Tsikkel motomatkamiseks

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
OldHorseNewTricks
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas OldHorseNewTricks » 16 Mär 2015, 16:01

Tere,

Kas keegi oskaks soovitada häid lehti-foorumeid kus oleks kirjutatud lähemalt matkaratastest. Koguaeg on paelunud mõte tsikliga matkata, kuid siiani pole olnud piisavalt ressurssi sellega tegelemiseks. Nüüd kus on tekkinud võimalus sellega tegeleda ja uuringi maad. Endale on silma jäänud Honda VFR... Tripid ilmselt väga pikad alguses ei ole ja enamus ikkagi asfald... Ei taha ka üle tõmmata esialgu- saaks maitse suhu läbi kogemuste.
Täiesti rohelisena motomatkamises on silma jäänud matkajaid nn sport touring ratastel kui ka enduro üüpi masinatega matkajaid. Mis on nende põhimõtteline vahe? Tehnilisest poolest saan aru, kuid pole olnud võimalust suhelda inimestega otse miks on tehtud otsus ühe või teise ratta kasuks.


Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1388
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas tali » 16 Mär 2015, 16:20

Olen rääkinud mehega, kes VFR800-ga Euroopat mööda palju sõitnud. Ütles, et täiskoormaga jääb mägedes tuimaks ja et tahaks võimsamat. Ehk siis uus "tonnkahesajane" äkki oleks lahendus? :roll: . Kardaan pikaotsrelvale sobivalt ekstraboonus.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 724
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Gent, BE
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Bastard » 16 Mär 2015, 16:28

Esimesed "vitsad" on hea saada ehk TDMiga? Pole mingi ulme võimas, aga samas kannatab reisida hästi (kui tuuleklaasile kõrgendus panna...)
Kütust võtab ka vähe :)


(iga l*ts kiidab ikka oma v*ttu :mrgreen: )
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KIBU » 16 Mär 2015, 18:12

tere

peamiselt on sporttouringu ja näiteks enduuro tüüpi rataste vahe sõiduasendis. enduurod püstise sõiduasendiga st sirge seljaga ja sellest tulenevalt väga mugavad. miinuseks ehk ainult väiksem mugav sõidukiirus. lisaks on endurol oluliselt parem maastikusuutlikus kuigi seda ainult sobiva rehviga. sporttouring ratas sobib kiiremaks sõiduks paremini. lisaks ka suurem stabiilsus tuule käes tänu tsiklit ümbritsevatele gondli* [Motobot: "Keel korda!"].
ratta valik oleneb peamiselt sellest kuidas ja kus sõita meeldib. enduro tüüpi rattaga kruusateid kindlasti parem sõita ja lubatud kiirustel kruis tänu püstisele isteasendile ka väga mugav kuid kiiresti sõites hakkab tuul segama ja muidugi kiirendus neil nigel. minu kogemus ütleb et ca 250kg kaaluv ratas alla 100kw meeliülendavat kiirenduselamust ei paku. kuid see muidugi suhteline ja oleneb inimesest. matkaratas pole ka teab mis kiirenduse jaoks kuid teatav võimsusevaru on oluline siiski arvestades möödasõite jms. sellest jõuab edasi mootori silindrivalemini ja kubatuurini.
mina pean kõige mugavamaks suure töömahuga rida mootoreid. ei värista ja väänet piisavalt ka madalatel pööretel ning vedav pööretevahemik suur. ei pea niipalju käike lappama. igale ühele oma lemmik ja eks see ole ka harjumisest tingitud tavaliselt.
oluline erinevus on ka ratta kabariitidel ja kaalul. väike ratas tundub ehk mugav käsitseda a tegelikult on see mugav vaid sel juhul kui liikumissuunda on vaja kiiresti muuta (või ratast lükata). sõites on suur ja raske ratas stabiilsem just kuna selle liikumissuunda on raskem muuta. lihtne füüsika.
kui sõita mööda siledat asfalti hotellist hotelli siis mida suurem seda mõnusam ilmselt. kuid kui tahta ka kattega teelt maha keerata siis vastavalt sellele kui tihti, võiks ka rattas väiksem ja kergem olla.
veel võiks olulise nüansina välja tuua pagasi vedamise ja kinnitamise vajaduse ja võimalused. matkale minnes üht teist on vaja kaasa võtta kindlasti kuid seda mida ja kui palju oleneb matkajast. kui tavaari on palju tuleb valida suurte kohvritega ja suure kandevõimega ratas muidu oled nagu need mehed kes kogu oma maise vara gs800 selga seovad ja pärast vinguvad et vilets ratas näe raam läks pooleks.
kokkuvõtvalt võiks öelda et mõtle läbi kuidas ja kus sulle sõita meeldiks, kas ööbid hotellis või pigem telgid, kas sõidad üksi või kahekesi ja ilmselt sama oluline kui kõik muud asjad kokku on see kui palju sul raha on tsikli ja varustuse tarbeks. siis saab juba täpsemalt edasi vaadata.:)

