Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Möku »

siis nägin tal öue peal vana ford sierrat,ütlesin et müü ära,sain vanaraua hinnaga kätte

vana on kindlasti uhke, ja räägib kõigile kui hea on endurosport, kui näeb et ekstreemkatse takistuseks on tema sierra millest auväärt tsiklistid üle hõljuvad (w)



Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Kangru »

priit001 kirjutas:

Tõnu, räägi sellest varuplaanist, kui saladus ei ole.
Eelmine aasta läks ringi peale 16 l bensiini ja tuli veel juurde laenata, et lõpuni jõuda aga eks kärmem sõitja liigub kindlasti ökonoomsemalt.

Ei ole mingit saladust, see niuke matkamehe varjant ja ega ta kõige parem lahendus ei ole. 5l kanku selline hea kujuga mis seljakotis aga istub jube hästi kõik on õige koha peal ja ei ole raske tassida. Ma kardan, et mul on esimeses vara ja teises punktis juba liiga hilja tankida.
Jube palju 16l :shock: kallasid vahepeal maha või hoidsid hirmsasti peal :D Kõrgem käik, hoog üleval ja võimalikult vähe mõtetut puurimist siis peaks suht öko iga pill olema. Rääkida on lihtne aga praktikas kipub see asi teisiti olema.
Laup, pühap lähen katsetan kaks päeva selle varjandi igaks juhuks veel üle nii 120 km mõlemal päeval, et mängin nagu 2. päeva enduro läbi siis pilt selgem. Kõige lollim on see kui küte otsa saab ega siis päev tuksis ka kohe.
Kõige kindlam on muidugi igas punktis peale kallata aga vaatame kohapeal mis ja kus. Tuleme juba reedel pundiga varakult kohale siis saab mõelda ja lõpliku strateegia paika panna.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

tonjuh kirjutas:

Laup, pühap lähen katsetan kaks päeva selle varjandi igaks juhuks veel üle nii 120 km mõlemal päeval, et mängin nagu 2. päeva enduro läbi siis pilt selgem. Kõige lollim on see kui küte otsa saab ega siis päev tuksis ka kohe.
Kõige kindlam on muidugi igas punktis peale kallata aga vaatame kohapeal mis ja kus. Tuleme juba reedel pundiga varakult kohale siis saab mõelda ja lõpliku strateegia paika panna.

Miks on asja vaja nii keeruliseks ajada?
On ju öeldud, et 40. ja 75. km-l on tankimispunkt.

ringi sõiduaeg tuli midagi 3h10min, ehk siis ajaliselt esimesse punkti ca 1h15m ja teise algusest 2h30min

Kui maastik pole soine, peaks suvaline algaja 4T masinaga 3h sõita saama. Harrastaja kestvuskrossi 2h saab igatahes paagitäiega sõidetud ja seal on pidevalt tuli ahjus.

Niiet esimesse punkti hommikul tulles sokutad oma varukanistri ja peaks piisav olema.

Kasutaja avatar

Premium1
Postitusi: 120
Liitunud: 24 Apr 2009, 13:53
Tsikkel: GASGAS EC300
Asukoht: Tallinn, Misso

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Premium1 »

tonjuh kirjutas:
priit001 kirjutas:

Tõnu, räägi sellest varuplaanist, kui saladus ei ole.
Eelmine aasta läks ringi peale 16 l bensiini ja tuli veel juurde laenata, et lõpuni jõuda aga eks kärmem sõitja liigub kindlasti ökonoomsemalt.

Ei ole mingit saladust, see niuke matkamehe varjant ja ega ta kõige parem lahendus ei ole. 5l kanku selline hea kujuga mis seljakotis aga istub jube hästi kõik on õige koha peal ja ei ole raske tassida. Ma kardan, et mul on esimeses vara ja teises punktis juba liiga hilja tankida.
Jube palju 16l :shock: kallasid vahepeal maha või hoidsid hirmsasti peal :D Kõrgem käik, hoog üleval ja võimalikult vähe mõtetut puurimist siis peaks suht öko iga pill olema. Rääkida on lihtne aga praktikas kipub see asi teisiti olema.
Laup, pühap lähen katsetan kaks päeva selle varjandi igaks juhuks veel üle nii 120 km mõlemal päeval, et mängin nagu 2. päeva enduro läbi siis pilt selgem. Kõige lollim on see kui küte otsa saab ega siis päev tuksis ka kohe.
Kõige kindlam on muidugi igas punktis peale kallata aga vaatame kohapeal mis ja kus. Tuleme juba reedel pundiga varakult kohale siis saab mõelda ja lõpliku strateegia paika panna.

