksemas sõidukindas. Muidugi käib suhteliselt lihtsalt küljest ära ka ning saab taskusse pista.
Ma tellisin sellise,sain mingil ale päeval 22€-ga,kätte pole veel saanud.
https://www.aliexpress.com/item/BIKINGB ... 0.0.7EXiSq
See kummist mul oli ka,aga kuna mul on Scottoileri kämbla toetamise lapakas,siis see oli kuidagi liiga lai ja käele enam rutska peal nagu ruumi ei jäänudki.
Kui hästi nendega kiirus fikseetida õnnestub?
Või peab ikka sättima koguaeg, kuna kiirus kasvab või langeb?
Tellisin endale selle:
Soovisin midagi mis jääks statsionaarselt rattale ja ei ole möödaminejal sekundiga eemaldatav.
Esmapilgul täitsa ok ja istus ka aga peale Oxfordi installi enam peale ei mahtunud. Järgmisena prooviks analoogset nagu Urmas tellis.
Krl kirjutas:Kui hästi nendega kiirus fikseetida õnnestub?
Või peab ikka sättima koguaeg, kuna kiirus kasvab või langeb?
See ei ole püsikas selle sõna õiges tähenduses.Pigem asi ,mis laseb parema käe lenksult eemaldada mingiks ajaks.Aga sirgel teel ilma suuremate tõusude-langusteta ,saab päris pikalt sõita,et midagi oluliselt muutuks.
Tehke parem trenni, mis te siin autovidinaid tsiklile üle kanda ikka üritate.
urmas66 kirjutas:Ma tellisin sellise,sain mingil ale päeval 22€-ga,kätte pole veel saanud.
See kummist mul oli ka,aga kuna mul on Scottoileri kämbla toetamise lapakas,siis see oli kuidagi liiga lai ja käele enam rutska peal nagu ruumi ei jäänudki.
Soetasin endale eelmine hooaeg samasuguse vidina ja toimis täitsa rahuldavalt. Kui sättida tasasel maal kiirus kusile 110 peale, siis Hps-Tln vahel sõites ülesmäge alla 90ne ei
langenud. Allamäge sõites tuli arusaadavalt hoogu juurde. Samuti, kui teha möödasõitu vähe hoogsamalt, siis piirajaga hoo maha võtmine kestis pikemalt, kui muidu. Aga oma raha
igati väärt ja saab täitsa paremat kätt puhata. Aga krt kuidas tahaks päris püsikat ikka
J.
üks kiirusehoidja mille ma võtsin tsiklilt on üle, kui keegi soovib https://www.okidoki.ee/item/pusikiirusehoidja/7019828/
last kirjutas:üks kiirusehoidja mille ma võtsin tsiklilt on üle, kui keegi soovib https://www.okidoki.ee/item/pusikiirusehoidja/7019828/
Kas ühendusskeemi ka leiad?
Väljanägemise järgi arvaks, et see on see
https://www.murphskits.com/docs/Schematic+Guide.pdf
https://www.murphskits.com/catalog/docs ... 0Stars.pdf
argoa kirjutas:last kirjutas:üks kiirusehoidja mille ma võtsin tsiklilt on üle, kui keegi soovib https://www.okidoki.ee/item/pusikiirusehoidja/7019828/
Kas ühendusskeemi ka leiad?
selline http://www.rostra.com/universal-afterma ... rostra.php
paigaldusjuhendi raamatu leidsin ka
JAWAmees pidi täna õhtul selle järgi tulema, nii et ära juba lubatud
Kuna mul on rattal peeglid lenksu otstes, siis lahendasin pikal sõidul käe puhkamise nii, et peegli nn jala ümber tõmbasin jämedama nipuka, mis jääb peegli jala ja gaasirutska vahele ja seal olles takistab gaasirutskal ise tagasi liikuda.
Ehk siis puhtalt hõõrdejõuga hoiab kinni gaasirutskat ja toimib väga ilusti. Ainuke miinus ongi, et gaasi pead iga kord ise ka maha keerama nö. ,aga kuna käed lenksul niikuinii pm koguaeg, siis see "tagasikeeramine" mind ei sega.
Ja nipuka saab ka mööda seda peeglijalga üles poole liigutada vajadusel ja siis ta rutska liikumist taas ei takista.
Ehk siis minujaoks lihtsuses peitub võlu
Snuffit kirjutas:Kuna mul on rattal peeglid lenksu otstes, siis lahendasin pikal sõidul käe puhkamise nii, et peegli nn jala ümber tõmbasin jämedama nipuka, mis jääb peegli jala ja gaasirutska vahele ja seal olles takistab gaasirutskal ise tagasi liikuda.
Ehk siis puhtalt hõõrdejõuga hoiab kinni gaasirutskat ja toimib väga ilusti. Ainuke miinus ongi, et gaasi pead iga kord ise ka maha keerama nö. ,aga kuna käed lenksul niikuinii pm koguaeg, siis see "tagasikeeramine" mind ei sega.
