Täispuhutav istmepadi
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
- Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
- Asukoht: Pärnu
Täispuhutav istmepadi
http://motokaup.ee/index.php?cPath=238
Nende asjandustega kokku puutunud inimesed oskavad ehk mõned sõnad kommenteerida, kuidas ennast ära õigustavad...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
Re: Täispuhutav istmepadi
Hästi õigustab ennast. Peale selle padja installi pole vähemalt Eesti piires (kaugemal pole käinud) ükski distants liiga pikk. Varem oli peale 100 km läbimist teatud probleem täitsa päevakorral.
Asi toimib optimaalselt minimaalse õhukogusega. Puhusin algusest täis, siis lugesin manuali läbi, lasin pool õhku välja ning esimese sõidu järel veel enamuse. Julgen soovitada.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
mida veel välja ei mõelda.
äkki peaks auto peale hakama mõtlema, või vähem Angelis käima
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
- Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
- Asukoht: Pärnu
Re: Täispuhutav istmepadi
no jah...
inimene kes ei ole pikki otsi sõitnud ei oska vist jah oma tagumiku mugavust hinnata
... ja nagu ma aru saan siis hr säga vist ei oskagi bike tüübi ratastega sõita
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
- Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
- Asukoht: Pärnu
Re: Täispuhutav istmepadi
Raigo kirjutas:interneti matkadel tõesti pole sellist asja vaja
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
Re: Täispuhutav istmepadi
Arvatavasti pole need kuigi pika kasutus ajaga.
Huvitab palju "koormust" kannatab selline padi? Kui kaal ca 120 kg, kas üldse tasub seal peal istuda?
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
No ma ei tea, kas see värk on ikka seda raha väärt
Jube kallis mu meelest. Asenda parem mingi kokkulitsutud ujumisrõnga (või täispuhutava kaelapadjaga), saad oluliselt odavamalt hakkama ja jalgevahet turvab siis piilupart isiklikult, icc
Re: Täispuhutav istmepadi
pyramiid, kõik ei ole sinusugused 200km otsade põristajad. või siis kokkutulekule ja tagasi ja siis pärnusse porta parklasse.
mõned sõidavad vahel päevas 800km ja enamgi. mõnel on meditsiinilised põhjused. mõni armastab lihtsalt mugavust. ja veidi alla 1500.- saada endale asi, mis töötab ei ole palju makstud.
sina palun osta endale pardikujulise peaga väike sõber ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Oman seda patja. Pikkadel otsadel, alates 300km, ta tõesti õigustab ennast aga samas pole ta ka kehva lühematel. 800km päeva järel on pigem selg valus kui perse haige.
Airhawki mõte ei ole mitte selles, et sa istud nagu mugava diivani otsas vaid selles, et su perse ei toetaks vastu sadulat ühe kitsa punktiga, vaid suurema pinnaga, nii väsib tagumik vähem ära, nii et märksõna ei ole tegelikult "padi".
Tavalist täispuhutavat säästumarketi patja ei soovita, sest kui sul on mingi õhupadi sinu ja tsikli vahel, siis sa ei tunneta enam teed ja vedrutad rämedalt, kehvema teekatte puhul vedrutatakse sind lihtsalt sadulast minema. Pigem siis juba mingi "lebomati"-materjalist vahekate.
Airhawki süsteem on selline, et puhud sinna mingi õhu sisse, istud peale ja lased praktiliselt täiesti tühjaks tagasi nii, et su perse ja sadula vahele jääb heal juhul 1cm õhku. Airhawk ei vedruta ka eriti, kuna tal on mitu väikest õhukambrit, kust õhk aeglaselt ühest teise liigub.
Alternatiiv Airhawkile oleks geel-iste või mõni muu aftermarket sadul, kuid nendega on see jama, et neid ei saa ühelt rattalt teisele tõsta.
