Olen lasknud siin laagerdada neid soove ja pean kahjuks tunnistama, et seoses eelmisel aastal toimunud sisuliselt osavõtutühjade startidega [Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)] ei ole võimalust jätkata baigiliste sarjaga supermoto etappidel. 2015 oli tahtmine ja soov suur, 2016 toimus paraku muudatus kindlustuse hindades ja mõnele ei sobinud tingimused tänavagondel vs. "tänavalegaalne" gondel. Tulemuseks kesised osavõtunumbrid ja seetõttu on vähemalt hetkeseisuga jätkamas küll StreetMoto klass supermoto sarjas aga osalemine on ainult supermoto ja hardenduro tüüpi tsiklitele.
Minu teadmist mööda on rinkal tegemisel mingi algajate klass - saate ehk seal paugutada adrekalaksu tühjaks. Sorry - "no hard feelings" aga paarile-kolmele sõitjale starti teha lihtsalt ei tule kuidagi ots-otsaga kokku ja ei paku ka pealtvaatajale põnevust.
Spoiler
Lisatud 29.03.2017
Sel hooajal loodi tänavasõitjatele motoringrajas uus klass VihurMoto Rahvaliiga, kuhu on oodatud sõitma kõik, kes motoringrada proovida soovivad.
Võistlusrattad selles klassis peavad olema täielikult tänavalegaalsed – seega saad hommikul sõita oma rattaga ringrajale, teha treeningud ja võistlussõidud ning õhtul taas koju tagasi kulgeda. Võistlustel on alati kohal klassivanem, kes aitab korraldusliku poolega ning VihurMoto on samuti nõuga abiks. VihurMoto hoolitseb ka selle eest, et kui rajal midagi rattaga juhtub, saad selle turvaliselt hoiustada ja koju toimetada.
VihurMoto Rahvaliigas ei saa võistelda sõitjad, kes on varem osalenud kõrgemates klassides (C-klass, B-600, B1200, sportlassid). Samuti viiakse sõitja, kes sõidab võistlusel auto24ringil välja aja 1.30,00 järgmisel võistlusel üle kõrgemasse C-klassi.
Kas ma sain paarist viimasest postist õigesti aru, et rahvaliiga ei kadunud vaid lihtsalt liikus väiksemate radade pealt suuremale ringrajale ja teise korraldajaga aga põhimõte on praktiliselt sama?
Mina olen käpp, EKV/EMV kuupäevadki vabaks nädalavahetuseks juba planeeritud. Nüüd saab lisaks kohale sõitmisele ka kohapeal sõita.
Kas korraldaja või EMF ringraja sektsioonist keegi kirjutaks paari sõnaga teemadel klubiline liikmelisuse vajalikkus, litsents, kindlustus, osavõtutasud? 1. märts kohe käes ja siis litsentsihind teadupoolest tõuseb pisut.
VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 21 Veebr 2017, 22:43
Postitas aivar424
C klassi viiakse üle kõik, kes sõidavad 1.30 kiiremini...
Et funi oleks rohkem, siis võiks see piir olla natuke kõrgemal 1.27-1.28
VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 21 Veebr 2017, 23:33
Postitas kalleu
aivar424 kirjutas:
C klassi viiakse üle kõik, kes sõidavad 1.30 kiiremini...
Et funi oleks rohkem, siis võiks see piir olla natuke kõrgemal 1.27-1.28
1.30 on väga ok piir, alla selle ringiajad olid eelmisel aastal juba C-klassi esikuuikus.
VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 22 Veebr 2017, 18:16
Postitas Dance
Huvi on Osaleda!Ja minuga tulevad veel tsiklid.
Minu Honda CBR1000RR 2005a.
Yamaha R6 2003a.
Suzuki GSX-R1000 2004a.
Kawasaki zx-6r 2006a.
Yamaha r6 2006a.
