Põnevad endurorajad
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Põnevad endurorajad
Ette tänades.
Eks see on ikka selline avastamise rõõmu küsimus rohkem... Niisama toredaid kohti on palju, mina ootaks pigem neid, küll tee nendeni ise leitakse.
Aga edu igal juhul, see oli ainult minu tagasihoidlik arvamus.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
KINDLASTI ära mine üksi..kui paned kasvõi veidi õnnetumalt külili, või ratas jääb lihtsalt õnnetult kinni, siis võib ilus sõit väga nutuseks ootamiseks, või sootuks kurvemaks kujuneda.
Paar sõna viimasest raudteetammide sõidust. Sõitsime Raplast alates
kitsarööpmelist ja hilem Haapsalust alates laiemat. Mõlemad tammid jäid veidi poolikuks, sest pime tuli mõlemal päeval peale ja ajas suurele teele. Hiljem jälle. Hetkel on olukord seal nii, et kohati on lumi päris sügav, aga all on kus täielik jää, kus vesi, kus kõvem pinnas. Esineb külmunud rööbast ja siledamat teed. Kohtab ka tuulemurdu üle tammi.
Rehvist soovitaks muidugi piiki. Auto naelaga oli kohati paras tants ja tuli olla ettevaatlik kiirusega. Piigiga oleks olnud superluks. Oht on üle pingutada ja hoogu minna sel juhul ka suurem muidugi. Igaüks sõidab oma riskiga, aga seda enam mitte üksi soovitaks veelkord
Kk
-
Teema algataja
Tahtsin lisada siia mingi pildi stiilinäiteks aga selgub et ei õnnestu või ei oska.
-
Teema algataja
Peale selle loomulikult ka nn teeotsade vaatamine. Olen mitmeid kordi ka oma koduvallas ringi kimanud nii, et võtan teeotsa kätte ning küll kunagi asustatud punktini ikka jõuab.
Avastamisrõõmu on mõlemil juhul küllaga, eriti hea on kui saad seda ka kaaslasega jagada (+ loomulikult varem mainitud turvalisus).
Kaartidest veel, et eriti hea on kui leida mingi jalgratta orienteerumise jaoks valmistatud kaart, seal peal kõik pisemad teed ja metsarajad ning piirkond on ühe päeva jaoks müttamiseks täitsa paras.
-
Teema algataja
Või pange kohtigi kirja mida tasub vaatama sõita, asi seegi.
Rennesele niipalju, et eks ole juba koos sõidetud ka aga sellegipoolest võtan kutse vastu. ))
vbolla natuke harjumatu algul kaardi asemel lugeda infi aerofotolt, aga need on ikka oluliselt inforohkemad.
Samas on seal veel ajaloolisi kaarte jne. Head avastamist
Rakenduste täpsusest rääkides võin siini öelda ainult kiidusõnu. Ise kasutan sealseid asju seoses tööga päris sageli.
Muidugi eriti põnevaks muutub asi siis kui te ka GPS-i omate
-
Teema algataja
Kui nyyd ausalt, siis raudteetamm sai leitud täpselt nii nagu soovitati - nimelt Regio atlasest näpuga järge ajades. Ja tänu m6nele hangitud vihjele.offroder kirjutas:No jah Regio on muidugi tore asi, aga seal on ka palju põnevaid radasid puudu, võtame näiteks kas või Kalle poolt läbitud raudteetammi, kuidas seda leida, oleks ikka vaja mingeid vihjeid
Muidugi on hea kui tead, et keegi on kusagil midagi head avastanud. Oskab paremini aega arvestada (mitte pimeda peale jääda nagu meie), aga kohati on jällegi palju p6nevam seda k6ike ise avastada
--
uitaja-kaardilugeja
-
Teema algataja
Või siis Maardu-Ülgase-Manniva-Rebala-Jõelähtme-Jägala-Joa -Jõesuu- Punakivi- Kalevi-Liiva. Sellel tripil on vaatamist palju. Kruus jääks Ülgase- Jõelähtme ja Punakivi- Kalevi-Liiva vahele u 8-9 km. Vaadata: Ülgase koopad, Jõelähtme kirik, Postijaam, Vabadussõja mälestusmärk(vist), Jägala juga, Jägala linnamägi ja hüdroelektrijaam, Punakivi soo(eriti sügisel), surmalaagri mälestusmärk Kalewi-Liival, Pikanõmme luited(ilmselt mingi arusaamatu liivaküngas) ja võib-olla nipet-näpet veel.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ma ikka mõtlesin, et kirjutan ära, jäi veits vaevama..offroder kirjutas:Ma ei mõelnud, niivõrd seda teemat kui sõiduõpetust vaid oleks hea kui saaks infi kus on ilusad rajad...
