Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


Teema algataja
racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kui see kõik nii hästi teada on miks need asjad nii on nagu on, siis tehtaks paremini.

Kehvasti on näiteks see, et need inimesed, kes tihtipeale võiksid ja sooviksid motokrossi toetada saavad soovitusi inimestelt, kes on küll justkui tohutu targad ja üldtunnustatud motokrossispetsid, kuid tegelikkuses on nende jutt täielik tavaline bs. ehk siis lihtsalt enesekindel ülbamine kombineeritud enesekeskse usuga omaenda isiku eksimatusse. Üsna tüüpiline AD2009 eesti vabariigis.
Siit algavad ka edasised mured, kõik see jama lõppude lõpuks mõjutab ka tänase päeva väga avatud ühiskonnas sõitjaid personaalselt.

See kes aga lappab läbi Eesti motokrossiajaloo tähtsamad peatükid aastatest 90 -97 võib leida tee GP tippu küll. Kui suudab mõelda tänases päevas asju.




Teema algataja
racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas racerx »

2stroketaliban kirjutas:

Meie team ilt täiesti normaalne sõit sest vaadakem faktile otsa kiireid tuleb iga päev juurde ja sellisel väiksel maal nagu meil on üldse ime ,et leidub korraga 3 nii tegijat sõitjat.Kohalikust regioonist ikkagi edukaim maa:)

Mitte midagi isiklikku 2stroke. Seda lauset kordavad kõik siin Eestis nagu mantrat, nii väike maa jne.
Tegelikult ei tähenda see mitte midagi. Kui soovida tipptulemust, siis see et väike või suur maa pole mingi õigustus. Asjad on nii nagu on ja tugevad leiavad igast olukorrast lahenduse. Väiksus võib olla hoopis pluss.


Ryyt

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas Ryyt »

kanister kirjutas:

Ja nii kahju kui see ka ei ole,pole ka Krestinovist Leokite mantlipärijat. Ja luba küsida, ehk tead mitu eestlast oli tänavu 85 MMil. Vastan - mitteühtegi. Üks lätakas oli, vist Livs , kohta enam ei mäleta aga mitte noka mees. Ja pole kuulda ,et keegi neist Euroopas mingeid mehetegusid teeks. Miks see kõik nii on - on teada aga ei viitsi mina siin seda lahti hakata arutama. Mors.

Kuigi praegu Eestis 85 hetkel rahvusvahelise tipptasemega sõitjat pole (Koch ja Kutsar on veel noored, mitu aastat selles klaasis aega areneda), siis selle aasta juuniorite MM pole küll mingi näitaja. 85 klassis polnud ka ühtegi ameeriklast, belglast ega britti. Kogu Euroopast oli vist 5 või 6 sõitjat austraallaste ja uusmeremaalaste kõrval, sest MM toimus Uus-Meremaal. Davis Ivanovs oli juuniorite 125 klassis (ei tea mis rahadega?) samuti üks vähestest eurooplastest. Selline nalja-MM toimus see aasta.
Ja Krestinovit ma selle hooaja põhjal küll maha ei kannaks, tegemist ikkagi veel väga noore ja väga perspektiivika tegijaga. Aga mis sarjas ta järgmine hooaeg sõidab, üsna tume pilt on. MX1 on järgmine aasta pea-aegu lootusetu lepingut saada. Vanuse poolest võiks veel mitmeid aastaid sõita MX2-s, aga kas väikse rattaga enam tahtmist on (rahvuste karikal väikse rattaga kiirus puudus). MX3 võiks kohe välistada, sealt tagasitulekut päris tippu ei ole. Ameerika?

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Sorry noored ja vanad motosõbrad. Selleks et tuleks järeltulijaid Leokitele, tuleb kõigepealt noortele anda võimalus motokrossi sõita eestis, seejärel baltikumis, skandinaavias ja siis euroopas. Suurt tükki korraga ei saa. Ehk siis, 65 esimesel aastal sõidetakse Baltikumis (Läti,Leedu), 65 viimasel aastal (soomes, rootsis) ja 85 jaoks tuleks sõita võidusõite juba euroopas, et saada jalg uksevahele ja tagada pidev areng. Motokross ei ole ala, kus istu sikliselga ja keera rulli, ala nõuab meeletut vastupidavust ja analüüsivõimet, lahtist pead ja meeletut tahet ning vähesel määral ka õnne.

