avalik pöördumine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
avalik pöördumine
vot nii on lood
Avalik pöördumine EMF nõukogu, juhatuse ja klubide poole
Mina Heino Aavasalu taandan ennast krossikomisjoni esimehe kohalt ja ei tegele krossidel kasutusel oleva ajavõtuga. Alates 28.10.2010.a. ei kuulu ka Türi AMK juhatusse. Põhjuseks on viimasel ajal esilekerkinud süüdistused nagu mina tahaksin muudatusi AMF juhtorganis ainult omakasu saamise eesmärkidel. Tegelikult olles krossikomisjoni esimees ja suheldes klubidega oli nende suur rahulolematus EMF senise tööga. Neid puudusi rääkiti ka viimastel Türil toimunud koosolekutel. Lähtuvalt sellest tekkis vajadus korraldada klubidele arusaadavad ja demokraatlikud valimised. Valimised kus klubid saaksid teada milline on valitava nõukogu nägemus EMF-i juhtimisest. Komisjoni osas ei olda rahul sellega, et puudub klubide poolne liikmete ja esimehe valimine. Vajalik taastada endised komisjonide valimised klubide poolt. Andurite rendi osas toimus tegevus EMF-i ja Veskisilla omavahelise lepingu alusel. Milline saab olema uus leping sõltub osapooltest.
Loodan, et selle 40 aastase tegevuse juures motospordis ja sellest 21 aasta krossikomisjoni esimehena suutsin endast midagi anda selle ala arengule juurde, kindlasti oli vigu ja kordaminekuid.
Soovituseks klubidele jätke H. Aavasalu olemine motospordis natke kõrvale ja mõelge kuidas saaks valitud EMF-le tegevust edasiviiv nõukogu, komisjonid, jne, et klubid – komisjonid – EMF juhatus – nõukogu tegutseks ühise eesmärgi nimel.
Kood: Vali kõik
Kõike head ja selget mõistust soovides
H. Aavasalu
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
Jah, segased ajad EMF-is aga eks vist ka viimane aeg muutusteks.
Sellega seoses üleskutse kõikidele klubide esindajatele tulla 9.11.2010 nõukogu valimistele ja teha oma otsus lähtudes soovist näha EMF-i edasi areneva ja sportlasesõbraliku organisatsioonina.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
mella kirjutas:Kes seda s***a, mis seal kokku keeratud on, ikka helpida tahab..
Noh, seda sitta tegelikult palju ei ole, organisatsioon on olemas ja ka majanduslikult elujõuline aga mingeid muudatusi oleks mõtteviisis hädavajalik teha.
Re: avalik pöördumine
Mind pigem huvitab, kelle omad on nood andurid, mida EMF juba aastaid kasutanud on ja milline on nende rendikulu. Ja mis takistas EMF-l endal andurikomplekti osta.
Ja kelle kasutuses ning millise rendisumma eest on EMF buss nii võistluste kui võistlusvälisel ajal.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
mella kirjutas:Mind pigem huvitab, kelle omad on nood andurid, mida EMF juba aastaid kasutanud on ja milline on nende rendikulu. Ja mis takistas EMF-l endal andurikomplekti osta.
Ja kelle kasutuses ning millise rendisumma eest on EMF buss nii võistluste kui võistlusvälisel ajal.
Andurid on Veskisilla omad. Need hangiti 6 aastat tagasi ja tollel hetkel oli EMF rahaliselt suht käpuli ja ka võistlejaid oli 2x vähem kui nüüd. Andureid ei rendi Veskisillalt mitte EMF vaid iga võistluse korraldaja.
Re: avalik pöördumine
mx77 kirjutas:Jah, segased ajad EMF-is aga eks vist ka viimane aeg muutusteks.
Sellega seoses üleskutse kõikidele klubide esindajatele tulla 9.11.2010 nõukogu valimistele ja teha oma otsus lähtudes soovist näha EMF-i edasi areneva ja sportlasesõbraliku organisatsioonina.
EMF juhatus kutsub kokku aastakonverentsi 09.11.2010 algusega kell 13.00
01.11.2010
Aastakonverentsi toimumise koht Hotell „Salzuburg”, Pärnu mnt. 555, Laagri.
