Hayabusa

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
KZ1000

Hayabusa

Lugemata postitus Postitas KZ1000 »

Tere,

Olen pannud tähele, et põhjanaabrite puhul on suht levinud matkaratas hayabuza. Kuna antud mark meeldib siis küsiks arvamusi sellise ratta soetamiseks kui eesmärk on just nn pühapäeva ratas millega vahest pikemaid otsi matkata. Kuidas ta just matkaratta rolli täidab?

Tänud
Pets


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Hayabuza

Lugemata postitus Postitas harimal »

Matkarattaks suurepärane pill, kui püsid enamjaolt asfaldil.
Viskad hunniku kola peale ning asi liigub edasi. Nähtavasti valivad asfaldiinimesed Busalaadseid rattaid just seepärast, et hoolimata kaasatassitavast koormast püsib ratas erk.

Ainus miinus pühapäevasõitjale Eestis on see, et siin pole ringrada, kus sellega kallutada - Busa on altpoolt nii paks, et ei kannata kreeni minna - plastikud on kohe vastu maad.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Kui mul oleks vaja teisele poole gloobust sõita, siis busa oleks selleks esimene valik. Suur, mugav, uskumatult stabiilne jne. Miinuseks ehk see, et siis kui mul see ratas oli, ei olnud talle eriti kohvrilahendust saada.

väinz

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Teema algataja
Hajabuusa

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Hajabuusa »

Reisin nii, seljakotis (või madalas paagikotis, kuigi seljakott on parem) on püksid, plätad jm, perse taga kuplis on vihmaülikond, selline lahendus suurendab oluliselt kilometraazi. Matkaks soovitan kindlasti Hayabusat, kuigi klaas tuleks välja vahetada ja tehase piirangud maha võtta.


Teema algataja
HAYABUSAK8

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas HAYABUSAK8 »

Hea ratas!

Viimati muutis HAYABUSAK8, 10 Nov 2010, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

p-4
Postitusi: 130
Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
Asukoht: Austraalia/nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas p-4 »

KZ1000 kirjutas:

Tere,

Olen pannud tähele, et põhjanaabrite puhul on suht levinud matkaratas hayabuza. Kuna antud mark meeldib siis küsiks arvamusi sellise ratta soetamiseks kui eesmärk on just nn pühapäeva ratas millega vahest pikemaid otsi matkata. Kuidas ta just matkaratta rolli täidab?

Tänud
Pets

Hõmm ,ise olen sõitnud hayabusaga 1,5 hooaega .Selle rattaga, kannatab mööda asfaltit ,väga eduliselt trippida, eriti eroopa kiirteedel.
Kuid ,pikkemat kasvu inimesele, pole sõit, selle rattaga just kõige mugavam ,esimesena hakkavad valutama põlved ja käed ,jutti kannatb sõita kuskel 200km mitte rohkem .Kui võtta ette ,mõni pikkem reis, alaa 10000km ,siis kindlasti ,kulub ära 2 tagarehvi ,kuna paratamatult ,selle rattaga, keerad gaasi vähe rohkem :D Senini ,olen tagarehviga saanud max 4000km sõita :o
Kiiretes kurvides väga mõnus ,juhitavus. kuid suure raadjusega ja väga järskudes kurvides ,juba rohkem tegemist, ratta mahakallamisega ,võiks olla oma 50kg kergem .
Kuid jah matkamiseks suur liitraas väga hea ,alati on piisavalt jõudu ,ning kütusekulu ka täitsa talutav ,keskmine linnas kompuutri järgi 6-7l/100km maantel rahulikult kulgedes alla 6l/100km kiirdeel 7-8l /100km kanti .

Kidlasti, proovi ära ,kuid ,päris matkarattaks ei võttaks ,kuna korraliku matakapaadiga ,ikkagi kordi mugavam, eriti kui liigelda leegaalsete kiirustega .
Samas, kui oleks vaja kiirelt näiteks saksamaale sõita, võttaks igaljuhul hayabusa ,vähemalt, saaks kiirelt transiitmaad läbitud ,ning saksamaal sõida või põhjagaasiga :D

The Great Australian Ride 2015 16000km east to west
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas korke »

On :mrgreen:
Vähemalt generatsioon 1 kogemata avastasin selle :D

HAYABUSAK8 kirjutas:

Kütusekulu kompuuter võiks lisaks peal olla,nagu

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas korke »

IDEAALNE ratas matkamiseks.
Teie pikkad inimesed saate osta endale 3cm kõrgema lenksu ning 3 cm madalamad jalarauad (hea kui tagaots 1 toll vähemalt veel alla lasta). Hayabusale on tohutu järelturg.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas korke »

Mis piirajatest sa räägid ? Sellest ,et esimese käiguga ennast üle ei tõmbaks ning 6 käik üle 300 kmh ei läheks ? :roll:
Hayabusa mootoril on resursi rohkem kui sul tervist ,et sellega sõita :mrgreen:

Sommidel on turbotatud hayabusad millega on sõidetud saju tuhandeid kilomeetreid ilma ,et midagi tehtud vahepeal :wink:

HAYABUSAK8 kirjutas:

Originaalis kärab HAYABUSA küllalt,võib ka piirajaga sõita säästes mootorit.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

korke kirjutas:

On :mrgreen:
Vähemalt generatsioon 1 kogemata avastasin selle :D

Et ükskord sõitsid sellega tavapärase 402m asemel koguni 600m täis? :D

Kasutaja avatar

goal
Postitusi: 345
Liitunud: 12 Aug 2008, 13:11
Tsikkel: Kawa VN 1500 Mean Streak
Asukoht: Tartu

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas goal »

oldmaniac kirjutas:
korke kirjutas:

On :mrgreen:
Vähemalt generatsioon 1 kogemata avastasin selle :D

Et ükskord sõitsid sellega tavapärase 402m asemel koguni 600m täis? :D

Kui juba lõõpimiseks läks, siis tahad Sa täpsustada, mis asja Sa seal ratta peal täpselt teha püüad? :mrgreen:

Jawa, Voshod, Kawa VN 750, Kawa Mean Streak

vanilli
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Okt 2009, 18:00
Tsikkel: GSX-R1000

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas vanilli »

Mai tea, mulle tundub, et te mehed ajate siin pilli lõhki-busaga saab väga edukalt sõita nii asfaldil ja kruusal, nii linnas kui maal, ideaalne matkaratas...raskuskese väga madalal, kordi mugavam kui mõne tavalise naked rattaga. Iga kell julgen hayabusaga sõita Eestist välja ja isteasend pole küll see mis ära väsitab, pigem on siis juht kehv. Hetkel on hayabusal lenksukõrgendus, kuid see ei anna midagi, see tuleb küljest minema visata (kellel soovi müün ära). Sellega tahan öelda seda, et isegi ilma lenksukõrgenduseta on hayabusa mugav matkaratas pole vaja igasugust jampsi külge keerata.

HAYABUSAK8 kirjutas:

Originaalis kärab HAYABUSA küllalt,võib ka piirajaga sõita säästes mootorit.Minnes pikemale otsale siis võiks iks kasutada kõrgemat lenksu,seljale mugavam. Kütusekulu kompuuter võiks lisaks peal olla,nagu KAWASAKI 1400-el.

no tule taevas appi! milleks on vaja kütusekulu reaalajas, kellele veel seda vaja on :wack: ?

p-4 kirjutas:

Kuid ,pikkemat kasvu inimesele, pole sõit, selle rattaga just kõige mugavam ,esimesena hakkavad valutama põlved ja käed ,jutti kannatb sõita kuskel 200km mitte rohkem .Kui võtta ette ,mõni pikkem reis, alaa 10000km ,siis kindlasti ,kulub ära 2 tagarehvi ,kuna paratamatult ,selle rattaga, keerad gaasi vähe rohkem :D Senini ,olen tagarehviga saanud max 4000km sõita :o

Ma saan täpid kui sellist juttu edasi loen, kas see tähendab siis seda, et kui ma olen lühikest kasvu siis hakkavad mul ka käed ja põlved valutama :shock:. Pole vahet kui pikk või lühike sa oled, hayabusa on sinu jaoks loodud, maru lihtne on sellega sõita ja kui nii ei ole, siis ma söön oma mütsi ära, kes vastu vaidleb on ainult vinguja ja selliseid kohtab igal pool.
Ma võin ka kaks tagarhevi 0 km ära kulutada; kõik on kinni selles kuidas sõita.

there is no replacement for displacement

Teema algataja
Hajabuusa

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Hajabuusa »

P-4-ja küll uskuda ei tohi, ise olen ühel päeval 1.200 km läbi lasknud, äda ei midagist, samas tee peab midagi pakkuma.