Racerx, tõi välja oma vastuse loosse, mis oli haridusteed silmas pidades täiesti õige ja aus, täpselt nii see ongi. Kui sa tahad, et su poiss oleks Maailmas tipptegija tuleb loobuda eestis pakutavast haridusest. Kui Aigar ja Tanel euroopasse läksid olid nad mõlemad vanad vast 12-13 aastat. 12-13 aastaselt hakkasid meie mehed euroopat vallutama. Tanel hakkas maailma vallutama juba 16 aastaselt, kvalifitseerudes kõikidele MM etappidele, kuhu nimekirja sai. Juunioride tiitlid kah muidugi räägivad enda eest. Tanel 2x Jun. Maailmameister, Aigar 85 Euroopa Meister.

Eestist niipalju, et enne kui see "MOTOFÖDERATSIOON" ennast kokku ei võta ja motokrossile mõtlema ei hakka, ei tule siit niipea ühtegi kiiret järeltulijat neile kes praegu MM'il sõidavad. See aga omakorda tähendab, et tuleks hakata noortele mõtlema. Kõigepealt peaks korraldama neile vähemalt igalkrossil stardid, et poisid sõidaksid, mis siis et neid on neli tükki. Kuid nad vajavad ust. Selle asemel EMF aga korraldab võidusõite mingitele Külg vankritele, quadraceritele ja pit-bikedele. Kõik on tore ja äge, kuid iga asi võiks toimuda nii nagu mujal maailmas see toimub.

Korvid-Quadid sõidavad eraldi võistlustel eraldi nädalavahetustel, ehk teisisõnu soolod ja korvid ei sõida koos. Koos Korvide-Quadidega krossiga saaksid seal võistelda ka noored korvi ja quadi poisid omas klassis ja omal rajal. see arendaks nii eesti quadi krossi kui ka korvikrossi.

Soolod sõidavad omaette nädalavahetusel omaette rajal. Tähtsad oleks kolm noorteklassi MX1,MX2 sellises sseisuses nagu praegu on. Kindel on see, et üle kolmekümne mehe puutaha ei lastaks üheski stardis. Ja mispärast ei võiks klassid olla MX1C ja MX2V. Kui mehi kohal on. Mispärast peab lükkama a'la 70 MX2B meest ühte starti. Jaburus.

Miks peaks mingisugune kõva euroopa või maailma tiim, tahtma endale tiimi sõitma kutti eestist, kes ei ole selle ajajooksul mis ta motokrossiga tegelenud on, kuskil endast märki maha jätnud, peale koduriigi. Kui vanemad tahavad, et laps sõidaks kõrgtasemel motokrossi siis ei tule paraku koolilõpetamine eestis ju kõneallagi. Mina lõpetasin põhikooli 15 aastaselt, ja siis oli hilja kuhugile välja tungida. Kui tahad motokrossis kaugele jõuda, tuleb unustada ülikool ja keskkool ja põhikooli lõpetamiseks tuleb välja mõelda erinevad süsteemid. Kuna riik sporti ei tunnista, ei tunnista ka koolid motokrossi kui spordiala. Küll aga toovad mehed kuulsust ja au just riigile, nii et ma ei imesta miks kullas sõidab soome litsentsiga, kuna on eestis sündinud, võibolla lihtsalt sellepärast, et seal on paremad võimalused ???

Ja olgugi, et Gepa oli vist olnud natukene tõbine oli sõit lahja. tuleb arvestada asjaoluga, et motokross on kiiresti arenev spordiala, kus rajad ja tehnika arenevad samakiirelt kui arvutid ning järeldus on, et kui ei jõua tehnikaga kaasas käija sured mingiajapärast välja. Kunagi sõideti krossi füüsiliselt rasketel radadel (paks liiv ja mudamülkad), nüüd sõidetakse rohkem radadel mis on tehniliselt rasked ja nõuavad rütmitunnetust. Kusjuures kõik see on tulnud ei kuskilt mujalt kui ameerikast. et tahan öelda, kui hüppeid hüppama ei hakka ja rütmiga sõitma, ei ole asja enam MM'ile veel vähem Ameerikasse.