PS VFR on suht nõme ratas mu meelest. nagu oleks kui peale vaatad aga tegelikult ei ole midagi eriti. stabiilsust mitte eriti, jõudu mitte eriti, välimust mitte eriti, mugavust mitte eriti jne.
5248653

franz125
Postitusi: 2432
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas franz125 » 16 Mär 2015, 20:20

Universaali pole olemas, ühel on üks teisel teine nn. häda.Enamuses need paraku ebaobjektiivsed arvamused.Kui aastas korra satud mägedes sõitma, ei tasu hakata kohe üübervõimastmägiratast ostma.Käike on ka võimalik kasutada.Kui üritada liiga kõrge käiguga töristada siis jääb Hayabusa ka uimaseks.Ja mis puutub möödasõitudesse siis matkates pole vaja lennata ning hullult kiirendades saab vahvad kandilised rehvid.Loe tsikliajakirjanike proovisõitude artikleid.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4552
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 16 Mär 2015, 21:05

Kui matkata,siis pigem püstise isteasendiga ratas.Ettepoole kaldus olek, hakkab eelkõige kätele ja randmetele valu tekitama.Oluline on ka kas antud rattale tehakse kohvri raame ja muud matkaks vajalikku varustust või on juba ostes olemas.Muidugi saab neid ka ise teha,aga ei pruugi kinnitamise võimalust olla jne.Ökonoomne võiks ka olla 5-7L/100km mitte rohkem.Vähemalt poolkondlis on mõistlikum ,kui naked,saab paremaid klaasi variante leida ja ennast tuule ja vihma eest kaitsta.Kui kahekesi matkata,siis on oluline ka tagaistuja isteasend ja iste ise.Mulle meeldivad madalama pöördega mootorid.Ega see valik just ülemäära suur ei ole ja hinnakäärid on ka üsna suured.Mingit konkreetset marki ei tahaks pakkudagi,aga Honda,Yamaha,Suzuki,BMW seast valiks mina.Hondal on ka peale VFR-i mitu sobilikku ratast.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Enn
Postitusi: 142
Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Enn » 16 Mär 2015, 21:15

Olen oma sport touring Yamaha FJR 1300-ga teinud õige mitu matka, nii lühikest kui pikka, nii üksi kui kahekesi. Võimas mootor ja täis gondel on ikka super luks. Ühtemoodi mõnus kiirteedel ja kurvilistel mägiteedel. Ainult kruusale ei ole mõnus sattuda, liiga raske ja rehvid pole sobilikud.
n

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Tarts » 16 Mär 2015, 23:02

Elu jooksul olen paljude erinevate ratastega matkanud. Igal olnud omad vead. Ainus ratas, millega matkamine on olnud puhas rõõm, on Gold Wing. Päris soos sellega sõita ei saa aga kruusateed ja metsavahe teed on täiesti sõidetavad. Asfaldil ühe sõidupäevaga tuhatkond kilomeetrit sõitu ei võta järgmiseks päevaks sõiduisu ära. Asjade kaasavedamiseks on ruumi lahedalt ja kui sedelit jagub, siis rattale külgepoogitavaid vidinaid (nii praktilisi kui ka iluasjakesi) on saadaval pea piiramatus valikus.
Tehnika ise on kuulikindel. Mootoril võimsust piisavalt. Trassil möödasõidud käivad muuseas ja kütuse kulu on mõistlik. Minu sõidustiili juures jagus paagitäit pisut enama kui 400km tarbeks.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 681
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas villy » 17 Mär 2015, 10:15

Kui enamus matkast asfaldil ja aegajalt ka natuke kruusa siis soovitaks Suzuki GSX650F.