Teema algataja
Hajabuusa

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Hajabuusa »

Ise sõidan ka 4.000-5.000 km ühe pehmema tagumise rehviga, aga Michelin PILOT ROAD peab üle 20.000 km kuigi pidamine pole nii hea.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Hajabuusa kirjutas:

Ise sõidan ka 4.000-5.000 km ühe pehmema tagumise rehviga, aga Michelin PILOT ROAD peab üle 20.000 km kuigi pidamine pole nii hea.

Kuidas mõista seda, et pannakse matkarattale (ja veel päris raskele ja võimsale) allla üldse midagi muud kui "road" seeria rehve? Siis on ju loomulik, et need kuluvad naeruväärselt kiiresti ära.
BT 023 või Pilot road 2 või dunlop road mingimingimidagi peaksid olema esmavalikus ikka.

PS - ise olen saanud busat ainult korraks proovida ja minule jättis kohe väga mugava ja sümpaatse mulje. Paar asja, mis häirisid - kui pargid, sis ei tohiks nina allamäge väga panna, sest tagasi sikutada oli minul valus piin (ise ainult 74kg) ja normaalne sõiduasend on selle ratta peal ikkagi ka alates ütleme inimestest 175 cm pikkusega.
Mootori vastupidavus on kindlasti asi, mille puhul ei kannata eriti joriseda. See on siiski peaaegu nagu auto mootor seal peal ja sõidab samapalju läbi kah. (ainult oluliselt kiiremini :twisted: )

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

tanelm
Postitusi: 23
Liitunud: 02 Mai 2008, 16:49
Tsikkel: HD
Asukoht: Harjumaa

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas tanelm »

Oskab keegi kiita/laita võrreldes Kawa ZZR 1400?

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas FleXer »

tanelm kirjutas:

Oskab keegi kiita/laita võrreldes Kawa ZZR 1400?

lihtsam on vlla google kaudu foorumitest otsida hayabusa vs zzr 1400 :roll:

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx

Teema algataja
KZ1000

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas KZ1000 »

tanelm kirjutas:

Oskab keegi kiita/laita võrreldes Kawa ZZR 1400?

Kusjuures huvitaks kah sellinne võrdlus. On kellegil olemas eluskogemus?

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

KZ1000 kirjutas:
tanelm kirjutas:

Oskab keegi kiita/laita võrreldes Kawa ZZR 1400?

Kusjuures huvitaks kah sellinne võrdlus. On kellegil olemas eluskogemus?

FleXer kirjutas:

lihtsam on vlla google kaudu foorumitest otsida hayabusa vs zzr 1400 :roll:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Busaga pole sõitnud.
Aga aegajalt ikka ja jälle jääb silma jutt ühe või teise ratta puhul, et "üle 200 km jutti ei kannata sõita".
Vot see on müstika minu minu jaoks. Minu arust kannatab absoluutselt iga maanteele mõeldud rattaga, vanusest sõltumata, sõita kaugelt rohkem, kui 200 kilomeetrit. Isegi ilma noorusest tingitud hasardita. Alates vanast Jawast ja lõpetades kirjeldatud Busaga. Kui ei kannata, on midagi ikkagi rikkis, kas siis ratas või sõitja.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Raitz »

tanelm kirjutas:

Oskab keegi kiita/laita võrreldes Kawa ZZR 1400?

ZZR 1400 väga muhe matkamiseks ilmselt täpselt sama hea kui bläku, busa.
Ühe klassi rattad, suht sarnaste omadustega.
ZZR all kestab maanteel (ees BT014 ca 13-14k km) (taga BT021 9-10k km) selline kombo tundub matkamiseks väga mõnus ja toimiv.
Ehk siis eurotripi saab suht muretult ühe jooksuga ära veeretada. VS Busa 4k millest siin räägiti...
Mõni ZZR omadus:
Õlivahetus 12k km on väga mugav välp.
OEM topcase'i raam on väga õnnestunud asi.
Meerikamaal olla suudetud neil ka raame katki istuda, aga ma oletan, et oma osa on selles ka burksi kultuurist tulenevates eripärades
Eks see ole rohkem maitse küsimus kumb, kuna sihtgrupp on ju neil ratastel üks.