Bmw S1000RR
VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 27 Veebr 2017, 01:36
Postitas Aceman
Sai motomessil natuke asja uuritud, osavõtutasu 50€ kord. Siin klipis alates teisest minutist juttu millega tegemist:
lisaks http://www.msport.ee/ringrada/
Edit: Hei moded, selle teema võiks alates Neeme 21 Veebr 2017, 14:26 postitusest (k.a.) splittida uue teema "VihurMoto Rahvaliiga 2017" alla
VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 28 Mär 2017, 13:36
Postitas Boobush
Nõustun kasutaja kalleu ideega teema splittida.
Sooviksin ka esimest korda ringrajale (rahvaliiga või c-klass) tulla ning seda teemat lugema hakates oli asi alguses päris segane.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 29 Mär 2017, 09:45
Postitas Macintosh
Sel hooajal loodi tänavasõitjatele motoringrajas uus klass VihurMoto Rahvaliiga, kuhu on oodatud sõitma kõik, kes motoringrada proovida soovivad.
Võistlusrattad selles klassis peavad olema täielikult tänavalegaalsed – seega saad hommikul sõita oma rattaga ringrajale, teha treeningud ja võistlussõidud ning õhtul taas koju tagasi kulgeda. Võistlustel on alati kohal klassivanem, kes aitab korraldusliku poolega ning VihurMoto on samuti nõuga abiks. VihurMoto hoolitseb ka selle eest, et kui rajal midagi rattaga juhtub, saad selle turvaliselt hoiustada ja koju toimetada.
VihurMoto Rahvaliigas ei saa võistelda sõitjad, kes on varem osalenud kõrgemates klassides (C-klass, B-600, B1200, sportlassid). Samuti viiakse sõitja, kes sõidab võistlusel auto24ringil välja aja 1.30,00 järgmisel võistlusel üle kõrgemasse C-klassi.
Klassi reeglitega saab lähemalt tutvuda EMF-i veebilehel http://www.msport.ee/ringrada
Võistluskalendrisse kuulub kolm etappi, mis kõik toimuvad auto24ringil:
etapi soodusregistreerimine veel kuni 17.05 Kui hooajalitsentsi pole või ei taha siis saab igal võistlusel ka ühekordse litsentsi (sisaldab kindlustus) osta.
Kõik kotkad,kes eelpool osaleda lubasid - pane end valmis aga kõigepealt pane end kirja!
Praeguse 5 osalejaga ma saan esimese koha eest ainult diplomi juhendi järgi
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 09 Mai 2017, 10:17
Postitas srx
kalleu kirjutas:
Kui hooajalitsentsi pole või ei taha siis saab igal võistlusel ka ühekordse litsentsi (sisaldab kindlustus) osta.
Kust ja kuidas litsentse saab? Mis need maksavad?
Kas klubisse kuulumine on nõutav litsentsi saamiseks?
Kas transponderi eest tuleb ka midagi maksta (juhendis rääkitakse renditransponderist)?
Kas on veel mingeid kulutusi, mida tuleb teha esimest korda rajale tulemiseks?
Kerge huvi on... aga liigne bürokraatia ja kulutused võivad selle huvi kiirelt kaotada.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 09 Mai 2017, 15:07
Postitas acar
srx kirjutas:
kalleu kirjutas:
Kui hooajalitsentsi pole või ei taha siis saab igal võistlusel ka ühekordse litsentsi (sisaldab kindlustus) osta.
Kust ja kuidas litsentse saab? Mis need maksavad?
Kas klubisse kuulumine on nõutav litsentsi saamiseks?
Kas transponderi eest tuleb ka midagi maksta (juhendis rääkitakse renditransponderist)?
Kas on veel mingeid kulutusi, mida tuleb teha esimest korda rajale tulemiseks?
Kerge huvi on... aga liigne bürokraatia ja kulutused võivad selle huvi kiirelt kaotada.
Klubisse kuuluma ei pea.
Litsentsi saad osta ühekortse koos regamisega(saab ka teha kohapeal)
Transponderi eest pidi varem load panti andma(et ikka tagasi tooksid), kui peaksid puruks sõitma, siis oli vist see summa kirjas mis maksma pead
Osavõtu tasu, mitte ette regades oli vist 70 raha,(aasta tagasi kardikal oli vist 50, siis oli nuttu kui palju, et kallis )
Soovitav lisakulu,, korralikud rehvid,, sest muidu võib kulu olla suurem
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 09 Mai 2017, 18:07
Postitas kalleu
Ühekordne litsents maksab 40 euri ja see summa juba sisaldab kindlustust.
