Bandit goes to Barcelona 2015

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hola,

minu matkaplaan siis seekord juba veidi kärises :D
Ise küll jõudsin üleeila tagasi, aga ratas Milanosse, nagu plaanitud, ei jõudnudki...sest kaks nädalat on ikka selle maatükiga tutvumiseks vähe mis vähe (eriti veel kui õigele motomatkale kohaselt juba ka tehnikapoolel "kätt pulsil" pidi hoidma) !

Kokku siis kaksteist koma viis sõidupäeva ja 6300km, mis andis tulemuseks enamvähem sellise sõõri:
Motospaania

No ja kohapealsed väiksemad põiklemised on küll välja jäänud, aga suures plaanis peaks üsna täpne olema ja mingit aimu annab vast...ega esimene katsetus üldse sellist mahamärkimist seal .maps-is teha, seega vast kärab kah !

Ning eks lähipäevil prooviks siis veidi pilte ka sorteerida ja mingi valiku kuhugi üles sättida :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Matkaplaan 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Vägev,sa oled sellele maatükile ikka suht punktuaalse täpsusega ringi peale teinud. :bsmile:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Päris kena tsõõr :D

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Äge tripp :bsmile:

Pilt

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas piloot »

Jälle load ära... :mrgreen:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

piloot kirjutas:

Jälle load ära... :mrgreen:

Aga seekord õnneks korraks vaid :)

ARKs küll vaadati vähe virila näoga seda Hispaania keelset politsei paberipahna, kui tõestust varguse kohta, aga siiski vormistati see 6-rahane varjant ja kolm päeva hiljem oli kenasti uus plastikutükk postkastis. Ses mõttes on ikka Eestis mugav ja odav elada, ei saa kurta...

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Aga reisijuttu niipalju veel, et nagu mainitud, siis tõesti päris vinge sõõr sai kokku. Lõpupoole tegelikult tahtnuks isegi, et sõitmist oleks võinud vähem olla. Alguse poole sellised u.400km päevad olidki parajad, lõpupoole paar 500-600km päeva kippusid juba liiale. Rääkides siis ikka sellisest sõidust, et kiirteid pigem vältida. Sestap siis lõin ka Milaano plaanile käega ja lasin selle 60rublase ammu ostetud pileti seebiks, sest teisipäeva õhtul Lissabonist välja saades oli selge, et kui reede pealelõunaks sinna tahan jõuda, siis jääbki üle ainult joonelt mööda kiirteid sinna kihutada, midagi nägemata. Siis läksin hoopis järgminne hommik esimesse aip-se ja Madridi ning Bcn vahel valides sai otsustavaks see, et Bcn toob AirBaltic kenasti 160rubla eest laupa õhtul ilusti koju ja see oli juba väike raha selle eest, et kolm ja pool päeva kolamist lisaks saada!

Muidu kokkuvõtvalt, poleks oodanudki, et ühe "euroreisi" ajal nii Lagos, Valga kui ka San Fransisco tee peale jäävad... aga nii võib juhtuda, kui kõik kataloonia ja kastiilia ja andaluusia ja kaliitsia ja kantaabria ja astuuria ja aragooniad ja biskaiad ja kõik mis neil seal veel on, ühe soojaga läbi sõita :D
Loomulikult lõpuks sai ka hoopis Hispaania rannalt tõeline Vahemere "pärl" üles leitud...ning Vahemerele punktiks viimane öö Gibraltaril kaljukoopas veedetud, hommikuse vaatega Aafrika mandrile. Sellist luksust vist raha eest juba osta ei saa :)

Inimtegevuse poolelt lisas värvi see, et mingid kohalike omavolitsuste valimised käimas olid ja igas linnas aktiivne agitatsioon, millist meie maal ei tähelda, asjale värvi lisamas. Ning muidugi korralik mürgel teise päeva õhtul Barcas, millele vahetult kaasa õnnestus elada, kui FC Barcelona kuhugi finaali jõudis vms...maa ja õhk ikka värises, kui tuhanded inimesed jalkahümne maha karjusid ja muu kolistamise ja tulevärk sinna juurde. Ma polnd sellist asja küll enne kogenud igatahes (w)

Siis sai plaanipäraselt Suzuki hooldusraamatusse, viimase vaba koha peale , moodsalt hooldustempel veel Lissabonist sebitud. Plaaniväliselt lisandus küll keti ja hammakate vahetus, aga ega seegi lõppkokkuvõttes suurt kallim ei tulnud kui kodumaal seda teha lastes, lihtsalt aega läks plaanitust päevake rohkem... aga õnneks Lissabon on ka piisavalt suur linn, et võib seal vabalt päeva asemel ka kaks veeta ;)

No ja vähemalt muus mõttes käitus ratas enamvähem talutavalt ja viimane päev, kui uuesti Montserrat mägedesse sattudes oma ibeeria tiirule nii öelda "sõlme peale sidusin", siis Barcelona lähedus andis julgust ja sai seal mägiteedel ikka sellist vauhti ka antud, et tagarehvi kõige välimise serva viimane kui mm ka ikka tööpinnaks muutus. Muidu ikka kripeldas, et alati jäi cm või pool puudu. Et kas sellise matkamammutiga, millel raskuskese veel kolaga nii kõrgele aetud, see üldse võimalik on
(siin kohal tänud Bridgestone rehvile ja Neemel, kes seda soovitas..kestab ja toimib ikka väga kenasti, julgreks nüüd juba öelda!)

