2005 aasta tsiklimatk Horvaatiasse
Moderaator: Moded
Tasuks ka kohaliku kliima olukorda arvestada!
Olen ise Horvaatia matka autoga ära teinud, päike p6letab seal l6unas ikka kohe mehiselt. V6taks isegi sellest osa sellegi poolest, kuid seekord siis rattaga, kuid plaanis hoopis tuleval aastal Usa-le tiir peale teha. Ex kunagi tulen ka Euroopat avastama
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Kahes Autolehes (vist ilmusid juulis või augustis, aga võin ka eksida) oli jutt reisist Horvaatiasse ning lõpus ka reisi maksumus. Selle kogemuse vahendajal oli see maksma läinud u 10k, kuid ta oli ka rahulikult ja vabalt end seal tundnud. Tõenäoliselt võib reisi hinnaks kujuneda 6000-10000 krooni.biohazard kirjutas:Huvitav palju see kogu pull maksma võib minna?
BIO
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
väga palju sõltub kohtadest kus ööbida ja süüabiohazard kirjutas:Huvitav palju see kogu pull maksma võib minna?
BIO
näiteks hinnad:
Poola
telkimine 36Zl P.S (kõik hinnad on kolm täiskasvanut,laps,auto+suur telk)
hotell 190zl (hommikusöögiga)
bungalo 130zl
ülikõva pansionaat 199zl(koos hommikusöögiga)
Slovakkia
võõrastemaja 800 sk
apartament 1000 sk
on võimalik leida pisikesi hotelle kus ööbimne maksab 500 sk
Ungari
Pansionaat 40 eur
telkimine korralikus campingus 4900 forintit
bungalo 22 eur
telkimine eramajutuses 3000 forintit+kauplemine:)
majutus eramajas"zimmer frei"tüüpi 6000 forintit
Sloveenia
telkimine korralikus campingus 40 eur!!!!
sama teises riigi otsas 25 eur
Horvaatia
telkimine autocampis 160 kuna ca 23 eur
ülikorralik kodumajutus 50 eur
Austria
telkimine kuurortpiirkonnas 41.50 eur
telkimine mittemidagi ütlevas kohas 22 eur
meil lisas söömine kuludele otsa ca ööbimise hinna v.a.Horvaatias
Viimati muutis Alex, 07 Okt 2004, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
lugesin niin telkimise hindasid. Vanasti sai telgi kuskile põlluäärde lihtsalt püsti panna ja asi vask. Kas tänapäeval on siis olukord niipalju hullemaks läinud või on see turvalisuse küimus? Oleme ausad: 23 euri tegli panemise eest on ikka liiga palju. Selle raha eest saab isegi treffil 4 päeva telgis elada.
Minuarust on kuskil tankla kõrval ka hea telikda. Pesemise võimalus, söök ja mingisugune turvatunne ka olemas.
motopaks
Minuarust on kuskil tankla kõrval ka hea telikda. Pesemise võimalus, söök ja mingisugune turvatunne ka olemas.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Mulle tundub ka, et välja toodud ida-Euroopa telkimishinnad on kuidagi kõrgevõitu?? Võibolla peaks täpsustama, mitu inimest/ratast/telki ?
Oma kogemus Lääne-Euroopast (Saksamaa, Holland, Prantsusmaa, Belgia) ütleb, et keskmine campimise hind 2 in/1 ratas/1 telk kõigub kuskil 10 euri ümber. 25 euri olen ka maksnud aga seda 4-tärni kämpingus mere ääres. Mida uhkem koht, seda kallim muidugist.
