Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Tänase seisuga võib hõigata rajasarjale sellised päevad, mis minu suurimate lootuste kohaselt enam ei muutu:
2016 hooaeg
22 mai - TABASALU
24 juuli - ARAVETE
6 august - RIIA 333 (ei ole üldse kaugel ja rada on ülihea)
28 august - TARTU
Eesti radade profiiliga (v.a Tartu) saate tutvuda siit: http://www.supermotoeast.com/estonia/tracks/
Ja Riia raja profiiliga siit: http://www.supermotoeast.com/latvia/trases/
Homsest hakkab Tartu motomessil ja StreetMoto e-poes saama ka vastavasisulist korralikku seinakalendrit kus kõik motomehele vajalikud ja tähtsad kuupäevad on eraldi tähendusega ära märgitud ja mällu tembeldamiseks värviliselt markeeritud. Seda nii võistlusspordi kui meelelahutuse suunal. Aga seda siis alates homsest.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Kas sel aastal on võimalik peale saada ka muidu tänavalegaalse rattaga, millele on lihtsalt rajagondlid peale kruvitud? (Tänava rehvidega)
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Mustik kirjutas:Kas sel aastal on võimalik peale saada ka muidu tänavalegaalse rattaga, millele on lihtsalt rajagondlid peale kruvitud? (Tänava rehvidega)
Ei tohiks probleeme tekkida kuna eelmisel aastal sõitsid mitmed rinkagondlis tänavarattaga k.a. mina ise.
Huvitav, et teema on nii vaikne kolme nädala pärast juba esimene võistlus
http://www.msport.ee/events/sivitrans-s ... tapp-2016/
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
http://supermoto.ee/userfiles/Supermoto ... 202016.pdf
9.1.9 StreetMoto klassis on keelatud kasutada ilma tuledeta võistlusgondleid
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Kas klassis Street ei ole osavõtutasu liiga kõrgeks kruvitud? Eelmisel aastal oli see väga mõistlik (20 euri 2015 a ja 2016 a 50 euri)
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
yamahaR66 kirjutas:Kas klassis Street ei ole osavõtutasu liiga kõrgeks kruvitud? Eelmisel aastal oli see väga mõistlik (20 euri 2015 a ja 2016 a 50 euri)
Osavõtutasu on 25€. Kui litsentsi ei ole, siis tuleb osta ühekordne, mis maksab 25€. Kui plaanid osaleda kõikidel etappidel, on mõistlik võtta "Uustulnuk" litsents ( juhul kui pole viimased kaks aastat litsentsi olnud) http://www.msport.ee/litsents/rahvuslik-litsents/ . Koos kindlustusega võistlustel ja ametlikel treeningutel tuleb selle maksumus kogu hooajaks 50€.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
mrostnik kirjutas:yamahaR66 kirjutas:Kas klassis Street ei ole osavõtutasu liiga kõrgeks kruvitud? Eelmisel aastal oli see väga mõistlik (20 euri 2015 a ja 2016 a 50 euri)
Osavõtutasu on 25€. Kui litsentsi ei ole, siis tuleb osta ühekordne, mis maksab 25€. Kui plaanid osaleda kõikidel etappidel, on mõistlik võtta "Uustulnuk" litsents ( juhul kui pole viimased kaks aastat litsentsi olnud) http://www.msport.ee/litsents/rahvuslik-litsents/ . Koos kindlustusega võistlustel ja ametlikel treeningutel tuleb selle maksumus kogu hooajaks 50€.
Seda küll, minu meelest oli eelmisel aastal 20 koos litsentsiga aga vb mäletan valesti. See uustulnuka litsents on päris mõistlik lahendus
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
yamahaR66 kirjutas:mrostnik kirjutas:yamahaR66 kirjutas:Kas klassis Street ei ole osavõtutasu liiga kõrgeks kruvitud? Eelmisel aastal oli see väga mõistlik (20 euri 2015 a ja 2016 a 50 euri)
Osavõtutasu on 25€. Kui litsentsi ei ole, siis tuleb osta ühekordne, mis maksab 25€. Kui plaanid osaleda kõikidel etappidel, on mõistlik võtta "Uustulnuk" litsents ( juhul kui pole viimased kaks aastat litsentsi olnud) http://www.msport.ee/litsents/rahvuslik-litsents/ . Koos kindlustusega võistlustel ja ametlikel treeningutel tuleb selle maksumus kogu hooajaks 50€.
Seda küll, minu meelest oli eelmisel aastal 20 koos litsentsiga aga vb mäletan valesti. See uustulnuka litsents on päris mõistlik lahendus
Eelmine aasta oli tõesti 20€ kõik kokku, mis tähendas korraldaja jaoks, et Street klassi eest tuli peale maksta, kuna osavõtutasu sees oli juba ühekordne litsents koos kindlustusega.