Ja pika jutu lõpuks siis "mõni" pilt kah ikka nagu lubatud. Üks maa, kümme nägu, sada kohta, tuhat pilti...või vabandust, siiski kaks tuhat :D
(...ja ma tõesti üritasin neid vähemaks praakida, aga olles paarsada välja sortinud, sai siiber. Lõpeks ma ju ei tea kah, kes mida vaatab. Siis igaüks jätab ise vahele, mis jama tundub. Ning eks seda on seal ka omajagu, eriti kui seletust juurde pole panna, miks üks või teine koht või hetk ülesvõtmist vääriv tundus)

motospaania1

motospaania2

PS! Muidugi kui moded leiavad, et üldistest reisiplaanidest hakkab jutt juba liiga mööda minema, siis võib need minu matkaga seotud kuhugi uueks teemaks moonutada...a`la "Bandit goes to Barcelona" vms :mrgreen:

parimat,
Mell

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Loadära kirjutas:

Aga reisijuttu niipalju veel, et nagu mainitud, ...............

Väga lahe olemine on sul seal olnud.Sa oled pilte nii palju teinud,et selle pärast jäigi sõitmiseks ilmselt aega väheks :mrgreen: Mis on muidugi ju iseenesest hea,ägedad kohad ja teed said see eest läbi käidud.
Mul ajas küll neid pilte vaadates sellise reisipalaviku peale,et ei saa kohe kodus ollagi.Ise sel aastal ei plaaninud kuhugile minna,sest tegelen praegu puhkusel olles, maja kõpitsemisega ja krundile aia ümber tegemisega,aga sinu pilte vaadates ostsin laevapiletid soome ja tagasi,et vähegi end tuulutada.Ehks siis teen sellise 2,5 päevase nädalavahetuse peale jaani.Üks päev plaan Helsinkist ida poole ja teisel päeval lääne poole ilmselt Turuni ja tagasi minna."Laager" asub Vantaas sõbra pool.Kuninkaantie võtaks ette.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Ja kindlasti sõida läbi Porkkala niementie. Väga nauditav sõitmine. Tegelt sealt Kirkkonummist edasi Hanko ja Turuntie vahel on hunnikus väikseid kurvilisi ja tõusede- langustega tsikliteid.
Kontakteetu Kumariga. Tema on enam vähem kõik Uusimaa tsikliteed ylesse leidnud ja läbi sõitnud.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Hr.Nõel kirjutas:

Ja kindlasti sõida läbi Porkkala niementie. Väga nauditav sõitmine. Tegelt sealt Kirkkonummist edasi Hanko ja Turuntie vahel on hunnikus väikseid kurvilisi ja tõusede- langustega tsikliteid.
Kontakteetu Kumariga. Tema on enam vähem kõik Uusimaa tsikliteed ylesse leidnud ja läbi sõitnud.

Tänud soovituste eest.Ma olen kunagi 13,5 aastaga soome veokaga nii risti rästi läbi sõitnud,et pole kaarti ka enam vaja.Sinu pakutu läheb kindlasti plaani.Kuna tol ajal ei viitsinud alati suuri teid ringiga sõita,siis sai neid nö otseseid 60-ne teid ka ikka väga palju suviti kasutatud(lihtsalt silmailuks).Nüüd pole küll ligi 10 aastat Helsinkist kaugemal käinud,aga seda suurem äratundmis rõõm ilmselt saab olema.Rattaga pole rohkem kui korra Helsinkis käinud.Nüüd siis ongi hea võimalus peale Hispaania piltide vaatamist reisipalavik maha jahutada.Tegelikult on seal palju rohkem häid teid ja kohti kui ma jõuan läbi sõita.Turust tagasi tahaks kindlasti mööda vanat teed 110 tulla,sest seda sai omal ajal,kui kiirteed veel polnud(oli Lohjani) ikka oksendamiseni täislastis rekkaga võetud.Nii mõnigi tõus sai 2-3 käiguga lõpetatud ehk kiirusega 15-25km/h,sest autod olid tol ajal lahjad(1994 alates) ja koormad väga rasked.Iga bensukas ja kohvik,selle tee ääres olid tuttavad kohad.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

madmax
Postitusi: 248
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas madmax »

Tänaseks küll suurem osa neist kohvikutest ja bensukatest välja surnud.

allways mad!

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ohh mis lugu, ongi teema oma elu hakanud elama! Proovin siia siis äkki homme ülehomme veel midagi juurde lisada, mis meelde jäi :)
(...muidugi see siin nüüd juba vol.2 siis, märtsikuise esimese minemisega seonduv seal Matkaplaan2015 teemas endiselt...aga ega vist moded köike ka siin posthaaval sätitada ei jõua...)

PS! Soomes soovituseks, et see ka siiski nii suur maa, et paaripäevase tripi puhul kannatab pigem ühele suunale jääda, kas ida ( Porvoo, Kotka, Lappenranta ümbrus vms) või lääs ( no Turu saaristos ntks vaevalt veokaga kolistamas käisid?) ...muidu läheb ikka uhamiseks ära vist (eelnevad mõlemad suunad omal just paaripäevastena motokolatud)!?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

et viimasest postist nüüd lubatud paari päeva asemel juba paar kuud saanud märkamatult...aga mis teha, kui suvel siingi tegemisi nii palju, et väga netis koogutada ei viitsi vms :)

