Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Päike paistab, lumi sulab ja asfalt kuivab - tänavasõitjatele algab uus Rahvaliiga hooaeg.
Eelmise aasta jutud leiab siit

EMF ringraja leheküljel on näha kalender, võistlusmäärused ja üldjuhend.

Ringraja EMV ja EKV etapid toimuvad:

  1. etapp 19.05 auto24ring, Pärnu
  2. etapp 30.06-1.07 auto24ring, Pärnu (ainult SST/B600 + SB/B1200) Suur Võidusõit raames
  3. etapp 14.07 auto24ring, Pärnu
  4. etapp 4-6.08 Alastaro, Soome
  5. etapp 1.09 auto24ring, Pärnu

Rahvaliiga etapid toimuvad Pärnus ehk 1., 3. ja 5. etapil

Võrreldes eelmise aastaga on ülemineku kohta üldjuhendis tehtud väike täiendus:
3.6. Võistleja, kelle parim ringiaeg auto24ringil toimuvatel võistlustel jääb vahemikku 1.27'00 - 1.29'99, viiakse Rahvaliigast üle C-klassi hooaja lõppedes. Võistleja, kelle parim ringiaeg auto24ringil toimuvatel võistlustel on kiirem, kui 1.27'00, viiakse üle kõrgemasse klassi järgmiseks võistluseks.

Küsisin Marko Rohtlaanelt selle kohta seoses enda hetke (ebapiisava) kiiruse ja plaaniga C-klassi liikuda ja sain järgmise vastuse, mille tema loal siinkohal avaldan:

“Meie mõte oli lubada jätkata rahvaliigas nendel, kes soovivad. See klass on siiski mõeldud just neile, kes päris spordiks asja ajada ei taha ja meeldib lihtsalt kohal käia ja osaleda, samuti on see klass heaks hüppelauaks sportklassidesse. Sellepärast on võimalik ka sellel hooajal uustulnuka litsentsiga osaleda Vihurmoto rahvaliigas.

Minu soovitus oleks, et jätka rahvaliigas kuni hoog olemas ja reaalne vajadus kiirema klassi järele. ”

Ehk siis kõik, kes eelmisel aastal üle 1:30 sõitsid on taasoodatud Rahvaliigasse, kiiremad C-klassi
Kõik kes eelmisel aastal üldse oma tänavarattaga rajal ei käinud on oodatud Rahvaliigasse ja kes on nii kunn, et kohe alla 1:27 sõidab saab sirge seljaga C, B või S-klassi edasi astuda.

Rajal näeme :bsmile:




Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Ratas vaja kiiremas korras kokku saada!!!!! Sisuliselt 2 palka aega!!!!


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ah ole rahulik, 2 palga pärast alles lumi vaikselt sulab, rajal pole siis veel mitte midagi teha kuna pinnatemp on seal +7 juures ehk kuskil :D kuigi jah, ilusas unenäos võiks ju eestis saada juba mai kuus tsikliga sõita, aga kas just ringrajal..


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Kuidas regada?
Millist litsentsi taotleda¿


oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas oxide »

Tere,minu rattal on järelpaigaldus shifter peal ,nagu ma aru saan siis mul pole asja sinna sarja.


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Ardilla kirjutas:

Kuidas regada?
Millist litsentsi taotleda¿

Võtad msport.ee lehel "uustulnuka litsents" 24€ + mingi kindlustus. kui klubi pole siis eelnevalt võid rääkida Marko Rohtlaanega Vihurmoto klubi osas.
Või maksad iga võistlus kohapeal ühekordse litsentsi (40€ vist) milles juba kindlustus sees

Viimati muutis kalleu, 20 Mär 2018, 23:44, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

oxide kirjutas:

Tere,minu rattal on järelpaigaldus shifter peal ,nagu ma aru saan siis mul pole asja sinna sarja.