Olen paar korda maanteel proovinud ja lausa lust on vaadata kuidas triibud teel jooksevad ja sellega saab ka üle tuhande järjest ilma vaegusteta maha sõita. Väljanägemiselt on suht baigilik aga tegelikult on lai ja kõrge lenks, mis teeb isteasendi väga mugavaks ja tuulekaitse oli ka super igast küljest. Lisaks pommikindel mootor ja väike kütusekulu ja väga hea väärtus oma hinna kohta. 2007+ mudelid siis. Liiguvad juba alates 3500-4000 EUR mis on nii uue ratta kohta väga hea.
Pilt
Kasutaja avatar

Fredza
Postitusi: 60
Liitunud: 19 Mär 2009, 13:21
Tsikkel: R1200gs, CBR1100XX, VFR800Fi

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Fredza » 17 Mär 2015, 10:37

Oi oi, peab nüüd oma eksi kiitma hakkama, on siin kõvasti peksa saanud :)
Alustaks sellest, et teemaalgataja alles puutub kokku selle maailmaga. Sellisel juhul just VFR on see õige masin.
Just pre-VTEC, ehk 98-02 vist. Odav soetada ja hoiab ka hinda. Mugavaks saab väga lihtsalt teha.
Lenksutõste ebayst vahejulladega 100eur. Prillidest amordipüstaku suhtes 10mm madalamaks(ei tea kas väljendusin õigesti aga tehtud ja baigilik sõiduasend linnas muutus tavarattalikuks ja kruusatee hakkas ka sobima) Sadulat ka veidi mudida. Käigunäidik 120eur. Rutskasoendus 50eur. Scotoiler 100eur. Kohvriring x eur. Ja ongi Alpimasin valmis. Peale võibolla vigase pingeregulaatori rohkem vigu ei tohiks ootamatult tulla kui õigesti hooldatud. V4 mootor veab ka madalalt. Klapivahesid vahest kontrollida ainult. Omasin sellist 2010-2013a. ostes 68000km-müües100000km. Kuluks olid bensiin, rehvid, õlivahetused, jah vedelik, piduriõli+klotsid, esiamordiõli. +eelnimetatud lisad juurde. +raamipolt pooleks.
Oli esimene ratas ja peale 1000km eestimaal sai siis esimest korda Alpidesse mindud. Tuleb tunnistada, et esimesel Alpireisil võimsusemuret küll ei olnud. Oli küll ainult tagakohver ja tagaistmel mustas prügikotis telk ja suur täispuhutav madrats :) Poole reisi pealt hakkas juba shikaanidel jalaraud maha käima ja rehvid olid äärest-ääreni nagu Rossil. Kamp oli suur ja tempo matkamine. Kütust läks 6,2l/100km.
Järgmisel passode-reisil hakkas juba võimsust vajaka jääma. 1200 järelpüsimine oli juba tegemine. Kogu aur läks käigulappamisele 1-2-3-2-1-2-3-2-1-2-3. Ja kütusekulu seltskonna suurim kuni 7,5l/100km.
Aga stabiilsus hooldatud amortidega oli väga hea. Pidurdades ei sukeldunud ja kohvritega paagist-paagini mööda bahni 180kmh oli lihtsalt- unine venimine.
Jutu point- VFR alustamiseks väga hea. Ka läbi Poola tulles vahetasime rattaid just FJR1300ga. Siis sellega võrreldes tundus FJR selline "rahulik-võimas-aega on-kiiret pole" ratas, millega kulgemine oli igav. Suure klaasi taga isegi käigu allalöömine ei tundunut teda morjendavat. Kiirust ei tunnetanud. VFR sellekõrval nagu noor kukk-"noh davai-käik alla- noh lähme nüüd- noh davai davai!"
Ja tegelikult pole vahet, millega sa reisile sõidad. Oluline, et minematta ei jäta :)

