Paariks nädalaks tsikliga Portugali (2018)
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Paariks nädalaks tsikliga Portugali (2018)
Prantsusmaast mäletan seda, et teed olid väikesed ja oli ka asulaid, kuid liiklus oli vähene ja üksi sai nobedalt liigutud. Liikumise kiirus oli klassikaline - kiiruspiirang + 10 ja see sobis kenasti v.a. kaamerad, kus hoo maha võtsin.
Niipalju saan infot anda, et esimesel päeval sõitsin Pamplona>Vierzon, distantsiga ca 700 km ja sõiduaeg koos puhkepauside jms oli ca 12 tundi ning teisel päeval sõitsin Vierzon>Essen. Sõiduaeg oli ca 10 tundi. Seega väga ei kurda ja minu hinnangul sai väga jõudsalt edasi.
Pamplona>Vierzon trassil on nii googlemap ,kui viamichelin.com järgi 380-470km tasuta kiirteid,kui panna valikusse väldi maksulisi teid.Kogu tripp 673-750km. Valikuid on 4 ,millest 3 kattuvad, kahe saidi peale kokku.
Vierzon>Essen on samuti umbes pool teed maksuvaba kiirtee,kui paned väldi maksulisi teid,mõlema said peale jälle 4 erinevat varianti ,mille pikkus erineb 725+28+20km ja sõiduaeg on 10:26+28min+12min.
Ehk,siis sul ei olnud kindlasti ainult kõrvalteed,vaid pidi kindlasti olema ka 4 realisi tasuta teid ja seda nii esimesel,kui ka teisel etapil ja seda kindlasti pool ja natuke peale päeva läbisõidust.Kui esimesel päeva ei olnud väldi maksulisi teid ,siis pidi suurema osa ajast panema kiirteid. Viamichelin pakub kiirtee maksudeks 39€.
Nagu siin eespool ka teised on arvanud,ei õnnestuks kõrvalteid läbides seda maad selle ajaga,mis sa ise kirjutasid, läbida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Paariks nädalaks tsikliga Portugali (2018)
Mina olen sõitnud siiani niimoodi, et transiit päevad 220-250 km jutiga siis tankimine ja puhkus korraga. Järgmkise 220-250 pärast söök ja tankimine ning puhkus tuleb nagu pealekauba:) Päevas läbida 1000 km ei ole probleem. Kui aga puhata iga tunni või 100 km pärast siis... jah vaja vahel hirmsalt vajutada, et aega tasa teha.
http://www.sepp.ee
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Paariks nädalaks tsikliga Portugali (2018)
urmas66 kirjutas:Prantsusmaast mäletan seda, et teed olid väikesed ja oli ka asulaid, kuid liiklus oli vähene ja üksi sai nobedalt liigutud. Liikumise kiirus oli klassikaline - kiiruspiirang + 10 ja see sobis kenasti v.a. kaamerad, kus hoo maha võtsin.
Niipalju saan infot anda, et esimesel päeval sõitsin Pamplona>Vierzon, distantsiga ca 700 km ja sõiduaeg koos puhkepauside jms oli ca 12 tundi ning teisel päeval sõitsin Vierzon>Essen. Sõiduaeg oli ca 10 tundi. Seega väga ei kurda ja minu hinnangul sai väga jõudsalt edasi.
Pamplona>Vierzon trassil on nii googlemap ,kui viamichelin.com järgi 380-470km tasuta kiirteid,kui panna valikusse väldi maksulisi teid.Kogu tripp 673-750km. Valikuid on 4 ,millest 3 kattuvad, kahe saidi peale kokku.
Vierzon>Essen on samuti umbes pool teed maksuvaba kiirtee,kui paned väldi maksulisi teid,mõlema said peale jälle 4 erinevat varianti ,mille pikkus erineb 725+28+20km ja sõiduaeg on 10:26+28min+12min.
Ehk,siis sul ei olnud kindlasti ainult kõrvalteed,vaid pidi kindlasti olema ka 4 realisi tasuta teid ja seda nii esimesel,kui ka teisel etapil ja seda kindlasti pool ja natuke peale päeva läbisõidust.Kui esimesel päeva ei olnud väldi maksulisi teid ,siis pidi suurema osa ajast panema kiirteid. Viamichelin pakub kiirtee maksudeks 39€.
