Lääne-Ukraina 2018

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
tiidu66
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Mai 2018, 14:47
Tsikkel: BMW1200GSA
Tänatud: 1 kord

Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas tiidu66 »

Plaan Jaanipäeval sõita Lääne-Ukrainat avastama. Kas on neid, kes käinud ja teavad soovitada parimaid palasi, mida vaadata ja mida mitte.



Kasutaja avatar

arsool
Postitusi: 50
Liitunud: 06 Apr 2011, 23:31
Tsikkel: TDM 850 3vd
Asukoht: Põltsamaa
Tänatud: 5 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas arsool »

Tere.
Sõitsin eelmisel aastal oma TDM- iga läbi Valgevene Taga- Karpaatiasse ja sealt läbi Uzhorodi Slovakkiasse. Ukraina väiksemad teed on kehvas seisus. Põhimagistraalid enam vähem korras. Lviv- Shop on normaalne. Lvivis olin terve päeva. Käisin lossimäel- 360 kraadi Lvivi panoraam vaade. Mägedes soovitan veel kohta Zahar- Berkut. Suvel korraldavad suusainstruktorid seal ATV sõite mägedes. Kõigest ei jõua kirjutada, aga arvan, et ainult Lääne - Ukraina reis jääb kesiseks. Vaja ikka Slovakkia ka võtta.
Parimat.

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 522
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Mis masinaga, mis teid eelistad, mis huvi pakub? lossid, loodus, sokinukud, soovid ju kõigil erinevad..
Ei hakka ju siia kogu wikipeediat ümberkirjutama..
Ma vist mingis vanas teemas Ukraina teemal jagasin soovitusi ja peale sealset “konfikti” pole käinud aga ega peale poliitilise olukorra ja teede seisukorda pole vast suurt midagi muutunud seal :)
Slovakkia soovitus pole üldse paha.. Mine Lvovist vaata üle Kamnjanets-Podolski kindluse üle (soovitavalt õhtune vaade sellele) ja sealt suund mägedesse, Cernivtsi, Kolõmija, Goverla mägi, miski koobas, Bukovel jms ja sealt mööda Karpaate Slovakiasse, Swidnik, Orava loss jms kohad. Slovakkis mööda ülemist teed ikka..Ukraina Karpaatides olles olen alati peatunud Yaremche nimelises kohas, mõnus suht vaikne küla ümbritsetud mägedega. ommikul vead ennast kohvitass näpus rõdule, ümber mäed ja mägijõe sulin.. aga vbla ka ainult kukkede kiremine, oleneb majutus kohast :)
Teed on nii ja naa aga öösel parem mitte sõita, ka peegelsile asfaldi keskel võib freesitud auk olla ja märgid ara virutatud/unustatud.
Otsi vene keeles Ukraina regioonide turusmi info lehekülgi, sealt leiab kah huvitavat infot.
Kui huvitavad igast ebaharilikud, mahajäetud vms asjad ja kohad siis atlasobscura ja englishrussia lehed on abiks :P

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

Teema algataja
tiidu66
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Mai 2018, 14:47
Tsikkel: BMW1200GSA
Tänatud: 1 kord

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas tiidu66 »