Nüüd tuligi teema taas meelde , kuna õnnestus lõpuks üks vaba nädal ka selle tarbeks sebida, et veidigi jälle oma Bandiiti liigutama minna. Täpsemalt siis 25.õhtul lennukile ja prooviks seekord siis tsikliga ikkagi Milaanosse jõuda, et 4.okt sealt tagasi olla. Muidugi kuna piletite vormistus jäi (ebakindluste tõttu töö poolel...) sedapuhku suht hilja peale, siis ei leidnud mõistliku varianti ElPrati lennuväljale, vaid proovib sedapuhku Ryaniga Girona poolt lähenemist.
Hinnatasemest nii palju, et pilet Gironasse 100, sealt Barca paarkümmend juurde... ja hiljem Milanost tagasi Eesti Õhuga 110 eest. Motika hoiustamise eest ootab 200€ arve ja laupäevane väljastamine läheb ka paarkümmend lisaks, aga mis teha. Viimane kord näitas, et Barcelonasse esmaspäeva ootama jäämine läks igatahes oluliselt kallimaks... :wack:

Aga tegelikult tahstsin veidi ka nõu küsida või vihjeid saada seekordset rada plaanides:

Esiteks, kas on mõtet üldse väga pingutada ka selle maalapi pealinna "ära võtmise" nimel...sest nii vist võiks seda nimetada, kui sellise mitme miljoni linna tarbeks ainult päev-poolteist, või äärmisel juhul kaks jääb? Ons seal Madriidis samas üldse midagi nii erilist, mille pärast tasub sellist ligi tuhat kilti haaki kimada? Või on mõistlikum rohkem aega Lõuna-Prantsusmaa tarvis jätta. Sest esialgne plaan oleks altpoolt Püreneesid taas Atlandini sõita, just Donostia ja seal rannikul paar kohta veel, et siis Prantsuse pool Püreneesid jälle Toulouse ning sealt nii umbes üle Lyoni ja Torino Milaano suunas liikuda.

Ja teiseks siis, et mis võiks seal Prantsuse poolel veel läbisõitmist väärt olla? Ise leidnud turistikate nimekirjast põhiliselt miskise Millau viadukti haipi ja siis Pont-du-Gardi...aga ainult viadukte ka ei viitsi vahtida. Carcasonne vms vanalinn on veel meelde jäänud... aga kindlasti veel miskit?

:bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

[quote="Loadära"
Esiteks, kas on mõtet üldse väga pingutada ka selle maalapi pealinna "ära võtmise" nimel...sest nii vist võiks seda nimetada, kui sellise mitme miljoni linna tarbeks ainult päev-poolteist, või äärmisel juhul kaks jääb? Ons seal Madriidis samas üldse midagi nii erilist, mille pärast tasub sellist ligi tuhat kilti haaki kimada? [/quote]

Vägev sõit. Hispaania ja Portugal on äärmiselt mõnusad kohad.
Madriid ja 1.5 päevaga? Kahtlane. Nädal minimaalselt. :)
See muudab 1000 km haagi vist natuke mõttetuks. 2 täis päevaga jõuad veidi linnas ringi vaadata, 2 muuseumi/näitus läbi käia ja kui veab, mõnes tõsiselt heas restoranis toidust rõõmu tunda ning ongi aeg otsas. Pigem veedaks selle aja Lõuna-Prantsusmaal (kuhu ma pole veel jõudnud)
Barcelonaga on sama asi. Liiga lahe linn, et alla nädala kohal olla ja seda ka siis, kui oled juba mitu korda käinud.

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Barca kohapealt ei oska sõna võtta,pole käinud.Tütar käis eelmisel aastal ja oli väga sillas,aga ta käis oma seltskonnaga lihtsalt nädalks tsillimas ja neil vanust 19-20.
Kui juba sinna Carcasonne,satud,siis mina läheks sealt lõuna poolt näiteks Nizza poole(seal sa vist juba käisid reisi alguses),aga veidi sisemaapoole on lavendli väljad ja näiteks Verdon(Verdun)rahvuspark ja võimas Veroni HEJ pais ja järv Castellani piirkonnas.Kui eelmisel aastal seal kandis sai käidud,siis meile kõigile meeldisid sealsed teed ja ilus loodus.Meeletu palju oli tsiklirahvast igalt poolt(inglasi,itaallasi,hispaanlasi,hollandlasi ja muidugi sakslasi).Kuna ise olime ööd Nizzas ja tegime nö päevase väljasõidu sinna kanti,siis Nizzast jätkasime nii:
https://www.google.ee/maps/dir/Castella ... 654219!3e0

Kuni Castellanini panin nö suvalise teekonna sinu mainitud kohast(eks vali ise),aga see Castellane(ja kogu ümbrus)-Nizza-Cuneo on võrratu lõik Provence Alpides,juba lihtsalt sõidu nautimiseks.Sealt edasi Asti on ka veel midagi nauditavat,aga Milaano poole muidugi muutub maapind siledaks-põldudeks ,aga seda ei saa vist enam vältida,sest sul ju sinna vaja jõuda.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Nojah, Barcas on tulles-minnes nii poolpäevi oldud, kui ka korra kaks ja pool päeva jutti. Need kohustuslikud gaudismid sai seal nagu kõik läbi käidud ja lähimbruseski kolatud küll ning ööelugagi tutvust tehtud. No ja eks seekord minnes saab ju ka jälle reedel vastu laupäeva seal veidi möllata, ennem kui laupäeva päeval taas ratta selga saan. Seega hetkel ikka see Madrid kipitiab nagu kuidagi rohkem...sest muidu nagu Hispaania läbi käidud, aga pealinna pole ikka sattunud :)

