Mootorratturite reisikirjad

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Vadi
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Re: mootorrattamatk läbi elu iroonia

Lugemata postitus Postitas Vadi » 09 Sept 2005, 09:11

tsiklonaut kirjutas:Siin on meie (kahekesi ühe rattaga) matka tulemus peale 17200 kilomeetrit ja 5 nädalat kestnud Pärsia ja Lähis-Ida ekspeditsiooni, kus üleeile Poolas üks täis tatoveeritud t*raninaväänaja just viimasel päeval meile lambist äkiliselt ette keerates kogu asjale punkti pani, just siis kui koduni oli jäänud 800 kilomeetrit, just siis kui oled kogenud Iraani ja Ida-Türgi liiklust ja teid (mis Poola oludest lastemängu teeb) ja õhtuks kodus plaanisime olla...



Pilt



Kindel on see, et oleme õnnesärgis sündinud - üle 100kmh kiiruse juures löödi meid umbes 30 kraadise nurga all auto esiosaga teelt minema puude vahele - rullusime üle nippli mitu korda, circa üle 20 meetrine lend, ise lendasin 5 meetrit tsiklist veel edasi, Kariina jäi ratta alla, kui tagasi jooksin bensiin voolas paagist kulinal kuumade leegitorude ja ta jalgade peale, ta oli veel pooleldi meelemärkuseta tol hetkel. Läbi adrenaliini tundus täislastis ratas kui õhk-kerge pealt ära tõstmisel üksinda. Meeter ühele poole üks puu, meeter teisele poole teine puu.

Märgade plekkide asemel jäid hoopistükki kõik kondid (esialgse analüüsi) järgi terveks, ehk peale kiireid (ebakompetentsete) Poola arstide röntgeneid tundus kõik korras olevat. Põrutus oli muidugi meeletu selliselt kiiruselt - juba teist päeva iga liigutuse peale "aa" või "oo", arstide sõnul peab kindlasti lisauuringutele minema.

Ehk siis moraal motomatkajatele kolleegidele: kasutage alati HEAD ja täiuslikku sõiduvarustust (ka kuuma ilmaga!), ilma milleta oleks meie konditsioon kõvasti halvem olnud ja väga väga soojalt SOOVITATAVALT kasutage tugevast alumiiniumist külgmisi enduro kohvreid - need päästsid meie jalaluud ja olulise osa hõõrdumist asfaldil ning teeäärel, BMW bokseri silindrid koos mootori kaitsetega muidugi mängisid kah siin oma väga positiivset osa. Ent, raudpolt kindlasti plastikkohvrid (rääkimata riidest või nahast) oleks sajaks tükiks olnud ja me praegu haiglas istunud.

Motost pole praktiliselt midagi alles peale mootori - maha kandmisele tundub asi olevat. Eks kindlustuseksperdi arvamus otsustab väga tumedana tunduva tuleviku...

Kulgege turvaliselt ja arvestage alati teistega, Margus

Tere tulemast klubisse


Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 474
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö » 15 Sept 2005, 22:03

mina pole viitsinud siia teemasse eriti kirjutada. sest et minusugune grafomaan kirjutab neli lehekülge iga reisipäeva kohta ja seda ei kannataks ükski valge mootorrattur foorumis välja. aga kui kellelgi on nädalajagu vaba aega, siis võib kaevuda mu kodulehekülje sisse http://www.hot.ee/marioeoe seal vasakul on link olulistele asjadele. vot sealt otsigi reisijutte. äsja panin üles tänavuse, balti tiiru oma.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

borx
Postitusi: 1987
Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
Tsikkel: Midnight Star 1900A
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas borx » 18 Sept 2005, 14:01