Oma kogemus Lääne-Euroopast (Saksamaa, Holland, Prantsusmaa, Belgia) ütleb, et keskmine campimise hind 2 in/1 ratas/1 telk kõigub kuskil 10 euri ümber. 25 euri olen ka maksnud aga seda 4-tärni kämpingus mere ääres. Mida uhkem koht, seda kallim muidugist.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
[quote="AndrusFJR"]Mulle tundub ka, et välja toodud ida-Euroopa telkimishinnad on kuidagi kõrgevõitu?? Võibolla peaks täpsustama, mitu inimest/ratast/telki ?
quote]
(kõik hinnad on kolm täiskasvanut,laps,auto+suur telk)
lihtsalt ei viitsinud logiraamatust üksikpersoone välja kirjutada.kui kellegil on huvi saatku teade
ega ei otsinudki kõige odavamaid kohti.Meie taotlus oli"valge"inimesena ringi hulkuda s.t.otsisime ikka mugavusi kah
suve algul käisin Itaalias ja siis läks kogu reisi peale ööbimiskes 50euri(kaks nädalat)lihtsalt teine seltskond oli ja teised rõhuasetused
quote]
(kõik hinnad on kolm täiskasvanut,laps,auto+suur telk)
lihtsalt ei viitsinud logiraamatust üksikpersoone välja kirjutada.kui kellegil on huvi saatku teade
ega ei otsinudki kõige odavamaid kohti.Meie taotlus oli"valge"inimesena ringi hulkuda s.t.otsisime ikka mugavusi kah
suve algul käisin Itaalias ja siis läks kogu reisi peale ööbimiskes 50euri(kaks nädalat)lihtsalt teine seltskond oli ja teised rõhuasetused
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Üks variant oleks muidugi ka selline, et minek oleks laevaga Rostocki ja sealt Horvaatiasse. Tagasitee aga ainult maismaad mööda läbi LLP.Motopaks kirjutas:mis puudutab läti-leedu-poola läbimist siis mina eelistaksin küll nendest riikidest läbi sõitmist. Sellepärast, et ma pole enne sealt rattaga läbi sõitnud. Lihtsalt huvitav oleks. Aga järgmine kord vaataks ka juba igasuguste alternatiivide poole.
Sedasi hoiaks kokku ühe otsa laevapileti hinna ja ühe päeva ning samas näeks ka "eksootikat" a'la Poland. Kahtlen, kas seda tahaks tingimata kaks korda kogedagi?
Poolas on tegelikult Auswitz - seal võiks isegi ära käia?
Horvaatia pidi hea sihtkoht olema. Käisin suvel Põhja-Itaalias rattaga. 3 päeva sinna ja 3 tagasi, mööda maad.Kohapeal 4 päeva. Laevapiletit pidasin kalliks ja ajalist kohustust ei tahtnud võtta. Maad mööda sõiduks oli vaimustust piisavalt. Horvaatiasse saab kindlasti sama ajaga aga see on tükk sõitmist.
Olen minekust kindlasti huvitatud, iseküsimus kas see reaalselt võimalik on. Ja kui kogu teed koos ei kannata sõita, siis võib grupiga kasvõi ajutiselt liituda.
Kui üks ots laevaga võtta, siis tasuks seda teha tagasiteel - Baltimaade teed on aeglased ja sellega lõpetada suht igav (või kallis). Poola ei ole suurem probleem, kui teed on siis sõidetakse suht kiirelt ja kontrollita. Keskmine ajakulu 1 päev ühest otsast teise. Suurim jama on sea küll teedeehitus.
Meie ööbimine oli motellides - mille leiad siis, kui väsimus peale tuleb. Erilist otsimisvaeva ei olnud. Hinnad - mida Läänepoole, seda kallimaks. Kui endist idapiiri mööda lõunasse sõita, siis peaks Lääne mõju väiksem olema.
Mis pausidesse puutub, siis suksude jootmisest on ca 250 km tagant niikuinii paus. Kui ise võtad jäätise, pizza või hamburgeri, siis kannatab järgmise paagitäie jagu ära. Ilmselt kehtib grupi puhul see, et kiirused, tankimised, söögikorrad, ööbimised jms. määrab ära kamba kõige nõrgem lüli... Seetõttu raske lubada, et suudaks väga pikalt grupis sõita. Aga kui eelnevalt kokku leppida, et just 2 nädalaks laulatatult kosmosesse ei minda, siis saab igaüks käigult ise otsustada.