Mis kaalu puutub, olen ise ka 120 kilo ja ohtu, et see padi õhku lendaks, ei ole.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Täispuhutav istmepadi
Credo kirjutas:mõned sõidavad vahel päevas 800km ja enamgi. mõnel on meditsiinilised põhjused. mõni armastab lihtsalt mugavust. ja veidi alla 1500.- saada endale asi, mis töötab ei ole palju makstud.
sina palun osta endale pardikujulise peaga väike sõber ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.
Tikud on ka äärmiselt mugavad asjad tule süütamisel, aga see ei tähenda et nad peaksid maksma 100kr toos. Selle "persepadja" tootmiskulu on maksimaalselt 25kr, aga müügihind on teiselt planeedilt. Ma ei vaidlusta siin kasutusmugavust, aga olen pyramiid'ga ühte meelt, et hind on KIRVES!
Let the good times roll.
Re: Täispuhutav istmepadi
Aga samas kui on valida, kas hõõrud puutükki mitu tundi(nii, et peopesad villis), et lõket süütada või ostad 100 eeguga tikud
Mina võtaks tikud.
Re: Täispuhutav istmepadi
mart211 kirjutas:Kui niipalju on kaalu, siis peaks eeldama, et ka istmik on pehmem
Mitte alati pole see nii, mul bicepsi ümbermõõt ka ca 47cm täis"pumpamata", mine mõõda palju sul on
Ju ma tundsin puudutatuna end sellest lausest
See selleks, paistab, et too padi raskemat kaalu kannatab.
Sai ka selgeks, et patja kasutades "tagumikuga teetunnetus" oluliselt ei vähene. Eelmine aasta ca terve päev ringi vurades läksid õhtaks kannikad ikka vähe hellaks. Hind on muidugi krõbe aga ma eeldan, et padja keevitused ja kambrite vaheseinad on selle võrra ka vastupidavamad ning iste ise mugavam praktilisem, kui mingitel isearetatud pehmendustel.
Kui suve alguseks ratas veel alles on siis mõtlen täitsa selle lisa ostu peale.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Vidget kirjutas:Credo kirjutas:mõned sõidavad vahel päevas 800km ja enamgi. mõnel on meditsiinilised põhjused. mõni armastab lihtsalt mugavust. ja veidi alla 1500.- saada endale asi, mis töötab ei ole palju makstud.
sina palun osta endale pardikujulise peaga väike sõber ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.Tikud on ka äärmiselt mugavad asjad tule süütamisel, aga see ei tähenda et nad peaksid maksma 100kr toos. Selle "persepadja" tootmiskulu on maksimaalselt 25kr, aga müügihind on teiselt planeedilt. Ma ei vaidlusta siin kasutusmugavust, aga olen pyramiid'ga ühte meelt, et hind on KIRVES!
Sa pole seda asja näinud ja juba on vaja tatti pritsida? Tule läbi, katsu, vaata, uuri, näed ise, et ta olemuselt ei olegi mingi mõttetu plönn. Ma olen palju kallimalt näinud müügil palju mõttetumaid asju, kui juba selle peale jutt läks
Esiteks, see padi koosneb kahest osast, välimine ja sisemine osa.
Teiseks, sisemine osa ei ole tavaline säästuka kaelapadi, vaid on mitu pisikest pesa mis on kõik omavahel peenikeste voolikutega ühendatud. Jätab peale istudes tunde, et padi on mitte õhu, vaid veega täidetud. See välistab vetrumise.
Kolmandaks, välimine osa on väga kvaliteetselt õmmeldud kate, kui see firma teeks riideid, siis liigitaks selle Rukka klassi
Neljandaks, iga asja peale ei vinguma. Igal poes müüdaval asjal on mingi omahind, keegi ei teeks ju mitte m**n*, kui nad sellega ei teeniks. 25 eeki on väga vähe pakutud selle padja omahinnaks. Müügihind on aga see, mis ostja on nõus maksma, mitte see, mis ta reaalselt väärt on. Selle "reaalselt väärt" teemaga tasuks Hinnavaatluse foorumisse kolida, seal lähevad kõik asjad alati omahinnaga kaubaks
P.S. 100 eegiga saab paki väga korralike tormitikke
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Credo kirjutas:pyramiid, kõik ei ole sinusugused 200km otsade põristajad. või siis kokkutulekule ja tagasi ja siis pärnusse porta parklasse.
mõned sõidavad vahel päevas 800km ja enamgi. mõnel on meditsiinilised põhjused. mõni armastab lihtsalt mugavust. ja veidi alla 1500.- saada endale asi, mis töötab ei ole palju makstud.
sina palun osta endale pardikujulise peaga väike sõber ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.