nonii,
otsustasin minagi oma esimese "suure" sõidu teha. Vaatasin pingsalt kogu eelmise nädala ilmateadet ja lõpuks tundus laupäevane ilm- "vähese ja vahelduva pilvitusega, vihma võimalus väike" bro olevat ja otsus küpsenud- pisut Eesti peal ringi vaadata. Hommikul ärgates ilm nagu lubatud- vähe külmavõitu aga muidu komps. Korjasin kodinad kokku ja ratas garaazist välja. Siis hakkas sadama vihma... . Kuna plaanid tehtud ja jonn ka kõva sees, siis kuradile kõik ja teele. Peale Rakveret olin ma kaotanud kogu oma lugupidamise limajaama ja ülemise korruse vana vastu, Jõhvi jõudes jõudsin ma veendumusele, et ta PEAB olema lätlane- taevast tuli seenekat, siis padukat, siis rahet(valus), siis äikest ja jälle padukat. Peipsi ääres sai tal ilmselt vesi otsa, kuid ta pakkus kiirelt samaväärse meelelahutuse- korraliku tormituule ja otse loomulikult...täpselt vastu. Tartuks oli mul tunne, et keegi on kaelast läbi ajanud kaks rauast armatuuri ja need tuliseks ajanud. Edasi läks sõit Valka läbi Võru, kus mind järjekindlalt seiras üks pilvejupp, kust tuli vahelduva eduga rahet kui ka vihma. Siis sai mõõt täis, otsus- suund kodu poole, Läbi Pärnu Tallinna. Kuna kõik polnud veel proovitud, siis vahelduseks oli liiklus suunatud Karksist kuni Pärnu- Jaagupini poristele, auklikele ja liivastele külavaheteedele, kus cruiseriga sõitmine on üks vahva ja mõistusepärane tegevus. Egas midagi, õhtul kell 23:30 olin kodus tagasi, väsinud ja üllatavalt rahulolev. Päeva läbisõiduks sai 745 km. Kirja panema seda sõidujuppi pani mind mitte niipalju soov jagada oma muljeid kui see, et ma lõpuks hakkasin aru saama, mida tähendab sõita pikka maad ja tegelikult kui fun see on, olenemata mõningatest ebamugavustest teel. Müts maha (w) teie ees, mehed ja naised, kes te niisuguseid vahemaid "hommikusöögiks" sõidate!! Nüüd ega midagi muud kui- kas ostma tuuleklaasi ja kinnist kiivrit või talv läbi kätekõverdusi ja kaelaharjutusi, et järgmisel aastal vähe pikemaid sõite ette võtta. Kummardus ka minu naisele, kes terve selle tee nurisemata ja huumoriga vastu pidas!

Alar
Alar

K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2337
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas kris. » 18 Sept 2005, 17:04

Ma ei tea millist ilmaennustust Sa jälgisid aga näiteks http://www.theyr.net/cg/cny/I203763/F=js*NA näitas pilvede liikumist üsna sarnaselt Sinu marsruudiga :shock: . Ise jälgisin pingsalt Tallina kohta käivat ennustust ja see läks küll >90% ulatuses täppi.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

borx
Postitusi: 1987
Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
Tsikkel: Midnight Star 1900A
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas borx » 19 Sept 2005, 08:31

Tänud, Kris, tundub asisem sait olema, kui EMHI.

terv.
Alar
Alar

K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959

Laid

Lugemata postitus Postitas Laid » 19 Sept 2005, 10:32

Kasutan oma töös samuti theyr-i ja harva kui nad eksivad. Siit ettepanek modedele sättida theyr.net link avalehele.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1795
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

väike mootorrattamatk Hiiumaale-Saaremaale

Lugemata postitus Postitas sang » 03 Okt 2005, 11:01

Umbestäpselt kuu aega tagasi tegime puhkuse lõpetamise puhul ühe väikese mootorrattamatka Hiiumaale-Saaremaale. Idee oli järgmine: võtta tsikkel (BMW R1100GS antud juhul), laadida peale matkavarustus (sest ei olnud soovi Eestimaa pinnal hotelliomanikele maksta) ja tutvuda natuke meite suursaartega. Matka pikkuseks planeerisime umbes neli päeva, plaan oli sõita mootorratastega Tallinnast Noarootsi ja natuke seal ringi vaadata, siis laevaga Hiiumaale, sealt edasi Saaremaale ja siis tagasi koju.

Me (ehk siis mina ja elukaaslane Evelin) ei läinud teele päris kodutööd tegemata. Kõigepealt elamine. Kindel otsus oli loodusläheduse eelistamine. Mõtled - looduslähedus, toksid brauserisse – http://www.rmk.ee. Ehk siis magamise planeerisime RMK tasuta metsaonnide baasil. Igaks juhuks otsisime välja ka telkimisteenust pakkuvad kohad (mida ei läinud vaja) ja sidusin mootorratta külge telgi (mida läks vaja). Aga ärgem tormakem ette.