Prantsusmaal muidu Nizzas sai kevadel isegi nimélt suund korra mägedesse ka võetud, alul kuhugi Sospeli peale ja siis sealt veel mingid kümned km edasi väiksemates kohtades sai kolistatud, kuskil seal, kuhu veidi hiljem see saksa reisilennuk "õnnetult maandus". Aga päris sinna sinu vihjatud kohtadesse jah siiski ei sattunud, liiga palju lund oli ka siis seal veel maas ja tulin ikka Nizzasse alla tagasi :D

Praegu tegelikult ise olen mõelnud Milanosse välja jõudmist pigem kuskilt Lyon-Grenoble-Torino kaudu. Aga võibolla needki suht mõtetud suurlinnad ja suured teed vaid...? Muidugi parim oleks mingi kõrgusnumbritega kaarti omada, siis võibolla saaks paremini aimu, millised väiketeed seal Prantsuse-Itaalia piiril Alpides rohkem vürtsi pakkuda võiks või kus need kõrgemad kurud on :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma seal eelmises lingis panin veits puusse,ei vaadanud täpselt ,kust tee Nizzast edasi läks,aga see nüüd on see tee,mida mööda Nizzast üles läksime.
https://www.google.ee/maps/dir/Castella ... 654219!3e0

Sinu jutt Sospelist pani asja üle vaatama,sest sealt sai ju läbi sõidetud.Seal on mägine kuni Itaaliani välja.Piir on kuskil mäe otsas ilmselt ja tunnelist ühel pool on Prantsusmaa ja teisel pool Itaalia.Tee ronib mitmetes kohtades mööda serpasid üles ja jälle alla.Liiklus ei ole tihe ja sõita saab mõnuga.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Loadära, Milanole lähened sa läbi parima venipiirkonna ehk siisPiedmont'e. Barolo... õieti dekanteeritud... huh... lihtsalt super + kohalik toit. Seda kanti ei saa külastada "lihtsalt sõitsin läbi" meetodil. See oleks täielik kuritegu :)

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas romulus »

Kiidan ka Piemontet takka. Sai augustis käia puhkamas seal, küll ilma rattata. Väiksed veinimõisad, super teed ja vaated. Tundsin oma rattast täiesti puudust:) Seal tuleks kindlasti kiirteedelt eemale hoida, nood on mõttetud. Veinimõisas saad kahese toa u 80 tugrikuga.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Meie tolle päeva trip oli Nizza-Lenno,Como järve ääres ja ega me kiirteed eriti ei kasutanud.Samas Asti kandist Milanoni ja sealt ka veits edasi on maastik sile ja põllud on täis maisi,millest üle ei näe.Võibolla nüüdseks juba koristatud,aga me olime augustis ja siis lasid nagu metsas.Seal me läksime ka korraks kiirteele,mis Itaalias on muidugi kirve hinnaga igal pool.
Minu jaoks seni parimad elamused Alpidest üldse, on just see Nizza-Cuneo lõik ja eelmisel päeval käidud Castellani-Verduni trip..Ilm oli tookord ka väga paras,taevas selge(see on ju mägedes oluline,et ka vaated oleks nähtavad) ja mingi 22-24 kraadi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

romulus kirjutas:

Kiidan ka Piemontet takka. Sai augustis käia puhkamas seal, küll ilma rattata. Väiksed veinimõisad, super teed ja vaated. Tundsin oma rattast täiesti puudust:) Seal tuleks kindlasti kiirteedelt eemale hoida, nood on mõttetud. Veinimõisas saad kahese toa u 80 tugrikuga.

Tänud vihjamast, aga mul muidugi rohkem selline üksiku vanderselli reisistiil, et 80 ööri võiks pigem kogu päeva kulutus olla, koos söömiste ja tankimistega jne. Ehk et selline minitelk-magamiskott tagasadulal ja hotell pigem 3-4 päeva tagant, et vahest lihtsalt inimese moodi pesus käia ja lõug puhtaks kaapida vms...või siis, kui tõesti ilm väga p...s satub olema! Praegu veel õnneks lubab öösel mitte alla 15 ja päeval kuni 25, vähemalt sealpool Püreneesid :mrgreen:
(Tegelikult lootsin ise kunagi, et kui moded selle teema üldisest reisiteemast juba lahku löövad, siis tuleb ikka esimene osa ka kaasa, ehk siis märtsikuine Bcn minemine: oleks pealkiri paremini haakinud ja sealt oleks vb rohkem aimu saanud, kus-kuidas liigun või juba juba liikusin...aga no jah, ega nemadki siin kõike pea, post-posti haaval, jõudma läbi lapata :) )

Muidugi et väga Itaaliaks ära ei kisuks, siis selgituseks veel niipalju juurde, et ma pigem Itaalia jätaks järgmiseks korraks või kordadeks, praegu vaja ainult ratas sinna grazeerida ja sealt lennukile astuda. Sest sedapuhku ainult 8 sadulapäeva jääb ja tõenäoliselt hiljem enam Milaanost Hispaaniasse või isegi Püreneedeni tagasi ei lähe, seega vaataks praegu pigem sealpool ringi...aga see on juba otsustatud, et ratas jääb ületalve Milaanosse ja paar põhjalikumat Itaalia trippi kindlasti veel eraldi plaanis!
Et ehk järgmine aasta ka sellele saapale sõõr peale... ja kui meri talvel saartel ilma vähegi talutava hoiab, siis miks mitte ka väike saarte trip: Korsika, Sardninia jne ;)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Kui Itaaliasse jääd, siis võta ette Toscana regioon. Seal on mägesi ja põlde, kuumaveeallikaid ja jõgesi, head veini ja suurepärast toitu jne. Super kant.

