Endurod metsaradadele (Harjumaa)

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

lahe, et metsavennad asja elus hoiavad.

peab kõigepealt oma poolkulunud t66- st tagant lahti saama ja korgima vastu vahetama. enne ei tahaks ühineda. laupäeval sai oma 250 kiloga kraavipõhja nina taevapoole nii kinni jäädud, et siga ka ei noki (loe: lolli mängimine) :mrgreen:
---
pildistamisest niipalju, et kas keegi digipeeglit ka kasutab? pildid võiks suhtkoht palju loetavamad olla. omaltpoolt saaksin arhiveerida analoogpeegliga. hing lausa sügeleb tõsiselt heade endurokaadrite järele...


joel

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

dubweiser,nupp ei ole vajalik!
Tule vaata,mis rehvidega pärnakas sõidab :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

dubweiser kirjutas:
pildistamisest niipalju, et kas keegi digipeeglit ka kasutab? pildid võiks suhtkoht palju loetavamad olla. omaltpoolt saaksin arhiveerida analoogpeegliga. hing lausa sügeleb tõsiselt heade endurokaadrite järele...
Ma tahaks teada, kes oleks olnud nõus oma digipeegliga eelmisel korral riskima.. minuteada pole need eriti vihma ning põrutuskindlad :P JA metsas sellise valgusega ei võta isegi peegel ilma korraliku välguta.
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

pärnakas kirjutas:
Toim kas homme kell 18.30 saue olerex oleks ok???


Slikerdaks ennast ka kohale :D

Ja pealegi on juba täna linn tsikleid ja tsikke täis.... :D

Pärnakas@juba täna linna peale paugutama :twisted:
Kui on nii, et saue olerexi juures saab kokku siis ma ühineks. Tahaks ka metsas mütata.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

mella kirjutas:
Ma tahaks teada, kes oleks olnud nõus oma digipeegliga eelmisel korral riskima.. minuteada pole need eriti vihma ning põrutuskindlad :P JA metsas sellise valgusega ei võta isegi peegel ilma korraliku välguta.
No ega seda müttamise kõrvalt teha ilmselt ei saagi. Ma eeldan, et seal võsas ragistades on kogu aeg käed-jalad tööd täis. Nagu pildistadeski :-)
Vihm ja põrutus ei ole ületamatud raskused... kuid...
Tõenäoliselt peab olema keegi, kes trassil ainult pildistamisega tegelebki. Kuna ka temal on tarvis pidevalt edasi kulgeda, peab keegi talle transat tegema. ATV oleks sobilikum kui ratas.
Korralik objektiiv ja välk annavad asjale palju juurde. Parim valgus oleks ilmselt natuke hämar – saab välguga esiplaani ilusasti ära täita. Samas on liikumise jäädvustamiseks säriajad 1/100 ligiduses täitsa OK.
Teisalt on hämaras välguga jälle probleeme. Kui sulle ikka kriitilisel hetkel välk näkku lastakse on päris karm laks :twisted:
Kokkuvõtteks: on võimalik, aga nõuab pildistajat ja sohvrit. Ja fotograafi külmarohtu. :roll:

Edit: Tegelikult on seal veel hulk fototehnilisi probleeme. Mida profim tegija, seda parem tulemus loomulikult. Ja veel... fotograaf ei saa kanda kiivrit, kuna digipeeglil tuleb sealt pisikesest august sisse piiluda. Lahtine kiiver võib päästa, aga kindlalt ei julge väita :?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

ma olen koguaeg mõelnud, et peaks mingi seebikarbi ka ostma oma jurakale lisaks, 10 kEEK tehnikat seljakotis ei anna erilist sõidujulgust :)
Siim
#609

totu

Lugemata postitus Postitas totu »

Seebika pilt on väga hea, kes käisid, tuleb meelde, kes ei, kipuvad ise kaasa. Heade olukordade pildistamiseks peaks aparaat statiiviga rattal olema ja päästik lenksul.
Kas ajakava liiga rajuks ei lähe, käib üritus kiirelt maha? Laupäeval üritaks isegi aega leida, nädala sees ei viitsi kodunt liiga kaugele minna, tagasi vaja ka saada.
Ja üritage rohkem jaamu kaasa saada, suure kambaga lihtsam ülevaadet hoida.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