Sõita mulle meeldib, ei salga. Kokkutulekutel ei käi eriti, Porta parklas ammugi mitte, pole minu teema.. Mulle liigne mulin ei istu, sõita tahan!
Tunnistan, et kuskil pikal matkal pole veel käia õnnestunud. Oma perset kavatsen sellise juhuse saabumisel ise valutada lootuses, et see paari päevaga juba istme kuju on omandanud ja enam sõitmist ei sega. Avaldasin lihtsalt oma arvamust vidina hinna osas, eksisteerib tähtsamaid kohti, kuhu oma niigi väikest rahanatukest paigutan.
Sinu palutud sõpra omale soetama ei hakka, puudub huvi ja vajadus, aga tänud soovituste eest!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Poetan ka sõna teemasse. Kõigepealt - ise seda patja ei oma, kui siis ainult poeletil müügis olevana ja kahjuks ei ole ka kasutanud, sest viimastel aastatel pole pikemaid matku teha saanud. Küll aga üks ilmekas näide aastast 2003 kui käisime 125-ste endukatega Kaukaasias Elbruse mäe kandis. Otsad olid 500-1500 km päevas. Viimane number muidugi ekstreem, sest alustasime Berliini tagant ja uhasime praktiliselt ühe jutiga Tallinna välja. Ja mina ütlen ausalt - minu taguotsa närvid taastusid sellest reisist umbes 2005 aastal. Mul oli aastake peale seda reisi veel tunne, et äkki ei taastugi, sest kogemus oli valus. Enduka kitsas sadul ja hull pakikoorem tingis istumisasendi, kus eriti liigutada ei saanud. Kohati sõitsin jutti kümneid kilomeetreid olles rippumas tsikli sadulal nii, et istmele toetas vaheldumisi reie tagakülg. Ei tea, mida oleks andnud sellise padjakese eest... Loomuliult ei taba kõiki selline saatus. Minu pikkuse (190cm) ja kaalu (66kg) suhe on soodumuseks sellise häda tekkel. Ilmselt veidi kogukamad kodanikud kurdavad vähem muret
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Täispuhutav istmepadi
pyramiid kirjutas:No ma ei tea, kas see värk on ikka seda raha väärt
Jube kallis mu meelest. Asenda parem mingi kokkulitsutud ujumisrõnga (või täispuhutava kaelapadjaga), saad oluliselt odavamalt hakkama ja jalgevahet turvab siis piilupart isiklikult, icc
pyramiid, su digiseebika tootmiskulud on ka umbes sada eeku, keda kotib? sõida vahest kesklinnast välja... veel parem tee mõni suvi 10000+ ots, vaata laia maailma, kuidas elatakse ja nii... ehk siis saad aru...
---ise loodan järgmisel tripil sellele padjale väga palju. viimasel matkal uue tsikliga avastasin, et iga kord umbes tund- poolteist peale sõidu alustamist hakkas vasak jalg altpoolt põlve nii hullult valutama, et sõnu polnud...
aitas ainult peatus ja natuke kõndimist.