"Never listen to people who don't like you"

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hola!

Riputaks siis siia ka taas mingi lühikokkuvõtte. Ma küll nädalapäevad juba tagasi, seekord ikka (napilt... :D )suutsin rattagi Milaanosse saada... aga piltide upitamiseks ja marsuudi meenutuseks polnud väga mahti lihtsalt.
Lühidalt siis, nagu kartsin, jäi aega ikka väheks...isegi liiga väheks, seega Prantsusmaa ja Itaalia jäidki paratamatult rohkem kiirteid pidi läbi libisemiseks sedapuhku. Minnes lennukis loksus ikka lõplikult paika, et kuna see Hispaania siiski nii kaugel, isegi Milaanost...siis üritan pigem sealt maksimumi võtta ja Prantsusmaa ja Itaalia jäävad järgmisteks kordadeks. Aga tulevastele reisiplaneerijatele teadmiseks, et isegi sellise pealtnäha väikese sisemaasõõri jaoks on nädala jagu ikka lootusetult vähe, kaks oleks miinimum!
Seekord mul lisandus 3700km @ 7 ja pool päeva sadulas...ehk et paar kiirtee uhamist ajasid päeva keskmise 500 peale, senise 400 asemel...mis tegelikult võiks ikkagi olla ülemine piir, inimese moodi matkates ja soovides peale sadula ka muud kogeda. Õnneks samas olid mul need "mittekiirtee" kilomeetrid ikka väga sisutihedad, küll enduuro lisaktsete näol suusamägedel, kui ka silerehviga libedasõidu "eksamit" sooritades...ehk et ilmataat oli armuline ja lasi kogeda olukordi +32 soojakraadist kuni rajuraheni välja :D

Kuid kaardil näeb seekordne välja siis umbes nii:
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=et&authuser=0&mid=zB9I9byvBYy4.kKHzO0uFcmpI

Ja piltides siis nõndamoodi:
Motospaani vol.3

Ning eraldi riputasin üles veel sadakond pilti Bassella motomuuseumist, mida ei tahaks mitte mainimata jätta! Selle kohta küll kahjuks eesti keeles ei saanud kuskilt ühtegi vihjet, hoopis ühe kohaliku motokorraldaja FB lehelt nuhkisin inhvokilde...aga vanatehnika, või üldse mototehnika huvilistel võiks see sinnakanti sattudes ikka plaani mahtuda, ehk et soovitaks sajaga ;)
Museu da la Moto de Bassella

aga ok praeguseks, vast vähemalt esmapäevane tööpäev läheb nüüd kellelgi kiiremini õhtusse piltide abil :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Kaardilingile on juurdepääs keelatud?

Pilt

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

rannamees kirjutas:

Kaardilingile on juurdepääs keelatud?

Vabandused kõigi ees, postkasti oli jeah päris palju juurdepääsu taotlusi tekkinud...aga nüüd peaks vist sellega ok olema, et kõik linglie vajutajad ka näevad :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ahoi,

ma nüüd lõpuks sain ka oma Gränd Tuur GraaziaPreegos (vol.1?) lõpule ja õnnelikult kodus tagasi...või võibolla ka natu õnnetuna, et see juba läbi saigi... :P

