Husaberg vs. KTM
Moderaator: Moded
Re: Husaberg vs. KTM
Tere,
sorri , aga igatahes oli mu küsimus mis vahet on 450,600 ja 650 husabergil. ( mina olen 178cm, 75kg,19.a) mis oleks parim ?
Aga te räägite siin vabsee oma sõjaarmidest sorrrri nooffense
oootan vastust .
Roby
Re: Husaberg vs. KTM
Kui oled 75kg, on 450 piisav. Eeldusel et tahad metsavahet kaifida. Iseasi, et 450-seid ei saa sa eriti kätte, sest enamus arvab, et suurem on parem ja osteti karmid pillid kokku.
Seega sa tõenäoliselt ostad ikkagi 500 või 600 kandis masina.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:Kui oled 75kg, on 450 piisav. Eeldusel et tahad metsavahet kaifida. Iseasi, et 450-seid ei saa sa eriti kätte, sest enamus arvab, et suurem on parem ja osteti karmid pillid kokku.
Seega sa tõenäoliselt ostad ikkagi 500 või 600 kandis masina.
Üldiselt, kui oled 75 kg piisab ka 250-sest .
Aga tõeline eesti mees ostab 600-se, paneb turbo peale ja imestab, miks väikesed poisid 80-stega tast mööda sõidavad.
Re: Husaberg vs. KTM
mx77 kirjutas:Üldiselt, kui oled 75 kg piisab ka 250-sest .
Oleme realistid, peale uue KTM 250EXC-F pole turul ühtki töötavat 250-st 4T endurot. Räägime siis tuledega pillidest ikka.
2T pillid on veel gasgasil ja ilmselt mõnel veel.
Vana 250EXC ei kannata kriitikat ja neid pole liikvel niikuinii.
Seega, piisaks ka 250 aga kuna uut pilli niikuinii ei osteta, siis võb selle valiku maha tõmmata
Re: Husaberg vs. KTM
Raigo kirjutas:IRW
Raigo, ise mode ja teed selliseid postitusi?
viin on ikka tarkade inimeste jook..
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:mx77 kirjutas:Üldiselt, kui oled 75 kg piisab ka 250-sest .
Oleme realistid, peale uue KTM 250EXC-F pole turul ühtki töötavat 250-st 4T endurot. Räägime siis tuledega pillidest ikka.
2T pillid on veel gasgasil ja ilmselt mõnel veel.Vana 250EXC ei kannata kriitikat ja neid pole liikvel niikuinii.
Seega, piisaks ka 250 aga kuna uut pilli niikuinii ei osteta, siis võb selle valiku maha tõmmata
Ära võta nii tõsiselt. Ma rohkem teoreetiliselt. Sõidumõnu saamiseks ei ole tulesid tarvis, palju neid on kes oma hardenduroga tegelikult tänaval sõidab? Ära ütle, et sa sõidad kõikidele nendele Piksepinidele jms. üritustele ratta seljas?
Re: Husaberg vs. KTM
mx77 kirjutas:Ära ütle, et sa sõidad kõikidele nendele Piksepinidele jms. üritustele ratta seljas?
Kui tähte närida, siis pinidele ma ei sõida kastis ka. Ei viitsi nii kaugele minna.
Aga Männikule Tallinnast või Sakust pole ma vist kordagi vedanud. Ja linnast sõites on juba vaja tulede ja registreeringuga masinat.
Lisaks peaks teoreetiliselt ka Paikuse Enduro nõudma regitris ja tuledega masinat, kuna sõit toimub avalikel teedel. Lisaks Kõrtsitee, mitmed orienteerumised, mülkas käimised.
Kõik Kõrtsiteed on EXC-ga ise kohale kulgetud siiani. Iseasi, kas edaspidi viitsib.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:jäme kobra kirjutas:suurem mootor kestab kauem ja aitab liivas hästi edasi.
Kusjuures ei kesta algaja käes eriti kauem. Mootoris toimivad jõud on ka ju väiksemad. Jah, väiksem käib suuremal pöördel, kuid algaja seda ei kasuta. Lisaks arvab algaja, et on nii lahja sõitja, et võib hoolet teha harvemini. Või mitmeid kordi harvemini. Ja tulemusena kulub mootor ikkagi kiiremini.
Liivas hästi edasi? Palju seda liiva on? Ja näita mulle algaja, kes seda liivas minekut oskab kasutada. Selleks on siiski hoogu vaja ja hooga ei julge algaja lasta ;)Liiva?Siin Pärnus seda elementi jagub.Ja liivas peab pohhuistlkult peale keerama.