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Võistlustingimused/tehnilised tingimused:
http://www.msport.ee/wp-content/uploads ... d-2016.pdf
Litsentsi taotlemine ja elukindlustus:
http://www.msport.ee/litsents/rahvuslik-litsents/
Võistlusele registreerimine:
http://www.msport.ee/events/sivitrans-s ... tapp-2016/
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
mrostnik kirjutas:http://supermoto.ee/userfiles/Supermoto ... 202016.pdf
9.1.9 StreetMoto klassis on keelatud kasutada ilma tuledeta võistlusgondleid
Reeglites on nii, aga minunigi jõudis info, et eelmine aasta sai ka ringraja gondlites peale (arvele võetud ratas).
Kas sellest reeglistikust peetakse see aasta siis jäigalt kinni või võib tänavagondlid vähe odavamaga asendada?
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Lõika üks auk sisse ja ongi tehtud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
franz125 kirjutas:Lõika üks auk sisse ja ongi tehtud.
Ei soovi fleimiks muuta seda teemat...
Kui see nii lihtne oleks, siis ma ei uuriks hetkel. Halli ala tekitamine ka just eriti mõistlik ei ole...
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Mustik kirjutas:mrostnik kirjutas:http://supermoto.ee/userfiles/Supermoto ... 202016.pdf
9.1.9 StreetMoto klassis on keelatud kasutada ilma tuledeta võistlusgondleid
Reeglites on nii, aga minunigi jõudis info, et eelmine aasta sai ka ringraja gondlites peale (arvele võetud ratas).
Kas sellest reeglistikust peetakse see aasta siis jäigalt kinni või võib tänavagondlid vähe odavamaga asendada?
Tänavu on plaanis sellest reeglist jäigalt kinni pidada. Kui õigesti mäletan, siis rinka gondlitega oli üks sõitja ühel etapil?
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Eksid, ühel etapil oli vähemalt kolm ja paari kaupa oli ka teistel etappidel!! St, et 3-4 olid nn krossikad /supermoto rattad, ja tuledega sõitjaid ka 3-4, seega ei jää teile sinna peaaegu kedagi enam bikega sõitma.
Miks sellest reeglit vaja on? Kui ratas on arvel, kindlustus olemas. Et kui peaks kukkuma, siis ikka korralikult rahakotile,, tänan pakkumast.
Eks jääb nii mõnigi tulematta.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Ärge külvake paanikat ja ärge unustage eesmärki. Kes on juba nii kibe käsi, et rinkagondlid rattal ümber, selle jaoks ei ole enam teema kardirajal eismese ja teise käiguga tiirutamine, vaid Audru ring ja teised võistlused. Meie eesmärk on pakkuda tänaval kihutamise asemel organiseeritud adrenaiinilaksu, kus kiirused ei lähe suureks ja tsiklite tüüp ja võimsus ei anna suuri eeliseid. "Odav" rinkagondlis kukkumine jäägu mujale. Ja kui keegi jätab rinkagondlis tulemata, siis nii on!
Meie eesmärk on kohale kutsuda tsiklisõbrad, kes tulevad sõites kohale ja õhtul lähevad ka sõites tagasi. See ei ole sport tüüpi "veri ninast välja" vaid meelelahutus ja organiseeritud adrenaliinilaksu väljalaskmine.
Mis puudutab osavõtutasu, siis tõepoolest on see natuke kõrgem aga kui natuke süvenete (msport.ee lehel), siis on olemas algaja litsents, mille saate teha hooajaks ja kui jagate selle nelja etapi peale, siis ei ole tasu kuigi kõrge. Eelmisel aastal oli klassi katsetus ja korraldaja maksis tegelikult litsentsi sõitjate eest igal etapil kinni omast taskust. Sel aastal enam niiviisi välja ei tule ja klass peab end ise ära majandamavähemalt nulli.
Lisaks on sel aastal veel muudatus, kus supermoto/enduro tüüpi tsiklitel oma start ja baigilistel oma sõit, mis tähendab, et kurvides ei peaks enam kohtuma nii totaalselt erinevate trajektooridega tsiklid.
Valmistuge - juba 2 nädala pärast kohtume rajal!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Raja kogemust ca 2h rapla kardirajal, kas sellise kogemustekuhjaga on sinna võistlstele asja või peaks ikka ennem rohkem treenitud mees olema?