Nagu siin paaris muus teemas ka juba läbi käis, siis kohe algusest hakkas see reis rohkem ikka mind rohkem korraldama, kui mina reisi. Et siis kohe alul Genovas matkakola poodi otsides ( kuna priimus maha ununes, mis pärast kõige väiksemaks mureks osutus ja ise hoopis konservikarbist lihtviisil tehutd sai..) GPS hullus ja kaartidest irdus jne...siis ikkagi LaSpeziast ja Pisast (kohustuslik viltutorniselhvi!?) edasi ka väiksemad kenakohad, nagu SanGimignano ja Siena leitud said (kus õnneks vaid 2x aastas toimuv suur laat-pidu just aset leidis)... ja hiljem kuskil termaalallikates kusinetud ja mingil pisikesel, aga mägisel saar-poolsaarel käidud, seda siis kõike ennem Roomat-Vatikani. Pühaduselt pattude andeks palumiseks küll eriti mahti ei jäänud, ei viitsinud mina pühapäeval sinna kuhugi raamatutoa akna alla passima ka minna vms.. aga samas polnud ka veel põhjust, kuid edasi juba Napoli suunal tuld, kus õhtuses liikluses tõsine patustamine kõikvõimalike liiklusreeglite vastu alles algas. Aga seda ainult rangelt kohalike eeskujul. Sest ainult selles linnas on võimalik, et roller kolme sõitjaga, kasvõi kombinatsioonis ema-isa-laps jalgevahel, õhtuhämaruses ilma tuledeta ja ilma kiivriteta, räigelt kiirust ületades, vastassuuna kaudu, karabinjeeridest mööda lendab... ja mingit reaktsiooni ei järgnegi :D Või mingi Fiat Panda kihutab nagu sõgetõbine läbi liikluse, nii ridasid, suundasid, kui ka fooritulesid eirates...ja siis lepituseks on pandud mammi tagaistmelt valge rätiga akanst välja vehkima, vist stiilis, et andke andeks, aga meil tõesti on kiire! No õnneks ei põhjustanud ka minu lendamised seal mingit reaktsiooni ja seda virvarri sai ikka nii päeval kui hilisõhtul seal ekstra ja korduvalt nautimas käidud, ka tagasiteel siis! Ning kui oleks see vaid minu teha, siis võiks olla kõikidele lubade taotlejatele mingid sõidutunnid seal kohustuslikud, no umbes nagu libedasõidu eksam või nii, kasvõi sallivuse ja mõistmise kasvatamiseks meie "whatafukk-lõikan-tee-ära-kiilun-rea-nimme-kinni-näitan-fukki-olen-sõidumeister-ajee" meestele :D
Aga ok, olles nautinud seal ka lähiümbrust, nii hommikukohvi kõrvale piltkoledaid vaateid Capo Miseno mäelt Napoli lahele, kui ka vaateid Vesuuvi ladvast , viis tee edasi nii Procida, kui ka Capri saarele. Kuna viimastel seal teekilomeetreid vähe ja praamipiletid suht krõbeda hinnaga, siis oma ratas jäi suurele maale ning sai kohalikelt hoopis paariks tunniks paarikümne rubla eest roller välja kaubeldud, mis siis ka nagu sidrun limoncellosse, kohalikel teedel tühjaks pigistatud sai, sest 49cm näitas lõpuks isegi tee kurvilisusest hoolimata väga viisakat 70kmh lõppkiirust, mida korra ka fotokaga filmitud sai. Pärat muidugi mõtleisn, et filmitud sai ju gaasikäega, seega polnudki vist väga vahet, mis asendis rutska oli, hoopis mäekaldest tingituna pigem see 70kmh. Aga vähemalt helesinises grottis ja ripptaburetiga mäeladvas ja majaka juures ja igalpool jõudis tegelikult ära käia, kuigi rollerirentijalt soodushinna ettekäändeks oli, et hea, kui selle lüpsipingiga ühtegi neist jõuaks... :D
No siis vahepeal on tükk tühja maad, kuniks Sicily koitma hakkas, seal siis ikka Messina-Catania-Siracusa aina allapoole, lootuses Maltale välja jõuda. Aga oh häda, nagu selgus, siis iga väiksemgi tuuleke lööb kohalikud liinipaadi operaatorid verest välja. Olid nii sama õhtu, kuhu kiirustasin, kui ka järgmise päeava sõidud kõik känseldatud...mis muud, kui Siracusas siis ööks tuba, et rahulikult ja kainelt järgi mõelda, kuidas edasi käituda. Läksin siis isegi nii äärmuslike meetoditeni, et endale kohalikest baaridest lausa kaineltkäitumismalli otsima...mis päädis sellega, et juba teises baaris, suutmata oma kõrvu uskuda, domineeris eestikeelne kisakära. Ääh? Mõtlesin, et kuulen juba miraazi eesti keelest, umbes nagu kõrbes uitaja näeb oaasist, aga ei...ja olles natuke aega mänginud Hansu Hamburgist, reetsin ka oma tegeliku päritolu ja siis mõningase vennastumise järel selgu tõsisasi, et meestel on ka täitsa täismõõdus laev sadamas, mis võiks mind mu Malta ihaluses isegi aidata!
...
Pohmakas
...
Üks dokument ja pangakaart kadunud
...
Juhiluba ja üks pangakaart siiski alles, ajee...meenub mingi lõiguke baarist. Sadamasse!
...
Ja ei olnud sealgi miraaz, hoopis täismõõdus ajalooline kahvelkuunar "Hoppet", kodusadamaga Haapsalust, eesti trikoloor rõõmsalt päras plagisemas ning asjaosalised külma vino frizzantega tervitamas!
...
...
...
Siinkohal tuleb küll kõigi tulihingeliste motomatkajate kurvastuseks öelda, et modra jäigi kolmeks päevaks Sürakuusa sadamasse vedelema, tootlikus 0km seega...ja mina laeva pardale vedelema, kuniks Maltale sõit vahemere mitmemeetristes lainetes vältas oma 15h ja järgmine päev läks ülevas meeleolus veel takkatraavi. Kahjuks küll seal saarel jah kaugemad vaatamisväärsused jäidki käimata, kuid selle eest seltskond pardal ja rumm ja küülikuborsh jne oli super. Aga noh, nagu seal tavaks, siis mis laeval toimub, see jääb laeva ja ega suudaks minagi siin seda fiilingut edasi ulatada!
...
Muidugi liinipaadiga maale tagasi saamisega oli ka omaette ooper, sest kuna Hoppetil tulid "töökohustused" peale, siis sihtisin pühapa õhtuse riigilaevaga suurele maale tagasi minemist, kuid krt ja põrgu, need ei olnud ennast ikka käima saanud veel. Ja kuna Valetta mitme sopiga ning Hoppet jäi paar soppi eemale ja need linna sisepraamid enam ei käinud, ning hommikul kell 5 paluti kassaluugi juures valves olla ilma piletita suurele maale soovijatel, siis sai mõne õlle saatel ja sooja motojopele lootes, ka peale südalinnga tutvumist kuskil ääreala pargipingil, tõsisema vanderselli kombel öö veetmine ära maitstud. No polnud hullu, vähemalt sain paadile, mis paari tunniga suurele saarele tagasi loksutas ja siis kohalike külabussi mõnusid oksendamiseni maitstes ( Pozzallo-Siracusa 60km@2h20min, koos vahepealse ümberistumisega... )ka Siracusasse, kus õnneks kõik kenasti omal koha ja alles, mind ootamas.