Siinokohal on õnn, et meil on euroopa liit ja 2010 aastal valmib Sõmerpalus, Sõmerpalu motoklubi ja teiste ettevõtjate ja entusiastide eestvedamisel kindlasti skandinaavia, kui mitte euroopa esimene motohall, mille sisse kannatab paigutada korraliku staadionimotokrossi raja, kus siis eestlased ja muud eurooplased raha eest saavad hakata enda superkrossi (rütm) tunnetust lihvima. AU ja MÜTS MAHA, Hr. Avo Leok'i, Hr. Peeter Põldaru, Hr. Aivar Leok, Hr. Arvo Leok, Hr. Kaido Park ees, et mehed on andnud ennastsalgava panuse eesti motokrossi tulevikku ja need mehed vääriksid kõik vähemalt Eesti aasta isa või mehe tiitlit, või siis vähemasti tunnustust eesti motoföderatsioonilt, et on teinud sellise ennastsalgava panuse eesti motospordi tuleviku nimel. Aitäh Mehed, Isad ja Ettevõtjad

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Aamen.
Nii asjalikku arvamust MX teemal pole kaua lugenud.
Ja see arvamus soolode eraldamise kohta on eriti teretulnud. Maailmas on MX ikkagi soolo ja muud on niisama.


kanister

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kanister »

Koval jr. mõistlik jutt. Aga lisama peab ,et niikaua kui ei teki Eestisse tugevaid klubisid ei tule poisse juurde nn. hallist massist. Nõuka ajal oli see võimalus paljudel. Kõik meie tipud on tugevate sõitjate lapsed ehk teistsõnu isad on neid treeninud ja andnud edasi oma kogemusi ning tarkusi. Aga on palju neid kellede pojad sõidavad ja isad on kas harrastajad või muidu krossilembelised. Nendel tuleb palgata treenereid mis pole odav lõbu ja igale poole Arumäe ka ei jõua ja need laagrid ka mis korraldatakse pole säästuhinnaga pigem eestihinnaklassi. Ja vaja oleks iganädalast treeningut, paar korda vähemalt nädalas spetsi juhendusel. Ja selleks ongi vaja klubi, süsteemset ja tugevat ja oma ala fanataist treenerit. Et vanemad ei peaks iga kord kahe tunni eest välja käima 4 sotti.
Niikaua kui neid klubisid ei teki on ka meie krossitulevik tume. Ei päästa siin ei hallid , ei paksud rahakotid ega euroopa.

Kasutaja avatar

kais
Postitusi: 141
Liitunud: 12 Juun 2006, 16:13
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kais »

Tegin siis ka mõned tuhanded pildid Itaalias ja panin paremad palad kodukale välja.

Esimene päev:http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=924

ja teine päev:
http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=926

www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Suure arvulisi klubisid ei teki enne kui ei ole inimestel motivatsiooni alaga tegeleda ehk selles mõttes ,et kuna pole sõitjal kel rahakott õhem ja aega vähem kuhugi püüelda.Ei hakka ju Jussi või Tomi üle sõitma 40 korda väiksema treeninghulgaga.Ehk nagu mujal normaalsetes riikides on klasse kasvõi A st K ni ja see annab ka hobi või üleüldse pühapäeva sõitjale motivatsiooni treenida ja ronida võistlustele,anda ära oma vähenegi kopikas millega sujuvalt saaks siis klubid toetada tulevikulootusi:) Või saan ma millestki valesti aru?!

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

kais
Postitusi: 141
Liitunud: 12 Juun 2006, 16:13
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kais »