põhjuseks mitte istmiku kangenemine vaid tsikli iste surub mu kintsu siseküljel mingi "elutähtsa" veresoone kinni ja veri ei pääse enam korralikult liikuma. mida kuumem ilm, seda hullem. sügiseti sai kodumaal paarsada ka järjest lastud, siis tunda ei andnud.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
dubweiser kirjutas:põhjuseks mitte istmiku kangenemine vaid tsikli iste surub mu kintsu siseküljel mingi "elutähtsa" veresoone kinni ja veri ei pääse enam korralikult liikuma. mida kuumem ilm, seda hullem. sügiseti sai kodumaal paarsada ka järjest lastud, siis tunda ei andnud.
paljud asjasse mittepühendunud ei saa aru miks on sportklassi maantee- ja maastikujalgrataste sadulad kitsad ja kõvad nagu kivi. põhjus ongi verevarustuse maksimaalses toimivuses. kitsas kõva pind ei suru veresooni kinni ja lihased saavad füüsilise pingutuse tarbeks piisavalt verd. a see selleks...
üldjuhul jääb tagumik kangeks pika otsa esimesetel päevadel või hooaja alguses. sellest siis et ass pole uute oludega veel harjunud. möödunud suve pikemal tripil kadus kange tagaosa tunne paari päevaga. abiks oli isteasendi muutmine kus sain jalad üles tõsta ja kannad gondli õhuavadesse pista. enamus teekonnast saigi suure palavuse tõttu sel moel läbitud. kõige suurem vara sai maksimaalse tuulutuse ja ass oli ka rahulolev.
____________________
LC8 Adventure
Re: Täispuhutav istmepadi
creativ kirjutas:paljud asjasse mittepühendunud ei saa aru miks on sportklassi maantee- ja maastikujalgrataste sadulad kitsad ja kõvad nagu kivi. põhjus ongi verevarustuse maksimaalses toimivuses. kitsas kõva pind ei suru veresooni kinni ja lihased saavad füüsilise pingutuse tarbeks piisavalt verd. a see selleks...
Creativ, ei saa päris aru, kas su "õpetus" oli suunatud minule või teistele...
aga antud juhul oli tsiklil touring sadul peal. teine - kitsas ja kõrge sportsadul ehk seda ei tee aga see eest jääb äss pikematel otstel haigeks+ kiirendusel libisen istmel tahapoole (pole lohku). aga eks ta ongi rohkem "sportsmeni" sadul.
su verevarustuse jutt on kõik õige aga siin oli tegu praktiliselt liikumatuna sadulas olemisega, millel pole pidevas töös olevate sportsõitmistega mingit seost.
creativ kirjutas:üldjuhul jääb tagumik kangeks pika otsa esimesetel päevadel või hooaja alguses. sellest siis et ass pole uute oludega veel harjunud. möödunud suve pikemal tripil kadus kange tagaosa tunne paari päevaga. abiks oli isteasendi muutmine kus sain jalad üles tõsta ja kannad gondli õhuavadesse pista. enamus teekonnast saigi suure palavuse tõttu sel moel läbitud. kõige suurem vara sai maksimaalse tuulutuse ja ass oli ka rahulolev.
endal kahjuks albaania tripil oli see jama KOGU aeg (terve matk). ja mida lõuna poole, seda hullemaks. st., soojem ilm= valu kiiremini ja tugevam. hooaeg oli kahh lõppemas, tagasi jõudsin, oli oktoober uksele koputamas.
ega jahh, siin istmiku valuga- kangestumisega polegi otseselt tegu- ma arvan, et see on konkreetselt mingi minu jama. lihtsalt mingile veresoonele kintsu peal ei meeldi mingi paari milline nurk istme küljel. abiks oli muidugi koibade sirutus oma pooleks tunniks silkude peale... krt., kus see on lisaväärtus
...samas kuskil iga tunni tagant peatuks ka padjaga. kuidagi nii meeldib rohkem kui saab aeg ajalt sirutada.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
ma proovisin seda patja oma v-rodi peal. Seal on selline üsna lühike ja kõrge tagusega iste. Padi tegi selle istumise ala veel lühemaks ja kõrgemaks. Minuarust muutis see kogu sõidu ebamugavamaks. Aga kui seal oleks oluliselt vähem õhku sees olnud, äkki siis oleks parem olnud. Igatahes on sellel hooajal plaanis omale see igaks juhuks soetada. Hea vajadusel täis pumbata ja kasutusele võtta kui pikemal sõidul tagumiks valusaks jääb.