Edasi tuli uurida, mida saartel teha-vaadata. Mõlema maatüki info leiab veebist lihtsalt, vastavalt http://www.saaremaa.ee ja http://www.hiiumaa.ee. Veeb tundus suuremal saarel parem olevat, sai info kompaktselt ja sujuvalt kätte. Samas aga, kes seletaks ära, mis mõte on kõik saare suuremad ja väiksemad huviväärsused koondada ühte tähestikulisse registrisse? Koostada lihtne, aga kasutada praktilises turismis kohutavalt tüütu. Hiiumaa veeb oli ja on natuke tüütumini kasutatav, tegemist on eelkõige viitadekogumiga erineva taseme ja kujundusega veebidele. Samas aga õnnestus sellest sasipuntrast leida Hiiumaad väga hästi tutvustava raamatu veebiversioon. Raamat ise hea, ainult et tüütu oli seda leht-lehe haaval kopida. Äkki oleks PDF (kasvõi tasuline) mõttekam?

Igatahes, liiga kaua koha peal passitud, teele! Lääne poole minekul ei kasutanud mitte põhimaanteed (ei viitsinud rekkade vahel ukerdada), vaid sai ette võetud tee Keila-Padise-Linnamäe-Haapsalu. Juba ainuüksi see tee on põnev. Kes läheb Tallinnast välja mööda Paldiski maanteed, saab enne Keilat uudistada kohe te kõrval asuvaid tsaariaegseid Tallinna kindluslinna kaitsevööndi rajatisi. Peale Keilat tuleb põnev koht Rummus, kus näeb oma silmaga vangla ära. Järgmisena jääb teele Padise klooster, samuti huvitav koht. Üldiselt, kel huvi on, võib väga mitu nädalavahetust Harjumaalgi ringi sõita mööda põnevaid kohti, vastavad reisiraamatudki on olemas ja kaubandusvõrgus saadaval.

Me ei sõitnud otse Haapsallu, vaid tegime kõrvalepõike kruusateedele. Vihterpalu, Nõva, Dirhami sai läbi käidud, lisaks veel Noarootsis mõnedki kohad. Nii jõudsimegi Haapsallu õhtul kella viie ajal. Sel ajal kui Tallinnas on liikluses tipptund ja närvitsemine, on seal vaikus ja rahu…. Väga sobilik. Olles juba täis tuubitud erinevaid elamusi, ei hakanud me tutvuma ei Haapsalu linnuse ega raudteejaamaga, sõime vaid kõhu täis, ostsime õhtuks-hommikuks nosimist ja suundusime sadamasse.

Praam nagu praam ikka, mis sellest ikka rääkida, kui siis ehk veelkord meelde tuletada pealelaadijate palvet, et tsiklimehed võiksid alati reisijate rivi ees olla ja esimestena peale sõita.

Sõidu ajal uurisime kaarti sooviga leida öömaja saarel. Kõige sobivam tundus olema umbes saare keskel metsa sees asuv onn. RMK oli juurde lisanud hoiatuse, et mitte eriti kergesti leitav, aga see mind ei pelutanud üldse, Regio atlasest tundus täiesti piisavat. Niisiis pidime legendi järgi sõitma asulasse X, sealt keerama tee Y peale ja pärast kindlat arvu kilomeetreid metsa sisse keerama. Kui saarel jõudsime, siis juba hämardus, kui hakkasime jõudma õigesse ärakeeramise kohta, oli juba päris pime. Ebameeldiv uudis oli see, et ma olin vahepeal suutnud taskulambi ära kaotada, see oli paagikotist välja lipsanud mingil hetkel, põhjuseks minu hooletu pakkimine. Nii et õpetuseks kõigile: iga kord vaadake üle ja mõelge läbi, kuhu te oma asjad panete.

Igatahes, olime keset Hiiumaa metsi, oli pime ja me otsisime onni. Kaardist mäletasin umbes niipalju, et kruusatee läheb üle pinnasteeks ja sellest samast kohast keerab teine pinnastee paremale, mille ääres ongi onn. Loomulikult ma ei hakanud pidevalt tsikli seljast maha ronima ja kaardimappi kotist kilede vahelt välja õngitsema, et siis kaarti ja teed tsiklitule valgusel kontrollida, usaldasin oma mälu. Niisiis: sõidan mööda kruusa, ees läheb tee kitsamaks ja kehvemaks ja üks tee keerab paremale. Bingo!