totu kirjutas:
Seebika pilt on väga hea, kes käisid, tuleb meelde, kes ei, kipuvad ise kaasa. Heade olukordade pildistamiseks peaks aparaat statiiviga rattal olema ja päästik lenksul.
Olen sinuga nõus, et enese läbielatu meenutamiseks on iga pilt hea. Saad lastelastele rääkida, et "vaat kus me kahetuhandekuuendamal alles voltsiga müttasime!!!" :lol:
Teema tõstatajal oli siiski vist natuke kunstipärasem ambitsioon. Tore ju, kui sul on midagi, mis kannatab viisakalt A4-le välja trükkida ja ära raamida. :roll:
Kahjuks statiiv rattal niisama lihtsalt ei päästa. Vibra on kohutav ja mida hämaram, seda pikemad säriajad. Käest pildistamine sel puhul etem, kuna keha töötab amortisaatorina. Vaevalt, et kellelgi õnnestuks hankida spetsiaalne amortide süsteem mille otsa aparaat kinnitada.

PS! Rauno Kais on ju kõva pildistaja. Äkki on temal kogemusi?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

to Totu söida ära mölise :D
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

toim kirjutas:
Käps, aga teeme laupäeval tripi soodla kanti ja kui jõuab, siis äkki ka kõrvemaale?

Oleks keegi veel käsi?
Oleks ka käsi :P
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

teeme siis täna (kolmap 6 sept) väikese sõidu ära.

kuna kiirelt vaja Paldiskisse saada (et ennem pimedat mütata jõuaks), siis teepeal vast mingeid hulle jõnkse sisse ei tee s.o. kuni Niitväljani paneme mööda kõva katet, sealt alates mõtleb välja midagi.
18:15 Saue olerex ja 18:30 Keila statoil (kui peaks keegi sealtpoolt soovima ühineda).
Kui kellegile ei sobi siis korrigeerime:)



Mine metsa!
CRF250R
Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

Heips mudaelukad,


Pildistamisest: Oman ka digipeeglit, aga see ei ole siin see koht, kus vaielda pildistamise võimaluste üle. Lühidalt- mina ei ole nõus ka seda aparaati metsa vedama! Fotosessiooni teeme kunagi teine kord ja selleks peab tõesti ettevalmistusi tegema!

Tänane metsa minek hetkel veel küsimärk, aga annan endast parima :D
Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Tort kirjutas:

Ära põe! :D Raske õppustel, kerge lahingus. Kui raskega sõidu selgeks saad, siis kergega lausa lendad. ( .
Nagu ikka mulle meeldib kobiseda :)

See arvamus on väga vale. Raske tsikliga õpib kuidagi kulgema. Mitte sõitma. Kergega "lendamisest" jääb asi väga kaugele.
Samahästi võib arvata, et kõik traktoristid oskavad imehästi Ferraridega sõita.
Hästi sõitmine offroad võtmes on ikkagi väga konkreetne mõiste mis eeldab teatud sõidutehnikate head valdamist. Suure tsikliga( näiteks GS, Africa Twin) nende omandamine on keeruline sest teatud harjutuste sooritamine mis on vajalik et omandada erinevaid sõidutehnikaid on tihtipeale väga raske sooritada isegi väga kogenud sõitjal, seega võib tekkida hoopis vastupidine olukord, et väikse ( ja võimsa) tsikliga sõitmine võib olla päris ehmatav asi.

Mis muidugi ei tähenda, et te peaks suured pillid maha müüma :) Respect kõigile kes ringi müdistavad minu poolt ja kui täna natukenegi ilma peab siis õhtul tankodroomile !

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Pildistamisest.... Ei kujuta ette kuidagi pilti, et ca 30 tuhat ripub seljakotis metsavahel offroadi tehes :) Vähemalt mina küll ei riskiks.

Aga mingi Bikeri Offroadi klubi :) fotosessiooni võiks teha küll ju.
Võtame tankokal mõne ilusa liivaplatsi-mäe ja katsume leida vähe toredama ilma ka. Pildistaja ja fotoka leian kodust.

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

racerx kirjutas:
Pildistamisest.... Ei kujuta ette kuidagi pilti, et ca 30 tuhat ripub seljakotis metsavahel offroadi tehes :) Vähemalt mina küll ei riskiks.