Osavõtutasu Rahvaliiga klassis on kuni 17.05 eelregistreerimisega 50 euri ja pärast seda kohapeal 70 euri. vt. täpsemalt juhendis punkt 5.1
Ehk võistluskulu kokku 90 euri
Transponder vast antakse ikka võistluse korraldaja poolt aga kui ei siis selle saab sealtsamast auto24ringilt 10 euri eest päev (dokument panti).
Arvestades, et tavapäeval saab Auto24ringil 60 euriga päev aega sõita (tegelikult igas tunnis 30 minutit, teine 30 on autodele) siis võib üritus tunduda kallis.
Samas kui võtta motohobi maksumust üldiselt siis on see minu arust väga hea hinnaga võimalus natuke sportlikku võidusõitu proovida.
Kardirada ja suurt ringrada ei saa bike-ga sõites fiilingu osas võrrelda
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 10 Mai 2017, 00:17
Postitas srx
Kui eelregistreerimist õigeks ajaks ei tee (näiteks pole ilmas kindel ja vihmaga sõita ei soovi) ja võibolla transponder tuleb ka rentida, tuleb kokku 120€/start + muud kulud.
Minu jaoks on seda liiga palju. Ja paari inimese jaoks veel kellega rajale minemisest rääkisin. Meie huvi on kadunud ja selle raha eest võistlema ei tule.
Eks me saame omavahel mõõtu võtta ka rajapäeval, kui suur soov tekib. Võistlemine polegi üldse eesmärk.
50€/start oleks vastuvõev. Vähemalt niipalju küll, et ühe korra prooviks ära.
Aga teistele edu ja nael kummi. Kui võistluse ajal sinna piirkonda satun, tulen vähemalt publikuks
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 10 Mai 2017, 08:00
Postitas franz125
Võistlus nädalalõpul pole kylll pidanud transponderit eraldi rentima,see anti tehnilisel pihku.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 10 Mai 2017, 10:31
Postitas Aceman
Kas keegi aitaks "uustulnuka" hooaja litsentsi hankimisel? Nagu aru saan vajalik on klubiline kuuluvus. Tundub mõistlikum kui osaled kõigil kolmel etapil. http://www.msport.ee/litsents/rahvuslik-litsents/
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 10 Mai 2017, 12:20
Postitas kalleu
Hooaja litsentsi jaoks vajaliku klubi liikmelisuse osas räägi otse Marko Rohtlaanega, kontaktandmed leiad VihurMoto kodulehelt
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 17 Mai 2017, 14:57
Postitas kalleu
Hetkeseisuga on esimesele etapile 12 osalejat kirja pannud. Poodiumikoha peale tuleb tihe rebimine
Üks rookie küsimus ka - kas võistlusnumber tuleb ise ratta peale hankida või saab koos transponderiga?
Teiste klasside juhendites on numbri värvid, suurused ja asukoht kirjas. Rahvaliiga juhendist ei leidnud ehk selle peale arvaks, et antakse kohapeal?
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 21 Mai 2017, 15:45
Postitas kalleu
Esimene etapp õnnelikult läbi, kõik osalejad ja rattad terved. Ülekannet näeb tagantjärgi siin ja tulemusi siin.
Vastuseks enda eelmisele küsimusele - numbri hangib igaüks ise ratta peale ja vajadusel saab selle kiirelt teha kleeplindi abil.
Minu poolt suur aitähh Marko Rohtlaanele, kes omas lolluses valeks keeratud esiamordid uuesti paika seadistas.
Ja teine suur aitähh Karl Lilienbergile, kes lihtsalt mööda jalutades rääkis paari lausega lahti käiguvahetused kurvide kaupa ja suunas rehvirõhu paika.