...ütles VFR kiitja ja kadus Blackbirdiga nelja tuule poole.....
The Passo dello Stelvio 2010, Grossglockner 2011, Hiiumaa 2012, Grand Alpine Road 2013, Ümber Läänemere 2014, Transfăgărășan(DN7C), Transalpina (DN67C) 2015, Valgevene-Ukraina-Odessa-Transnistria-Moldova 2016, Balkan 2017
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KIBU » 17 Mär 2015, 13:35

Fredza kirjutas: Jutu point- VFR alustamiseks väga hea.
Ära pane pahaks aga mulle tundub su hinnang lausa pahatahtlik. :mrgreen: need vfr-i "eelised" mis sa välja tood ongi ju MATKA ratta puhul pigem miinuseks ja ALGAJA puhul seda eriti.
sedatüüpi( "millist ratast soovitate") teemat lugedes tuleb alati meelde film "Kariibi mere piraadid" koht kus piraadikuninga valimiseks läks ja iga tüüp enda poolt hääletas.
teisaks meenub mulle ka üks sõber kes väidab siiralt, et kõige parem matkaratas on 600-ne bike ja seda lihtsal põhjusel, nimelt olla 1000-ne liig janune! :bsmile:
5248653
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 681
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas villy » 17 Mär 2015, 13:57

KIBU kirjutas:
sedatüüpi( "millist ratast soovitate") teemat lugedes tuleb alati meelde film "Kariibi mere piraadid" koht kus piraadikuninga valimiseks läks ja iga tüüp enda poolt hääletas.
:D

Varsti tulevad ka need, kes oma ratast müüma hakkavad =)

Ise soovitasin ratast mida ei oma, Samuti olen sõitnud kahe erineva VFR-ga. VFR on ka väga hea aga usun, et algaja jaoks püstisema asendiga gsx650f parem. Sealt pealt on mõnusam aru saada, kas tahad rohkem püsti või rohkem kõhuli järgmist ratast. Samuti usun, et VFR on natuke liiga kõrge "õppelävega" et esimesa rattana teda kiirelt omanda ja siis alles sõidust tõelist mõnu tunda.

Teema algataja
OldHorseNewTricks
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas OldHorseNewTricks » 17 Mär 2015, 14:15

villy kirjutas:Kui enamus matkast asfaldil ja aegajalt ka natuke kruusa siis soovitaks Suzuki GSX650F.

Olen paar korda maanteel proovinud ja lausa lust on vaadata kuidas triibud teel jooksevad ja sellega saab ka üle tuhande järjest ilma vaegusteta maha sõita. Väljanägemiselt on suht baigilik aga tegelikult on lai ja kõrge lenks, mis teeb isteasendi väga mugavaks ja tuulekaitse oli ka super igast küljest. Lisaks pommikindel mootor ja väike kütusekulu ja väga hea väärtus oma hinna kohta. 2007+ mudelid siis. Liiguvad juba alates 3500-4000 EUR mis on nii uue ratta kohta väga hea.
Pilt
Olen 187cm ja 104kg, kas ja kuidas sellised parameetrid ratta valimisel rolli mängivad... kas on rattaid mida võiks kohe välistada (liiga lahja, liiga madal, liiga väike vms).
Kasutaja avatar

Fredza
Postitusi: 60
Liitunud: 19 Mär 2009, 13:21
Tsikkel: R1200gs, CBR1100XX, VFR800Fi