Ajastus võiks olla suve alguse poole, siis kogu Euroopa veel ei puhka. On rohkem majutuspaiku leida ja osades kohtades ei ole veel tipphooaja hinnad. Mida varem planeerima hakata, seda parem. Osad meist peavad puhkusi planeerima jms. Mina ilmselt tagakummi üle vaatama jne.
Olen minekust kindlasti huvitatud, iseküsimus kas see reaalselt võimalik on. Ja kui kogu teed koos ei kannata sõita, siis võib grupiga kasvõi ajutiselt liituda.
Kui üks ots laevaga võtta, siis tasuks seda teha tagasiteel - Baltimaade teed on aeglased ja sellega lõpetada suht igav (või kallis). Poola ei ole suurem probleem, kui teed on siis sõidetakse suht kiirelt ja kontrollita. Keskmine ajakulu 1 päev ühest otsast teise. Suurim jama on sea küll teedeehitus.
Meie ööbimine oli motellides - mille leiad siis, kui väsimus peale tuleb. Erilist otsimisvaeva ei olnud. Hinnad - mida Läänepoole, seda kallimaks. Kui endist idapiiri mööda lõunasse sõita, siis peaks Lääne mõju väiksem olema.
Mis pausidesse puutub, siis suksude jootmisest on ca 250 km tagant niikuinii paus. Kui ise võtad jäätise, pizza või hamburgeri, siis kannatab järgmise paagitäie jagu ära. Ilmselt kehtib grupi puhul see, et kiirused, tankimised, söögikorrad, ööbimised jms. määrab ära kamba kõige nõrgem lüli... Seetõttu raske lubada, et suudaks väga pikalt grupis sõita. Aga kui eelnevalt kokku leppida, et just 2 nädalaks laulatatult kosmosesse ei minda, siis saab igaüks käigult ise otsustada.
Ajastus võiks olla suve alguse poole, siis kogu Euroopa veel ei puhka. On rohkem majutuspaiku leida ja osades kohtades ei ole veel tipphooaja hinnad. Mida varem planeerima hakata, seda parem. Osad meist peavad puhkusi planeerima jms. Mina ilmselt tagakummi üle vaatama jne.
VFR
Juhiks tähelepanu veel ühele pisiasjale, mis siin justkui tähelepanuta jäänud. Nimelt on VÄGA oluline vahe, kas reisitakse rattal üksi või kahekesi.
a) 2kesi variandil tuleb arvestada ca 50% suurema ajakuluga asjade kokku-lahti pakkimiselt, kuna neid on rohkem ja äramahutamiseks tuleb neid oluliselt hoolikamalt pakkida.
b) läbisõit, on küll suuresti individuaalne, aga väsitab ikka oluliselt rohkem kahekesi kui üksinda. Seega mõne Sport touring rattaga, millega üksi oleks 1000+ km nohu vistata on ~700 km kahekesi juba kergelt katsumus.
Arvestama peab ka sellega, et kui lenksus on igav siis tagaistujal on KOHUTAVALT igav ja ohtra kolukoorma otsas pole just mugavaim istuda
Siin jälle mõningaste eelistega need kellel (Sport) tourng ratas selleks otsatrbeks
a) 2kesi variandil tuleb arvestada ca 50% suurema ajakuluga asjade kokku-lahti pakkimiselt, kuna neid on rohkem ja äramahutamiseks tuleb neid oluliselt hoolikamalt pakkida.
b) läbisõit, on küll suuresti individuaalne, aga väsitab ikka oluliselt rohkem kahekesi kui üksinda. Seega mõne Sport touring rattaga, millega üksi oleks 1000+ km nohu vistata on ~700 km kahekesi juba kergelt katsumus.