Pole üldse probleemi, seal sõidab igasugu sulelisi ja karvaseid.
Üldine reegel peaks olema, et kui läbib sedasi tehnoülevaatuse siis saab ka rahvaliigas samas konditsioonis sõita. 8)


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

kalleu kirjutas:
Ardilla kirjutas:

Kuidas regada?
Millist litsentsi taotleda¿

Võtad msport.ee lehel "uustulnuka litsents" 24€ + mingi kindlustus. kui klubi pole siis eelnevalt võid rääkida Marko Rohtlaanega Vihurmoto klubi osas.
Või maksad iga võistlus kohapeal ühekordse litsentsi (40€ vist) milles juba kindlustus sees

Aga mingit eelregistreerimist pole?

Ps: tänan, et vastata viitsid :)


Aceman
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Aceman »

On ikka, natuke vara, lumi maas alles :lol:

Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Küsimus. gsxr750, kuhu alla klasificeerub rahvaliigas? C klass on muidu ainult 600cc? Ehk kas tanümmardatakse 1000cc alla?


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Ardilla kirjutas:

Küsimus. gsxr750, kuhu alla klasificeerub rahvaliigas? C klass on muidu ainult 600cc? Ehk kas tanümmardatakse 1000cc alla?

Rahvaliigas on ainult 1 klass - kõik koos :D Eelmise aasta võitja sõitis 600cc-ga
C-klassis astus väike Nurmi üldse 125cc-ga tonnistele kanna peale, seda oli päris lahe vaadata. Eelmise aasta I etapi video siin


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Kas ma saan siis aru, et rattaid ei sorteerita kubatuuri järgi"? Tule 599ccm honda vōi s 1000 rr bemmiga? Seda siis ka c-klassis juba? Lugesin spece emf i lehelt sealt nagu ei tule see selgelt välja.

1.3. Superbike klassi silindri töömaht:
750 kuni 1200 cm3 4 takti 2 silindrit.
650 kuni 900 cm3 4 takti 3 silindrit.
650 kuni 750 cm3 4 takti 4 silindrit.
750 kuni 1000 cm3 4 takti 4 silindrit.

1.5. C-klass (Hobby) klass
≤ 125 cm3 2 või 4 takti silindrite arv pole piiratud
≤ 250 cm3 2 või 4 takti silindrite arv pole piiratud
≤ 600 cm3 4 takti 2,3 või 4 silindrit
601 -1200 cm3 4 takti 2,3 või 4 silindrit

Selleks vist vaja eraldi teema luua, kuidas alustada rinkal :wink:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kubatuurid ja silindrite arvud on kentsakad sel põhjusel et võimalikud erinevad ratta tootjad saaks osa võtta.
Supersport on lihtne 600ccm-4 silindrit,675ccm-3 silindrit(triumph) 750ccm-2silindrit(ducati)
Superbike tundub vähe imelikum
1000ccm-4silindrit misiganes tootja
1200ccm-2 silindrit(Ducati)
Aga mis mõte on 650-900ccm 3 silindrit jääb mulle arusaamatuks.3-me silkune võiks loogika järgi jääda 1000 ja 1200 vahele aga sellist sportratast vist pole.
Ei viitsi FIM reegleid ka surfata kui keegi teab siis võiks kribada.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Ardilla kirjutas:

Kas ma saan siis aru, et rattaid ei sorteerita kubatuuri järgi"? Tule 599ccm honda vōi s 1000 rr bemmiga? Seda siis ka c-klassis juba?

Jah, saad õigesti aru, ei sorteerita eraldi kubatuuri järgi.
Rahvaliigat võid tulla sõitma iga tänavalegaalse rattaga sh Yamaha R1M, Suzuki GSX-R1000R, Honda Fireblade SP2 või RC213V-S (kui kuskilt vaba veerand miljonit leiad), BMW S1000RR (HP4 Race-ga ei saa, pole tänavalegaalne), Aprilia RSV4 RR (RSV4 FW-ga ei saa), Ducati Panigale V4 (V4 Speciale-ga ei saa).
C-klassis võid juba kasutada ka eelnevalt sulgudes loetletud rattaid aga ma jääks RC213V-S juurde :lol:

Mõlemad nii Rahvaliiga kui C-klass on tegelikult rinka mõistes algajate klassid, kus peamine on sõitja oskus ja ratta võimsus on teisejärguline.
Vaata uuesti eelmise aasta I etapi C-klassi võistluse videot, kus 125cc-ga sõideti poodiumile.
Sõidad kiiremini siis liigud ka edasi vastavalt kubatuurile B600/B1200 või Supersport/Superbike klassi


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

kalleu kirjutas:
Ardilla kirjutas:

Kas ma saan siis aru, et rattaid ei sorteerita kubatuuri järgi"? Tule 599ccm honda vōi s 1000 rr bemmiga? Seda siis ka c-klassis juba?