Kindlasti on see aga väga tänuväärne jubin seljakotile. Nendele on tavaliselt mingi elu-ebamugav iste tehtud
motokas
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
dubweiser kirjutas:Creativ, ei saa päris aru, kas su "õpetus" oli suunatud minule või teistele...
aga antud juhul oli tsiklil touring sadul peal. teine - kitsas ja kõrge sportsadul ehk seda ei tee aga see eest jääb äss pikematel otstel haigeks+ kiirendusel libisen istmel tahapoole (pole lohku). aga eks ta ongi rohkem "sportsmeni" sadul.
su verevarustuse jutt on kõik õige aga siin oli tegu praktiliselt liikumatuna sadulas olemisega, millel pole pidevas töös olevate sportsõitmistega mingit seost.
.
ei see olnud õpetus vaid leidsin seose kahe asja vahel. olen rattaspordiga tegelenud ja sealt see teadmine. ja olen ka rattavaldkonnas müügiga tegelenud päris mitu aastat. tihti kliendid kirusid kõva sportsadulat et ass kange pärast sõitmist. seda asja pidi siis lahti seletama. oli hea põhjus nad spets rattapükse ostma panna.
kuigi kitsas-kõva sadul tagab lihaste parema verevarustuse, siis näitab sinu isklik kogemus, et jalad vajavad vereringlust ka siis kui neid mitte liigutada. istudes tõepoolest sisuliselt istumegi veresoonte otsas kogu oma raskusega. see padi võib ehk isegi aidata laiendades istumisala mistõttu punktraskus väheneb. eks sellepärast neid ostetaksegi.
____________________
LC8 Adventure
Re: Täispuhutav istmepadi
creativ kirjutas:dubweiser kirjutas:Creativ, ei saa päris aru, kas su "õpetus" oli suunatud minule või teistele...
aga antud juhul oli tsiklil touring sadul peal. teine - kitsas ja kõrge sportsadul ehk seda ei tee aga see eest jääb äss pikematel otstel haigeks+ kiirendusel libisen istmel tahapoole (pole lohku). aga eks ta ongi rohkem "sportsmeni" sadul.
su verevarustuse jutt on kõik õige aga siin oli tegu praktiliselt liikumatuna sadulas olemisega, millel pole pidevas töös olevate sportsõitmistega mingit seost.
.
ei see olnud õpetus vaid leidsin seose kahe asja vahel. olen rattaspordiga tegelenud ja sealt see teadmine. ja olen ka rattavaldkonnas müügiga tegelenud päris mitu aastat. tihti kliendid kirusid kõva sportsadulat et ass kange pärast sõitmist. seda asja pidi siis lahti seletama. oli hea põhjus nad spets rattapükse ostma panna.
kuigi kitsas-kõva sadul tagab lihaste parema verevarustuse, siis näitab sinu isklik kogemus, et jalad vajavad vereringlust ka siis kui neid mitte liigutada. istudes tõepoolest sisuliselt istumegi veresoonte otsas kogu oma raskusega. see padi võib ehk isegi aidata laiendades istumisala mistõttu punktraskus väheneb. eks sellepärast neid ostetaksegi.
oskad sa öelda, kas spetsiaalse pika pesu (on üldse sellist jala sisekülje ülaosa pealt pehmendusega asja?) kandmine ka mingit effekti annab? justkui peaks ju andma...? ... see problemaatiline koht asub minul ju päris külje peal ja otseselt pole kehamassi surumisega justkui seotud... st., surumisjõud pole nii suur.