Oeh, samas kell päris härg juba ja õlu ka otsas, eks ma homme katsun veel paar rida siia siis lõpetuseks juurde manada, kui kedagi kotib üldse muidugi... :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Fox
Postitusi: 155
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Fox »

Näis, et oli ülilahe trip! Ajasid mulle ka reisihaiguse kallale, eelmine aasta jäigi pikem sõit tegemata nüüd tuleb küll tsikklilt ämblikuvõrgud maha pühkida.
Kuidas sealmaal praegu ilmaolud on, kampsunit ja vihmaülikonda võib kohati ka vaja minna?
Pilte ka paned?

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 665
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Raki »

Huvitavad seiklused sul.

Mis profiiliga inimene sa üldse oled: kui vaja, mis ala inimene jms. Saab lugedes mõelda inimese kõrvale.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Raki kirjutas:

Huvitavad seiklused sul.

Mis profiiliga inimene sa üldse oled: kui vaja, mis ala inimene jms. Saab lugedes mõelda inimese kõrvale.

Huh, ega ma ei oskakski ennast nii äkki prohvileerida...no selline tavaline külapätt, kolmekümnendate lõpusirgel, endine varuosaekspert, tänane katuseplekksepp vms. :D

Ehk enamuses ikka tavaline palgatööline ja eks siis vahest sellest ka selline veidi ökotamine, võimalusel ikka telgiga jne.
Aga kui ma nüüd ei eksi ja see sul abiks, siis kasutaja järgi meenutades me vist lives korra trehvanud ka: nimelt paar aastat tagasi Saaremaa SM orienteerumissõidul, sa jäid starti vist veel rohkem hiljaks, kui mina ja kuna sul vist telehvon oli ka tühjaks saanud, siis andsin sulle enda oma kasutada ja mõned näpunäited vms, et sul sõit sõitmata ei jääks ;)

Ilmast nii palju: ma ei tea, kuhu altarile ma nüüd mis annetuse tegema pean...või miks motojumal mind nii soosis, aga ainukesed veepiisad, mis mind tabasid, olidki Hoppeti pardal, mis vahustel laineharjatelt lendunud! Ma veel eelviimane päev mõtlesin, kas tõesti ongi nüüd selline ime juhtunud, et 15pv ja ei piiska vihma ka, no et küll viimane päev kindlasti kõik kuhjaga veel ära tuleb. Aga õnneks ei. Kõige viludam ilm oligi saabumispäeval Milanos, +16 ja pilves. Sealt edasi Genova +20 ja veel allapoole keskpäeva temp ikka 25-26 ja lauspäike ning Sitsiilias viimased kaks päeva lausa juba pisut ebamugavad 31-32 kraadi...no Malta oli ka veel selline veidi tagasihoidlikum, nii 20 kraadi ja poolpilves. Jopel sooja voodrit üldse kaasa ei võtnudki, igaks juhuks oli kaasas pikk pesu. See leidis küll korra rakendust, aga hoopis öösel vastu hommikut telgis sai see selga veetud, kuna seal Toskaana sisemaal, peale termides vedelemist tundus öö selline pisut jahedam, vbl selline 10-12 kraadi. Aga allpool Kalaabrias oli ka öid, kus oli ka öösel 20 ja sai kõik pealt lükatud, et palav poleks!
Ühesõnaga, ma ei sa teile garanteerida, et järgmistel aastatel samal ajal siiski kehvem ilm ei satu olema...küll aga ma võin garanteerida, et kindlasti ei ole ta parem :P

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bandit goes to Barcelona 2015

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

et sain lõpuks fotoka sisu ka üles. Sorteerida polnud jälle mahti ja viitsimist, ainult paar väga #@?!¤ pilti, mida igaühele ikka näidata ei kannata, sai välja võetud. Seega iga üks sorteerib ise ,mida vaatab. Tean, et ilma jututa kõrvale palju pilte ilmselgelt suht mõtetud, mõned ka lihtsalt korduvad, aga vast natuke aimu annab ikka, et kus käisin, mida nägin (paar selhvit, mis tegin, jäid ka siis sisse, et ei peaks tegelast ise juurde mõtlema :) ):