Ainus miinus väikesel tuleb välja kiirendusvõistlusel
Re: Husaberg vs. KTM
tänud kõigile vastuste eest
jah olen mõelnud ka väiksema kubatuuri peale , aga enamuses otsin ratast hinna ja kvaliteedi suhte järgi. kuna husaberg tundub suhteliselt vastupidav ja ja hind pole ka tapppev (konkreetsel pillil )
oskab keegi öelda palju kaalub nt. husaberg 450,600 jne ja KTM EXC 250,450,525 jne .
kui kellegil pakkuda korralik EXC siis tehku häält hinnaklass peaks jääma nii 40k
Roby
Re: Husaberg vs. KTM
vaatan sind ja näen ennast. mul olid aasta eest samasugused unistused, et ratas peaks olema suure katlaga, kindlasti heas korras ja hinnaga 40K. esimene soov on mõistetav, kuna ka sina ilmselt ei ole eriti palju krossirattaga sõitnud (ka mina ei olnud) ja tahad vältida võimalust, et mootor kohe varsti peale ratta soetamist lahjaks jääb.
aga seda, et sa leiad heas korras EXC 40 kiloga ei ole väga reaalne. ei siin, ei saksas,ei soomes (kõige reaalsem ehk tõesti eestis) - võibolla on keegi, kellel on tõesti väga-väga raha vaja ning ta on nõus loobuma oma korralikust rattast nii odavalt. muidu on hinnad ikka pigem ca 50K. ja täna ise seda ratast omades näen selgelt, et eks ta üks pisike raharöövel on. alati on midagi, mida saab veel paremaks tuunida või mis jälle kulumise märke ilmutab, samas hinda hoiab ka suhteliselt hästi.
Re: Husaberg vs. KTM
Muide KTM-e on olemas ka 400 EXC-d. Mul on selline. Aasta 2002 vist. Arvasin kaa algul, et äkki oleks vaja suurema kubatuuriga, kuid nüüd kui olen hakanud enduro ja kärnatamise võistlustel käima, saan aru , et võiks olla veel väiksem kubatuur ja veel kergem ratas. Aga see minu 400 maksis austriast tuues ca 35000 eeku. Funni täie raha eest. Kubatuuri taha asi ei jää - pigem ikka sõitja taha. PS tsikleid toob austriast-saksast keegi foorumi kasutaja "isakene". On suht asjatundlik tooja. Otsib ise välja ja kaupleb jne. Kui on rahhi rohkem, võiks võtta jah selle uue 250 EXC.
Re: Husaberg vs. KTM
Roby kirjutas:Tere,
sorri , aga igatahes oli mu küsimus mis vahet on 450,600 ja 650 husabergil. ( mina olen 178cm, 75kg,19.a) mis oleks parim ?
Aga te räägite siin vabsee oma sõjaarmidest sorrrri nooffense
oootan vastust .Roby
Kolvikäigus on vahe ,muud osad samad.Mine ja proovi seda 600 !
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
- Tsikkel: honda
- Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa
Re: Husaberg vs. KTM
kõrtsmikumolu kirjutas:mella kirjutas:Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.Ma nats vaidleks sellele üldlevinud kerge ratta kiitmisele vastu. Kõik oleneb ikkagi sellest, kes sõidab, kus sõidab ja mis eesmärgil sõidab. Jah võistlemisel annab kerge ratas kindla eelise. Aga et ma sõidan enamuse ajast lihtsalt oma lõbuks metsatrippe, siis leian et töö- ja pere kõrvalt on mul oluliselt lihtsam lc-4 pidada, kui nn. hardendurot. Ja ei ole ma veel metsas hätta jäänud sellepärast, et mu ratas teisest 30 kg raskem on, pigem on põhjus ikka mehes. Nii et soovitamine on siinkohal küll subjektiivne töö, ikka igale oma.
Ise kogesin transalpiga seda kuidas 140 km/h husaberg vahetas käiku ning möödus....Põhjus mehes?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
Ise kogesin transalpiga seda kuidas 140 km/h husaberg vahetas käiku ning möödus....Põhjus mehes?[/quote]
No aga milles siis veel, kui hoolega vaatad siis husal ju väikesed pedaalid moto kõrval...
http://www.krracing.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Husaberg vs. KTM
porihunnik kirjutas:Ise kogesin transalpiga seda kuidas 140 km/h husaberg vahetas käiku ning möödus....Põhjus mehes?
Aga miks Sa ise käiku ei vahetanud ja omakorda Husast mööda ei sõitnud
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Husaberg vs. KTM
porihunnik kirjutas:Ise kogesin transalpiga seda kuidas 140 km/h husaberg vahetas käiku ning möödus....Põhjus mehes?
Kõvatajaid on varemgi kattega teedel nähtud. Ma ei oska kuidagi sellise kiiruse pealt käiguvahetusega möödumist metsas hinnata
Re: Husaberg vs. KTM
Peab olema tegu päris põneva Husabergi või jube kehvakese transalpiga, juhtumis, 140 km/h käiguvahetus ja möödumine.