Konverentsisaal Mozart.
Juhatus teatab, et EMF põhikirja p 4.1.1. tulenevalt on konverentsil hääleõigus neil liikmetel, kel puuduvad materiaalsed võlgnevused EMF ees.
Juhatuse poolt ette pandud päevakord on järgmine:
- päevakorra reglemendi kinnitamine;
- föderatsiooni nõukogu valimine
Juhatus palub kõigil konverentsile saabunud liikmetel registreerida end konverentsile saabudes konverentsi protokollija juures, kinnitades oma osalemist konverentsil allkirjaga EMF nimekirjas, volitusega osalejatel palutakse esitada volikirjad.
Registreerunud osaletajele antakse hääletamiskaart vastavalt tema poolt esindatavate liikmete arvule.
On vist nii, et enamik EMF-i tegevusega opositsioonis olevetest klubidest on jätnud ühe või mitme hooaja aastamaksud tasumata (materiaalsed võlgnevused), seetõttu ei ole ka neil hääleõigust. Päevakorras on tegelikult ainult üks punkt - föderatsiooni nõukogu valimine. Lähtuvalt sellest pole vist võlglastel mõtet üldse kohale minna, võlgnevuse eelnev likvideerimine pole samuti ehk eriti loogiline samm (äkki ei muutu ikkagi midagi).
Hr Aavasalu pöördumises on ära toodud, et Türil toimunud koosolekutel räägiti muuhulgas ka teemadel, mis puudutasid motokrossi ja motosporti üldiselt, kusagilt aga seda lugeda pole võimalik. Äkki siis keegi kohalkäinutest paneks üles ka lühikokkuvõtte arutelust, kas seal koosolekutel läks siis sõnasõjaks, mis tõi kaasa Aavasalu enesetaandamise. Kas siis koosolekul selgus, et kogu motokrossi allakäigus on süüdi krossikomisjon ja Aavasalu isiklikult?
28.10 2010 toimus vist sealsamas "Saltzburgis", EMF-i poolt kokku kutsutud liikmesklubide koosolek, millest seal siis juttu oli?
Re: avalik pöördumine
mx77 kirjutas:Andurid on Veskisilla omad. Need hangiti 6 aastat tagasi ja tollel hetkel oli EMF rahaliselt suht käpuli ja ka võistlejaid oli 2x vähem kui nüüd. Andureid ei rendi Veskisillalt mitte EMF vaid iga võistluse korraldaja.
Ehk siis mõnus äritegemise meetod. Istun pukis, enda erafirmalt lasen võistluste korraldajatel rentida seadmed ja kindlustan, et see nii ka jätkuks.
Palju sellise äri kasum aastas tuli?
Võiks ju seda kaubikut ka kellelegi välja rentida nädala sees ja tulu isiklikule arvele kantida
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
mella kirjutas:mx77 kirjutas:Andurid on Veskisilla omad. Need hangiti 6 aastat tagasi ja tollel hetkel oli EMF rahaliselt suht käpuli ja ka võistlejaid oli 2x vähem kui nüüd. Andureid ei rendi Veskisillalt mitte EMF vaid iga võistluse korraldaja.
Ehk siis mõnus äritegemise meetod. Istun pukis, enda erafirmalt lasen võistluste korraldajatel rentida seadmed ja kindlustan, et see nii ka jätkuks.
Palju sellise äri kasum aastas tuli?Võiks ju seda kaubikut ka kellelegi välja rentida nädala sees ja tulu isiklikule arvele kantida
See on hetkel mõttetu vigin (ma tean, et sulle meeldib, aga hetkel võiks suuta eristada olulist pisibrobleemist )
Sellel hetkel oli see lihtsalt ainuvõimalik varaint ja raha saaja on Veskisilla, mitte Aavasalu (loe tema pöördumist).
Re: avalik pöördumine
Kuidagi väga teravaks ja isiklikuks kipuvad siin mõned motoprofessorid minema. Teadaolevalt oli see andurite leping sõlmitud EMF - i ja Veskisilla vahel. Kasutajaks oli ajavõtubrigaad, kellele omakorda tasus võistluste korraldaja.