Arvestama peab ka sellega, et kui lenksus on igav siis tagaistujal on KOHUTAVALT igav ja ohtra kolukoorma otsas pole just mugavaim istuda
Siin jälle mõningaste eelistega need kellel (Sport) tourng ratas selleks otsatrbeks
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Ei ole absoluudselt nõus Sinu väidetega! Ütleme siis nii et kõik mis kehtib sportrataste kohta, ei pruugi kehtida teist tüüpi ratastele. Ja muidugi on rattaid millel kaassõitja olemasolu juba iseenesest kogu sõidu mõttetuks muudabRaitz kirjutas:Juhiks tähelepanu veel ühele pisiasjale, mis siin justkui tähelepanuta jäänud. Nimelt on VÄGA oluline vahe, kas reisitakse rattal üksi või kahekesi.
a) 2kesi variandil tuleb arvestada ca 50% suurema ajakuluga asjade kokku-lahti pakkimiselt, kuna neid on rohkem ja äramahutamiseks tuleb neid oluliselt hoolikamalt pakkida.
b) läbisõit, on küll suuresti individuaalne, aga väsitab ikka oluliselt rohkem kahekesi kui üksinda. Seega mõne Sport touring rattaga, millega üksi oleks 1000+ km nohu vistata on ~700 km kahekesi juba kergelt katsumus.
Arvestama peab ka sellega, et kui lenksus on igav siis tagaistujal on KOHUTAVALT igav ja ohtra kolukoorma otsas pole just mugavaim istuda
Siin jälle mõningaste eelistega need kellel (Sport) tourng ratas selleks otsatrbeks
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Raitz
Tagaistujal ei ole igav kui Sa oled temaga juhtmeidpidi ühenduses ja juttu räägid või muusikat lased. Samuti ei ole tal ebamugav kui kogu koli on kohvritesse pistetud. Tagakohver laseb lisaks veel selga toetada. Ja rattaks muidugi sport-touring ehk näiteks VFR. Ei ole halba ilma, on vaid halb varustus. Ei ole igavlevaid kaasreisijaid ja liiga pikki vahemaid, on side puudus ja teise eesmärgiga rattad!
Tagaistujal ei ole igav kui Sa oled temaga juhtmeidpidi ühenduses ja juttu räägid või muusikat lased. Samuti ei ole tal ebamugav kui kogu koli on kohvritesse pistetud. Tagakohver laseb lisaks veel selga toetada. Ja rattaks muidugi sport-touring ehk näiteks VFR. Ei ole halba ilma, on vaid halb varustus. Ei ole igavlevaid kaasreisijaid ja liiga pikki vahemaid, on side puudus ja teise eesmärgiga rattad!
VFR
reis
Ise soovitaks küll minna läbi Poola ,nimelt olin suvel sama küssa ees ,et kas äkki laevaga minna ja tagant järele ei kahetse.Jutud Poola kohta on ilmne liialdus ,politseid nägime tee ääres vaid paaril korral,teed on kohati poole premad kui meil ja liikumis kiirus kui lubatud näit. 60 siis kõik lasevad 80-90 ja kõik on ok. Samuti hotellide hinnad nii norm.et loobusime telgiga jändamast 2-3 tärni kahene tuba kuskil 30-40EUR-i.koos hommikusöögiga.T
käinud ise 2x horvaatias väikese bussiga. Teed Poolas on minu arust võrreldes Eesti omadega vähemalt võrdsed kui mitte paremad. olen sõitnud läbi Varssavi nii Tsehhi kui ka Slovakkia poole. Peale Varssavit on minu kogemuste põhjal kõll tipp-topp, probleeme on enne teega enne Varssavit. nagu teada on piirilt poolamaa pealinna 2 teed, millest üks on selgelt parem kui teine (parem läks vist läbi Bialastoki). oht on muidugi teetööd ja vahetavahel esinevad roopad. Politseinikke näha on õnnestunud harva. Need kogemused põhinevad muidugi bussisõidu põhjal.