Jah, saad õigesti aru, ei sorteerita eraldi kubatuuri järgi.
Rahvaliigat võid tulla sõitma iga tänavalegaalse rattaga sh Yamaha R1M, Suzuki GSX-R1000R, Honda Fireblade SP2 või RC213V-S (kui kuskilt vaba veerand miljonit leiad), BMW S1000RR (HP4 Race-ga ei saa, pole tänavalegaalne), Aprilia RSV4 RR (RSV4 FW-ga ei saa), Ducati Panigale V4 (V4 Speciale-ga ei saa).
C-klassis võid juba kasutada ka eelnevalt sulgudes loetletud rattaid aga ma jääks RC213V-S juurde :lol:

Mõlemad nii Rahvaliiga kui C-klass on tegelikult rinka mõistes algajate klassid, kus peamine on sõitja oskus ja ratta võimsus on teisejärguline.
Vaata uuesti eelmise aasta I etapi C-klassi võistluse videot, kus 125cc-ga sõideti poodiumile.
Sõidad kiiremini siis liigud ka edasi vastavalt kubatuurile B600/B1200 või Supersport/Superbike klassi

Jah vaatasin, seda videot otsast lõpuni. Võimas. Poiss oli väga terav. :D


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Isenesest on väga põnev avastada. Aga nüüd on suur huvi proovida 600/750/1000. Iseenesest on 600 ja 600 ka väga erinevad, võttes arvesse või isegi aastate erinevus ja rataste seisukorrad. Juba veits liigub teema risustamise poole.


Ennukas
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Jaan 2012, 23:25
Tsikkel: GSXR 750 k7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ennukas »

600-ga sõideti madalat 1.20 ja alla...
Mina oleksin tahtnud alustada rinkat yldsegi 300-sest, et saada kurvikiirused yles.
Kuna olen 196cm ja 120+kg, siis alustasin 750-sega. 600-sed jäid mulle väikseks pikkuse tõttu...
Ma ei usu, et suudaksin täna 1000cc rattaga kiiremini sõita... Pigem usun, et suudaksin 600-sega kurvikiirust kasvatada.
Kui 125cc sõidab tonniste harrastajatega võidu, annab mulle tagantjärgi kinnitust, et õigesti tegin.
1000 annab võlts-kiire-tunde...
kW ja Nm olulisem on, kas vedrud-amordid on korras ja vastavad sõitja kaalule, kas pidurid-rehvid on korras, jne.


oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas oxide »

600 ja 1000 sõidavad ju pärnus sisuliselt samasse aega.


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Ma ise näen uuemates tonnistes eelist varustuses. Nad on sammuksese ees oma madalama kubatuuriga vendade ees. See kogemus tuleb mul hetkel siiski vaid n.ö. õexcelli põhjal. Iseenesest ma ei usu, et ma algajana suudan palju paremat aega 1000 välja sõita kui 600-sega. See subjektiivne arvamus on minus sündinud selle teadmise põhjal, et kui ma üldse rinkale jõudsin sain ma aru, et ma tegelikult mitte s###tagi sõita tegelikult ei oska. Kuigi endale tundus, et olen vägagi kogenud :mrgreen:

Eks uue S1000RR-iga loha panna vs vana 600 gixeriga oleks ka pisarad palju kibedamad :mrgreen: kui pärast arveid exceldada.

Aga lüürikast kõrvale astudes kui nüüd paar nädalat ilm ilus kestab selline nagu täna 10-17C siis võib ju juba varsti esimest korda minna harjutama kas kardikale või nädalavahetusel pärnusse.

Huvitav kas peale talve on Tabasalu ring väga libe? või seal seda möga väga peale ei teki peale lume sulamist?