Nagu siin eespool ka teised on arvanud,ei õnnestuks kõrvalteid läbides seda maad selle ajaga,mis sa ise kirjutasid, läbida.
Esiteks oli jutt Prantsusmaast. Enamik kiirteid oli mul Hollandis>Saksamaal.
Mäletan oma sõidust seda, et Prantsusmaal kiirteid väga ei olnud (seda siis teisel päeval). Pigem mäletan kauneid maapiirkondade teid, kuid kusjuures asulaid, millest pidin läbi sõitma oli ka vähevõitu. Seega tõenäoliselt mingid vahepealsed teed, mis olid muuseas üsna liikluserohked, kuid samas piisavalt kiired. midagi sarnast, nagu meie Tallinn-Tartu näiteks vms. Selliseid teid sõitsin palju.
Suuremate linnade ümbruses oli neljarealiseid, kuid seal olid ka kiiruspiirangud 90 km/h. Vahel harva 110km/h. Seega ma ei sõitnud mööda kiirteid. Jah, neljarealise eelis on see, et saab mõnevõrra kiiremini aeglasematest sõidukitest mööda, kuid üksinda kaherattalisega liigeldes ei ole möödasõidud väga suureks probleemiks.
Belgias, Hollandis ja Saksamaal sõitsin ainult kiirteed.
Kui rääkida ummikutest (mõned seisakud ikka tulevad ette), siis on vaja lihtsalt mõnevõrra nahhaalsemat suhtumist ja saab väga kiiresti läbi.
Ega minu eesmärk ei ole siin kellelegi vastu vaielda. Mina suutsin niimoodi sõita, nagu ma suutsin. Teemaksud olid esimesel päeval 52€ (vaatasin pangaväljavõttest). Põhimõtteliselt tähendas see Prantsusmaa mõistes 500 km kütusekulu. Minu jaoks oli see juba argument, et seda vältida.
Re: Paariks nädalaks tsikliga Portugali (2018)
Mina ka ei taha vaielda, lihtsalt kuna seda Belgia-Pariis-Le Mans/Tours trassi on nii nelja- kui kaherattaliste sõidukitega triigitud niiet seda nägu (vist kokku 7-8 korda), siis tundus natuke ebareaalne, et seal kuskil mingi fairway veel avastamata on. Ma sinna teemasse veel üldse ei laskunudki, et Pariisi ümbrus on ükskõik mispidi lähenedes meeletu ajaröövel - mu isiklik kiirusrekord on Versaille'i poolt 8-9 paiku kolmapäeva õhtul tulles juba pooleteise tunni pärast Reims'i suunal lahkuda, tavaliselt ma arvestan nelja tunniga ja see eriti ei tundu sellest sõltuvat, kas traageldada mööda suurt teed ummikust läbi splittida, "lõigata" läbi kvartalite foorist foorini või üritada väikeseid külasid läbides ringiga mööda minna, ikka läheb umbes sama aeg ära. Metz-Nancy-Dijon suunal näiteks on tõesti palju lebom, samuti on minuarust kiirteed seal nurgas odavamad (igaks juhuks praegu selle peale mürki võtma ei hakka), loodus ilusam ja vein parem.
Ma sõidan tunniajase tsükliga peamiselt selle tõttu, et mööda sirget teed kuuma andes muutub pea teisel tunnil kuidagi tuhmiks, nagu mingi autopiloot läheks sisse, mis võib olla isiklik eripära, aga tundub sigaohtlik nähtus. Noja ega AT iste ja üleüldine vibratsioon ja muidu iseloom ka just mugavusega ei hiilga, eks aeg ole ikkagi veerand sajandit edasi läinud selle küna tootmisest alates, samas see on mul olemas
Mis puudutab nahaalsust ummikutes, siis pärast Prantsusmaal "splittimise ülikooli" läbimist tunduvad Eesti autod nagu aegluubis liikuvat Ma tagasi jõudes täiesti teadlikult keeran oma agressiivsuse 5 pügalat tagasi, et mitte täiesti antisotsiaalseks muutuda, noh ja seal ma olen kohalikega võrreldes endiselt mingi suvaline aeglane turist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.