Horvaatiast niipalju, et see on maa kuhu lähen ilmselt ka 3 korda. Krk saarel pole käinud, peamiselt viibinud Spliti ümbruses, väga ilus riik, enamuses ka sõbralikud inimesed, soovitan väga käia ära ka lõuna pool, kus kliima on hoopis midagi muud, kui põhjas. Poolel teel Zagrebist Splitti on väga ilus rahvuspark ja Splitist Bosnia piiri poole on imeilusad "sinine" ja "punane" järv. Kohapeal soovitan olla min. 5-6 päeva. Tõsistele reisijatele võin anda kohaliku kuti tel.nr. kes saab Spliti ümbruses aidata majutuse leidmisega, hinnad olid üle-eelmine aasta ~15...20eur/nägu mereäärses majakeses. Ise hetkel rattaga sellist matka ette võtta veel ei tihka. Aga teistele EDU.
Horvaatiast niipalju, et see on maa kuhu lähen ilmselt ka 3 korda. Krk saarel pole käinud, peamiselt viibinud Spliti ümbruses, väga ilus riik, enamuses ka sõbralikud inimesed, soovitan väga käia ära ka lõuna pool, kus kliima on hoopis midagi muud, kui põhjas. Poolel teel Zagrebist Splitti on väga ilus rahvuspark ja Splitist Bosnia piiri poole on imeilusad "sinine" ja "punane" järv. Kohapeal soovitan olla min. 5-6 päeva. Tõsistele reisijatele võin anda kohaliku kuti tel.nr. kes saab Spliti ümbruses aidata majutuse leidmisega, hinnad olid üle-eelmine aasta ~15...20eur/nägu mereäärses majakeses. Ise hetkel rattaga sellist matka ette võtta veel ei tihka. Aga teistele EDU.
Ja mis ma siis oma viimases lauses ütlesin?kris. kirjutas:
Ei ole absoluudselt nõus Sinu väidetega! Ütleme siis nii et kõik mis kehtib sportrataste kohta, ei pruugi kehtida teist tüüpi ratastele. Ja muidugi on rattaid millel kaassõitja olemasolu juba iseenesest kogu sõidu mõttetuks muudab
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Just seda, mida sinagi praegult.
Asja mõte oli aga selles, et üksmeel on väga kerge kaduma, kui (kaas)reisijatel väga erinevad tingimused ja sellest tulenevalt on oluliselt erinevad arusaamad mõistlikest jutiga läbitavatest vahemaadest.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
http://www.camp.cz/index.php?akce=zobra ... ice&lng=uk
Kuidagi kahtlaselt liiga lihtne tundub...
Planeering on omadega sealmaal, et olen koostamas konkreetsemat nimekirja <A href="http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... eekonna</A> ( Tln->Krk ) lähedusse jäävatest objektidest nagu kämpingud, vaatamsiväärsused, hotellid/motellid, bensiinijaamad, söögikohad jne. Kui kellelgi on kasulikke näpunäiteid ja/või omi eelistusi, siis andke aga tulla.
Lisaks kuulaksin meeleldi mida arvatakse marsuudist kohapeal Horvaatias? Mitu päeva oleks mõistlik Horvaatias veeta ja kus ära käia? Kiidetakse ka Lõuna Horvaatiat: Rijeka - Dubrovnik on näiteks miski 400km ringis.
Nagu näha, jõuavad tublimad juba <A href="http://www.motolist.ee/reisid/hrvatska/">esimese päeva õhtuks</A> Poolasse!? Kas see on reaalne? <A href="http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/aab">Pildil</A> ei ole rahvas vähemalt küll kuigi "nutune".
Kas oleks mõistlik ka planeeritud tempot tõsta, et juba esimese päeva õhtuks Poolas olla?
Kuidagi kahtlaselt liiga lihtne tundub...
Planeering on omadega sealmaal, et olen koostamas konkreetsemat nimekirja <A href="http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... eekonna</A> ( Tln->Krk ) lähedusse jäävatest objektidest nagu kämpingud, vaatamsiväärsused, hotellid/motellid, bensiinijaamad, söögikohad jne. Kui kellelgi on kasulikke näpunäiteid ja/või omi eelistusi, siis andke aga tulla.