Eesmärk oleks puhas fun.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
No loe Neeme jutt nüüd uuesti hoolega läbi,vastus seal olemas.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
jah justnimelt algajate jaoks see üritus just mõeldud ongi
kes on käinud või kes pole ja kui oled 2h käinud siis ongi hea saad harjutada
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Litsentsi tegemiseks klubi kohustuslik, kuidas üksihulguja sellest pääseb?
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Litsentsi tegemiseks EI OLE klubi kohustuslik. Vorm küll nõuab, sest litsents on esmajoones ette nähtud motosportlestele, kuid kirjuta sinna mida tahes alates tühikust või punktist ja asi tehtud.
NB! minu andmetel saab terve hooajalitsentsi vormistada ka esimesel etapil kohapeal.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
StreetMoto kirjutas:Lisaks on sel aastal veel muudatus, kus supermoto/enduro tüüpi tsiklitel oma start ja baigilistel oma sõit, mis tähendab, et kurvides ei peaks enam kohtuma nii totaalselt erinevate trajektooridega tsiklid.
Sellest kommenataris võiks justkui aru saada, et möödunudaastane moto "Oodatud on baigid, supermotod, chopperid, endurod. Seltsis segasem." käesoleval aastal ei kehti ja rajal tahetakse nähe vaid ühte tüüpi rattaid.
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Neemele edu suurepärase asja edasisel korraldamisel.
Igasuguse ringraja varustuse lubamine tänavasõitjate klassides on alati olnud selline kahe otsaga asi. Ühest küljest tundub kummaline, et miks mitte lubada neil kellel (rahaliselt) oluline ja viitsimist, vahetada tänavagondlid odavate ja kergesti parandatavate rinkagondlite vastu. Aga sellega kaasneb üks suur ja väga oluline negatiivne efekt. Nii kui rinkagondlid rajale ilmuvad, hakkavad tuledega rattad otsast ära kaduma. Ringrajal on seesama asi korra juba C-klassi näol läbi elatud. Kui vaadata praegu C ja B klasside starte Pärnus, siis rataste välimuses põhimõtteliselt vahet ei märka (kui rehvid välja arvata). Kinnikleebitud tuledega rattad, ehk siis need kelle jaoks see klass kunagi loodi, on rajalt kadunud. Need tuledega sõitmise klassid (tänavaklass) on reeglina ikkagi lõhe ületamiseks tänavasõitja ja motosportlase vahel. Kõik, mis visuaalselt motosporti meenutab (ja seal ei ole vahet kas see otseselt eelise sõitjale üldse annab), kasvatab seda lõhet ainult suuremaks. Ehk rinkagondleid kasutada soovijad peaksid suhtuma mõistvalt korraldaja nõudesse. Eesmärk ei ole siin mitte kukkumist kallimaks teha, vaid kindlasti vältida olukorda, et klass tänavasõitja jaoks liiga professionaalne tundub.
5115112
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Mida teeb paremaks/kiiremaks, kui sa sõidad rinkagondliga? Minumeelest teeb see asja ainult ohutumaks!
Kui mõni sõidab oma hirmkalli rattaga ja paneb peale rinkagondlid, et hoida oma kulusid kokku kukkumise korral siis kuidas saab seda keelata?
Sama hästi võib öelda, et näe vaata: "tema sõidab siin oma vana odavama tsikliga, mis maksab sama palju, kui teisemehe ratta gondliring - keelake ära nii odava rattaga sõitmine." Näe temal on vahetatud jalarauad, väljalase, paigaldatud PowerCommander, jne, mis muudavad samuti sõitja asendid, võimsust, kiirust - keelake ära.
Nendel kardiradadel pole ju vahet kas sõidad 1000ccm või 600ccm, asi on kinni ikka sõitjas.
Minu meelest tuleks jälgida hoopis seda, et ei võistleks tänavaklassis inimesed kes on võistelnud või omanud litsentsi kõrgemas klassis, võistleja omab vastava kategooria juhiluba ja võitlusrattal oleks olemas kehtiv ülevaatus/kindlustus.
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Margus kirjutas:Mida teeb paremaks/kiiremaks, kui sa sõidad rinkagondliga? Minumeelest teeb see asja ainult ohutumaks!Kui mõni sõidab oma hirmkalli rattaga ja paneb peale rinkagondlid, et hoida oma kulusid kokku kukkumise korral siis kuidas saab seda keelata?