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Busaga on väga mugav matkata, 800 km päev ei ole ka mitte mingi probleem aga enamasti matkapäevad siiski ju 300-400 km. See kes väitis, et busa on alt paks ja ei saa kurvides kallutada peaks proovima seda päriselus. Busa kaal on maanteel väga mõnus, koostöös aerodünaamikaga teeb ratta väga stabiilseks. Samas ka matkavarustusega võõras lõuna euroopa linnas pole liiga raske kui ennast vähegi elus liigutanud oled. Ma olen 183cm ja 95kg ja hetkel ei kujutaks ennast ühegi teise rattaga matkamas.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

RistoK
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mai 2007, 16:28
Tsikkel: BMW K1200 S '07
Asukoht: Harjumaa

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas RistoK »

Pakun ühe valiku siia juurde võrdluseks...........mina võtsin endale BMW K1200S ja see on väga hea matkaratas asfaldil. Sellel on nüüd juba järgmine põlvkond K1300S väljas ja pole mitte halvem.
Jõudu on igast asendist ja isegi kogu minu kohvritega. Panin Givi külje ja tagakohvrid, näeb nati paksu jõehobu moodi välja, aga selle eest mugav.

Hayabusa on ka väga hea ratas matkamisel, meil ühel matkal oli sell sellise rataga ja ei kurtnud kordagi. Päevas +500km lasta polnud mingit probleemi!
Kui on ilusa värvilahendusega ratas, siis pilku püüab see igalpool ja igaühelt :bsmile:

- BMW K1200S '07 (midagi hingele)
- Honda Hornet S '03 (pärast väga pikka pausi tuli uuesti kaherattalise isu peale)
- Riga 11 (lapsepõlv)
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Isa ütleb värvilahenduse kohta, et mootorratas võib olla ükskõik mis värvi, peaasi, et must. :)

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

kumar
Postitusi: 633
Liitunud: 06 Juun 2012, 11:24
Tsikkel: Hayabusa Turbo 2012//288 RWHP
Asukoht: Vantaa
Tänatud: 1 kord

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas kumar »

Pole varem lugenud seda teemat.aga nüüd tuli loetuks. Eelpool oli mainitud madalamatest jalaraudadest. On järgi proovitud.aga polnud rahul. Normaalselt sõites on jalgade asend hää.aga kui tahad ikka kiiremat sõitu ja kallutamist ka.siis omid kogu aeg varbad maas. Vitutas kogu päeva.et varbad maas ja igas kurvis pidi pidurdama. Ei jõudnud ees olijale vahel järgigi. Muidu sellist asja pole. Busa on väga hea ratas.ainagi minu meelest. Sellega saab kruusa ka väga hästi ja kiiresti sõita. Kuid vaid oskad. Väikseid teravaid kurve on vähe raskem võtta.aga pikad sujuvad kurved.neid on küll väga mõnus hästi kiiresti lasta. Muidugi kui julgus ja oskused on kohal. Ise olen busaga väga rahul. Ja kui kunagi peaks tulema 3 põlvkonna busa.siis jään ikkagi busale truuks.

Kasutaja avatar

kumar
Postitusi: 633
Liitunud: 06 Juun 2012, 11:24
Tsikkel: Hayabusa Turbo 2012//288 RWHP
Asukoht: Vantaa
Tänatud: 1 kord

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas kumar »

Jäi veel natuke lisada. Neid jutte.et kannatab päevas 200km sõita.ei pea küll kuidagi paikka. Mul tuli 7kuuga 18000km sõidetud. Päevad olid 300-700km päevas. Sai teine iste lastud teha ja väga hea oli ja on. Ise olen 193 cm pikk ja ei kurda.et käed.jalad ja tagumikk valusaks jääb.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Hayabusa

Lugemata postitus Postitas 426f »

see 200km jutt on jama,ma oma võrr bikega läksin paidest rapla kaudu tallinna,urge tanklas korra sõin burxi ja tagasi tulin läbi eidapere,hommikul 9:00 hakkasin liikuma ja koju jõudsin natuke enne 17:00.umbes 15:00 ajal hakkasid kõrvad valutama,peab parema kiivri otsima.sel aastal sain juuni alguses 5000km täis

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”