Lisaks kuulaksin meeleldi mida arvatakse marsuudist kohapeal Horvaatias? Mitu päeva oleks mõistlik Horvaatias veeta ja kus ära käia? Kiidetakse ka Lõuna Horvaatiat: Rijeka - Dubrovnik on näiteks miski 400km ringis.
Nagu näha, jõuavad tublimad juba <A href="http://www.motolist.ee/reisid/hrvatska/">esimese päeva õhtuks</A> Poolasse!? Kas see on reaalne? <A href="http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska/aab">Pildil</A> ei ole rahvas vähemalt küll kuigi "nutune".
Kas oleks mõistlik ka planeeritud tempot tõsta, et juba esimese päeva õhtuks Poolas olla?
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Asi on jõudnud sellisesse etappi:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... vaatia.htm
Osa kaardil olevatest objektidest on klikitavad.
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... vaatia.htm
Osa kaardil olevatest objektidest on klikitavad.
Tere!
Mis on muidu plaanitud selle Horvaatia reisi kogumaksumuseks.
Muidu oleks asjast ülimalt vaimustuses - saaks ainlt naise pehmeks räägitud:)
Plaan talvel endale tuuleklaas ära osta, tsikkel pilbasteks ja kokku tagasi ning vajalikud osad välja vahetada, et siis peaks nagu suveks 99% korras olema. Elame näeme.
....ah jaa mis oleks sõidukiirus umbes? Ise eriti nagu kihutada ei viitsi.
Ja kas tollel plaanil on lõpupoole puhkepause väga harva. Asi selles, et kui ma ka tuleks siis ei vea mul paak eriti üle 230km tankimata välja
Mis on muidu plaanitud selle Horvaatia reisi kogumaksumuseks.
Muidu oleks asjast ülimalt vaimustuses - saaks ainlt naise pehmeks räägitud:)
Plaan talvel endale tuuleklaas ära osta, tsikkel pilbasteks ja kokku tagasi ning vajalikud osad välja vahetada, et siis peaks nagu suveks 99% korras olema. Elame näeme.
....ah jaa mis oleks sõidukiirus umbes? Ise eriti nagu kihutada ei viitsi.
Ja kas tollel plaanil on lõpupoole puhkepause väga harva. Asi selles, et kui ma ka tuleks siis ei vea mul paak eriti üle 230km tankimata välja
Kas sa oled ikka kindel?? Kas paneme selle vastuse lukku? Äkki sa ikka sooviksid sõbrale helistada selles küsimuses..?Heavykas kirjutas:Tere!
Muidu oleks asjast ülimalt vaimustuses - saaks ainlt naise pehmeks räägitud:)
Soovitan sul naisega kõigepealt üks (võimalusel muidugi rohkem ja mitu) vähemalt ~700km päev teha, kui ta õhtul ka veel lõbus on siis kannatab alles mõtlema hakata.
Sorry for OT. Feel free to delete.. if you wish.
Asi selles, et ta lihtsalt ei julge Eestist väljapoole liikuda. Muidu sai tehtud üks pävläbi sõit Eestis sel suvel lausvihmas ja ta oli ka peale seda positiivselt meelestatud.CB500 kirjutas:Kas sa oled ikka kindel?? Kas paneme selle vastuse lukku? Äkki sa ikka sooviksid sõbrale helistada selles küsimuses..?Heavykas kirjutas:Tere!
Muidu oleks asjast ülimalt vaimustuses - saaks ainlt naise pehmeks räägitud:)
Soovitan sul naisega kõigepealt üks (võimalusel muidugi rohkem ja mitu) vähemalt ~700km päev teha, kui ta õhtul ka veel lõbus on siis kannatab alles mõtlema hakata.
Sorry for OT. Feel free to delete.. if you wish.
Pulli pärast sai arvutatud, et benale läheks umbes 4500-5000 eeku seega kalliks läheb mul enda rattaga matkamine
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Tnx, mingil määral on asja kallal pusitud jah.andre460 kirjutas:Oled tõesti tublisti tööd teinud. Kuigi minu arvates on sõidugraafik
liiga tihe. Omast kogemusest ütleks küll et normaalne päeva distants
oleks umbes 400 km. Sõidust tuleks mõnu tunda. Muide plaanin kah
järgmine hooaeg sinna poole seigelda.