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Fredza » 17 Mär 2015, 14:18

KIBU kirjutas:
Fredza kirjutas: Jutu point- VFR alustamiseks väga hea.
Ära pane pahaks aga mulle tundub su hinnang lausa pahatahtlik. :mrgreen: need vfr-i "eelised" mis sa välja tood ongi ju MATKA ratta puhul pigem miinuseks ja ALGAJA puhul seda eriti.
Äkki selgitad, milles pahatahtlikkus. Too siis need miinused välja, et ei hakkaks enam kedagi julgustama nii vale ratta valikul. Rääkisin oma kogemusest esimese rattaga peale autokooli 35kw ühepütase BMW. Kui reisile bensuraha lugema minna, siis Ryanair lendab igale poole, paagitäis sinna-paagitäis tagasi.
The Passo dello Stelvio 2010, Grossglockner 2011, Hiiumaa 2012, Grand Alpine Road 2013, Ümber Läänemere 2014, Transfăgărășan(DN7C), Transalpina (DN67C) 2015, Valgevene-Ukraina-Odessa-Transnistria-Moldova 2016, Balkan 2017
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 681
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas villy » 17 Mär 2015, 14:21

OldHorseNewTricks kirjutas:
Olen 187cm ja 104kg, kas ja kuidas sellised parameetrid ratta valimisel rolli mängivad... kas on rattaid mida võiks kohe välistada (liiga lahja, liiga madal, liiga väike vms).
Siis võib-olla jääda väikseks. Tegelt ei tea ka. Raami poolest see ratas nüüd väga väike ei ole. Hornet jms on tunduvalt pisemad. Olen ise 180cm ja ca 98kg ja mulle tundus ok. Samas koos kohvrite ja lisakaaluga..

Palju eelarve on?

Teema algataja
OldHorseNewTricks
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas OldHorseNewTricks » 17 Mär 2015, 14:34

villy kirjutas:

Palju eelarve on?
No see 3000-4000 tundub esialgu sellinne mugav vahemik... Ma olen harjunud ostma kasutatud asju pigem odavamaid - sellest tulenevalt võibolla ka natuke vanemaid- ja siis ise omal käel teinud kiire kuluosade vahetuse... nii igaksjuhuks- saab mingi meelekindluse- laagrid, tihendid, klotsid, õlid... Sedasi olen käitunud muu tehnikaga mida kasutatuna ostnud minevikus (autod, paat, atv). Seega vaatan asju alati väikse reserviga.
Peale selle tegemist ikkagi mõnes mõttes proovi rattaga mis ilmselt läheb vahetusse peale paari hooaega.

Tonis_T
Postitusi: 138
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Tonis_T » 17 Mär 2015, 14:44

Mul endal 2009 aasta 1250 kupsine bandiit. Suuruse poolest peaks see praktiliselt sama olema kui GSX650F (amorditorud olid vast peenemad aga teljevahe oli samasse auku jne. Sadula kõrgust ei tea). Ise olen 187 cm ja 90-100kg vahel. Mulle ei tundu mu bandit liiga väike ja käidud ka pikematel reisidel a-la 900 km päev on sees olnud. Selles mõttes on muidugi inimesed erinevad kellel jalad pikemad, kelle lühemad jne aga kui ratast otsid, siis pole seda ratast vaja kasvu pärast esialgsest nimekirjast välja jätta.
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 555
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ » 17 Mär 2015, 15:19

VFR on suht nõme ratas mu meelest. nagu oleks kui peale vaatad aga tegelikult ei ole midagi eriti. stabiilsust mitte eriti, jõudu mitte eriti,
Pilt

Pilt

KIBU, loll jut suhu tagasi. Et siis lahjad, ebastabiilsed, mõttetud reisimisks ja sigakoledad????? Ei maksa ühe vana mudeli põhjal kogu VFR-i sugu maha tegema hakata, eks?
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8090
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Piipz » 17 Mär 2015, 15:24

See küll VFR ei ole?
Crosstourer on see-eest päris terav, sai eelmine aasta proovitud.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Boobush » 17 Mär 2015, 16:22

Gixeff on igati tore, töökindel ja emotsioonitu matkaratas, ise veetsin ka 20k km muumitrolli otsas. Maanteed nühkida igati mõnus ratas oma gondlite tõttu. Matkamisel peaks arvestama sellega, et kui mingil põhjusel külje maha paned, siis on mootorikaan ribadeks ja mahlad väljas. See on nii paljude ratastega, kuid eelmisel generatsioonil mingit väga head ravi selle vastu polnud.
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 555
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ » 17 Mär 2015, 16:31

