Rajale sõitma
Moderaator: Moded
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
[/quoteInz001 kirjutas:Äkki siis keegi paneb hoopis raplas raja kinni ja kallame seal?
StreetMoto kirjutas:Mulle küll ei meeldi lambist ja kokkuleppimata asjad aga kui juba nii suur seltskond läheb, siis äkki saame rajale ka Olen liitumas oma kolla/sinise preparaadiga.
Kuna mina olin initsiaator sinna ilma kokku leppimata minema, pakuksin igaks juhuks viisakuse pärast veel sellise lahenduse välja, et kohale jõudes koostan nimekirja, kes kohale vajusid ja ka sõidavad. Võtan kõigilt kontakttelefonid. Fikseerin osalejate arvu. Osalejate arvu panen pärast sõitu siia foorumisse üles.
Siis kui korraldaja tagasi on, võtan temaga ühendust ja tasun talle sõidu eest vastavalt osalejatele ja hinnakirjale. Ja siis korjan teilt ka papi kokku.
Sel juhul, isegi kui keegi asjaga seotud vend kohale ilmub, on meil kohe asjad joones ja saame täpse ülevaate anda mis toimub, et ei oleks kellegil ütlemis, et tasuta sõita tahtsime. Seda enam, et Eesti on väike ja võibolla loeb korraldaja või temaga seotud isik isegi vahel seda foorumit.
manager2 kirjutas:Inz001 kirjutas:Äkki siis keegi paneb hoopis raplas raja kinni ja kallame seal?
[/quoteStreetMoto kirjutas:Mulle küll ei meeldi lambist ja kokkuleppimata asjad aga kui juba nii suur seltskond läheb, siis äkki saame rajale ka Olen liitumas oma kolla/sinise preparaadiga.
Kuna mina olin initsiaator sinna ilma kokku leppimata minema, pakuksin igaks juhuks viisakuse pärast veel sellise lahenduse välja, et kohale jõudes koostan nimekirja, kes kohale vajusid ja ka sõidavad. Võtan kõigilt kontakttelefonid. Fikseerin osalejate arvu. Osalejate arvu panen pärast sõitu siia foorumisse üles.
Siis kui korraldaja tagasi on, võtan temaga ühendust ja tasun talle sõidu eest vastavalt osalejatele ja hinnakirjale. Ja siis korjan teilt ka papi kokku.
Sel juhul, isegi kui keegi asjaga seotud vend kohale ilmub, on meil kohe asjad joones ja saame täpse ülevaate anda mis toimub, et ei oleks kellegil ütlemis, et tasuta sõita tahtsime. Seda enam, et Eesti on väike ja võibolla loeb korraldaja või temaga seotud isik isegi vahel seda foorumit.
ARAVETE
mõned kogunevad 17:30 - 17:45 Lasnamäel Statoilis
mõned on juba varem kohal ja pakivad asju lahti.
mõned tulevad hiljem.
sõiduks läheb igal juhul. pärast nelijärvel ujumine kah.
seni head pihkvat
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
PS. asja tegi väga nauditavaks sõitjate rohkus...kahju et lõpus toimunud SM võistluse moodi asjast osa ei saanud võtta see oleks ilus punkt olnud üritusele
sõbralik tänuavaldus Sverrele, kes selle mõtte lagedale tõi.
tänaseni rohkeima osalejate arvuga rajal sõit, kui ametlikud asjad välja arvata.
LAHE!
palve siinkohal kõigile kes sõitsid. Kuna ilmselt tahame seda rada ka tulevikus kasutada, siis on ikkagi viisakas, juhul kui omanik välja ilmub, talle selle eest tasuda. Seda enam, et meid tõesti palju oli.
Ega ma ju paljusid ei tea ja see kohapealne nimede üleskirjutamine ununes kah ära.
Niipalju, keda ära tundsin või foorumist osalemise välja lugesin:
1. Sverre
2. Loonik
3. Korke
4. 417
5. WR
6. Nitse
7. Mina ise.
rohkem tõesti siinsete nimede järgi ära ei tunne.
seega, olge mehed, kes osalesite, saatke mulle ES. Panen ühise nimekirja kokku ja siis, juhul kui vaja on, saame ka raha makstud. kui keegi ei küsi siis pole kah midagi.
Husqvarna 701 Enduro
Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Aga jah....väga head sõitu tegid loonik ja sverre (ainukesed superbaigid kellele ma järgi ei jõudnud)...kes lõpuks ka teelt välja lendasid. Vist sverre, loonik ja mina olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna Mis aga maksis meile kätte teelt välja lendamistega.