Tänan neid, kes viitsisid vastata. Interneti ümberjutustanist ei oodanud. Ikka vahetuid emotsioone ja kogemusi neilt kes käinud. Rattaks on küll GSA, aga ekstreemi ei otsi (proua tagaistmel). Ukraina teede olukorraga olen interneti vahendusel kursis. Slovakkiasse ei lähe, kui aega oleks rohkem läheks ikka Moldaavia ja Rumeenia poole. Rumeenias küll käidud, aga iga kell võib sinna tagasi minna.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
käisin eelmisel aastal Odessas. Soovitused: piiriületusel on EU passidele eraldi rida. (märge sellest tihti alles putkade juures) autodega ühes junos ei pea seisma, samas autodest mööda pead saama enne putka ette sõitmist. seal enam auto kõrvale sõita ei tohi. ühtegi takistus tulpa, tõket mis autost möödumist segab ära jumala eest liiguta. kohalike soovitusi piiril midagi teha või mitte teha (näiteks vahele trügida/ettepoole sõita, et tagumine auto kah putka ette mahuks vms) ära kuula. kuulata tohib vaid piirivalvuri korraldusi, muidu võib mõni pagun solvuda ja siis saadetakse sind rivi lõppu. :) sisenemisel vaja dokumentidest koopiaid (pass, juhiluba, teh.pass) valgele A-4 paberile.(vist pidi olema kõik ühel samal paberil) 10korda mugavam kui endal olemas. nii peen aparaat nagu koopiamasin seda on, pesitses mingis keldrikorruse kontoris. koopiate tegemine oli "era bisnes" ja muidugi maksta tuli "sulas".
Benajaamad enamasti kaardimakse võimalusega (ka väiksemad) kuid meie reisil esines palju ühendusprobleeme (oli olnud suuremat sorti küberrünnak sell ajal). Benajaamas kõigepealt maksad ja pead teadma palju paaki mahub :) Paljudes tanklates on nõue, et tsikliga tankuri kõrvale sõita ei tohi. mootor tuleb seisata 15m enne tankurit ja edasi tuleb lükata. :) tõsisemalt möliseda selle vastu rikkumise eest saime vaid korra. :) Küsimuse peale, et miks sa riidled tuli aus vastus "ülemus va m..n käsib ja passib peale praegu". :) Häda korral sai euride eest tasutud (väga soodsa kursiga kusjuures) kuid kohalikku sula võiks kaasas olla.
Näiteks hotellides ei olnud igalpool kaardimakset, kuigi maja oli suur ja ilus ja üheski hotellis eure vastu ei võetud ilma ülemuse loata. ülemust peale viite loomulikult ei ole. tuba maksis umbes 10 euri nägu ka suurtes ja ilusates.
Teed on kohati halvad, isegi väga halvad. samas käis maanteede renoveerimine ulme mastaabis. GSA jaoks midagi hullu siiski pole. rohkem soovitaks arvestada teiste sõidukite viletsa tehno seisundiga (rekkad ja eriti haagised sõidavad slikkidega). Kiievis, suht meie ees ummikus lõhkes ühel rehv. pikalt kõrval ei maksa sõita. :) ka veokate koormast pudeneb kaupa palju suurema tõenäosusega kui siinkandis.
politseil radareid ei ole (tundub). kõik sõidavad nii kiiresti kui masin kannatab. KAI putkade juures kontrollivad. (enamasti pagasse ja konge) kiiruse mõõtmist ei näinud kordagi. kui võõramaalane välja näed juba kaugelt (kohvrid, riigilipp tsiklil) siis ei peatata kuna ment ei oska keeli. Vene keelest ära aru saa ja kõik korras. ühtegi isiklikku dokumenti mendile ära anna. näitad enda käest. käest ära võtta nad ei tohi kui sa aga ise annad... siis enamasti ilma "trahvita" tagasi ei saa. tava trahv olla 5euri. samas ametlik trahviprotokoll kuskile "süsteemi" ei jõudvat, kuna pole arvuteid ega ka süsteemi.
paar korda sai politseinike käest teed küsitud ja soovitusi. olid väga sõbralikud ja abivalmid.
kui Odessasse satud siis hea rannahotell mis motomatkajate seas popp on Dom Pavlov N 46.54647 E 030.75305. tsiklid pargivad sisehoovis mehitatud valve all.

5248653

Teema algataja
tiidu66
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Mai 2018, 14:47
Tsikkel: BMW1200GSA
Tänatud: 1 kord

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas tiidu66 »

