Suzuki TL1000R omanikud.....

Otsin ratturit, politseinikku, mõttekaaslast, üht Narva meest, kadunud mõtet. Bikeri date. Nägin sind...

Moderaator: Moded


Teema algataja
John1000

Suzuki TL1000R omanikud.....

Lugemata postitus Postitas John1000 »

Tere.


Sai ostetud siis selline ratas nagu TL1000R ja esimene hooaeg mul alles.
Oleks huvitav teada palju selliseid liigub....pole nagu linnapildis näinud eriti neid....äkki on mõni pikema kogemusega omanik kes saax natuke rohkem mulle sellest rattast pajatada või isegi sõitma minna mõnikord.


Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Rooliamort on :) ?

See pill on ajalukku läinud kui THE highsider, hilisematel mudelitel tulid nad juba tehasest rooliamordiga.

TnX
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Juun 2004, 01:45
Asukoht: saue

Lugemata postitus Postitas TnX »

Hehee, Sauel seega neid vähemalt 2. Mu papsil kah TL1000R. Rooliamordiga ja minuarust 2002 aasta oma.
Seega küsimus, mis on Highsider?

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Hmzz .. tähendab seda, et ilma rooliamordita on antud pill äärmiselt ebastabiilne ehk "Tankslapper" ;)
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

R tuli algusest peale rooliamordiga, kas seda vaja on on teine asi. Ka S'il pole seda tegelikult vaja kui tsikkel korralikult ära "reguleerida".
Mõlemal pole tagaamort suurem asi ja soovitatav vahetada WP, Hyperpro või mõne muu sellise vastu.

TL spetsiifiline foorum: http://www.tlzone.net/forums/

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Jah, parandan ennast, mäletasin valesti, artikkel oli TL1000S-ist ja varajaste mudelite all peeti silmas 1997 pille.
highsider ehk ülevise on see, kus tagaamort ei toimi pädevalt ning tagarehv on väga aldis libisema minema ja paraku siis ka kohe uuesti haakuma, mis siis teeb tsiklist kiviheitemasina ja sõitjast kivi ...
Eelnevalt soovitatud tagaamordi vahetus oli tõepoolest lahendus asjale. Aga see kõik kehtis S-i kohta.
R on hoopis teine tubak. See oli esimene pill millega ma üle 200 sõitsin, muidugi oma varajastel piraadiaastatel :)
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Ma vaatan üldse, et Sauele on tsikleid nagu seeni pärast vihma siginenud. Peaks ühe ühissõidu tegema millalgi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

TnX
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Juun 2004, 01:45
Asukoht: saue

Lugemata postitus Postitas TnX »

Tänud selgitamast selle highsiderluse kohta!

Hehe, tegelt meil juba paar tsiklit siin mitu aastat...kuid see aasta pole veel kordagi välja jõudnud ajada. :(
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

TnX kirjutas:
Hehe, tegelt meil juba paar tsiklit siin mitu aastat...kuid see aasta pole veel kordagi välja jõudnud ajada. :(

Ja ma mõtlesin mul on kiire elutempo! :) Nii kiire ei saa ometigi olla, et pilli ei jõua välja ajada. Leia nüüd endas natuke Kevin Schwantzi ja ava gaasi, ämblikud on kindlasti juba pesa teinud õhukogurisse :)
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Kuna siin jutuks tulnud TL 1000S on hakanud huvitama. Samuti VTR 1000 FS, siis äkki omanikud kostavad siin nende kohta midagi või vähemalt toovad TL omaniiud enda valiku põhjused välja.

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S


mr_priit
Postitusi: 40
Liitunud: 06 Veebr 2004, 13:57
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mr_priit »

qwerin kirjutas:
Kuna siin jutuks tulnud TL 1000S on hakanud huvitama. Samuti VTR 1000 FS, siis äkki omanikud kostavad siin nende kohta midagi või vähemalt toovad TL omaniiud enda valiku põhjused välja.
Hehee... kuna tegemist ei ole just kõige kiirema ja kõige ilusama rattaga, siis TL1000R/S valiku põhjuseid on tavaliselt 3:
1. Mootori hea vääne juba madalalt
2. SOUND SOUND ja veelkord SOUND - seda muidugi sportkannudega :twisted:
3. Fiiling, mis tekib kahe eelmise koosmõjul
Delta -> Voshod -> CBR 600 -> Z 750 -> TL1000R -> Buell -> SV1000 fighter

Teema algataja
John1000

Lugemata postitus Postitas John1000 »

jutt jumala õige.... :D
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Hääled jms, seda küll jah. Eks ole need üheks põhjuseks, miks seda ratast vaadanud olen.
Kuid tahaks midagi arukamat- kaalutletumat, miks valisite just selle, mitte mõne muu V2 mootoriga bike.

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

Bruno
Postitusi: 50
Liitunud: 22 Nov 2003, 17:19
Tsikkel: Suzuki TL 1000R; Buell XB12S
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Bruno »

Siin korralik ülevaade TL1000R kohta: http://www.motorpoint.com.au/Suzuki-TL1000R-98.asp

Ümber tõlkima ei viitsi hakata.
Suzuki TL 1000R
Buell XB12S Lightning
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Otsin / nägin inimest.”