Nende 3 asja pealt - amordid, käiguvahetused ja rehvirõhk - paranes ringiaeg võrreldes kvalifikatsiooniga 4 sekundit
Rahvaliiga sõit ise oli minu arvates palju põnevam kui ülekande pildi järgi võiks arvata. Esimesed 2 läksid oma teed aga tagapool käis ratas-rattas võitlust küll.
Tulemust vaadates mõtlesin, et 600-sega ikka liitriste vastu ei saa. Aga siis tuli C-klassi sõit kus noor soome kutt oma 125cc 2-taktilise võrriga sõitis end 3.-ks ja lõpus astus juba 2. kohale kandadele! Seal kus teised kurvis pidurdasid tema lihtsalt kallas kurvi sisse sama kiirusega ja hakkas mööduma.
Järgmine etapp toimub 8.-9. juuli. Õige aeg on harjutama minna.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 21 Mai 2017, 22:26
Postitas Boobush
Sellel etapil jõudsin kohale vaid pealtvaatajana, kuna koolisemester nõudis oma lõivu. Järgmine etapp olen ka pundis. Väga äge madistamine käis, põnev oli ka kõrvalt vaadata.
Kohtume 8.-9. juuli =)
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 22 Mai 2017, 09:15
Postitas Aceman
Endalgi esimene etapp õnnelikult selja taga, tänu kehvale ettevalmistusele jäi treeningsõit küll lühikeseks, aga eks järgmine kord olen targem. Võistlussõidu lõpupoole sai isegi käiguvahetused paika. Suured tänud korraldajatele, kuna nüüd litsents hooajaks olemas siis kohtumiseni järgmistel etappidel! Kui kellelgi on infot, kust leiab profifotograafide materjali, võiks siia lingi riputada.
Soodsam eelregistreerimine veel täna-homme (vt. juhend punkt 5).
Ilmateade lubab nii reedeseks treeningpäevaks kui laupäeval võistluseks ilusat ilma.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 05 Juul 2017, 00:02
Postitas kalleu
Ühtlasi tuletan meelde, et vastavalt Rahvaliiga tehniliste tingimuste punktile 2.2. pole võistluspäeval rehvisoojendajate kasutamine lubatud.
Kes eelmine kord võistlusel kasutas see ise teab ja peab nüüd meeles. Reedesel treeningul tee mis tahad aga võistluspäeval on reeglid kõigile ühtemoodi täitmiseks. Järgmise rikkumise korral ma ei hakka ametliku protesti peale oma aega ja raha kulutama vaid panen siia pildi ja nime üles.
Küsimus pole kellelegi ärapanemises. Igaüks sõidab enda lõbuks ja loodetavasti mitte üle oma võimete (päeva lõpus tahame kõik tervelt koju jõuda).
Jah, starti võib tulla 20+ kEUR tonnisega, mille elektroonilised vidinad sinu eest kogu töö ära teevad, see on lubatud.
Rehvide pidamine on seevastu valdkond, kus isegi tippelektroonika 100% füüsika vastu ei saa ja siin annab rehvisoojendaja väga suure ja antud juhul ebaausa eelise.
Fair play eelkõige, kallid kaasvõistlejad.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 05 Juul 2017, 01:14
Postitas will111
poleks selle pealegi tulnud, et rahvaliigas keegi lausa soojendajaid kasutab...mina sain aru, et see pidi selline "suvalised vandid tänavalt teist korda rajal" värk olema. paistab, et mitte
aga samas eks ta ole, vaadates selle suve eesti kliimat siis noh paras enesetapp on see külma rehviga peale minek. paar nädalat tagasi kolmapäeval kui esimest korda elus päris rinkarehviga peale läksin siis külm külg läks kohe esimesel ringil esimeses paremale kursis alt ära ja highside kirjas, olgugi et gaasiga olin teadlikult tagasihoidlik. edasi tuli haavu lakkuda ja pärast lõhkisena sai natuke sõita ka.
Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017
Postitatud: 05 Juul 2017, 08:38
Postitas franz125
Rahvaliigas peaks ikka nagu tänavalegaalsed rehvid olema ja need soojenevad ikka kiiremini kui rinka rehv.Ja ka külmalt peaks paremini pidama.