See on jah see arutelu, mida on enne korduvalt peetud. Kaalukausil on alati ühelt poolt kulud versus võimalus, et mõned tänavasõitjad spetsiaalselt ettevalmistatud tehnikat kasutavate osalejate esinemisel tulemata jäävad. Ja ega siin ei teagi keegi täpselt, kuskohalt jookseb piir ja kelle argumendid on veenvamad. Alati tekib ka küsimus, et mis see rinkagondel on üldse. Kui originaali on 5x klaasriidega lapitud ja üle värvitud ja tuled on asendatud aftermarekti omadega, kas siis on rinkagondel? Või kui klaasplastist gondlid on värvitud sarnaseks orignaaliga ja paigaldatud aftermarketi tuled, kas siis neid saab enam üldse rinkagondliteks nimetada? Tundub ja tegelikult ongi täitsa okei. Mu isiklik seisukoht (ja vblla üldse mitte kõige parem) on, et kui gondlitel on number ja sponsorite logod, siis see on täiesti out. Kui gondlid näevad välja nagu tänava omad ja tuled on statsionaarselt küljes (ehk need ongi kasutusel tänaval sõitmisel), siis miks mitte. Eks see lõpuks korraldaja otsustada. Ja loodame, et lõpuks kirik küla keskele saab .
Litsentsiga sõitjate mittelubamine on tegelikult ka väga hea mõte. Need peaks sealt klassist kadunud olema.
5115112
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Tomm-tänapäeval on C-klassi ja AB klassi erinevus vaid selles et slikkidel ei tohi C-klass kasutada rehvi soojendajaid.Numbrid ka muidugi eri värvi.Kõik muu sisuliselt sama.
Võiks jääda küll üks koperdamise sari et ei peaks lugema mitmendat korda Tomson sust mööda uhab
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
StreetMoto kirjutas:Litsentsi tegemiseks EI OLE klubi kohustuslik. Vorm küll nõuab, sest litsents on esmajoones ette nähtud motosportlestele, kuid kirjuta sinna mida tahes alates tühikust või punktist ja asi tehtud.
NB! minu andmetel saab terve hooajalitsentsi vormistada ka esimesel etapil kohapeal.
Uurisin asja, hooaja litsensi saamiseks peab olema klubi liige, muidu ei saagi.
Peab uurima maad kas kuskile saab liikmeks, või peab iga võistlus hakkama ühekordset ostma.
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Äkki selgitaks, kuidas saab ratturist kohe rinkaboss, kui rattale on pandud teised plastid, et ajad Audrusse. Teised plastid küljes ju ikka sellepärast, et vähesest oskuste pärast rajal, kui peaks midagi oskamatusest juhtuma, ei oleks rahakotis suur mõrv.
Ainult esituli maksab kordades ja kordades rohkem kui ring plastikuid.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
eelnevatel aastatel oli jah asi vabam ja kui keegi oma kukkumist odavamaks tahab teha miks seda keelata
terve ring rinka gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] on odavam kui näiteks esituli või siis sabaplast, aga eks korraldajad teavad mis korraldavad
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Uhh
Sul on tänavalegaalne peik? - väga lahe. Et ratast rohkem sihtotstarbel kasutada - mine sellega rajale. Et veel põnevam ja ägedam oleks - pane oma nimi kirja ja võistle teiste samasugustega STREETMOTO BIKE klassis
Kui sind hirmutab, et võid kukkuda - siis ära mine. Aga pea meeles, edaspidi nokka ei tõsta, kiirust ei ületa, ridadevahel ei sõida - tegelikult üldse ära sõida seniks kuni sul RINKAGONDLEID ei ole
Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)
Macintosh kirjutas:StreetMoto kirjutas:Lisaks on sel aastal veel muudatus, kus supermoto/enduro tüüpi tsiklitel oma start ja baigilistel oma sõit, mis tähendab, et kurvides ei peaks enam kohtuma nii totaalselt erinevate trajektooridega tsiklid.
Sellest kommenataris võiks justkui aru saada, et möödunudaastane moto "Oodatud on baigid, supermotod, chopperid, endurod. Seltsis segasem." käesoleval aastal ei kehti ja rajal tahetakse nähe vaid ühte tüüpi rattaid.
Kehtib ikka. Igat tüüpi rattad on endiselt oodatud, aga ohutuse tagamiseks on nad paigutatud kahte erinevasse starti.
Mis puudutab rinka gondleid, siis selle punkti eesmärk on teha klass kõigile käepäraseks, mis omakorda tähendab seda, et tuled tsikli seljas võistlusele, teed oma sõidud ära ja sõidad sama rattaga koju. Ei rehvi soojendajaid ega rinka gondleid, mida Sa rattaga tulles ilmselgelt ei saakski kaasas tassida. Ainult piisav turvavarustus ja tehniliselt sõidukorras ning tänavalegaalne ratas. Kui on soov tõsisemalt ringraja või supermoto sõitmisega tegeleda siis selleks on teised klassid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.