Aga mingi Bikeri Offroadi klubi :) fotosessiooni võiks teha küll ju.
Võtame tankokal mõne ilusa liivaplatsi-mäe ja katsume leida vähe toredama ilma ka. Pildistaja ja fotoka leian kodust.

estiteks- amatööri jaoks täiesti ok. kaamera saab tänasel päeval ka tiba üle kümne tuhandega.

isiklikult kasutan vana zeniti (mehhaaniline analoogmetallkäsn- suhtkoht põrutuskindel), millele on mul kolm lisaoptikat ,nendest üks tele. st. , kui kellelgi on veel vana ja kindlat tehnikat, siis oleks tore. kahjuks mul hetkel puudub välk, mis tähendab pildistamist nädalavahetusel. vähemalt sügisel. minu jaoks teeb tavalisest pildist hea pildi ka taust, valgus, varjud jne. , nii, et hämaras on siis teatud piirangud ka välguga.

et saada paari väga head kaadrit, tuleb sageli kümneid, kümneid ja kümneid pilte klõpsida. kahjuks on see analoogvarustusega suht kallis. kui saaks jahh mingitel visuaalselt lahedatel kohtadel platseeruda ja klõpsida, siis ehk saaks ka asja. aga nagu ennem mainiti, nõuab see natuke ettevalmistust. järgmine hooaja algus võiks ju täitsa pihta hakata. 8)
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Minu kogemus ütleb, et zeniit ei sobi. Iga kord, kui asfaldilt maha olen pööranud, on aparaat otsad andnud. Kord on tagakaas lahti põrunud, kord edasikerimismehhanismis midagi lahti vibreerinud, kord särinupu kruvi kadunud, jne. Seetõttu mul metsapilte eriti polegi :cry:. Loobusin.
Aparaati on olnud kotiga võrgu all, taga sadulal. Seljakotti ei julge panna, see kobakas malmkorpus ja varuobjektiivid võivad kukkumisel seljale palju kurja teha.
_____
Africa Twin

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

no kuulge eks ole !

oma fotograafiaringi probleeme minge ja lahake kuskil teises teemas.
siin pidid olema söidu plaanid ja ideed .

ja racerx kui tähele panid siis täna 6 sept. minnakse paldiskisse.

ja adminnid tehke mind pootsmaniks

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

ilmar kirjutas:
Minu kogemus ütleb, et zeniit ei sobi. Iga kord, kui asfaldilt maha olen pööranud, on aparaat otsad andnud. Kord on tagakaas lahti põrunud, kord edasikerimismehhanismis midagi lahti vibreerinud, kord särinupu kruvi kadunud, jne. Seetõttu mul metsapilte eriti polegi :cry:. Loobusin.
Aparaati on olnud kotiga võrgu all, taga sadulal. Seljakotti ei julge panna, see kobakas malmkorpus ja varuobjektiivid võivad kukkumisel seljale palju kurja teha.

selleks panen tagakaane alati teibiga kinni, isegi jalgsi metsas olles. kinnitus on jahh s**t. seljale see metalstuff head ei tee. isiklikult kasutan selleks paagkotti. iga objektiiv on veel eraldi pehmandatud silinderkarbis. ja kõik toimib väga hästi. kui üldse midagi sellistes tingimustes vastu peab, siis on see taoline aparaat.

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

[quote="K2bi"]no kuulge eks ole !

oma fotograafiaringi probleeme minge ja lahake kuskil teises teemas.
siin pidid olema söidu plaanid ja ideed .

pidid jahh aga just asjad muutusid.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

K2bi kirjutas:
no kuulge eks ole !

oma fotograafiaringi probleeme minge ja lahake kuskil teises teemas.
siin pidid olema söidu plaanid ja ideed .

ja racerx kui tähele panid siis täna 6 sept. minnakse paldiskisse.

ja adminnid tehke mind pootsmaniks
Võib olla tõesti minnakse Paldiskisse. Mina aga lähen tankodroomile. Ja kui on ehk veel keegi kes ei soovi näiteks Paldiskisse minna siis saab tulla minuga koos tankokale näiteks.
Või teen uue teema " Olen täna tankokal" ?

Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma mõtlesin kuidagi niimoodi seda asja, et kui sa õpid suurt tsiklit metsas valdama, siis väiksega on kergem pärast. Ta küll käitub hoopis teisiti, aga sellest aru saamine ja selle järgi sõidustiili kohandamine toimub palju kiiremini, sest mingi põhi on juba varasemast all. Umbes sellised mõttekäigud, et ahsoo, see tsikkel teeb liivas hoopis nii, no ma siis teen järelikult nii. Keeruline mõttekäik . Aga jah, sa targem muidugi selle koha pealt, mis seal salata :).
racerx kirjutas:
See arvamus on väga vale. Raske tsikliga õpib kuidagi kulgema. Mitte sõitma. Kergega "lendamisest" jääb asi väga kaugele.
Samahästi võib arvata, et kõik traktoristid oskavad imehästi Ferraridega sõita.
Hästi sõitmine offroad võtmes on ikkagi väga konkreetne mõiste mis eeldab teatud sõidutehnikate head valdamist. Suure tsikliga( näiteks GS, Africa Twin) nende omandamine on keeruline sest teatud harjutuste sooritamine mis on vajalik et omandada erinevaid sõidutehnikaid on tihtipeale väga raske sooritada isegi väga kogenud sõitjal, seega võib tekkida hoopis vastupidine olukord, et väikse ( ja võimsa) tsikliga sõitmine võib olla päris ehmatav asi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jUHO
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Nov 2004, 23:09
Asukoht: viimsi - rohuneeme

metsa, rappa, mutta, sohu, karjääri, lepikusse, saviauku..

Lugemata postitus Postitas jUHO »

niisiis kõigile sobib ja lukku läheb toimi pakutud;

18:15 Saue olerex ja 18:30 Keila statoil (kui peaks keegi sealtpoolt soovima ühineda).



Mine metsa![/quote]
Kordaminekuid soovides ;)

jUHO @ 1200gs, 300exc

MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Egas see "suure" ratta juhtimise rõõm ongi rohkem see - sain läib - sõiduilu vist ikka hoopis midagi muud ...
Tort kirjutas:
Ma mõtlesin kuidagi niimoodi seda asja, et kui sa õpid suurt tsiklit metsas valdama, siis väiksega on kergem pärast. Ta küll käitub hoopis teisiti, aga sellest aru saamine ja selle järgi sõidustiili kohandamine toimub palju kiiremini, sest mingi põhi on juba varasemast all. Umbes sellised mõttekäigud, et ahsoo, see tsikkel teeb liivas hoopis nii, no ma siis teen järelikult nii. Keeruline mõttekäik . Aga jah, sa targem muidugi selle koha pealt, mis seal salata :).
racerx kirjutas:
See arvamus on väga vale. Raske tsikliga õpib kuidagi kulgema. Mitte sõitma. Kergega "lendamisest" jääb asi väga kaugele.
Samahästi võib arvata, et kõik traktoristid oskavad imehästi Ferraridega sõita.
Hästi sõitmine offroad võtmes on ikkagi väga konkreetne mõiste mis eeldab teatud sõidutehnikate head valdamist. Suure tsikliga( näiteks GS, Africa Twin) nende omandamine on keeruline sest teatud harjutuste sooritamine mis on vajalik et omandada erinevaid sõidutehnikaid on tihtipeale väga raske sooritada isegi väga kogenud sõitjal, seega võib tekkida hoopis vastupidine olukord, et väikse ( ja võimsa) tsikliga sõitmine võib olla päris ehmatav asi.

Rain

Lugemata postitus Postitas Rain »

Jah, välimus on petlik. Istusin klassikaliselt tsiklilt n.ö. tänavaendurole ja sain hakkama. Siis aga soetasin krossitsikli ning tuli Leoki ja Arumäe juurde kursustele minna ja sisuliselt nullist sõitu õppida.
Väidan et raske tänavaenduro (krt, nimi ise kõlab juba loogikavastaselt nagu linnamaastur või süütu vanaema...) on oma olemuselt rohkem custom kui krossitsikkel, kuigi peale vaadates võib teisiti tunduda.
Võib ju sihukesele tsiklile krossikummi alla panna aga tema ülekanne, raami geomeetria ja kaal sellest ei muutu. Ehk võtab vaid mõnevõrra hiljem kummi ringi ja vajub paar meetrit kaugemal rööpaharjalt mutta...

Vaatasin neid võsavahelisi matkapilte ja vere maitse tuli taas rondi lükkamisest suhu... Kõva põhjaga kruusatee või kinnisõidetud liivarada on parim mida soovitada aga tüüpiline eesti rabamaastik on taolistele pillidele Waterloo.
Kui huvi on võiks keskpolügonil olla mõnel õhtupoolikul teejuhiks. Aga minu rajad kulgevad vaid nendel teedel, kus registreerimata pilliga sõita saab.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