Ja nipuka saab ka mööda seda peeglijalga üles poole liigutada vajadusel ja siis ta rutska liikumist taas ei takista.Ehk siis minujaoks lihtsuses peitub võlu
See minu tellitud asi töötab täpselt sama põhimõtte järgi,aga peegli asemel saab nö stopperiks minu rattal olema piduri heebel. Vahe on siis ainult hinnas,selle raha eest saab vist 2 pakki neid suuremaid nipukaid
urmas66 kirjutas:See minu tellitud asi töötab täpselt sama põhimõtte järgi,aga peegli asemel saab nö stopperiks minu rattal olema piduri heebel. Vahe on siis ainult hinnas,selle raha eest saab vist 2 pakki neid suuremaid nipukaid
Justjust
Ise ostsin sellise ratta, millel püsikiirusehoidja oli standardvarustuses. Väga mugav kasutada. Mis põhiline ei mingit leiutamist
Sain selle alist tellitu kätte ja testisin eile ära ka.
Kui see kummi mansett oleks natuke libedamast kummist-silikoonist oleks kasutamine ilmselt hõlpsam, aga üldiselt toimib hindele 4+ ehk kätt saab rutskalt eemaldada,aga vähemalt minu rattal kiirus ei püsi paigas üle paarikümne sekundi. Olenevalt maastikust või ka tuulest,kas langeb või kasvab siia sinna.
Toode ise on valmistatud väga kvaliteetselt alumiiniumist. Ühe näpuga saab asendi kätte suht hõlpsalt,aga selle kummi manseti libedus teeks asja mugavamaks. Proovin järgmine kord üldse ilma selleta.
Urmas, kas selgitad palun korra selle tööpõhimõtet. Jääb segaseks mulle, kuidas see fikseerimine ja vabastamine käib? Ma loodan, et ei pea nahast kindaga seda väikest polti seal pingutama.
MrR kirjutas:Urmas, kas selgitad palun korra selle tööpõhimõtet. Jääb segaseks mulle, kuidas see fikseerimine ja vabastamine käib? Ma loodan, et ei pea nahast kindaga seda väikest polti seal pingutama.
Selle tugevuse regullid ikka enne sõitu ära. Peale läheb nii,et hoides gaasirutskat mingis asendis,lükkad näpuga selle jublaka vastu piduri heeblit ja gaas enam ise tagasi ei keera.Minu kesine kogemus laupäevase umbes paarisaja km peale ütleb,et peab enne hetkeks natuke nö üle keerama ,et jääks umbes sama kiirus,millega äsja liikusid. Maha läheb lihtsalt rutskat käega maha keerates. Samalaadseid tooteid on ka plastikust,aga siis ei saa ise tugevust regullida ja võib jääda liiga lõdvaks või kangeks.See kummist ,mis siin eespool teemas läbi käis on minu jaoks liiga lai ja segab(mind vähemalt küll). suur nipukas ilmselt minu ratta puhul ei töötaks,sest jääks ilmselt liiga nõrgaks.
Ratastel millel on elektriline,ilma trossita gaas, võiks see asi veel paremini toimida.
Martinez kirjutas:Tellisin endale selle:
Soovisin midagi mis jääks statsionaarselt rattale ja ei ole möödaminejal sekundiga eemaldatav.
Esmapilgul täitsa ok ja istus ka aga peale Oxfordi installi enam peale ei mahtunud. Järgmisena prooviks analoogset nagu Urmas tellis.
Sai sõbra rattale proovitud. Mulle lahendus väga meeldis. Kahju, et enda leksule ei mahtunud.
Kes soovib siis Tartus võib 30€ eest omaniku vahetada.
EDIT: Müüdud
Martinez kirjutas:Martinez kirjutas:Tellisin endale selle:
Soovisin midagi mis jääks statsionaarselt rattale ja ei ole möödaminejal sekundiga eemaldatav.
Esmapilgul täitsa ok ja istus ka aga peale Oxfordi installi enam peale ei mahtunud. Järgmisena prooviks analoogset nagu Urmas tellis.Sai sõbra rattale proovitud. Mulle lahendus väga meeldis. Kahju, et enda leksule ei mahtunud.
Kes soovib siis Tartus võib 30€ eest omaniku vahetada.EDIT: Müüdud
Kas ma saan aru, et Oxfordi kätesoojendusele see süsteem ei sobinud?
Sellel on ka täismetall variant.
Rasmusk kirjutas:Kas ma saan aru, et Oxfordi kätesoojendusele see süsteem ei sobinud?
Asi ei olnud mitte selles, et Oxfordidega ei sobinud vaid ei mahtunud enam lenksu kinnitus sobivasse kohta. Mul suretus-/starterinupu/tulede korpus ja peegli- ning rutskakinnitus ei lasknud seda sobiva koha peale panna. Oxfordi soojendus viis rutskale kinnitamise kohta 1cm võrra lenksu otsa poole. Ja kuna installeerisin käekaitsmed siis ei saanud kogu kupatust ka sisse poole nihutada - piduri vooliku banjo polt läks vastu kaitsme kinnitust.
Kui oleks saanud kogu kupatust viia vasakule siis ilma pikenduseta oleks mahtunud lüliti ja rutska vahele. Originaal rutskaga oleks jälle pikendusega istunud samasse kohta mis pildil.
Arvestama peab ka sellega, et need fiksaatorid võtavad vähemalt cm rutska pinda ära ja laiema käe ja lühikese rutskaga võib viimane kitsaks jääda.
Endale asemele ostsin prooviks siis selle "kahvli" tüüpi lahenduse.
Maksis 26€
100km testsõidul sai proovitud. Hilisema 4000+km raames ei läinud vaja (sh 650km päevad). Oma rattaga rahul ja karjuvat vajadust selle järgi ka pikkadel päevadele ei tekkinud.
Kes soovib võib Tartus ostu hinna eest omastada.