Mis kellaks kohale vajute, liituks ka teiega.

ajalugu: sääru, Husaberg FE 501E, porgand, jms.

--oakley--
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas --oakley-- »

Kui suur sul see paak on et saad 2 tundi sõidetud paagitäiega? Tavaliselt kipub sinna tunnikanti minema see paagitäis ju

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

--oakley-- kirjutas:

Kui suur sul see paak on et saad 2 tundi sõidetud paagitäiega? Tavaliselt kipub sinna tunnikanti minema see paagitäis ju

Tavaliselt?
Ma kirjutasin - harrastaja, algaja ja 4T masin. Need märksõnad annavadki 2+h sõiduaega. Kui just esimese käiguga pööre põhjas ei lase...

Harrastaja on keegi selline, kes 2h jooksul 2..3 ringiga liidrilt pähe saab.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Möku »

Harrastaja on keegi selline, kes 2h jooksul 2..3 ringiga liidrilt pähe saab

Võrtsu enduurol 2...3 ringiga sisse saada oleks muidugu Eddie Edwardsi suusahüpete taseme ületamine juba :ner:

Aga mul läks Kukemetsas kahe tunni peale 6,7 liitrit ja Illukal isegi ainult 6,4 liitrit kahe tunni peale 450se neljataktilise exc-ga (ja pildi pealt nägin et rattad olid vahepeal ikka õhus ka olnud :roll: ).

Mõlemal rajal on pool paksu liiva. Tulemus oli mõlemal korral kolmanda kolmandiku esiotsas :D .

Aga kui ülesõitudel on kiiremaid lõike kus üle 60 miili tunnis uhada, siis tuuletakistus kõrvetab ka kütust kõvasti, nii et kestuskrossi päris 1:1 üle kanda ei saa. Aga ma usun küll Mella juttu, et kui ühes tankimispunktidesst peale valada ja stardipunktis ka silmini täis valada, siis pole vaja Tõnu seljakotti täiendavat kanistrit panna.

See kehtib muidugi 8-9 liitriste enduropaakide korral. Krossikal on väiksem paak ja vähe janusemad settingud ka vist.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

Möku kirjutas:

Võrtsu enduurol 2...3 ringiga sisse saada oleks muidugu Eddie Edwardsi suusahüpete taseme ületamine juba :ner:
...
See kehtib muidugi 8-9 liitriste enduropaakide korral. Krossikal on väiksem paak ja vähe janusemad settingud ka vist.

Jutt oli kestuskrossist.
Muide,krossikal on ravaliselt paak 8L kanti


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

3h 10 min, tuli ilma katseteta ring,siia lisandub neli katset -ärge seda ära unustage

Aga reeglid näevad ette et kahe ringi meestel söidupäeva üle 7h minna ei tohi,et Järgmise nädala algul lähen Toitsiga läbi sõitma ja aegu möötma ,siis saate paremat inffi.

Olge reedel kohal ja kruvime melu üles
Lärm


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

Ütleme nii et kurjade maaomanike selgroog on murtud ,kas siis ühel või teisel viisil ,aga(las need meetodid jääda minu teada :D :D ).
Homme on veel üks ports läbi käia ja viimased 10 km rajast kooskõlastada. Laup lõunaks valmib ka extreem katse. Niipalju võin õelda et rajal on 13 elementi ja samuti ka 12 ümber elemendi sõitmist.