Kusjuures ajad on palju muutunud ja enam ei piisa ka sellest, et isad olid Nõuka ajal kõvad sõidumehed. Nemad saavad küll aluspõhja laduda, kuid siis tuleb juba piiri taha edasi vaadata. Aga see pole odav lõbu. Hetkel on ka majanduslikult kehv seis ja sellepärast polnud meie sõitjaid tänavu 65 ja 85 euroopakatel osalemas. Samas ei mõista ma, et miks peavad noored sõitma nii kalli varustusega (ju pop on olla tähtsam, kui näiteks sama raha eest mõned korrad Lätis või Soome käia). Ei pea ju ilmtingimata oleme kõige kallim Shoei kiiver (see on VÄGA popp praegu, kindlasti ka VÄGA hea), aga kas sellise taseme juures on seda vaja? Ju ma olen nii vanamoodne ja kibestunud Eesti peer :wack:
Praegu on meie radade ääres noortel pigem ägedam Monsteri või Rockstari müts viltu peas niisama ässata ja staari mängida, mida on ka paljud nende isadest kurtnud. Poistel ja ka papadel tuleks endale selgeks teha, et mis on eesmärk. Ja siis sealt edasi minna, kas usinalt kooli ja niisama võistelda (staaritseda) või siis aint 100% krossile pühenduda. Kahte asja korraga ja korralikult teha on suht võimatu paraku. Ja seda enamus eluvaldkondades. Olen isegi selle tõdemuseni jõudnud, et parem tee ühte asja aga seda korralikult.
Enamus Lääne sõitjaid kasutab ka näiteks spordipsüholoogide abi (peale traumasid, võistluspingete maandamine jne.), kes siis ka mehi mentaalselt vormi ajavad ja hoiavad. Tippsport on läinud tunduvalt keerukamaks, kui lihtsalt rutska lahti keeramine.

www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!
Kasutaja avatar

reinuvader
Postitusi: 266
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 22 korda

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tere!Võtan julguse ka mõned mõtted siia panna.Vaataks seda krossiasja natuke laiemalt.Kui nüüd mina,kes ma motokrossist või selle köögipoolest olen väga kaugel,mõtlen sellele,et palju ma olen kuulnud EMF üldse,nende tegemistest,noortele mõeldud programmidest,ala populariseerimisest jne....ega suurt polegi?Kuhu sihin?Aga võtame nt Tennise või Jalgpall...ja tulevad nimed hr:Sõõrumaa...hr:Pohlak jne.Seega arvan,et kui nüüd krossimehed ja nendega lähedalt seotud isikud sorivad natuke ringi oma sõprades-tuttavates,siis kindlasti leiaks samaväärse üldtuntud persooni,kellel on nii äriringkondades ka poliitikas...nt kaalu ja vot slline mees(miks-mitte)naine panna juhtima seda motokrossi elu ja vb isegi EMF,i!?Loomulikult ei tule selline persoon toime ilma pädevate nõuandjateta ja need on ju olemas.
Nüüd otseselt ala arendamisest.Midagi pole teha,aga järelkasvu kasvatamise osas,aravan ma,et asi algab rahast...siis alale pühendatud ajast ja tahtmisest alaga tegeleda.Ja siin võiks EMF tulla vastu huvitatutele nt sellisel moel,et riiklikult,kas-või läbi "Kultuuriministeeriumi"(See min vist tegeleb ka spordi arendamisega)leida need väikesed rahad....(võrreldes sellega mis sukatakse Korvpalli-Jalgpalli ja see sisaldab spordihalle-väljakuid jne)....ning osat nt üks ports, iga mk jaoks 2-3 pilli 50-85cm3?Siis kutsuda kokku mk olevate motoklubide juurde alast huvitatud lapsevanemad-lapsed ning nendega koostöös panna paika huvilise ring,tingimused,ka reeglid,et millisel puhul tuleks üldse kõne-alla EMF,i poolt eraldatavate rataste saamine-hoiutingimused-rem pool jne.Vanemate ja laste jaoks jääks muretseda poisile paras varustus(mis pole ka sugugi odav)kütus ka rehvid nt.Teha treeningplaan ja kohustus neil osaleda,nii,et iga kvartal toimuks suurem treening kuskil rajal mis asuks nt lõuna-eesti poistele....Valga-Võru-Põlva kandis.....kesk-eesti poistele nt Viljandi kandis jne.Treenritele,võiks EMF leida raha ja maksta treeningu tundide eest ja ala arendamise nimel,aravn ma ,et nt hr:Arumäe...vb ka hr.A.Leok...hr.Lusbo jne oleksid huvitatud ka treeneriks olemast kui see käiks organiseeritult,kindlatel päevadel-aegadel jne.
Mul endal on kasvamas 2-poega,ma ise sõidan harrastajana ja poisid oleksid ka väga huvitatud(ok väiksemal läheb veel aga ta on 2a)aga vanem on 11 ja oleks ju tore tekitada lastes huvi ning arvan,et selliseid peresi-isasi on küll,kes sooviks lastele anda võimalus.Aga korralik ratas maksab oi kui palju...ning sinna see asi jääb.Arvan,et ala juurdekasvu nimel oleks tore kui riik või ala juhtorganisatsioon tuleks appi....küll siis ka vanemad leiaksid motivatsiooni ning võimalust asja tõsiselt võtta.
Palun vabandust kui jutt on väga asjatundmatu kuid vaba maa....sõnavabadus-mõttevabadus jne.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks väga oluline on ka EMF nõukogu roll ja muuseas ei ole seal sugugi vaesed inimesed: Gunnar Kobin, Mati Heinsaar, Mart Lajal. Viimase roll on kindlasti oluline ja väga positiivne eesti krossisõitjate arengus, aga kokkuvõttes jääb terve nõukogu tegevus kindlasti alla sellele, mida näiteks on teinud Sõõrumaa tennise jaoks või Kilk sõudmisele. Mingi selline pika perpektiivi tegevuseesmärkide puudumine kummitab.