Ja mitte vähem oluline pole fakt, et tänase päevani on nimetatud süsteem operatiivseim ja töökindlaim ajavõtmise moodus Eestis. On küll alternatiive ja kindlasti ka odavamaid, aga nendega tuleb veel tükk tööd teha ennem kui nad vähemalt samale tasemele saavad.
Re: avalik pöördumine
mx77 kirjutas:See on hetkel mõttetu vigin (ma tean, et sulle meeldib, aga hetkel võiks suuta eristada olulist pisibrobleemist )
Sellel hetkel oli see lihtsalt ainuvõimalik varaint ja raha saaja on Veskisilla, mitte Aavasalu (loe tema pöördumist).
Andurid soetati 2005 hooajaks, kasutatuna, alguses väiksem kogus, pärast muretseti juurde. Tol hooajal ei olnud võistlejaid OLULISELT vähem kui viimasel paaril, pigem vastupidi. EMF oli "käpuli"???, kas praeguseks on midagi muutunud? Andurite soetamiseks läinuks vaja vähemalt mõnesajatuhandelist investeeringut, Veskisilla selle raha leidis ja juba kuuendat hooaega majandab selle äriga, hakkama saadud on tegelikult hästi, erilisi tõrkeid pole ju olnud. Omaette teema on ajavõtu kasutamise juriidiline külg, aastal 2005 selliseid asju vähemalt Eestis eriti ei tuntud, mingit hanget ei korraldatud. EMF kureeriva organisatsioonina teavitas 2005 aasta hooaja alguses, et edaspidi toimub ajavõtt AMB tüüpi anduritega ja jutul lõpp. Võistluste korraldajaid informeeriti, palju selline teenus maksma hakkab, tõsteti osalustasu ja nii on see toiminud siiamaani.
Samas, loomulikult oleks EMF võinud sellise süsteemi ise hankida ja seda teenust osutada, selle tagasiteenimise aeg oli ju väga lühike (kes väga soovib, on võimalik MYLAPS andmebaasist välja arvutada, palju see alates 2005 aastast Veskisillale sisse on toonud). Puuduvad rahalised vahendid oleks võinud katta pangalaenu abil.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
Maida kirjutas:mx77 kirjutas:See on hetkel mõttetu vigin (ma tean, et sulle meeldib, aga hetkel võiks suuta eristada olulist pisibrobleemist )
Sellel hetkel oli see lihtsalt ainuvõimalik varaint ja raha saaja on Veskisilla, mitte Aavasalu (loe tema pöördumist).Andurid soetati 2005 hooajaks, kasutatuna, alguses väiksem kogus, pärast muretseti juurde. Tol hooajal ei olnud võistlejaid OLULISELT vähem kui viimasel paaril, pigem vastupidi. EMF oli "käpuli"???, kas praeguseks on midagi muutunud? Andurite soetamiseks läinuks vaja vähemalt mõnesajatuhandelist investeeringut, Veskisilla selle raha leidis ja juba kuuendat hooaega majandab selle äriga, hakkama saadud on tegelikult hästi, erilisi tõrkeid pole ju olnud. Omaette teema on ajavõtu kasutamise juriidiline külg, aastal 2005 selliseid asju vähemalt Eestis eriti ei tuntud, mingit hanget ei korraldatud. EMF kureeriva organisatsioonina teavitas 2005 aasta hooaja alguses, et edaspidi toimub ajavõtt AMB tüüpi anduritega ja jutul lõpp. Võistluste korraldajaid informeeriti, palju selline teenus maksma hakkab, tõsteti osalustasu ja nii on see toiminud siiamaani.
Samas, loomulikult oleks EMF võinud sellise süsteemi ise hankida ja seda teenust osutada, selle tagasiteenimise aeg oli ju väga lühike (kes väga soovib, on võimalik MYLAPS andmebaasist välja arvutada, palju see alates 2005 aastast Veskisillale sisse on toonud). Puuduvad rahalised vahendid oleks võinud katta pangalaenu abil.
Mida sa mulle üritad tõestada?
kuni 2005 aastani ei olnud minu andmetel EMF aastaaruanded eriti roosilised, seega vaevalt oleks keegi väga laenu kippunud andma.