Muideks neile kes veel ei tea, meil on olemas ka motoajakirjanduse lett kauplustes. Mõni keel selgeks võtta ei tee paha, eriti arvestades laiskust küsida foorumis tsikli kaalu ! No anna abi kas on selline internet kus ainuke ligipääs on biker.ee ? Regulaarne motoajakirjade lugeja, isegi ehk kui pole kõiki läbi lugenud ja kõike ei tea, oskab ehk küsimuse vormistada advekaatselt.
Teiseks see arutelu, jääb lahjaks ei jää lahjaks. Algatuseks tuleb sõitma õppida. Iga kutt kes istub tonnise gixxeri pealt krossika peale ja katsetab seda sirgel teel võib hakata igavusest krokodill gena viisikest vilistama. Ja see sama kutt saata Männikule liivalainetesse võib koju minnes hakata mõtlema nelja turbo paigaldamisele gixxerile sest ei saa ju nii lahja pilliga sõita kui metsavahe kuttidel on juba ammu star treki racerid , asteroidivöö siiamaani silme ees
LC4 tüüpi masinad on ikkagi dual-purprose tänasel päeval ja nende hooldusvälp tankodroomi tingimustes on täpselt sama mis 525, ei ole mõtet ette kujutada, et õli omadused seal muutuma hakkavad või käigukastihammasrattad tugevamaks muutuvad.
Pigem on asi isegi hullem, sest tüüp sportenduro ja motokross on võidusõidutehnoloogia vastava tugevusvaruga.
Kõigil neil teistel, saavutatakse antud omadus spetsiaalosade lisamisega. Nö. kuulikindlaid tsiklid kaasaarvatud legendaarsed pillid, jättes nimed mainimata olgu neil siis üks või kaks silindrit, kui teha nüüd racetest, lähevad võidusõiduoludes laiali nagu praksti, kui mootorit ei õnnestu ehk mõne tunniga õhtale saata küll miskit muud ikka ära pudeneb.
Sest saage aru, tegemist on tavaliste motikatega mis on läbinud ka tavalised katsed tavaliste inimeste jaoks tavapärastel teedel.
Re: Husaberg vs. KTM
LC4 ja 525 on erinevad õlikogused. Analoogia on näiteks veokate juurest, kus õlikoguseid mõõdetakse kümnete liitritega ning vahetusvälpa sadade tuhandete kilomeetritega.
Re: Husaberg vs. KTM
Sai siin otsingut kasutatud aga husaberg 550 fe kohta infot eriti ei leidnud(2006 aasta isend). Oskab keegi antud masina tüüpvigadest rääkida, plussid ei tee ka paha!? Mis aja tagant muidu mootori detailide vahetus välp on (kolb,keps, laagrid jne).
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Husaberg vs. KTM
nailboard kirjutas:Sai siin otsingut kasutatud aga husaberg 550 fe kohta infot eriti ei leidnud(2006 aasta isend). Oskab keegi antud masina tüüpvigadest rääkida, plussid ei tee ka paha!? Mis aja tagant muidu mootori detailide vahetus välp on (kolb,keps, laagrid jne).
tüüpviga ehk ainult starteri pendiksi kulumine või õigemini kogu pendiksi süsteem. osadel töötab osadel kulub jube kiiresti. kui kukkudes tsikkel tagurpidi läheb on õli sisselaskes kuna tuulutustoru otse ketikambri kohal kust õlil vaba tee kolinal tuulutustorusse joosta ja sealt edasi silindrisse. pärast suitseb ja vahest raske käivitada.
palju oleneb ratta hooldusest ja kasutusviisist. õli vahetus välp ca 7h ja kui korralikult hooldatud siis kestab üle 300 tunni. muidugi tähtsamgi veel on õhufiltri hooldus. nukaketi eluiga oleneb tsikli kasutusviisist a enamasti saab oluliselt varem otsa kui ülejäänud mootor. aegajalt peab ketipinguti klikke lugema. saab osta ka tugevama keti mis tuleb klikk lukuga seega vahetus suht lihtne. kui mootorit enne remonditud siis on keerulisem lugu. oleneb millised vända laagrid sisse pandud ja kuidas vänt tasakaalus on. tähtis ka vända pikilõtk jne jne. kui hästi tehtud mootor siis sõidab veel samapalju. samas olen näinud sõitvat ratast millel kolvirõngaid olid karteripõhjas juppidena kolb oli nii kulund et oli all risti käind ilmselt kuna hülsi oli alt laiali löönd. suitses aga käis. seega mootor suitseda ei tohi. korras mootor käivitub väga hästi. külmalt käivitades on erinevatel ratastel erinevad nõksud a soe mootor peab käivituma põhimõtteliselt esimesest löögist. külmalt käivitus on ette nähtud ainult jalaga mitte starteriga. laadimine on nigel seega kui ventikas töötab peab päeva lõpus jalaga käivitust kasutama. starter seega pigem teisejärguline abivahend sellel rattal.