Oli jah pinnastee. Aga mida tähendab pinnastee Hiiumaal? Õige, lahtine liiv! Ukerdasin rööpasel liivateel umbes kolm-nelisada meetrit (õnneks olid uued rehvid all ja tsikliks GS, muidu oleksin vist suuremas jamas olnud), siis tüdisin. Ümberringi mets, pime, ei mingitki märki mitte mingisugusest onnist. Ja tegelikult, kui see on oleks ka kohe tee servas olnud, oleksime sellest ikkagi mööda sõitnud, sest lihtsalt ei olnud midagi näha, bemari tuli on raami, mitte rooli küljes, nii et väga palju külgedele ei näe. Kopp oli kah ees. Lõpuks keeras mingi väiksem rajake teelt maha, sinna minagi koos tsikliga. Kraam maha, telk püsti (igaks juhuks ja õnneks kaasas), magama, küll hommik on targem. Veel üks praktikast saadud õpetus: alati olgu sellistel matkadel igaks juhuks kuskil 1,5l pudel vett. Seda kulub ikka ja sa ei tea kunagi, kuidas on veega seal, kuhu sa lähed.

Hommikul ajasime kargu jälle alla. Öö möödus mitte kõige rahulikumalt, sest mastimändide mühin oli vägev, lisaks käis vist kogu metsarahvas meie telki ja tsiklit nuusutamas, pidev tatsamine ja tramburai käis ümber telgi öö läbi. Päevavalges vaatasin kaarti ja märkasin saatuslikku viga, olin metsa vahele ära keeranud üks tee liiga vara. Mis seal ikka, asjad kokku, peale, minema. Ukerdasime sama teed tagasi ja alustasime ametlikku ekskursiooni.

Hiiumaa on turistile seepärast mõnus, et saare välimist äärt pidi jookseb korralik asfalttee, mis läbib suurt enamust kõige huvitavamaid kohti. Ka netist kopitud raamat järgib just seda ringi, nii et oli väga mugav alustada kohast X sõitu ja saada päeva lõpuks ringiga maha. Ma ei hakka kogu marsruuti pikemalt läbi ketrama, aga tahaks rõhutada, et hiidlased on vaeva näinud turistide jaoks. Esiteks, eelmainit raamat, lisaks tähtsamate mälestiste juures seisvad suured infotahvlid. Eriti huvitav oli näiteks Kärdla-lähedane kraatritutvumiskoht. Teine särav leid oli Kõpu tuletorn, vist ainus tuletorn Eestis, kuhu saab sisse ja üles. Lühidalt: me saime pildi ette Hiiumaa rikkast minevikust ning elust-olust. Käisime ka Eesti surfiparadiisis Kõpu poolsaare tipus. Vaadanud mõnda aega septembrisest merest välja ronivaid kergelt siniseid surfareid veendusin järjekordselt, et tsiklism on siiski väga normaalne ja alalhoidlik hobi.

Kuna praam kahe saare vahel liigub vaid vara hommikul ja õhtul, otsustasime, et veedame veel ühe öö Hiiumaal, et hommikul sadamasse tuisata. Ka üks RMK onnidest oli täiesti mõistlikul kaugusel. Seekord oli onn leitav, majake oli mõnus ja hubane nagu sellised onnid ikka. Varahommikul tuiskasime praamile.

Teel Saaremaa poole valitses kerge segadus, et kuhu nüüd kõigepealt minna. Pärast mõningast kaalumist leidsime, et läheks enam-vähem otse Kuressaare peale, väikeste jõnksudega siia-sinna huviväärsuste juurde. Märgiksin veelkord, et Saaremaa puhul oli huviväärsusi tüütu otsida, tuli nimekirjast vaadata, mis koht jääb valitud tee peale. Aga me saime mingi plaani valmis.