Re: avalik pöördumine
mx77 kirjutas:Mida sa mulle üritad tõestada?
kuni 2005 aastani ei olnud minu andmetel EMF aastaaruanded eriti roosilised, seega vaevalt oleks keegi väga laenu kippunud andma.
Sulle ei üritagi ma midagi tõestada.
Need aastaaruanded ei puutu tegelikult asjasse, EMF mittetulundusühinguna ei erine teistest omasugustest. Sisuliselt sama, nagu tavaline korteriühistu, oli vaja uus katus panna, võeti pangast pool milli, tagasimakse näiteks 20 aasta peale, pool maksti peale. Oleks andurite jaoks võtnud ka pool milli, see oleks juba lühikese ajaga ennast tagasi teeninud, edasine juba kõik plusspoolele. 2005 aastal andsid pangad laenu juba kõigile küsijatele. Suhteliselt riskivaba projekt oleks ka olnud kusjuures. Viimastel aastatel on igasuguseid sihtasutusi, mis rahasid jagavad, ole mees ja kirjuta ainult taotlusi.
Võistleja jaoks ei ole ju vahet, kelle taskusse see 100 krooni anduri rendiraha konkreetselt läheb, ka korraldaja jaoks pole vahet, kes selle kasumi teenib. Lihtsalt EMF oleks saanud omale regulaarse sissetulekuallika, praeguses majandusseisus ja toetuste puudumisel oleks see suuresti abiks olnud.
Re: avalik pöördumine
Üldiselt on teada tuntud tõde : "omada on kulukas rentida mõistlik!" eriti kehtib see selliste tehnoloogiliste lahenduste osas, mis mitme-setme aasta pärast on nn. vanaraud! Lisaks sellisele artiklile on pidevad püsikulud amortisatsiooni ja muu osas. Olen aru saanud, et ajavõtusüsteemi rentisid võistluste korraldajad, mitte EMF. Selles osas ei saaks küll olla mingit kriitikat EMF-i suunal.
EMF-i ülesanne on midagi muud- arendada mootorratta sporti, viia ellu põhikirjalisi tegevusi, töötada välja aengusuunad, leida motorattasporti arendada soovivaid inimesi, leida selle tegevuse jaoks rahastajaid või raha jne.
Hetkel tundub EMF olevat nagu suure pere pea, kellel jagub tähelepanu ja ressurssi ainult ühele võsukesele (motokrossile), kellele vajadusi ei suudeta võrdselt teistega täita. Teised on lihtsalt ära unustatud või tähelepanu alt väljas.
Eks suures osas võib see probleem tuleneda sellest, et soovitakse istuda kahe tooli peal. Üks tool on omaenda või hea semu ettevõte kelle käest siis EMF-i tooli peal istudes ostetakse teenuseid jne, mitte ei osteta neid teenuseid kõige parema hinna ja kvaliteeteti pakkuvatelt ettevõtetelt.
Re: avalik pöördumine
Psaiko kirjutas:Olen aru saanud, et ajavõtusüsteemi rentisid võistluste korraldajad, mitte EMF. Selles osas ei saaks küll olla mingit kriitikat EMF-i suunal.
Kaudselt küll, aga mitte päris. Ajavõtusüsteemi kasutamise tehnilised tingimused ja transpondrite ning nende aluste renti ja väljaostmist puudutavad klauslid on juba alates 2005 aastast välja toodud MX Võistlustingimustes (reeglites) 20... Võistluse korraldajatele ei ole jäetud võimalust kasutada alternatiivset ajavõtusüsteemi ja ka selle asendamist näiteks ringilugemisega. Reeglites pole ka kunagi kirjas olnud, et seda teenust osutab Veskisilla, see nimi ujus välja alles hiljuti kui teema teravaks läks.
Re: avalik pöördumine
Psaiko kirjutas:Üldiselt on teada tuntud tõde : "omada on kulukas rentida mõistlik!" eriti kehtib see selliste tehnoloogiliste lahenduste osas, mis mitme-setme aasta pärast on nn. vanaraud! Lisaks sellisele artiklile on pidevad püsikulud amortisatsiooni ja muu osas. Olen aru saanud, et ajavõtusüsteemi rentisid võistluste korraldajad, mitte EMF. Selles osas ei saaks küll olla mingit kriitikat EMF-i suunal.