Husabergi suur pluss on toores jõud ja pea lõputult infot internetiavaruses. kuna on nö fänniratas või mark siis foorumites infot jagatakse "omasugusele" lahkesti.
juppide saadavus on hea. esindus Freetime.ee. paljud kuluosad KTM i omad. inglismaalt saab kah http://www.taffmeisters.co.uk lehelt muretult tellida.
eripäradest veel tooks välja et sobib pigem kiireks sõiduks kui ukerdamiseks. ehk et ratas hakkab hästi käituma kui hoo üles saad.
Re: Husaberg vs. KTM
Ise eelistaks ratast selliseks nokitsemiseks/tehniliseks sõiduks aga muidugi ka vahel selleks, et lahti keerata.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Husaberg vs. KTM
nailboard kirjutas:Ise eelistaks ratast selliseks nokitsemiseks/tehniliseks sõiduks aga muidugi ka vahel selleks, et lahti keerata.
nokitsemiseks sobib väga hästi kuna vana tüübi (kuni 2008aasta) Husaberg on lihtsasti remonditav ja infot on tõesti väga palju kuidas ja mida teha. juppide hinnad mis ei ole KTM i omad on muidugi pigem kallimad.
Re: Husaberg vs. KTM
Nokitsemise all ilmselt mõtled metsa vahel nikerdamist mitte remontimist?
Üldiselt mina nonde aegade bergi ei ostaks. Palju toorest jõudu, millega kaasneb vilets juhitavus. Lisaks kapriisne tehnika ning suur remondivajadus. Lisaks kallid jupid.
Julgen soovitada ainult liivasirgetele ja otse sõitmiseks. Metsa vahel pead kõva mees olema, et pikemalt vastu pidada.
nailboard kirjutas:Ise eelistaks ratast selliseks nokitsemiseks/tehniliseks sõiduks aga muidugi ka vahel selleks, et lahti keerata.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Husaberg vs. KTM
Mis osas Husa tehnika kapriissem on kui KTM? Remondivajadust pead silmas millist?
Re: Husaberg vs. KTM
Rohkem pauku on liitri kohta välja võetud. Nii palju, kui mul tutvusringkonnas husasid on olnud, kõigil mingi jama kallal. Kel starter, kel kepsuga probleemid, kel süütejamad, kel käigukastiga probleemid.
Kusjuures kepsu ja vändalaagrite kohalt on kõige rohkem probleeme olnud. Kõik see käib mudelite kohta, mis eelnevad viltuse silindriga mudelile, ehk siis 2000 plussmiinus mudelid.
Võimalik, et seotud tehase hooldusgraafiku mittejärgimisega, aga KTM-d on kohati isegi harvemini hooldatud ja pole probleeme olnud. Rohkem pauku tahab ka täpsemat hooldust.
mms kirjutas:Mis osas Husa tehnika kapriissem on kui KTM? Remondivajadust pead silmas millist?
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Husaberg vs. KTM
Tuleb vahet teha enne ja pärast 2004 mudelitel. KTM ostis Husabergi 2003. Sealt edasi on mootoris probleemseid kohti muudetud. Kindlasti ei ole piiripeale aetud tehnika kunagi mure- ega tõrkevaba, aga ma arvan et väga üldistatult probleemseks tembeldada ei ole õige. Ärgem unustagem, et teema peamine mõte on infot jagada ka tulevikus otsijatele.
Ma ei ole kunagi ühelegi KTM-le ühtegi juppi ostnud, aga ma ei usu et need oluliselt odavamad on. Eelis muidugi see, et KTM esinduses arvestatav laoseis enamlevinud asjadele. Aga Husabergi lähevad Freetime'st samuti tellimused igal nädalal. Lisaks veel kohalikud varud (herr Lärm). Pole see asi üldse hull.
2004 - 2008 õlifiltrid on samad, mis KTM. Ketid, pidurid ja muu kulukauba osas vahet pole. Võib-olla kolb, silinder, väntvõll ja käigukasti sisu on kallimad. Aga kui tihti sa neid vahetama pead? Ja ega need KTM-lgi tasuta pole.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
mms kirjutas:Aga Husabergi lähevad Freetime'st samuti tellimused igal nädalal.
Freetime? Kas nad mitte sae juppidega ei peaks tegelema?
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Husaberg vs. KTM
MM Impex OÜ, Kadaka tee 185 (http://www.freetime.ee)
Husqvarna ja Husabergi ametlik esindaja. Järgmisest aastast enam Husa kaubamärki ei kasutata, kõik tulevad Husqi nime all. Kogu selle kompoti omanik KTM.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.