Piipz, Crosstourer on VFR1200X ...
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8090
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas Piipz » 17 Mär 2015, 16:33

Kri$o$ kirjutas:Piipz, Crosstourer on VFR1200X ...
Nääh, see on juba tähenärimine, ma kahtlen, et seda mudelit silmas peeti.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 755
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Asukoht: Tapa 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas boob » 17 Mär 2015, 17:10

Seda ratast tuntakse ja pigem Crosstoureri nime all.
Mul on ratas veidi rohkem kui kuu aja pärast 3 aastat vana ja läbisõitu on kohe 37000km. Hetkel ei oska ühtegi miinust välja tuua, miks see ratas matkamiseks ei sobi. Mugav, piisavalt võimas, istumine on hea, kohvrid on originaalid, automaatkast jne... Ausalt, mina ei kujuta tänasel päeval mõnusamat ratast ette, aga eks see olegi see teema, et iga l**s kiidab oma v**tu...
Raibe, Rakvere Raibe
Pilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KIBU » 17 Mär 2015, 20:10

Kri$o$ kirjutas:Piipz, Crosstourer on VFR1200X ...
vfr 800fi-st oli jutt ja olen eniselt seda meelt et nõme ratas. ja hiljem lisandus ka hind kuni 4K euri seega uut crosstourerit pole nagu mõtet jutuks võtta või mis?! enne targutamist on mõistlik teemat ka eestpoolt lugeda muidu kukub lollisti välja. ära sina nüüd pahaks pane. :mrgreen:
5248653
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1488
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas M.T. » 17 Mär 2015, 20:42

KIBU kirjutas:
Kri$o$ kirjutas:Piipz, Crosstourer on VFR1200X ...
vfr 800fi-st oli jutt ja olen eniselt seda meelt et nõme ratas. ja hiljem lisandus ka hind kuni 4K euri seega uut crosstourerit pole nagu mõtet jutuks võtta või mis?! enne targutamist on mõistlik teemat ka eestpoolt lugeda muidu kukub lollisti välja. ära sina nüüd pahaks pane. :mrgreen:
Jutt oli vfr800, kusagil polnud kirjas f või x.

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KKKKKK » 17 Mär 2015, 21:06

VFR800 on selle raha eest ratast rohkem kui tahta oskad. Sinna pandi 90-ndatel tehnikat peale mida mõnen pillil pole seni. Sain sellise ratta kunagi vahetuskaubana ja olin veits pessimist peale 1200 bandiiti. Tõsi käiku peab tihedam lipsima. Kohad mis bandiidiga küpsetades hakkasid peale 5-6 sada päevas tunda andma ei andnud vefri peal märkugi. Isteasend perfekto. 3000-4000 ratta eelarve, kergemat sorti poiss, asfaldi tripp ... võta ja põruta. Usun ei kahetse. Igast need uuemad cross ja niisama tuurerui on ratta mõnitamine mitte tõsine ratas.
Minu ca 70000 sõit vana käis alt paremini kui 5000 sõit imetuurer. Miski kuradi klapisüsteem, mis mootoril töötada ei lase.
Esimene kaasaegne ratas oli kaugel ajal TDM850. Toimis aga VFR on võrreldes teine tubakas, eriti kui asfaldi mõõdad.
Viimati muutis KKKKKK, 17 Mär 2015, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KIBU » 17 Mär 2015, 21:07

M.T. kirjutas:
KIBU kirjutas:
Kri$o$ kirjutas:Piipz, Crosstourer on VFR1200X ...
vfr 800fi-st oli jutt ja olen eniselt seda meelt et nõme ratas. ja hiljem lisandus ka hind kuni 4K euri seega uut crosstourerit pole nagu mõtet jutuks võtta või mis?! enne targutamist on mõistlik teemat ka eestpoolt lugeda muidu kukub lollisti välja. ära sina nüüd pahaks pane. :mrgreen:
Jutt oli vfr800, kusagil polnud kirjas f või x.
kasutaja Fredza tsiklist käis jutt tal kasutajanime all tsiklite listis kirjas vfr800fi. silmad lahti pea tööle vähem mölisemist! :bsmile:
5248653
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1488
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 163 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas M.T. » 17 Mär 2015, 21:28