Võistluste korraldajatel ei jäänudki muud üle, kui Krossikomisjoni pääliku firmalt seda rentida
Vaatame asja arvude keeles.
Anduri hind on kusagil 3000-3300 kr uuena.
Kuna räägiti kasutatud süsteemist 200000kr maksumusega, siis väike arvutus..
Viimasel EMV kestvuskrossil oli kokku 135 täiskasvanud startijat. (Türi Motokrossi EMV2 oli sõitjaid üle 150)
Kusagilt on kõrva jäänud, et transponderi senditasu on 100kr sõitja kohta.
Seega võistluse kohta umbes 13K raha.
Jagame läbi, saame, et ca 16 võistlusega on süsteem tasa teeninud.
Kui nüüd kalendrisse vaadata, siis oli/on sel aastal ca 50 võistlust. Sisse pole arvestatud EHKK, jäärajad ja rahvaspordivõistlused, kus seda ajavõttu ei kasutata.
ehk siis 100 kroonise andurirendi ja 100 osavõtjaga per võistlus tuleks raha sisse pool milli.
Tõenäoliselt oli osalejaid aga rohkem. Seega ca 700000 aastas.
Kas sellise rahahunniku puhul hakatakse ka rääkima aastatepikkusest tasuvusest, kui süsteem ennast hooaja jooksul 3x tasa teenib? On ikka mõistlikum rentida?
Re: avalik pöördumine
Kahtlen, et kõikidele tingimustele vastava ajavõtusüsteemi olemasolul oleks keegi olnud sunnitud rentima, sealt kus seda siiani tehti!
Mingisugusel põhjusel süsteeme keegi teine pole endale soetanud- kas on see kellegi korruptiivne eelistamine või süsteemiga kaasnevad kulud.
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: avalik pöördumine
mella kirjutas:blablabla
Kas sellise rahahunniku puhul hakatakse ka rääkima aastatepikkusest tasuvusest, kui süsteem ennast hooaja jooksul 3x tasa teenib? On ikka mõistlikum rentida?
Tead, alati on teisi kulusi ka peale soetamiskulude.
Ja minuarust pole põhjust seadmete rentijaga küll vinguda, nemad tulid vastu ja ostsid need seadmed, et oleks lihtsam võistlusi korraldada.
Vanasõnagi ütleb, et loll pole see, kes kallist hinda küsib... kui sellele ajavõtule keegi konkurentsi ei paku siis teenuse pakkuja küsib palju tahab. Kui ei meeldi, tee paremini.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
Mis te siin sellest ajavõtust sogate,praegu küsimus rohkem selles ,et kas vahetada juhatus välja või mitte. Võibolla hakkavad asjad uue juhatusega uutes suundades liikuma ,võibolla mitte aga üks on kindel ,kui hääleõiguslikud valima ei lähe järgmisel teisipäeval siis ei muutu mitte midagi
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
ja lisaks
Kood: Vali kõik
Pöördumine EMF liikmeskonna poole
Minu poole pöördusid mitmed EMF-i kuuluvate motoklubide esindajad ettepanekuga kandideerida 09.11.2010a. Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni presidendiks. Läbirääkimiste tulemusena andsin nõusoleku tingimusel, et mul oleks võimalik valimisvõidu korral töötada oma meeskonnaga. Selleks, et mõista minu kandidatuuri ülesseadnud klubide põhjendusi, saadan veelkordselt lisana kaasa oma CV. Olen ennast juba varem teile tutvustanud ja midagi ümber kirjutada pole enam vajadust. Peamised argumendid minu kandidatuuri ülesseadmisel on olnud kogemused töötamisel 4a. Eesti Vabariigi valitsuses ministrina ning juhtides tol perioodil nõukogu esimehena nii Ettevõtluse Arendamise Sihtasutust kui Maaelu Edendamise Sihtasutust. Peale 2003a. olin Eesti Loto nõukogu liige. Oman isiklikult väga tihedaid sidemeid kõikide meediakanalitega.