Saare peal läksime kõigepealt penssu laadima (NB, mõlemal saarel on tanklaid hõredalt, nii et enne reisi soovitan natuke planeerida marsruute vastavalt tanklatele, eriti kui tsiklil väike paak). Tanklas juhtus müüjaks olema vahva vana, kes näinud, et uurime kaarti uurimaks kuhu nüüd, pakkus enda abi ja andis rohkelt vihjeid, mida teha ja kuhu minna. Näiteks igasugused maalinnad tasuks kohe vahele jätta, tegemist on vaid kuskil paksus metsa asuvate kergete küngastega, mille leidmine võtab tükk aega ja kohale jõudnuna nendid vaid, et siin ma nüüd olen ja lähed edasi. Tänu papile hindasime oma plaanid ümber ja asusime teele.

Käisime mõne vana kiriku juures ja jõudsime välja Kaali kraatri juurde. Viimati käisin seal umbes 15 aastat tagasi ja kontrast on vägev. Kaali meenutab väga keskmist Ameerika kolkamuuseumi, kus on mingi huviväärsus (sinna viib kena tee), turistid pildistavad end ja auku seal, siis suundutakse aga asja tutvustavasse muuseumisse, mille lõpus suunatakse sind sujuvalt poodi. Kui juurde lisada veel pseudohistoristlik arhitektuur, siis on flashback USAsse pea täielik.

Kahjuks on Kaali ka peaaegu ainus Saaremaa huviväärsus (OK, Kuresaare loss ja Sõrve majakas välja arvata), kus oli midagi tehtud turistide heaks, kus sa said mingitki adekvaatset infi, millega tegu ja kuidas siin elu on olnud. Kontrast Hiiumaaga on vägev, teadliku turisti püüdmise asjus on Saaremaa tugevalt maas. Aga samas see ei tundugi vist sealne prioriteet olema, kui õlletoobrid ja GO spaad toovad niigi palju sulli ja feimi. Saaremaa on ju nii tugev kaubamärk, et pole vaja vaeva näha turistide ligimeelitamiseks.

Mis siin ikka pikalt jahuda, lõunaks tuiskasime Kuressaarde. Tasumata kaubaline teadaanne magusanautlejatele: Kuresaare vanalinnas, mingil tänaval Lonkava Konna ja Kapteni kõrtsi vahel asub pirukapood, kus müüakse ÜLIhäid saiu-saiakesi-kooke. MUST GO koht kõigile! Linn linnaks, loss lossiks. Kui siis ehk niipalju, et viimase ekspositsioon oli mõnes detailis natuke naljakas, seletavatel siltidel kasutati linnanimena Kingiseppa jms.

Sel päeval otsustasime sõita tagasi põhjaranda, et siis sealt umbes tulevase suursadama kohast hakata vaikselt vastupäeva Sõrve poole minema. Saaremaa teed pole enam nii ringsõidusõbralikud. Erinevalt Hiiumaast on Saaremaa suuremad ja asfaldiga kaetud teed lehvikujulised, koondudes Kuressaarde. Mööda rannikut sõites on tee kvaliteet kohati päris kehva, baik või kroom kindlasti ei naudi kümneid kilomeetreid kruusa. Aga samas, loodus on ilus ja nauditav. Väga huvitav koht on Vilsandi looduskaitseala. Osaliselt on see ka suure saare peal, nii et saab umbes pildi ette. Loomulikult sai käidud ka selle viltuse majaka ääres ja tunnetatud maailma serva peal olemist. Seal see tunne on.

Seekordne (ja järjekordne RMK) öömaja asus Sõrve poolsaarel. Saaremaal on neid onne märksa hõredamalt, nii et oli suht sundvalik. Maja ise vahva, paksu metsa sees endine esimese Saaremaa (ja vist ka Eestimaa) metsavahi majakoht. Autoga ligi ei pääsegi, GS ukerdas mööda väikest rada ikka kohale. Nüüd õppetund kõigile RMK onnide fännidele: minge varakult kohale, eriti nädalavahetusel. Me jõudsime umbes viieks-kuueks kohale, sõime-jõime nautisime, keerasime juba magamagi. Kuskil kell pool öö hakkas ukse taga kobistama mingi onkel. Paotasin ust, seal seisab üks kohalik Romeo, mõlemas käes kilekott hea-paremaga ja selja taga tipsi. Mees oli loomulikult ülipettunud, et keegi on tema kena kohakese hõivanud. Ma pakkusin talle küll lahkelt, et lae peal on magamisruumi küll, aga see ei sobinud talle ja tegelikult poleks eriti sobinud ka meile. Nii ta lahkuski kuskilt mujalt pleissi otsima.