Reisil käidud.
Lääne-Ukraina väga ilus, inimesed toredad, aga teed on tõesti VÄGA (kohati) halvad. Kohati polnud üldse teed, vaid miski aukudes laveerimine. Üksi enduuro tüüpi rattaga pole suurem katsumus, aga kahekesi päris kurnav. Isegi suurtel maanteedel sügavad löökaugud, millest vastasuuna kaudu mööda saad. Lvivi munakivi tänavaaukudest turritas näiteks välja pesuehtne armatuurraud.
Samas teeehitus tõesti ulatuslik (sellest vist ka aukude mitte parandamine- mentaliteet, milleks parandada varsti pannakse uus asfalt) arvan 3-4 aasta pärast seda jama loodetavasti pole.
Väga häiris muidugi sots.mentaliteet, mõnele ehk mõjub nostalgiliselt, meile oli tülgastav.
Oli ka kokkupuude kohaliku "vanakooli" patrulliga. Sokkis midagi asula kiirusest 40 (tegelikult 60km/h) endal radarit polnud, siis "uuest" euroseadusest, mis keelab asulas möödasõidu. Kui nendega kemplemisest ja nende raha väljapressimisest isu täis sai, võtsin kätte oma GoPro, mis mõjus neile väga kainestavalt, jutt muutus lubati teha kohe ametlik trahv ja lõpuks loobusid sellestki.
Jutt, et Lääne-Ukrainas pole midagi teha on muidugi päris loll jutt. Vaatamisväärsusi on küllaga, loodus võimas ja ilus. Enduuromeestele täielik paradiis!
Lisaks on kõik mõnusalt odav ja söögid head.


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas will111 »

No ma käisin oma 9aastat tagasi. Ja teed olid täpselt samamoodi väga halvad. Mõtlesin ka too aeg, et ega vast 5a pärast sellist jama enam pole :D

Aga too siis ka mõni näide nendest vaatamisväärustest või mõnest konkreetsest väga ilusa loodusega kohast? Mille poolest seal see loodus näiteks ilusam ja võimsam on kui kõrvalasuvas Poolas?


Teema algataja
tiidu66
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Mai 2018, 14:47
Tsikkel: BMW1200GSA
Tänatud: 1 kord

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas tiidu66 »

Ei tea, kuidas 9 aastat tagasi, aga hetkel käib kõva teede ehitus. Kõik poliitikud on selle ka teemaks tõstnud. Arvestama, peab, aga sellega, et Ukraina Eestist 18x suurem ja eurorahasi ka pole. Meil pole 20 aastaga Tartu-Tallinn kiirteedki valmis saadud.
Loodust ja vaatamisväärsuseid võrdlema hakata... Pisut imelik loogika, et ma ühte mäge olen näinud, mis neis teistes siis ikka erilist on. Ega polegi, eriliseks teeb selle emotsioon ja seda seal jagub. Olgu selleks Lvivi vanalinn ja võimas kalmistu Lvivis või koobaskloostrid. Uhked liivakivi kaljud, kärestikulised jõed ja joad.
Need, kes tsiklireisilt asfaldi kilometraaži taga ajavad Ukraina tõesti hästi ei sobi. Enduuromeestele tõeline paradiis.
Tagatipuks odav ka, saad vägagi mõõduka hinna eest ööbida lausa luksuslikult. Kui on soov saab ka lausa ökolt hostelites ööbida, 5-7EUR-i nägu.


Markus
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2018, 22:24
Tsikkel: R1200GS
Tänatud: 2 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas Markus »