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Millal Tabasalu libe pole olnud?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas will111 »

mis möga neil ringidel siis tavaliselt tekib? :D ma arvan, et peale lume sulamist ja vee voolamist on pigem möga ikka ära pühitud (kui seal enne mingit möda peal oli).

1000ga sõidad kiirema aja küll. umbes nii sekundi, heal juhul 2 võrra ehk algajana. ainult et kogu see "võit" tulebki lihtsalt kiiremast hoo üles saamisest ja ilmselt natuke suuremast max kiirusest sirgetel...seda miudugi juhul kui julged ka need kiirused välja vajutada. sisulist mõtet ma sel aga ei näe sest mingi kalli tonnisega harjutama hakates on areng ilmselt palju aeglasem.

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: GSX-R1000K8, HONDA CR500AF
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Hei rajahundid.

Mina alustasin ka 600 R6 2007a omaga. Sõitsin sellega ainult ühe aasta, siis ostsin 1000cc Honda. Kahetsen, et 600 nii vähe sõitsin, sest sellega õpib kindlasti rohkem ja on ka lahedam sõita, sest ei väsi nii kiiresti ära. Karm tõsiasi on aga see, et kui oled juba üle 25 aasta vana, ega siis vist väga vahet ei ole enam mille võtad, sest vanale koerale uusi trikke ei õpeta. Kordan veel, et rehvid ja vedrustus on teema millega kiirust saavutada.

51994779

Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

http://www.auto24ring.ee/est/veebikaamera Täitsa kena vaade :bsmile:

See 600/750/1000 on minu jaoks pigem huvi proovida või siis kogeda. 600 on küll ja veel mulle esialgi.

Uuem võiks olla :D just selles mõttes, et aastate vahe arengu pärast.


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Kellel veel võistlusnumber valimata siis nüüd on õige hetk ja siin on õige koht
Rahvaliigas juba 6 nime kirjas :bsmile:


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Tegin taotluse :)


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Ukerdasi Tsiklirahvas huvitavale postitusele. Eelmise aasta rahvaliiga kulla ratas on müügis:

:bsmile:


oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas oxide »

Palju maksab starti tulek.


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

kalleu kirjutas:
Ardilla kirjutas:

Kuidas regada?
Millist litsentsi taotleda¿

Võtad msport.ee lehel "uustulnuka litsents" 24€ + mingi kindlustus. kui klubi pole siis eelnevalt võid rääkida Marko Rohtlaanega Vihurmoto klubi osas.
Või maksad iga võistlus kohapeal ühekordse litsentsi (40€ vist) milles juba kindlustus sees

@oxide Kalle oli suht põhjalikult lahti seletanud :bsmile:

Tänud Kalle!


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 477
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas kalleu »

EMV üldjuhend 2018
4.1.3. Vihur Rahvaliiga stardimaks EUR 50,-

Litsents ja kindlustus on eeltingimus, et üldse võistlema saaksid.
Samamoodi on praktiliselt kõigil tehnika ja muudel tervisele ohtlikel aladel (nt. triatlon)


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

kalleu kirjutas:

EMV üldjuhend 2018
4.1.3. Vihur Rahvaliiga stardimaks EUR 50,-

Litsents ja kindlustus on eeltingimus, et üldse võistlema saaksid.
Samamoodi on praktiliselt kõigil tehnika ja muudel tervisele ohtlikel aladel (nt. triatlon)

Kas 50 sisse käib n.ö. ühekordne stardimaks, kindlustusega? Või peab need ikka enne kõik korda ajama?

4.1.3. Vihur Rahvaliiga stardimaks EUR 50,-
4.1.5. Eestis toimuvatel võistlustel kohapeal väljastatav ühekordne sõitjalitsents EUR 40,-

Kindlustusega tuleb meeles pidada, et see ei hakka kehtima kohe vaid erinevatel seltsidel erinevatel aegadel. Ehk kui keegi arvab, et hommikul võtan ja õhtul sõidan, siis peab 3 tööpäevaga vähemalt arvestama.

Ühesõnaga homme vaja leida aega ja siis kõik punktideks lüüa. Üritan aega leida....

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”