Rain kirjutas:
Vaatasin neid võsavahelisi matkapilte ja vere maitse tuli taas rondi lükkamisest suhu... Kõva põhjaga kruusatee või kinnisõidetud liivarada on parim mida soovitada aga tüüpiline eesti rabamaastik on taolistele pillidele Waterloo.
Kui huvi on võiks keskpolügonil olla mõnel õhtupoolikul teejuhiks. Aga minu rajad kulgevad vaid nendel teedel, kus registreerimata pilliga sõita saab.
Aga plaaniks siis laupäeva polügonil.
Niipalju muidugi vaidleks vastu, et rabas vajusid autod tüki maad enne läbi, kui raske matkaenduro. Samas oli ka kohti, kus tsikkel lihtsalt istus maasse ja autoga sõideti mööda :P See on suhteline. BTW tsiklit on päris huvitav vintsida kohtades, kus kolme mehe jõud enam tsiklit välja ei tõsta.
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

Rõõmsad uudised!

tsekkisin veits loodust ja selgus, et keilast niitväljani teeme ka offroadi - hea kiire ja huvitav rada. Suuremate ratastega mehed võivad kohati üritada õhulennurekordit purustada - kõik muu selgub juba tegevuse käigus :P


näeme!
CRF250R
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

teemavälist natuke

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Foto: saate hakkama küll metsa-all, ka väga sombuse-õhtuse ilmaga.

Analoogi tüübid panevad ISO800 tundlikkusega filmi sisse ilusti, Fuji NPZ800 negatiivi näiteks, või Provia 400 positiivi. Mõlemad filmid saate rate'da ISO3200 peale (lihtsa push-ilmutusega) ehk rahulikult ISO3200 tundlikkusega võite neid kaadreid ülesse võtta. Teisisõnu see võib olla juba peaaegu kottpime olukord ja saate realistliku valguse kätte, kellel sellejärgi soov ja kes ei taha välguga kaadrit lamedaks lüüa. Spotmeeter võtke ka kindlasti kaasa kellel on.

Nüüdisaja digipeeglid ka suht talutavad ISO1600 juures, ISO3200 läheb neil muidugi väga müraseks kätte. Aga mõlemal juhul tuleb appi tarkvaraline digimüra puhasti (mitte kaamera enda oma, vaid juba arvutis olev asi muidugi), suht hästi töötab, mõned teavad kogemust jagada. Ise pole proovinud.


Ja loomulikult ei anna suurt matkaenduurot tõelise enduuroga võrreldagi v.a. see, et mõlemal 2 ratast all on. Aga no selle n.ö. 250-450cc >100kg päris enduuroga sa ei sõida 20-30K hooaja jooksul kella ja ei tee mugavalt 1000+km päevas mööda halbasid teid kahekesti täislastis kuskil Iraani Islamivabariigis, et kuhugi jõuda, ei tee hooldusi iga 10Kkm tagant jne.

Kaks täiesti eri maailma mida tihti võrrelda tahetakse, alusetult. Motomaailm pole nii üksluine või mustvalge, et üldistada kõike saaks. "Matkaenduuro" on ka suhteline mõiste, pigem on nad all-road tourerid vms.

Minu ideaal oleks omada mõlemat. Üks Onda CRF, TKM EXC 250cc vms alla sajakilone kõrvale oleks superluks müramiseks nädalavahetusel, aga nende lagunevate ühepütiste katapult-vibraatorite oma hind, ülalpidamiskulud ja hooldused on muidugi parajalt soolased, eriti 2-taktiste. Eks kui rikkaks saan, siis ostan ühe kõrvale, võsalõikuriks... :)
.::: R1100 boGSer :::.

Partu

Lugemata postitus Postitas Partu »

Mis muidugi ei tähenda, et te peaks suured pillid maha müüma :) Respect kõigile kes ringi müdistavad minu poolt ja kui täna natukenegi ilma peab siis õhtul tankodroomile ![/quote]


Tankodroom suur ja lai. Ehk annad mingi kontrollaja ja koha - võibolla õnnestub ka tempos püsida!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Panin vähe "rolleriposti" jah :) Nüüd juba tagasi.
Sorry Partu. Tempos püsida kindlasti sest ma sõidan praegu kolme kurvi kaupa kogu aeg sest peale seda on keel vestil :) umbes nii.

Kui aga tankoka huvilisi siis homme ja ülehomme ma puhkan kuid nädalavahetuse veedan seal.
Kogunen iseendaga kella üheks arvatavasti offroadi stardiplatsile kus soojenduseks kurvitrenn ajaliselt ca tund ja peale seda offroadi raja läbimine .
Selline mõte siis üsna pikas perspektiivis.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

tagasi metsast!
Taaskord väga raju üritus :D

Kes pilte tegid ja ei sa kuidagi netti neid panna,võtke ühendust.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”