Järgmisel varahommikul siis Sõrve säär (muuhulgas tatsas ühel väikesel metsarajal meile ette metsseaperekond. Meie üllatusime, nemad kohkusid) ja ringiga Padise kaudu Kuivastusse. Laevalt ei sõitnud veel kohe Tallinnasse tagasi ega külastanud ka kangelaslinna Lihulat, keerasin tsiklinina hoopis lõunasse, sõprade suvila poole. Nii jäi meil veel üks päev, pühapäev, üle puhkamiseks rahulikus keskkonnas. Viimasel päeval ei teinudki me suurt midagi peale kojusõitmise ja enne seda ka jaanuaritormi poolt omalt kohalt lahkunud sauna vundamendile tagasisikutamise.

Statistika: umbes tuhat läbitud kilomeetrit, neist kruusal u .40%, kui aga pikad ülesõidud (Tallinn-Haapsalu, Pärnu-Tallinn) välja jätta, siis tublisti üle poole. Tsikkel pidas hästi vastu ja õigustas end 100%, ma ei kujuta ette, milline tsikkel oleks seda sorti sõidul parem kui GS.

Mis siis kokkuvõtteks öelda? Loomulikult oli vahva ja loomulikult jäid nägemata paljud kohad, mida lihtsalt ei jõudnud ja mis võivad järgmiseks korraks jääda. Loomulikult jäi ka käesolevas lühivormis kirjeldamata palju väikesi mõnusaid seigakesi, kohti ja vaateid ilma milleta see reis poleks nii hea olnud.

Aga kõige olulisem: kullakallid, võtke oma tsikkel ja kaaslane ja muud head-paremat ning tuisake mööda Eestit nii palju kui veel vähegi ilma on. Ka ühe nädalavahetusega või pikendatud nädalavahetusega jõuab näha palju huvitavat ja saada palju positiivseid emotsioone.

Silent Bob

Oma seltsimees Iraanis!

Lugemata postitus Postitas Silent Bob » 07 Okt 2005, 09:25


Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy » 30 Dets 2005, 23:33

:bsmile:
Viimati muutis Cowboy, 08 Juun 2006, 20:11, muudetud 6 korda kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle » 13 Veebr 2006, 00:35

Nonii. mul on heameel avada reisikirjade teema sellel aastal. Siis alustuseks paar sõna pea otse sõidust tulnuna.

Selline talviselt paras ring Soomes viis taas kohalikule talvekokkutulekule.
Seekord Kurikkal, Seinäjoelt mitte kaugel. EMMK tiim liikus kolmel rattal ja lisaks siin kirjutajale olid pundis veel Raido ja Janc. Kohapeal selgus, et ka sel aastal oli ainus ise tsikliga kohale sõitnud naisterahvas just meie pundis :-)
Ilmaga vedas, külma kõikus sõidul -2 kuni -8 ni või veits rohkem. Esimene ööbimine kohapeal langes küll -20 ni ja kuna ööbimine sel kokkutulekul suurtes telkides, siis mugavus ja soojus teadagi kujuneb vastavalkt olukorrale. Seekord olid korraldajad kütmisega veits laisad, niiet öösel oli telgis kohati värskendavad -4 kraadi :-)
Järgmine päev läks siiski soojaks ja kuigi päike kadus päris ära oli ka tagasisõit päris kevadise ilmaga -2 kuni -5 kanti. Kilomeetrites mõõdetuna kogunes nädalalõpu röömu 750km jagu ja mulle küll tundub, et kevadet sai sellega tubli maa lähemale nihutatud :-) Pildid tulevad ka varsti rippuma.