Tere
Jagan tagasihoidlikku kogemust.
Viibisime Ukrainas vaid ühe õhtu ja järgneva päeva. Vastu ööd jõudsime Lviv’i, kus navi juhatas öömajani kõige auklikumat tänavat pidi. Samas hea odav öömaja (basseiniga villa üsna kesklinnas).
Kuna olime suundumas Rumeeniasse, siis järgnev päev oli mõte üle mägede Dolyna-Khust minna. Teadmata, mis teed meid ees ootavad. Algus polnud väga viga, aga läks järjest offroad’imaks, kuni liikusimegi ligi 100km kiirusel 10-20 km/h. Kuigi vahepeal sai pisut siiber aukude ja need põhjas olevate aukude vahel nikerdamisest, siis loodus, väikesed külakesed ja poole pealt päikeselises muutunud ilm on takkajärgi reisi ühe positiivsema mälestusena mällu sööbinud.
Kusagil karukohas, oli teel ka miilitsaputka. Kuskil posti otsas oli ka mingi kontrollpunkti märk. Üks kamraadidest pani offroadi hulluses miilitsast mööda, lehvitas veel neile ja läinud oligi. Me teised jäime jälgima, mis onu ka teeb. Ootas kuni märgist möödusime ja siis peatas. Edasi läks “teemaksu” nõutamiseks ehk üritati selgeks teha, et oleme liikluseeskirju rikkunud ja ei peatunud nimetet märgi ees (minu arust polnud tegemist peatamist nõudva märgiga ja keegi teine kohalikest selle ees ka ei peatunud). Ma pole vene keelt kasutanud pea 20 aastat, aga sel hetkel hakkas tasapisi sõnu meelde tulema. Nautisin kauplemise protsessi ikka täiega, kahju, et keelt nii vähe alles on jäänud. Tuleb kursustele minna. Ja aru ma ei saanud, mida nad seal passisid, putkas olid narid ja puha. Kokku 4-5 meest ümber putka. Ju siis oligi lollide välismaalaste teemaksu korjamine.
Khustist lääne poole läks mõnikümmend km tuttuus asfalt. Rõõm sai aga otsa kui pöörasime külade vahele, tahtsime Satu Mare poole üle piiri minna. Terve päev kestnud nikerdamine oli tagasi. Ühte külasse oli ca 3 km asfati pannud, aga muidu oli peaaegu piirini “kartulipõld”. Rumeeniast algas ilus tee.
Siis mõtlesin küll, et kopp on ees ja tore, et kiirelt tulema sai. Nüüd juba tundub, et võiks pikemalt ja rahulikumalt tagasi minna. Aga jah, vene keel tuleb meele tuletada.

Suzuki Bandit→Suzuki DL650 VStrom →BMW R1200GS


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Mis rattaga muidu olid, kas sama GSF650, mis signatuuris? Ja kas sõitsid üksi, või kahekesi ühel rattal...et tempo nii hullult maha tõmbas ja takkajärgi kiruma kisub?
Mul endal lihtsalt vähem kui nädala pärast ka puhkus algamas ja kaalukausil siis hetkel kaks varianti, et kas samuti Lääne-Ukraina-Moldaavia-Rumeenia-Bulgaaria vms (kuna nii Ukrainas, kui Bulgaarias on tekkinud tuttavaid, kes kangesti kutsuvad), ning siis oleks ka loomulikult teemas just Karpaatides pisut kolada ...või siis endal ammu mõtteis mõlkunud üks korralik UK/Shoti sõõr teha veel ennem Brexitit :)
Aga viimasel ajal siit-sealt ikka ja jälle silma jäänud, et seal Lääne-Ukraina, eriti Karpaatide poolel pole just eriti hõisata teede olukorraga? Eriti, kui matkarattaks mul suur ja raske Bandit 1200, ning tüdruksõber ka veel seekord kaasa tikub? Sest sellise kooslusega tahaks ikka pigem korraliku asfaldiga kurviteid, ehk et kui "endurolõike" liiga palju, siis pigem läheks teinekord üksi ja/või pigem mingi kõrgema kliirensi ning kodarvelgedega modraga...? Või oli pigem halb õnn, et seal just sellistele lõikudele sattuda?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

ogre111
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juul 2017, 16:47
Tsikkel: Aprilia Shiver 750

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas ogre111 »

Oleks ka plaanis veidi ukrainat sõita. Kas on olemas ka mingid suuremad paremas korras maanteed? Praeguste kirjelduste järgi tundub teede seis veidi kehv.
Kuna tsikkel tavaline naked, siis võtab veidi kahtlema.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

ogre111 kirjutas:

Oleks ka plaanis veidi ukrainat sõita. Kas on olemas ka mingid suuremad paremas korras maanteed? Praeguste kirjelduste järgi tundub teede seis veidi kehv.
Kuna tsikkel tavaline naked, siis võtab veidi kahtlema.