Teema algataja
racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas racerx »

eelviimane postitus rääkis rahast ja riiklikust toetusest.
Riik toetab sportimisvõimalusi ning antiiksest ajast pärit spordialasid. Tõsi kaarikutega kihutamine oli antiik Kreekas vaieldamatult üks kõige populaarsemaid kui mitte populaarseim spordiala, kuid seni kuni pole selge, milline tehnikaspordiala selleks paremini sobib on keeruline rääkida riiklikul tasandil motosportlaste toetamisest tasandil, kus marsid käed taskus linna spordiringi ja küsid lapsukesele motikat.

Mis saab edasi juhul kui riigi rahade eest tehtaks klubid, kus noored saavad alustada. Ühel hetkel tuleb igaühel leida ikkagi ise personaalsed sponsorid jne. Hetkel , kus me kõik teame ja mõni postitus eelpool ka märkis,kui puudub ikkagi peensusteni lihvitud süsteem ning kultuur kuidas sirgub motosportlane, on see kulutus paljude muude ühiskonnakihtide suhtes ebaõiglane. On hea kui riik leiab võimaluse toetada pigem ikkagi inimesi kellel igapäevase elu ja reaalsusega hakkasaamine on tunduvalt keerulisem näiteks kunstnikud, kirjanikud ja muud vaimseid väärtusi loovad isikud.

Kollilimpsi mütsid ja pusad käivad asja juurde. Motokross on show, inimesed tahavad ikka näha uljaid marakratte, tuunitud ülbikuid ja pühendunud spordimehi näiteks. Need loomapiltidega särgid ning kollilimonaadi kleepsud käivad asja juurde, pealegi on need firmad kõik meie spordiala suurtoetajad.
Seega mida varem isad ja sõitjad hakkavad aru saama rahamaailma asjadest võidusõidus, seda paremini asjad edaspidi sujuvad. Kuhu, milline kleeps käib, kus võib oma noka lahti teha ning mida öelda.

Tsiklid on kallid kuid võrreldes selle "nõukajaga" on motokross tänapäeval tunduvalt odavam. Ennist mainis keegi, et klubides sai tsikleid jne.
Mis tsikli sai 10 aastane jõmpsikas ? Delta mopeedi kui vedas. Sellega ei olnud põhimõtteliselt mitte midagi teha. Võistelda sellega ei saanud, kui läks hästi käisid võistlustel kaasas ning ühe ringi jooksul nägid paar korda esimesi, ehk neid kellel oli kas kuldsete kätega isa - mehhaanik või siis piisavalt palju raha, et osta tolleaegne tehnika. Sõitva tsikli, millega sõita 50cc top10 hind oli arvestades keskmise palga suhet kallim kui tänasepäeva 50cc või 65cc.
Pealegi, tänasel päeval on ehk mõnel rantjeel sama palju aega, et hoida tolleaja tsiklit võistluskorras.
Seega areng on olnud positiivses suunas, taga nutta pole suurt midagi.

Treener fanatid klubide juurde saavad tekkida ikka, kuid tuleb arvestada ka seda, et ka treenerid on inimesed ning enne kui neile ei maksta kinni nende kulutusi jne. neid lihtsalt tekkida ei saa.
Inimene kes tunneb motokrossi, tasemel mis lubab kvaliteetset treeningut ja teadmiste edastamist, tänasel päeval on reeglina keskmisest võimekam ning kui palganumber ei sobi siis teebki lihtsa järelduse tänu oma keskmisest suuremale intelligentsile... ehk siis tegeleb mõnel muul alal ja naudib motokrossi ilma selle peavaluta mis kõige selle teiste treenimisega kaasneb.