Algajatele kes esimest korda rajal.... KRT ärge jõllitage peeglitesse ning ärge proovigi teha seda head teenet ,et lasete mööda. See kes taga sõidab selle enda asi on kuidas ta mööda saab teist !!!!
Ma oleks igavesti korraliku paugu pannud ühe zx636r'iga kes algul sisenes kurvi seest poolt ning otsustas hoopis mind mööda lasta ja lasi kurvi laugeks. Tänagu jumalat ,et head pidurid olid mul !!!!
Hiljem õhtul sai proovitud nitse quadi millega oli slaidida ja kurvi minna üli kõva. No ja mareku supermoto ..mis jumala kergelt tagarattasse ronis (Y)
korke nüüd oma haavu lappima =P
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
PS. Kui trenni eest raha küsitakse, olen loomulikult nõus maksma, see on normaalne.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Väike tähelepanek. Üks lipumees võiks tulevikkus seista enne seda kurvi, kus Korke välja lendas. See vast kõige "pimedam" koht sellel rajal.
Njaa .... See "Paganama" Supermoto ... Aprilia SXV jättis ka eemalt vaadates hea mulje.
Mul isiklikult lõppes päev sellega, et peale rajalt lahkumist lõpetas oma tegevuse gaasi tross. Pidin 125 kilti sõitma käsigaasiga
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
korke kirjutas:üritus oli tõesti super.....ja super moto'dega ühel samal rajal sõita on ohtlik. Lükkavad halbadele tegudele ning tekitavad kiusatust ka panna tagarattas slaidima
Aga jah....väga head sõitu tegid loonik ja sverre (ainukesed superbaigid kellele ma järgi ei jõudnud)...kes lõpuks ka teelt välja lendasid. Vist sverre, loonik ja mina olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna Mis aga maksis meile kätte teelt välja lendamistega.
Algajatele kes esimest korda rajal.... KRT ärge jõllitage peeglitesse ning ärge proovigi teha seda head teenet ,et lasete mööda. See kes taga sõidab selle enda asi on kuidas ta mööda saab teist !!!!
Ma oleks igavesti korraliku paugu pannud ühe zx636r'iga kes algul sisenes kurvi seest poolt ning otsustas hoopis mind mööda lasta ja lasi kurvi laugeks. Tänagu jumalat ,et head pidurid olid mul !!!!
Hiljem õhtul sai proovitud nitse quadi millega oli slaidida ja kurvi minna üli kõva. No ja mareku supermoto ..mis jumala kergelt tagarattasse ronis (Y)
korke nüüd oma haavu lappima =P
korke kirjutas:....olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna ...
Arvan et eks see möödumine ka teil ikka selline ajutise nähtusega asi oli. Vahest Sverre jättis mõned aeglasemad SM-id selja taha. Neid oli ju palju. Minul oli pidevalt telefoniposti tunne SM kõrval, mis sest, et vahel mõnest mööda sai lasta... seda siis kui vend kurvi pikaks võttis, pärast seda, kui oli mind eelnevalt tolmupilve jätnud. Kadedaks tegi asjaolu, et SM-iga mõni pikaks võetud kurv ja väike võsalõikamine tegid vaid asja huvitavamaks, mitte traagiliseks. Kõik Biked-kes kurvid otseks lasid said ikka vähemal või rohkemal määral kannatada.
ja mis ajavõtmisesse puutub, siis eks Sverre aeg oli Bikedest üle kõige. vist midagi 53 sek, kui ei eksi. Teistel parematel kiskus 56 kanti. Sel ajal, kui ma paar ringi mõõtsin, olid SM ajad 50 tuuris ja alla selle. Kui ma nüüd õieti mäletan.
... ja veel. õnneks oli seekord minu jaoks ohtlikke momente vaid üks. Seda seoses SM erineva sõidutrajektooriga. Nagu siin ka kommenteeriti - selja taha ei vaadata. Kui aga rahulikult oma trajektooril viimasesse kiiresse kurvi sisenen ja äkitselt sealt tagant tuleva SM avastan, siis võtab kõhedaks. Seekord vedas.
manager2 kirjutas:korke kirjutas:....olid ainukesed kes suutsid pikka pusimise peale ka super motodel kannul püsida ning ka mõnest mööda minna ...