huvitavaid seike korraldamisest 2010. Sierra ostmise lugu te juba teate. Teine lugu juhtus inimesega keda kogu külarahvas peab kõige kurjemaks oma maal söitmise suhtes ja arvati et pole mötet küsima minnagi. Sama mees söimas mu ka eelmine aasta läbi kuna tema metsa sihilt läbi söitsin. Tollal ütlesin talle et kui saame hakkama niisama siis tore ,kui ei saa helista menti ja sinna see köne kadus tookord. See aasta püüdsin olla viisakas ja minna alandlikult luba küsima. Aga võta näpust ,alustasin raja märkimisega ja olin jöudnud kurja mehe maani ,mötlesin et panen märgid üles ära ,ja siis homme lähen küsin luba. Mai tea kas see seff magab metsas öösel vöi midagi sellist,aga hommikuks oli ta köik märgid maha kiskunud ja valda avalduse kirjutanud et keegi on tema maale kaks paberist märki ja kolm kollast lindi riba pannud. PALJU ÕNNE MULLE :D
Vallavanem teatas mulle ja lubasin asja ära klaarida.
Uskumatu aga tösi,minnes kurja mehe jutule ,istus mees mu bussi ja käskis sihini söita ,et mulle ette näidata kurvidega siht ,mis mulle veel rohkem sobis.
Ütles ,et tulge küsige ja pole probleemi,et põhimõtte värk. Mainis ära ka selle Viski maitseb talle (et siin pean ise järeldused tegema) :bsmile:

Veel teadmiseks ,et load ja tsikli pabereid on omal vastutusel. Kõige tähtsam on müra,et tehke sumpad korda. Ma ei taha siin olla jälle kriitikutele silmaröömuks ,üles kutsuda lubadeta juhte osalema jne ,aga tegemist on ikkagi erakordse võistlusega ,kus 98% rajast on teepealt maas,siis saavad vöistelda ka need ,kes tsiklit käekörval vajadusel lükkavad seal 2%. Samuti olen rääkinud ka politseiga,et kedagi ei peatata kui põjust ise ei anna.

Joyride pakub ka rattaid selleks ürituseks rentida kel huvi veel 3 ratast vöimalik saada.

Suured pommid,et kui teid ikka vähemalt viis tuleb ,saab ka nii tehtud ,et ikka lustida saaksite ja ei peaks ennast kaevama.andke märku.
Võin möned ümber söidud ära korraldada mis suurega natuke raskeks vöivad kujuneda.

Igaljuhul ootan köiki juba 22 öhtuks kohale ,et esimest korda ajaloos EMV -te etapina Võrtsjärve Enduurot sõita.
95 osaleja stardimaks tagab korraldajale omadega 0 jöudmise,mis pole küll peamine sellise ürituse puhul ,aga parem ikka kui peale maksta.
nägudeni
järgmine NV
Lärm


Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Lärm, jõudu sulle. Kurjade külameestega ja muidu ka. :lol: (w)

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ehhh need pässid on tegelased... Eelmisel aastal sõitsin rahulikus tempos mööd märgitud põllu serva kui märkasin ühte fänni lehvitamas.
Võtsin tempot veits maha et mitte pritsida. Kui lähemale jõudsin siis selgus, et ta pole mingi fänn vaid hoopis vintis maaomanik, kes rusikatega vehkis ja tahtis tsiklipealt mind maha tõmmata. Õnneks parem ranne reageeris kiiresti ja sain putku.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Premium1
Postitusi: 120
Liitunud: 24 Apr 2009, 13:53
Tsikkel: GASGAS EC300
Asukoht: Tallinn, Misso

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Premium1 »

Küsimus varustuse kohta.
Enne eelmise aasta Võrtsu enduurot saatis keegi foorumlastest info enduuro olemuse ja nõuete kohta ja selles oli kirjas, et alates 2010.a. enduuro võistlustel on kohustuslik kaelatugi või leatt.
Kas see nõue kehtib või on soovituslik?

ajalugu: sääru, Husaberg FE 501E, porgand, jms.
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Möku »

E - märgistusega kiiver on ainus mida eelmistel etappidel on kontrollitud. Vaevalt et kolmandal etapil teisiti tehakse kui eelmistel etappidel.

Aga "instruktsioon" millele viitad peaks olema allalaaditav http://www.dakar.ee/4/4est.html

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Premium1 kirjutas:

Mis kellaks kohale vajute, liituks ka teiega.