KIBU kirjutas:
kasutaja Fredza tsiklist käis jutt tal kasutajanime all tsiklite listis kirjas vfr800fi. silmad lahti pea tööle vähem mölisemist! :bsmile:
Ega sul vist pea ei tööta küll :ner: Vaata nüüd antud vestluse viiteid ja näita kuskohas siin kasutaja Fredza läbi jookseb. Pole Kri$o$ ega Piipz tema rattast rääkinud. Pane nüüd 1+1 ilusti kokku
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas KIBU » 17 Mär 2015, 21:39

M.T. kirjutas:
KIBU kirjutas:
kasutaja Fredza tsiklist käis jutt tal kasutajanime all tsiklite listis kirjas vfr800fi. silmad lahti pea tööle vähem mölisemist! :bsmile:
Ega sul vist pea ei tööta küll :ner: Vaata nüüd antud vestluse viiteid ja näita kuskohas siin kasutaja Fredza läbi jookseb. Pole Kri$o$ ega Piipz tema rattast rääkinud. Pane nüüd 1+1 ilusti kokku
lugesid teema läbi? või jälgid ainult viiteid? ja fredza rattast ei olnudki kohe teises postituses juttu ja mõned postitused edasi kasutaja Fredza ise ei kirjutanud oma rattast ega võrrelnud seda fjr-iga??? sellisel juhul mina vabandan ja tunnistan et mul pea tõesti ei võta ja valisin tänaseks päevaks vale ajaviite. edaspidi tegelen lihtsamate asjadega.
:mrgreen:
5248653
Kasutaja avatar

lowrider12
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
Tsikkel: KawaER6F-11
Asukoht: Pärnu

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas lowrider12 » 17 Mär 2015, 21:45

Pajatan siis oma kogemuse sellise relvaga nagu Suzuki Bandit S. Jõuallikas sellel 600ne R4. Kokku keris 5 aastaga spidomeetrile 42 000 km, sellest 80% väljapool Eestit. Olid sellised tripid nagu Poola-Saksa-Tsehhi, Poola-Ungari-Horvaatia, Poola-Saksa-Holland-Prantsusmaa, korra üle Saksa-Austria Nizzasse, 2 korda pikki Norra rannikut, ümber Botnia lahe Soome-Rootsi ja muidugi väiksemad tiirud Baltikumis. Sõidetud sai kambas ja üksi. Kambas oli ka tonniseid pille, kuid kellgile järgijõudmisega probleeme polnud. Seda võib-olla seetõttu, viimase peal kiirendusvõistlusi me seltskonnas matka ajal ei korraldanud. Sõit Banditiga oli täiesti kontimööda, sest istumisasend on püstine ja lenks mõnus lai. Tuule-vihma eest kaitses kenasti gondlid [Motobot: "Keel korda!"]. Tavaliselt esimene päev 1000km sadulas oli reegel - Eestist Poola Poznani oli tavaline, ükskordsai pika päevaga Berliini välja ühe jutiga mindud. Kola mahtus kenasti rattale ära ja vedu oli nii maanteel kui Norra mägedes. Lisaboonus oli suurem paak (vist 20L), et Saksas kiirteel sai 300+ km järjest 160..180 km/h lastud.
Hetkel sõiduriistaks Kawa 6F, ka hea matkamiseks-kergem kui Suzu, ka väga hea vihma-tuulekaitse, püstine asend. Pole probleemi 1000 km päevas sadulas istuda.Miinukseks veidi närvilisem ja rohkem käikude lappamist. Ja väike paak- 15L ehk kiirteel tankimine iga 200+ km järel...



Vasta

Mine “Motomatkamine”