Et enne juba tahtsin lisada, et oma vastuse lõppu unustasin kirjutada u nii, et ma ei tea mislaadi infi sa tahtsid. No ja siis juhtuski ikka nii, et kirjutasin liiga palju igasugu õpetussõnu:-) Ühesõnaga väike arusaamatus.
Kk
-
Teema algataja
Rennesega motosügiselt tagasi tulles panin kaardil umbkaudsed kohad paikka kuhu välja tahaks jöuda . edasi läks köik tunde , tuulesuuna , päikese ja tont teab mis moodi . siin väike hoiatus - mönest künkast hüppese minnes ei tea sa kunagi kas maandud mülkkasse vöi möne mehe pöetud taga hoovi . siin kohal tervitan EMM KLUBI tegelasi.
edaspidi söidame sama moodi . paned möne bensuka vöi küla kontrollpunktiks ja tuld
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Selgise kandis leidub mitmeid karjääre kus hea möllata -talverallidest seal veel rajadki järgi, käänulised metsateed-regio05/06 atlases neid igatahes märgitud pole, pollikivi- tartumaa suurim rändrahn, väägvere kandis jaanalinnu farm ja ega peipsi ka enam kaugel pole .
Sellised nimed sis minu poolt
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
erikthazidrider kirjutas:............ ja ka masin võiks olla 400ccm+
Et siis miks?????????
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
Teema algataja
triplekix kirjutas:erikthazidrider kirjutas:............ ja ka masin võiks olla 400ccm+
Et siis miks?????????
läheb raskes rajal...isa ja ta tuttavad käisid seal kellel olid alla 400ccm masinad ja aint ühel oli 450ccm.kui nad olid tagasi siis küsisin kuidas läks ja need kellel oli alla 400ccm masin need oli füüsiliselt väga väga väsinud
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Seos "väike kubatuur - väsid rohkem" on vale.See on puhtalt sõitja füüsilises vormis kinni.Samas noh, sa võid sinna ju näiteks 300kg kaaluva Varadero või V-stromiga minna - tonnine kone ja puha, ei tohiks üldse väsida
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
tegelikult on just vastupidi, reeglina on väiksemate kubatuuridega rattad kergemad, mis teeb ka nendega manööverdamise lihtsamaks.
seega sinu puhul olid 400ste ratastega mehed nõrgemad ja väsisid lihtsalt kiiremini ära. või oli neil s**t rehv all. või kaalus ratas rohkem. kõik asjaolud mängivad metsas rolli, kuid kindlasti mitte kubatuur.
selle jutu järgi peaksid tonnased mehed ka alati esireas olema
tegelt sikutavad nad oma elevante mudast välja ja köhivad verd
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Pakuks välja Tapa-Aegviidu keskpolygoni. Hakkad Tapa külje alt minema ja orientiiriks näiteks Valgejõgi - selle emmatkummat kallastpidi minnes läbid igasugu tankiteid ja soovi korral mudaradasid. Sääl leidub päris mitmekymne kilomeetri raadiuses igasuguseid olusid ja mitmekülgseid võimalusi nii ennast kui ratast proovile panna. Saad liivaväljadel tühjaks keerata, mäkketõuse võtta ja jõge ületada. Regio kaardiga pole sääl tõsiküll midagi peale hakata aga kel orienteerumise oidu jagub, saab ka päikese abiga hakkama.
Ise oleks tänulik kui keegi Viljandi ümbruse inimene annaks veidi infi kohalike metsa- või vanade krossiradade kohta kus natukenegi fiilingut hankida. Ratas talvitumas sealkandis ja laseks hea meelega tal natuke maastikul hullata nädalavahetustel..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.