Suurema klubi peale kus on näiteks 20-30 aktiivset sõitjat, probleem, ei jõua treenerit palgata, on tegelikult lihtsalt huvipuudus ja koonerdamine.
Pluss tavapärane kadedus mis meil siin üsna valdav on, a'la siis ta ju treenib meid kõiki, äkki teised saavad paremaks kui mina.
Mis on üks ka suuremaid põhjusi miks kõik on nii nagu on.


Teema algataja
racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kui teemasse tagasi tulla siis...

http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=90005

Axo riided on ikka päris ilusad :DDDD


kanister

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kanister »

. Mingi selline pika perpektiivi tegevuseesmärkide puudumine kummitab.[/quote]

Absoluutset õige. Enne US oli tenniseliidu juht Jaanus Otsa, ka ehitaja. Tema juhitegevus seisnes ainult suurturniiride külastamises VIPI staatuses , mida võimaldas tenniseliidu juhiks olemine. Tennisefanatid eesotsas Sõõrumaaga hääletasid ta maha ja US asus ise juhtima liitu. Prioriteediks võeti noortespordi arendamine. Isegi mitteehitaja saab aru ,et maja seisab püsti tugeval vundamendil ja puu juurtel. Selline eneseimetleja nagu Heinsaar on, ei vii meie krossi kuhugi. Tal lihtsalt puudub selleks huvi.
Mis puutub eelkõneleja pikka tiraati,siis pole mingit vajadust luua nõuka aegseid klubisid kus käiakse koos ja parandatakse ühte KTMi. Rataste ja sellega seotuva eest las hoolitseb ikka lapsevanem.Klubi organiserib koos treeningutel käimist, otsib sobiva treeneri,korraldab laagreid jne, jne. Nagu see on jalgpallis, korvis või võrgus. Klubiliikmed maksavad kuumaksu, toetajad e. sponsorid annavad oma panuse jne. Ma usun et küllalt on vanu sõitjaid kes on nõus sümboolsete tasu eest andma edasi oma teadmisi ja oskusi. Ei ole vaja palgata Arumäge või Kovalit- need uue aja treenerid pisnesmehed ja paljukest nemadki sellest krossist teavad.

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Kanister, ei ole tarvis muutuda isiklikuks. Kui sa pole näinud kõrval ei minu trenne või arumäe trenne, või veel vähem mõnel neist osalenud oled.

Tahan öelda seda, et uue aja treenerid ehk bisnesmehed nagu me oleme, võtame sult raha ja õpetame sulle midagi. Omalajal õpetas minu isa mind tasuta ja tänan jumalat et saan tema teadmisi edasi anda. Kahju on ainult sellest, et tean kui nüüd keegi minu isa teadmisi saada tahaks läheb see talle ikka palju kallimaks.

Olles käinud ka Evertsi juures, ning ka eelmisel aastal lätis, nii öelda treeneri juures, kus kord maksis 20LVL siis võin sulle julgelt öelda, et see kuidas mina oma läbiviidud trennides algajate ja harrastajatega tegelen on veidike teine tera.

Et palun tule kohale ja tee mõni treening kaasa ennem kui seletama hakkad.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kanister kirjutas:

. Mingi selline pika perpektiivi tegevuseesmärkide puudumine kummitab.

Absoluutset õige. Enne US oli tenniseliidu juht Jaanus Otsa, ka ehitaja. Tema juhitegevus seisnes ainult suurturniiride külastamises VIPI staatuses , mida võimaldas tenniseliidu juhiks olemine. Tennisefanatid eesotsas Sõõrumaaga hääletasid ta maha ja US asus ise juhtima liitu. Prioriteediks võeti noortespordi arendamine. Isegi mitteehitaja saab aru ,et maja seisab püsti tugeval vundamendil ja puu juurtel. Selline eneseimetleja nagu Heinsaar on, ei vii meie krossi kuhugi. Tal lihtsalt puudub selleks huvi.
Mis puutub eelkõneleja pikka tiraati,siis pole mingit vajadust luua nõuka aegseid klubisid kus käiakse koos ja parandatakse ühte KTMi. Rataste ja sellega seotuva eest las hoolitseb ikka lapsevanem.Klubi organiserib koos treeningutel käimist, otsib sobiva treeneri,korraldab laagreid jne, jne. Nagu see on jalgpallis, korvis või võrgus. Klubiliikmed maksavad kuumaksu, toetajad e. sponsorid annavad oma panuse jne. Ma usun et küllalt on vanu sõitjaid kes on nõus sümboolsete tasu eest andma edasi oma teadmisi ja oskusi. Ei ole vaja palgata Arumäge või Kovalit- need uue aja treenerid pisnesmehed ja paljukest nemadki sellest krossist teavad.[/quote]