Kk

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx » 13 Veebr 2006, 01:41

uhhh... Kalle sa oled ikka päris ekstreemsportlane :shock:

Miinus neljaga magada telgis.... Kui mul toas langeb alla 17-mne siis ma juba kergelt hakkab paanitsema :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Mootorrattur sõidab igal aastaajal

Lugemata postitus Postitas kalle » 16 Veebr 2006, 01:06

Siit siis mõned pildid viimasest talvisest sõidust mootorrattaga.

http://www.emmk.ee/component/option,com ... ,22/PageNo,/

Kk
Kasutaja avatar

Lihunik
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Aug 2005, 11:20
Tsikkel: Suzuki DL1000
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Lihunik » 16 Veebr 2006, 13:42

Pole paha (w) :wink:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2416
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped » 11 Mär 2006, 15:32

Sai täna seoses ilusa kevadilmaga natukene liikumisteraapiat närvirahustuseks tehtud ja paar tunnikest võrriga mööda maakohtasid ringi kolistatud... http://oldmoped.karuperse.ee/talv/

Julgelt soovitan seda ka teistele, kel närvid toasistumisest krussis aga mootorratta iseloom ei luba talvel sõitmas käia - ostke omale talviseks väljaelamiseks mopeed... odav ja hea kerge püsti hoida... ja elu tundub kohe palju ilusam.

Rõngas

Lugemata postitus Postitas Rõngas » 18 Mär 2006, 18:14

Millal (mis kuus) oleks kõige parem tsikliga minna Horvaatiasse ?

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1413
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 95 korda

Mootorrattaga horvaatiasse?

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 18 Mär 2006, 19:39

isiklikult oma kogemustest soovitaks septembris.sai möödunud aastal käidud(kahjuks küll autoga).ilm nagu meil juulis.ja suurem turistide vool on lõppenud.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 » 18 Mär 2006, 19:57

Rõngas kirjutas:Millal (mis kuus) oleks kõige parem tsikliga minna Horvaatiasse ?
Ise käisime eelmine aasta mai lõpp-juuni, ka oli täitsa normaalne, turiste ei olnud palju. Küll aga oli kohati kooliekskursioone, aga mitte nii palju, et seganud oleks. Õhusooja oli piisavalt, kuskil seal kolmekümne tuuris, ööseks kukkus vist 24 juurde.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

4 mootorratturit saabusid rändamast

Lugemata postitus Postitas Raitz » 03 Juul 2006, 23:15

Lühidalt, 4 mootorratturit-seiklejat saabusid rändamast. Teekonnalt Eesti-Läti-Leedu-Poola-Tsehhi-Slovakkia-Ukraina-Ungari-Slovakkia-Poola-Leedu-Läti-Eesti
16 päeva välismaal. 5300km.
Ah et kes?
Pinchu, Raitz, Jaxx ja Evely
Pildid: http://pilt.delfi.ee/album/283555/
ja jutu paneme ka kunagi kauges tulevikus kuhugi.
Mega oli :P
Viimati muutis Raitz, 24 Juul 2006, 16:43, muudetud 2 korda kokku.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 » 03 Juul 2006, 23:49

Panen omalt poolt ka linnukese kirja.
Mai lõpp-juuni esimene pool leidis aset motomatk Eesti-Rootsi-Taani-Saksa-Austria-Itaalia-šveits-Saksa-Poola-Leedu-Läti-Eesti.
Kokku 17päeva ja 6364km.
Käisime egoistlikult ühel mootorrattal ja kahekesi.
Kunagi saab juttu ja ehk isegi pilte ka.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss » 04 Juul 2006, 01:42

CB500 kirjutas:Panen omalt poolt ka linnukese kirja.
Mai lõpp-juuni esimene pool leidis aset motomatk Eesti-Rootsi-Taani-Saksa-Austria-Itaalia-šveits-Saksa-Poola-Leedu-Läti-Eesti.
Kokku 17päeva ja 6364km.
Käisime egoistlikult ühel rattal ja kahekesi.
Kunagi saab juttu ja ehk isegi pilte ka.
Kuna võib ka teisi huvitada, siis ma ei hakanud ES-i saatma, vaid küsin siin.
Mis raja Rootsist Saksani võtsite ja kuidas seal kaherattalisega sõita oli?
Juhul kui panite Taanist praamiga Saksamaale, siis palju nad mootorratta üleveo eest raha tahavad?