https://picasaweb.google.com/1029793432 ... sPsu43VwAE

https://picasaweb.google.com/1029793432 ... 07iqsbueaA

aga muidugi lõpetuseks, et ega see reisi teine pool enam millegagi nii väga ei üllatanud ka. Rohkem selline tehnilist laadi toimetamine, et kuidas/kus siis Banditile Maltal ära jäänud 72000 TH läbi viia, õnnestus see õnneks vägagi valutult Palermos. Läksin lihtsalt esimesse netist leitud Suzu nimega seonduvasse motoärisse, antud aadressil oli küll ainult pudupood, aga üks asjamees hüppas kohe rolleri selga teejuhiks ja viis mu kenasti läbi paari kvartal nende töötoaga poodi, kus siis ka kohe, ilma isegi vihjamata ajanappusele, ratas pukki lükati. Lisaks tavahooldele tuvastati veel sidurilingist lahkunud mingi ümmargune vidinas, mis peapumba võlli nügib...aga kuna seal suht samasugune Bandit pikema projektina töötoa nurgas vedeles, siis lahkelt 5€ eest tõsteti sealt see vidinas ümber, et küll sinna siis aega uus tellida. Lisaks muidugi vihjati veel kulunud piduriklotsidele (löödi kohe punane tempel arvele, et nemad on tähelepanu juhtinud ja klient lahkub omal vastutusel...), aga kuna ainult tagumised olid sellised nutused, esimestel samas veel terve mm katet peal...siis kuidagi viisakalt keeldusin, väites, et koju nüüd ainult "grande autostrada" elik otsetee ja pidurit ei lähe vast eriti vaja enam. Tegelikult muidugi seadis see piire, et krediitkaarti enam polnud ja tavaarvel oligi vahendeid viimati Maltal vaadates, veel ennem sealt laevapiletigi ostmist, nii u.500€ ainult, mis pidi siis allesjäänud nädalal kuni Milaanosse tagasi jõudmiseni kõik kulud katma. Noh oli küll veel taskus mingeid pudinaid ja tsikli külge peidetud "kriisiabi sott" ka...aga samas ikkagi ei midagi hõisata, ikka üsna napilt jõudsingi lõpuni.
Siis veel sai tegeletud sellega, et hiljem ikka lennukile saaks, ehk siis eestist passi Milaanosse sebitud. Maltalt ära saamisega oli niigi veidi jama selle dokumendipuudulikkusega. Aga et kui kellelgi tulevikus sama jama, siis mul läks see pull ehk kiirvariandis saatmine 33€ maksma ja esmaspäeva pealelõunat teele pandud pakk oli väidetavalt neljapäeva hommikul Milaanos. Ma muidugi nädalalõpuni küüsi närima ei pidanud, et kas nüüd ikka jõuab see kohale, sest juba teisipäeva hommul hotellis, kaine peaga reisikohvri inventuuri tehes, tulid loomulikult kuskilt kateloki vahelt mu ID- ja krediitkaart välja! Ühesõnaga tundub, et tookord Siracusas, olles baarist vist koos mingi vene päritolu mooriga lahkunud, tõenäoliselt peitsin ise need ära, kui olulised asjad... ja kui järgmine päev ennelõunat sealt pesast lahkudes, juba koristaja ukse taga kraapimise peale poolsegi peaga kiiruga asju kokku loopisin, juu siis ei suutnud neid leida lihtsalt! Ehk siis koos uue krediitkaardiga kokku 40€ "kooliraha" taas...
:wack:

Nojah, ja siis kui oli selgunud, et ei enda ajagraafik, laevade graafik ega ka finants ei luba hästi enam Sardiiia ja Korsika kaudu tagasi minna, siis mis seal ikka, veetsin paar päeva veel Sitsiilisas, Palermo ümbruses põhjalikumalt kolades ( sinna sattujatel Palermost lääne poole jääv Monte Pellegrino kindlasti kavva võtta, kus kohalike julgustusel sai sealt teiseltpoolt ka mööda ammu suletud teed alla sõidetud, väga viis kogemus taas!). Lisaks veel sai saare põhjaküljel ristirästi läbi Madonie ja Nebrodi "loodusalade" (mäed nii 1000-2000m, kõrgeim tee oli vist 1600 vms) kolada ja Milazzo neemel käia, kus sai, küll rohkem põhimõtte pärast, siis ka Vahemere vesi taas ära proovitud...aga polnud suurem asi veel... Hoppeti seadmed paar päeva varem näitasid muidu, et selline 15-16c. No ja siis päevake sai veel kalaabrias veedetud, just seal Reggio di Calambuurist mööda "saapatalda" kuni Crotone linnakeseni ja siis taas läbi mingi, vist Sila looduspargi tagasi Napoli-Roma jne suunale juba. Niipalju veel lisas sõidule vürtsi, et Sitsiilia, olgem ausad, maanterattale siiski suht kehvapoolsed teed, loksutasid juba varasemast mõranenud sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] toru kõhu alt lõplikult pooleks, ehk et suurele maale jõudes oli kiirendades nagu drägster ja gaasi maha lastes olid hääled, nagu oleks aastavahetuse jagu ilutulestikku perse all pragisemas ! Igatahes järgmine varahommik kuskil San Luca linnakeses hommikukohvil käies põrnitseti ming küll, nagu oleks mul lehmakellad kaelas olnud vms...ja läbi selle looduskaitseala vaikuse oli ka suht terroristi tunne sõita. Kuid taaskord Napoli õhtuliiklusesse sattudes oli jälle kriips kõrvuni, nii endal kui ka mölale kaasa elavatel kohalikel...ja ka suurel teel, eriti tunnelites, hoidis see hääl autojuhtide meeled ikka väga ergud :)
Endal muidugi oli veel plaanis ka tagasiteel üks päev Toskaanas hängida, veel ühed termid ja Firenze linn ette võtta vms, kaartki sai alla tulles sebitud...aga alahindasin seda saapa pikkust ikka vähe, ehk et oli tegu reede hommikul Napoli kõrvalt startides ikka õhtuks (õigemini ööseks) üldse Milano kanti välja jõuda. Seega, kuna kiirteed olid ka finantsilistel põhjustel välistatud, siis Toskaana vahvate veinimõisade vahelt saigi lihtsalt valju plärina saatel läbi tuhisetudd, Firenze kesklinnas oli ka nii u. 5 min jalasirutuspausi ja edasi. Viimane päev siis tuligi mingi inetu 800km, sellele eelnev oli ka suht tegus 600km...muidu oli ikka selline meeldivalt kuni 300 keskmine, kokku tuligi siis 15 ja pool päeva ning 4800km. Üldiselt tundus siis, et seal maal kiirteid eirates, kogunes km ikka veidi visamalt, kui Hispaanias/Portugaalis. Kokku on siis Bandit ligi 20tkm teel olnud, sest märtsis, vahetult enne mind, käis mul üks sõber seda veel seal kräunutamas mingi 5-6 päeva ja veidi pealt tuhande km...no maksis vähemalt talvise hoiustamise ära :)

Aga olekski nagu kõik siis selleks korraks, eks juuli lõpp/augusti algus vast jälle siis :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”