Saadus vihjete ja oma kogemuste põhjal arvan, et see u. 600 km päevas peaks optimaalne keskmine olema. Vaatab muidugi kui palju rahvast kevadeks asjaga kaasa saab ja kes mida arvab. Asja mõte oli ka selles, et vajadusel grupeeruda sarnaste eelistuste, muuhulgas sõidukiirus, kohaselt. Teeb lihtsalt erinevad plaanid. Kokku saab Krk saarel - kes päev varem, kes hiljem. Siis jälle kokkusaamisrõõm. Endal lihtsalt graafik ei luba Euroopasse elama jääda.
Seega kujutan ette, et enda jaoks sobivaim oleks just selline kokku 9 - 11 päeva: 4 päeva sinna, 2-4 päeva seal ja isegi 3 päevaga tagasi.
Tervenisti on planeerimata ringreis Horvaatia osas ja tagasisõit. Üks variant on muidugi lasta Horvaatias minna vabavoolu teed ja tagasi tulla kõige otsemat teed pidi.
Ja miks minna Tsehhi kaudu kuigi see teeb ühe lisapäeva? Aga kuidas saaks siis mööda minna näiteks sellisest linnast: http://www.virtourist.com/europe/krumlov/index.html
Vot mul just selline mure,et tahaks ka tsiklit pilbastada, aga pole,kus seda teha Sellepärast vist peab sellistest pikkadest reisidest loobuma...Heavykas kirjutas:Plaan talvel endale tuuleklaas ära osta, tsikkel pilbasteks ja kokku tagasi ning vajalikud osad välja vahetada, et siis peaks nagu suveks 99% korras olema.
Niimoodi,kui pole masina sisse näinud,ei julge.
Mis sa ikka põed, vaheta kuluosad ära ja lähme seiklema! Siin oled ju ikka hooaja jooksul 5000 km sõitnud.Kawalpea kirjutas:Vot mul just selline mure,et tahaks ka tsiklit pilbastada, aga pole,kus seda teha Sellepärast vist peab sellistest pikkadest reisidest loobuma...Heavykas kirjutas:Plaan talvel endale tuuleklaas ära osta, tsikkel pilbasteks ja kokku tagasi ning vajalikud osad välja vahetada, et siis peaks nagu suveks 99% korras olema.
Niimoodi,kui pole masina sisse näinud,ei julge.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Tsehhis kämpinguid nagu muda:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... vaatia.htm
Varssavist ringiga möödasõit.
Kasulikke näpunäiteid ikka tuleb, tänud nende saatjatele.
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... vaatia.htm
Varssavist ringiga möödasõit.
Kasulikke näpunäiteid ikka tuleb, tänud nende saatjatele.
Mis sa ikka põed, vaheta kuluosad ära ja lähme seiklema! Siin oled ju ikka hooaja jooksul 5000 km sõitnud.[/quote]andre460 kirjutas:Vot mul just selline mure,et tahaks ka tsiklit pilbastada, aga pole,kus seda teha Sellepärast vist peab sellistest pikkadest reisidest loobuma...
Niimoodi,kui pole masina sisse näinud,ei julge.
Mnjah.. olles kodunt ~1500km kaugusel hommikuti samasugust ratast käima lükanud, kiidan Kawalpea plaani heaks. ZX10 ei kuulu just väikeste võrride hulka, naha saab soojaks päris ruttu..
krumlov
Olles sel suvel 3 päeva selles linnas siis soovitan tõesti seda linna mitte vahele jätta.Kesklinnas onööbimine umbes 1500 Tšehhi krooni kahene tuba 4-5 tärni hotellis,linna servast saab hoteli 750-900 krooniga.Õlu ja toit mega odav,0,5 l õlu restoranis meie rahas 10 krooni ,poes 7-8. Korralik praad 20-30 krooni jne.Linn üli kena ja jääb teile ju lausa teele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.