kanister, mis suga juhtunud on, oled mõne tormist murtud oksaga vastu nuppu saanud, et ajad täitsa normaalset juttu :D
kulpat ja arumäge ma ei laidaks, see raha, mis poisid oma trenni eest küsivad on täitsa ok ja kui selleks trenniks on veel rada siledaks ka lükatud, siis on osalejatel rõõmu kui palju.
asi hakkab siiski nõukogust pihta, vaatsin just, matil on 4 milli maksuvõlga, samas maja viimsis maksis ikka kordades rohkem, seal kõrval vaatad sõõruka poolt tondile ehitatud tennisekeskust ja kadeduseuss poeb hinge. loodan ikka et see krossihalli projekt käima läheb, just mõtlen mitte ehitust, selleks on raha olemas, aga just hilisemat käigushoidmist, koht on ju ikka suht maailma äärel (Riiagi ja Soome jääb suht kaugele).


lemps80
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Sept 2008, 18:52
Tsikkel: SUZU INTRUDER 1400, Honda VFR

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas lemps80 »

racerx kirjutas:

Kui teemasse tagasi tulla siis...

http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=90005

Axo riided on ikka päris ilusad :DDDD

Ülikõva pildialbum (w)

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kaval »

KoVaL73 kirjutas:

Kanister, ei ole tarvis muutuda isiklikuks. Kui sa pole näinud kõrval ei minu trenne või arumäe trenne, või veel vähem mõnel neist osalenud oled.

Tahan öelda seda, et uue aja treenerid ehk bisnesmehed nagu me oleme, võtame sult raha ja õpetame sulle midagi. Omalajal õpetas minu isa mind tasuta ja tänan jumalat et saan tema teadmisi edasi anda. Kahju on ainult sellest, et tean kui nüüd keegi minu isa teadmisi saada tahaks läheb see talle ikka palju kallimaks.

Olles käinud ka Evertsi juures, ning ka eelmisel aastal lätis, nii öelda treeneri juures, kus kord maksis 20LVL siis võin sulle julgelt öelda, et see kuidas mina oma läbiviidud trennides algajate ja harrastajatega tegelen on veidike teine tera.

Et palun tule kohale ja tee mõni treening kaasa ennem kui seletama hakkad.

et siis trennist rääkides,mis neljapäeval plaanis ? äkki läheks ja utsitaks poissi natuke?!peris pikk vahe on kuidagi sisse tulnud?!

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

kaval kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:

Kanister, ei ole tarvis muutuda isiklikuks. Kui sa pole näinud kõrval ei minu trenne või arumäe trenne, või veel vähem mõnel neist osalenud oled.

Tahan öelda seda, et uue aja treenerid ehk bisnesmehed nagu me oleme, võtame sult raha ja õpetame sulle midagi. Omalajal õpetas minu isa mind tasuta ja tänan jumalat et saan tema teadmisi edasi anda. Kahju on ainult sellest, et tean kui nüüd keegi minu isa teadmisi saada tahaks läheb see talle ikka palju kallimaks.

Olles käinud ka Evertsi juures, ning ka eelmisel aastal lätis, nii öelda treeneri juures, kus kord maksis 20LVL siis võin sulle julgelt öelda, et see kuidas mina oma läbiviidud trennides algajate ja harrastajatega tegelen on veidike teine tera.

Et palun tule kohale ja tee mõni treening kaasa ennem kui seletama hakkad.

et siis trennist rääkides,mis neljapäeval plaanis ? äkki läheks ja utsitaks poissi natuke?!peris pikk vahe on kuidagi sisse tulnud?!

oi kurja, kus tahaks ka, aint et tagaamordi lingilaagrid tahavad enne vahetust, damn it..