Seda veel täpsustame ja annan teada. Aga ma tahaks siit linnast võimalikult vara jalga lasta, et saaks valges katsed läbi jalutada jne.


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

Igaljuhul ,toimub 2h enne regamise algust litsentseeritud inimeste poolt ,kohtunike koolitus .
kell 18.00 siis regamnine ja tehniline .

SUMPAD KORDA. Tuli ette põlema(kasvõi patareiga ,aga põlema peab). Korralik mask peab ees olema ,taskulamp kiivri peal tehnilisest läbi ei lähe.
Paagid täis.
Nb teise TC on ka vöimalik reede öhtul juba kankud valmis viia ilmselt. Annan inffi lähiajal


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

Korralik lugu ala asjaarmastajatelt.
lugege läbi -tuleb kasuks ,enne järgmist nv

http://www.dakar.ee/4/Enduro-EMV-manuaal-09-28-41.pdf


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Tuledega on asi üsna üheselt selge, kuid võibolla keegi oskab anda nõu, kuidas krossika väljalaske mürataset vähendada ilma suurte kulutusteta?
Päris ebameeldiv üllatus oleks pärast kulukat kohalesõitu ja osavõtu tasu maksmist avastada, et detsipillid ei vasta nõetele.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

priit001 kirjutas:

Tuledega on asi üsna üheselt selge, kuid võibolla keegi oskab anda nõu, kuidas krossika väljalaske mürataset vähendada ilma suurte kulutusteta?
Päris ebameeldiv üllatus oleks pärast kulukat kohalesõitu ja osavõtu tasu maksmist avastada, et detsipillid ei vasta nõetele.

Lärm soovitas sobivas suuruses padruni sumpsi augu ette peksta ;)
Tõde on aga see, et mürataset ei kontrolli mitte keegi isegi mitte kõrvaga. Millega muidu seletada asjaolu, ku eelmisel aastal mingi lätlase suht rondi tsikli sumpsist väljus juba tühikäigul selline müra, et kõrvadel hakkas valus. See oli ilmselgelt täiesti tühja suure auguga summuti hääl.


priit001
Postitusi: 88
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:27

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas priit001 »

Mäletan seda lugu eelmisest aastast. Sellegipoolest, kui padrun ette panna on segu paigast ja sõidad nagu lonkava hobusega.
Krossika ja enduro summuti ehitused on reeglina erinevad ning krossikal 94 dB saavutamine keeruline ilma silencerit kasutamata.

Võibolla ei kontrollita, kuid siiski huvitaks, kuidas krossaritega tulijatel asi lahendatud.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

priit001 kirjutas:

Võibolla ei kontrollita, kuid siiski huvitaks, kuidas krossaritega tulijatel asi lahendatud.

Kasutad enduro summutit või ehitad vana ringi. Ja igal juhul tuleb ka segu õigeks ajada, sellest ei pääse - lahenda see siis padruniga või teistmoodi.

Kasutaja avatar

Jumbu
Postitusi: 245
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
Tsikkel: Gas Gas, HD rott
Asukoht: Harjumaa, Habaja
Tänatud: 2 korda

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Jumbu »

priit001 kirjutas:

Mäletan seda lugu eelmisest aastast. Sellegipoolest, kui padrun ette panna on segu paigast ja sõidad nagu lonkava hobusega.
Krossika ja enduro summuti ehitused on reeglina erinevad ning krossikal 94 dB saavutamine keeruline ilma silencerit kasutamata.

Võibolla ei kontrollita, kuid siiski huvitaks, kuidas krossaritega tulijatel asi lahendatud.

Kui krossikal summutis vill sees ja terve, siis ei tohiks probleemi olla. Kahel etapil oli ülesõitudel piisavalt aega ,et ei peaks külavahel väga paugutama.