Kui viitsid ja aega leiad, siis kirjuta.. :wink:

Ise loodan saada augusti viimaseks nädalaks end Eesti-Rootsi-Taani-Saksa-Poola-Leedu-Läti-Eesti teedele..
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Rodby - Puttgarden mootorratta ülevedu

Lugemata postitus Postitas Jack » 04 Juul 2006, 08:15

Taanist Saksa Rodby - Puttgardeni liinil on mootorratta ülevedu 130 DKK, see on ka kõikmis maksad. Ülesõit kestab 45 min ja väga hea asi on see, et praamid käivad iga 15 min. tagant kogu ööpäev läbi.
Ei tea nüüd, kas see on see tee, mida CB500 kasutas, aga ise olen sama rada kasutanud neli kordasellel suvel ja paistab kõige kiirem variant olema.

PS. Hea asi on ka see, et Rodbysse on Stockholmist umbes 850 km nii et paras päevatee. Ja kuna Rodby lähedal on kämpinguid nagu muda, ei tohiks ööbimiskoha leidmisega raskusi tulla.
Harva kodus

Postikoer

Lugemata postitus Postitas Postikoer » 04 Juul 2006, 08:20

Kuna istusin CB500 seljataga, siis vastan (võib parandada, kui puusse panen):

Sõitsime Stockholmist Malmö poole mööda kiirteed, teed normaalsed. Ostersundbron (sild Malmö-Kopenhaageni vahel) maksis 17 eur. Praami kasutasime Rodbyhavn-Puttgarden liinil ja maksis vist 35 eur.

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser » 10 Juul 2006, 17:19

kas keegi sellel suvel läti- leedu ka käinud on? on ehk kuskilt teetööde tõttu mõtet kõrvale hoida?
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 681
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes » 10 Juul 2006, 18:13

Peale Riia ringteed Kaunase poole sõites on suur ümbersõit juba sügisest saati ja sealt edasi on neid teelappimisi/ehitusi ikka üksjagu. Kükk fooridega ja ilma. Mariampole-Klaipeda-Liepaja-Riia trassil erilisi teetöid ei märganud. seda siis eelmise nädala lõpus. Ja Poolas Krakovist Varssavi poole välja sõites on ka üks pikk teeremondilõik.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh » 11 Juul 2006, 21:58

Ikla-Riia teel on remonttööd u paarkümmend km peale Eesti piiri. Remonttööde ulatus u 30 km (uue asfaldi panek ja foorid, u 10 tk, vähemalt nädal tagasi). Olukord ei olnud hull, ainuke probleem olid just need foorid.
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik » 16 Juul 2006, 01:24

Pilte selleaastaselt Tsehhi-Slovakkia mootorrattareisilt:

http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsiklireis2006
Pilt
Kasutaja avatar

m6mmik
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas m6mmik » 16 Juul 2006, 11:09

seega siis mõned meenutused shotimaa tripist
http://m6mmik.pri.ee/shotimaa
Twinnipoeg Puhh :)

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser » 16 Juul 2006, 13:23

m6mmik kirjutas:seega siis mõned meenutused shotimaa tripist
http://m6mmik.pri.ee/shotimaa
väga lahe!


kuidas te üle väina saite? laev, tunnel?

Vadi
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi » 16 Juul 2006, 13:49

Sai siis kah kahekesi tiir tehtud - Lati - Leedu - Poola - Slovakkia - Austria - Saksamaa - Austria - Itaalia - Sloveenia - Itaalia - Austria - Tsehhi - Poola - Leedu - Lati - kodu (koige armsam koht)
Kasutaja avatar

m6mmik
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas m6mmik » 16 Juul 2006, 17:55

dubweiser kirjutas:
m6mmik kirjutas:seega siis mõned meenutused shotimaa tripist
http://m6mmik.pri.ee/shotimaa
väga lahe!


kuidas te üle väina saite? laev, tunnel?
tegelt valisime kergema tee ja sõitsime läbi rootsi göteburgi ja sealt laevaga newcastlisse. lihtsalt tundus et tore on avastada shotimaad kui oled just puhanud ja maganud jne. üldiselt kallim ei tulnud kui mööda euroopat praadides. mõnus on see shotimaa küll ja järgmine aasta kindlasti tagasi, kuna nüüd juba teame mida teha ja kuhu minna ja kuidas asjad käivad :)
Twinnipoeg Puhh :)



Vasta

Mine “Motomatkamine”