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas bitter »

julged mehed seal Kanadas-
http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=89911

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

julged mehed seal Kanadas

:D mitte ainult Kanadas.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

kanister

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kanister »

[quote="KoVaL73"]Kanister, ei ole tarvis muutuda isiklikuks. Kui sa pole näinud kõrval ei minu trenne või arumäe trenne, või veel vähem mõnel neist osalenud oled.

Tahan öelda seda, et uue aja treenerid ehk bisnesmehed nagu me oleme, võtame sult raha ja õpetame sulle midagi. Omalajal õpetas minu isa mind tasuta ja tänan jumalat et saan tema teadmisi edasi anda. Kahju on ainult sellest, et tean kui nüüd keegi minu isa teadmisi saada tahaks läheb see talle ikka palju kallimaks.

Väljendasin ennast nats ebaselgelt,vabandust. Juhul kui toimuksid noorte treeningud klubi juures ei ole pea ühelgi vanemal võimalust maksta 200-400 kr trenni eest ja veel 3-4 korda nädalas. See oli mõte. Keegi ei sea kahtluse alla sinu oskusi treenida noori. Isa oli superhea sõitja sul ja vennas on ka väga hea ning ega kõik treenerid ei peagi tippsõitjad olema.
Ja pole mõtet vaielda selle üle kas te Arumäega teete pisnest või treenite aate pärast. Igatahes on see väga ja vägagi hea mis te teete, sest kust ikkagi see algaja neid oskusi saab, pealegi kui ta hakkab sõitma küpsemas eas.

Ma siis tulen trenni, ära minu käest raha siis küsi.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

julged mehed seal Kanadas

:D mitte ainult Kanadas.

Mesasja, seletage lollile, mina küll naljast aru ei saanud :oops:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ja veel soomlaste commente üritusele, üks poiss on ikka eestlane kaa :)

Kasutaja avatar

kais
Postitusi: 141
Liitunud: 12 Juun 2006, 16:13
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kais »

Ühel rajaturval vedas ikka mõnuga: http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=90004

www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!
Kasutaja avatar

kais
Postitusi: 141
Liitunud: 12 Juun 2006, 16:13
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kais »

mx77 kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

julged mehed seal Kanadas

:D mitte ainult Kanadas.

Mesasja, seletage lollile, mina küll naljast aru ei saanud :oops:

Poiss laseb ilma seljakaitsmeta vist.

www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!

Teema algataja
racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kanada meistrikad on tõeline maiuspala ! See on nii damn aus motokross, et võtab judinad peale ! Heas mõttes.

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Kaval, sul on number olemas, helista ja räägi.

Kanister, selleks et ajada Sulle lolli juttu, ei pea ju maailmameister olema. Paraku on aga eestlane arvamusel, et kui maailmameister siis inimene teab. Teatud mõttes on harrastajale siiski vajalik aru saada mis ta valesti teeb ja kuidas seda talle seletatakse. Kui Evertsi juures käisime, sõitsime ja kõik oli nagu OK! enda arust panin lõpp kõvasti, tulin Avo juurde trenni, kurat kus sain sõitma hakatud kohe, kuna leiti üht teist uut ja huvitavat ja seletati miskit lahti.

Aaa ja et sa nüüd valesti aru ei saaks, nii öelda mingi vana krossisõitja noori poisse, ei taha kahe asja pärast õpetada. Esiteks neile ei maksta soovitud palka, ehk teisisõnu vähe palka ja teiseks, kuna enamus noori kes nüüd trennis käiksid on oma ärahellitatud olemusega kõikidel vanameistritel juba üle visanud ja nad ei viitsi lihtsalt mingite ülbete sitatükkidega tegeleda. Ja sedasi satuvadki noored mingite "TREENERITE" juurde, kes pole oma elus ühtegi ringi krossisikliga sõitnud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eesti motokrossi juurde naastes veel nii palju, et kahju kui rahapuudusel jääb kiiretel poistel sõiduvõimalus katki. Kuulsin just, et üks Rätsepatest loobub rahanappusel aktiivsest spordist ja hakkab ainult kohalikke sõite sõitma.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Motocross Des Nations, Autodromo Di Franciacorta

Lugemata postitus Postitas kaval »

KoVaL73 kirjutas:

Kaval, sul on number olemas, helista ja räägi.

ok,järgmine nädal helistan,
täna käisin hõõrusin koos poisiga natuke sakus

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”