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

Mella -ära ole kindel ,et keegi ei kontrolli,nii oli eelmine aasta ,kui tegu oli promo üritusega,aga see aasta on täiesti teine teema,loomulikult söitmata ei jää kellelgi,saame koos hakkama.
Pole välistatud ,et kohal ka db mõõtja,(selgub homme) seekord,kui ei siis isiklikult olen see " suur kõrv" kuna kogemusi juba on natuke,et kellel vastuvõetav müra ja kellel mitte.
isegi mehed ,kes eile aitasid EXtr. katset teha ja kelle maal see toimub,juba tuunisid omi sumpasid(,et hääled peavad korras olema)
Ma arvan ,et see köige tähtsam nõue ei löö kedagi jalust nõrgaks.

HÄÄLED KORDA,kui tahame seda järgmine aasta jälle teha.

Lärm


ka1r3

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas ka1r3 »

Lärm, oskad sa umbkaudseid kellaaegu öelda, kus mis ajal ekstreemkatsed toimuvad?

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Möku »

HÄÄLED KORDA,kui tahame seda järgmine aasta jälle teha.

Uurisin eelmisel aastal kui veel lahtise sumpaga sõitsin: need DB killerid, mida netipoodides müüakse on lihtsad mehhaanilised jublakad mille suvaline külatreial valmis teeb:

http://www.dirtwerkz.com/Pages/products ... _Dawg.html

Võimsust vähendab kirjade järgi paar-kolm kw. Ja palju siis ikka neid mehi sõitmas on kes kõik kilovatid ära kasutavad? Jäänud on veel neli päeva et kel lärmiga probleeme, saab selle asja omale valmis treida.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

lärm kirjutas:

Mella -ära ole kindel ,et keegi ei kontrolli,nii oli eelmine aasta ,kui tegu oli promo üritusega,aga see aasta on täiesti teine teema,loomulikult söitmata ei jää kellelgi,saame koos hakkama.

Seda pulli tahaks ma ise näha, mis juhtuma hakkab, kui lätlasele öledakse, et mine tuuni sumpat ;) Tollel on mingi 60-ne auk taga, ei leia sellist padrunit ka.

Müramõõtja saan ise ka kaasa võtta, aga kui õige metoodikaga mõõta, läheb enamus mehi summutit tuunima. Või siis lausa mõni üksik saab rajale.


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas lärm »

eks päris pilli löhki ka ei aja ,aga kui ikka 5cm auk otsa vahib ja lärmab hirmsasti ,siis tehnilisest kontrollist igatahes läbi ei pääse.

Aegasid lähen sõitma Nikoga kolmapäeval.


tmggi
Postitusi: 37
Liitunud: 04 Apr 2005, 12:21
Asukoht: Tartu ümbrus

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas tmggi »

Kust saab infot märkide jms kohta.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas Möku »

Kust saab infot märkide jms kohta

Ülalpool on viide dakar.ee lehele. http://www.dakar.ee/4/Enduro-EMV-manuaal-09-28-41.pdf

Aga tegelikult on asi väga lihtne - ümmargune punane märk näitab et oled õigel rajal. Nool paremale näitab et keera paremale ja nool vasakule et keera vasakule :bsmile:

Mul tekitas esimest korda segaduset just see punane täisvärvitud ring. Kuidagi assitsioeerus tavaliikluse "telliskivimärgiga" ja hakkasin kahtlema. Aga - sul on seal paarimees kellega koos sõidad. Samuti on pool minutit enne sind ja pool minutit peale sind startinud paarid. Et kui kahtled, siis teisi jälgides ja teiste jälgedes saad ikka oma ülesõidud tehtud.

Kiiruskatetel on aga rada märgitud lintide ja tünnidega. Ning Lärm paneb katsetel tavaliselt ka hoiatused ning punased/rohelised nooled takistuste ette. Punane siis et on raskem takistus ja roheline, et siit saab takistusest mööda sõita.

Esimesel ringil ekstreemkatsel ja endurokatsel aega ei võeta. Nii et saad takistustega ja nende taga oleva maapinnaga isiklikult tutvuda (crash) kartmata et see su võistlustulemust mõjutaks.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

Lärm, millistel katsetel võetakse kohe aega? et siis konkreetselt mitmendal katsel. Eelmisel aastal oli katseid 3 - Rannu, Rõngu ja Väike-Rakke. Nüüd on 1 lisandunud?

Ja kuskohas asuvad tankimispunktid ning mitmendal kilomeetril?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”