Ma lähen kolme nädala pärast autoga ja tahtsin ka Rumeeniasse minekul läbi Ukraina(Lvovi eelkõige) lõigata,kuid peale suhtlust kohalikega,loobusin.
Esialgne plaan oli tsikliga minna,aga kuna tagaistujal põlv haige,siis reis tuleb autoga ära teha. Mul käivad Ukraina rekkajuhid iga nädal kaupa tooma-viimas ja olen nendega Googlemapi passisdes küsimusi esitanud,aga head teed pole leidnud. Pigem nad ikka vannuvad iga variandi kohta,mida küsinud olen.
Lvovi-oblast ja Taga-Karpaatia oblast on võrdselt kehva teedevõrguga,ehitamine käib mingil määral igalpool,Kuid need ehitatavad-remondi lõigud pidid veel eriti jubedad olema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kahel korral Ukrainat sõidetud (7 aastase vahega) ja pole need teed nii halvad midagi. Peamagistraalid on täiesti sõidetavad igasugu tehnikaga. Karpaatides on kruusateid, mis on tõesti halvas seisus ja suht viletsad on väikelinnade sisemised tänavad. "Ukraina halvad teed" on mõneti liialdatud teema, tegelikus pole sugugi nii hull. Esimene kord Ukraina mulle üldse ei meeldinud (aga mitte teede pärast, lihtsalt kuidagi hall ja tuim tundus) eelmisel aastal aga oleksin nagu teisel maal käinud, väga meeldis. Ukraina on palju muutunud ja võtnud selgelt suuna "lääne" poole. Ida Ukraina on muidugi eraldi teema, sellist viletsust ja inimeste tuimust annab otsida...lääne Ukraina on sedavõrd erinev ja meenutab natuke Poolat 20 aastat tagasi. Aga eks igaühel omad muljed.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

akvanaut
Postitusi: 161
Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
Asukoht: Pildiküla
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas akvanaut »

http://meelis.pri.ee/reisid/moto2016/moto2016_016.jpg
http://meelis.pri.ee/reisid/moto2016/moto2016_015.jpg

Selline asfalt oli Dolyna-Khust ehk siis üks teedest mis viib üle karpaatide rumeeniasse. Lühikese vedrustusega asfaldirattal võtab läbimine kaua aega.


ogre111
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juul 2017, 16:47
Tsikkel: Aprilia Shiver 750

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas ogre111 »

Kas soovitaksite valgevenest läbisõitu transiitviisaga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... d=79639218
Antud delfi artikli põhjal ütleks, et kindel ei.
Samas foorumis olevad kommentaarid on ainult positiivsed ja probleemideta.

Kas oskate ka öelda, mis dokumendid need on, mis peab saama Läti-Valgevene ja Valgevene-Ukraina tollidest.
Et mingil juhul midagi puudu ei jääks.


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas arbs »

ogre111 kirjutas:

Kas soovitaksite valgevenest läbisõitu transiitviisaga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... d=79639218
Antud delfi artikli põhjal ütleks, et kindel ei.
Samas foorumis olevad kommentaarid on ainult positiivsed ja probleemideta.

Kas oskate ka öelda, mis dokumendid need on, mis peab saama Läti-Valgevene ja Valgevene-Ukraina tollidest.
Et mingil juhul midagi puudu ei jääks.

Käisime eelmine aasta samuti Valgevenes transiitviisaga - pidime sisenema Lätist ja väljuma Ukrainasse muidu trasiiti ei anta(algul soovisime minna Leetu)! Siis ütlesime et ok lähne siis Ukrainasse.
Valmistasime ette kõik dokumendid(tegime saatkonna lehel eeltöö) ja ei tekkinud mingit probleemi. Artiklis olev tegelane jättis olulise doku(vara deklaratsioon) täitmata!
Plaan oligi koheselt väljuda Leetu - piiril ainult küsiti kas Ukrainas juba käisite, vastasime et plaanid muutusid ja kõik oli ok!

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Lääne-Ukraina 2018

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul sõber käib Valgevenes tööasjus küll autoga,aga dokumentatsioon on sama ka tsikliga ja pole tal aastaid ühtegi probleemi olnud.Just enne kirjutamist küsisin ja niipalju ütles,et nii bens kui disla on seal sitad,aga muu kõik OK alati olnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”