Arvan et eks see möödumine ka teil ikka selline ajutise nähtusega asi oli. Vahest Sverre jättis mõned aeglasemad SM-id selja taha. Neid oli ju palju. Minul oli pidevalt telefoniposti tunne SM kõrval, mis sest, et vahel mõnest mööda sai lasta... seda siis kui vend kurvi pikaks võttis, pärast seda, kui oli mind eelnevalt tolmupilve jätnud. Kadedaks tegi asjaolu, et SM-iga mõni pikaks võetud kurv ja väike võsalõikamine tegid vaid asja huvitavamaks, mitte traagiliseks. Kõik Biked-kes kurvid otseks lasid said ikka vähemal või rohkemal määral kannatada.
ja mis ajavõtmisesse puutub, siis eks Sverre aeg oli Bikedest üle kõige. vist midagi 53 sek, kui ei eksi. Teistel parematel kiskus 56 kanti. Sel ajal, kui ma paar ringi mõõtsin, olid SM ajad 50 tuuris ja alla selle. Kui ma nüüd õieti mäletan.
... ja veel. õnneks oli seekord minu jaoks ohtlikke momente vaid üks. Seda seoses SM erineva sõidutrajektooriga. Nagu siin ka kommenteeriti - selja taha ei vaadata. Kui aga rahulikult oma trajektooril viimasesse kiiresse kurvi sisenen ja äkitselt sealt tagant tuleva SM avastan, siis võtab kõhedaks. Seekord vedas.
paar ringi võtsime. Seda juba siis kui Sverre võsas käinud oli. Siis oli olukord selline, et Loonik vist tegi oma aja 56 seki ja korkel oli see 59 täpselt. Me veel arvutasime, et keskmine kiirus 60km tunnis. (Loodan, et ei valeta. Kui eksin, siis Sverre - korrigeeri). Mis hiljem edasi sai, ei oska kommenteerida. Aga fakt on, et parimad SM mehed tegid pea 10 sekiga ära.Inz001 kirjutas:kes need kiiremad peale sverret olid, ega sa korke aega ei võtnud?
Ma usun, et mõnest videokokkuvõttest saab väga hästi ringiajad kätte...
Ma mõtlesin kah, et ikka sitad sõitjad olid teil seal kui korke esikolmikusse sai Eelmine kord oli seal paar uut seebari meest, kellega ma oma suure ninjaga sellel rajal küll samas tempos püsida ei suutnud.Inz001 kirjutas:Kokkuvõttes oli üritus väga viis.
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
Ise kahjuks kohale ei jõudnud, sain alles kella 9 tsikli valmis. Rõõm oli nii suur sellest, et tsikkel korda sai, et keerasin maanteel kohe rulli põhja ja kuna seljakotikoti lukk vist ei saanud korralikult kinni siis tuul viis auto dokumendid ja PIN koodi kalkulaatori minema. Kui keegi Peterburi maanteel leiab siis andku teada
manager2 kirjutas:paar ringi võtsime. Seda juba siis kui Sverre võsas käinud oli. Siis oli olukord selline, et Loonik vist tegi oma aja 56 seki ja korkel oli see 59 täpselt. Me veel arvutasime, et keskmine kiirus 60km tunnis. (Loodan, et ei valeta. Kui eksin, siis Sverre - korrigeeri). Mis hiljem edasi sai, ei oska kommenteerida. Aga fakt on, et parimad SM mehed tegid pea 10 sekiga ära.Inz001 kirjutas:kes need kiiremad peale sverret olid, ega sa korke aega ei võtnud?
Ma usun, et mõnest videokokkuvõttest saab väga hästi ringiajad kätte...
Korralikus rütmis sõites saaks ma Aravetel ilmselt 51-51,5 sekundit kätte, vähem vist mitte. Pakun, et supermoto keskmine oleks võistlusel 48-49. Sabas suutsin hoida, mööda minna polnud eriti lootust.
Supermoto libistab kurvi läbi ja saab varem kiirendama hakata, baik tuleb enne kiirendamist püsti saada ja nii pärast iga kurvi. Seega igas kurvis 0,2-0,4 sekundit kaotust ja ongi ringiga 3-4 sekundit supermotol edu.
Ma arvasin seda ise ka, aga ikka on tore silmast silma näha ja proovida, muidu võib lõputult rusikaid rullida ja rääkida, kui kõvad mehed keegi on.
Supermoto "võistlust" oli tore vaadata.
Tänan kõiki osalejaid, oli kena õhtu.
Kordame seda.
Sverre
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.