Re: Täispuhutav istmepadi
Motopaks kirjutas:ma proovisin seda patja oma v-rodi peal. Seal on selline üsna lühike ja kõrge tagusega iste. Padi tegi selle istumise ala veel lühemaks ja kõrgemaks. Minuarust muutis see kogu sõidu ebamugavamaks. Aga kui seal oleks oluliselt vähem õhku sees olnud, äkki siis oleks parem olnud. Igatahes on sellel hooajal plaanis omale see igaks juhuks soetada. Hea vajadusel täis pumbata ja kasutusele võtta kui pikemal sõidul tagumiks valusaks jääb.
Kindlasti on see aga väga tänuväärne jubin seljakotile. Nendele on tavaliselt mingi elu-ebamugav iste tehtudmotokas
krt., kui on "lohuga" sadul, äkki siis ei sobigi? ei tahaks sealt lohu seest nagu päris taevasse ka tõusta. aga ehk saab minimaalse õhu panekuga (nagu Piipz ütles) asja aetud. Nii ilmselt ei tõuse ise liialt kõrgele.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
dubweiser kirjutas:oskad sa öelda, kas spetsiaalse pika pesu (on üldse sellist jala sisekülje ülaosa pealt pehmendusega asja?) kandmine ka mingit effekti annab? justkui peaks ju andma...? ... see problemaatiline koht asub minul ju päris külje peal ja otseselt pole kehamassi surumisega justkui seotud... st., surumisjõud pole nii suur.
ainukesed pehmendusega püksid mida mina tean on jalgratturi püksid. pikka aluspesu ei ole näinud aga lühikesed on küll olemas. vot seda kas need aitavad öelda ei oska, sest jalgrattasadulas istud oluliselt kitsama pinna peal.
tundub et sul sadulakuju tõttu surub kinni reiearteri mis peaks reie siseküljel just olema
Kas sadulakuju muutmine või siis pisut kõrgem, madalam, kitsam, laiem ei oleks lahendus? Sadula ringiehitamine pole ju raketiteadus. iga sadulsepp saab sellega hakkam. hea tahtmise puhul ei ole endalegi ülemõistuse ettevõtmine.
Edu!
____________________
LC8 Adventure
Re: Täispuhutav istmepadi
creativ kirjutas:Kas sadulakuju muutmine või siis pisut kõrgem, madalam, kitsam, laiem ei oleks lahendus? Sadula ringiehitamine pole ju raketiteadus. iga sadulsepp saab sellega hakkam. hea tahtmise puhul ei ole endalegi ülemõistuse ettevõtmine.
Edu!
mul on teine sadul ka, mis on kitsam ja kõrgem. aga sellega ei ole nii mugav pikka maad sõita. "peasüüdlane" on madal ja lai sadul, mis muidu väga mugav. selle ringiehitamine on muidugi suur riskibisnes kuna täpselt ei tea, kus jama asub, ehk siis seda kohta kus arvatavasti surub kinni, ei saagi nii kitsaks teha, et ei suruks. siis peaks juba jalgratta sadula panema
proovin ilmselt ikka padja ära.
tänud!
Re: Täispuhutav istmepadi
Sadulasse investeerimine tasub end igati ära, sõltumatud jaapani potentsiuurijad kinnitavad seda http://www.autoracingdaily.com/news/mot ... is-nerves/
56915288 Tiit.
Re: Täispuhutav istmepadi
vincent kirjutas:Sadulasse investeerimine tasub end igati ära, sõltumatud jaapani potentsiuurijad kinnitavad seda
Research Confirms The Dangers Of Motorbikes To Erectile Function
The researchers also said that engine vibrations could be causing a decrease in the production of specific growth hormones that are needed for healthy bladders and prostates. For the study it was observed that just over ¾ of men between the ages of 40 and 49 and 93 percent of men between the ages of 50 and 59 suffered from severe erectile dysfunction. This is compared to the figures of 37 percent and 42 percent among those respective age groups who did not use motorbikes.
vanemale generatsioonile mõtlemisainet.
Re: Täispuhutav istmepadi
Kas seda õhkpatja mõni motopood Eestis ka müüb, kus seda näperdada saaks enne ostu?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.