Oleme kõikide minu poolt pakutavate EMF nõukogu liikmekandidaatidega põhjalikult arutanud EMF-i ees seisvaid ülesandeid ja anname ühiselt lubaduse teha kõik selle nimel, et Eesti mootorrattaspordi taset oluliselt tõsta.
EMF-i nõukogu liikmekandidaadid peavad oluliseks järgmisi põhimõtteid ja tegevusi, mida asuda koheselt järgima ning täitma:
- Motospordi oluliselt mitmekülgsem kajastamine massimeedias. Lisaks praegustele väljunditele käivitada tihe koostöö kõikide kohalike raadiojaamade ja ajaleheväljaannetega. Üleriigiliste päevalehtedega luua tõhusam koostöö motovõistluste tulemuste kajastamisel ning sportlaste tutvustamisel. Selles valdkonnas saab pandud põhirõhk Tarmo Klaari õlgadele.
- Motospordi mainekujundamine . Stereotüüpide kummutamine motospordist kui vaid rikaste meelelahutusest. Rõhuasetuse seadmine noorte huvitegevusele ja tehnika mõistmisele ning tehnikaga ümberkäimise oskuste arendamisele. Motosportlane peab olema austust, mitte ilkumist vääriv sportlane!
- Eesti Mootorrattaspordi arengukava koostamine. Arengukava võimaldab süsteemsemalt aidata kaasa erinevate motoalade arengule.
- Uue valitava nõukogu, juhatuse ja kõikide motoalade komisjonidega tiheda ja asjaliku koostöö käivitamine. Soovitame valida uued komisjonid ja komisjonide esimehed, kellel oleks reaalselt õigused ja kohustused oma motoala arengus kaasa rääkida. Eesmärgiks on tagada EMF-i juhtimise ning otsuste läbipaistvus ning vastuvõetud arengukava teostamise läbi viia mahajäänumad motoalad motokrossiga võrreldavale tasemele.
- Uue EMF-i põhikirja väljatöötamine ja vastuvõtmine.
- Kõikidele klubidele EMF-i eelarve ja põhjaliku aruandluse kättesaadavuse tagamine.
- Revisjonikomisjoni valimine
- Tiheda koostöö käivitamine naaberriikide mootorrattaspordi föderatsioonidega. Eesmärgiks võistlusklasside ja tehniliste tingimuste ühtlustamine ning võistluskalendrite kooskõlastamine.
- Mototehnikat turustavate firmade ja võistluste korraldajate ümarlaudade kokkukutsumine.
- Maksimaalsete jõupingutuste tegemine sel eesmärgil, et EMF-i üldkoosolekutel osaleks tulevikus alati vähemalt üle poole EMF-i liikmetest.
- Enne järgmise võistlushooaja algust lahendada ajavõtusüsteemiga seotud arusaamatused s.h. tasustamise küsimus.
- Motokrossi hobiliigaga konstruktiivsete läbirääkimiste alustamine heatahtliku koostöö taaskäivitamiseks.
- Kohtunikekogu loomine kohtunike koosseisust ülevaate omamiseks ning tagamaks nende kõrge kvalifikatsioon ning järelkasv.
- Mootorsaanidele ja ATV-dele mõeldud radade rajamisele kaasaaitamine.
- Luua EMF-i juurde vigastatud sportlaste ja tegevspordist loobunud motosportlaste fond.
- Moodustada EMF-i juurde auliikmete kogu.
- Pärast uue nõukogu valimisi viia läbi tegevjuhi töökoormuse põhjalik analüüs. Analüüsi tulemustele toetudes kaasata vajaduse korral juhatuse töösse lisajõude.
- Välja töötada EMF-i töötajate ametijuhendid.
- EMF-i juhtorganite liikmed on EMF-i egiidi all toimuvatel võistlustel esindatud EMF-i sümboolikaga varustatud riietuses.
- Radade ja motokomplekside kavandamine koostöös klubidega, eelarvete koostamisele ja projektide kaitsmisele igakülgse abi osutamine. Eeskätt ministeeriumite, sihtasutuste, maavalitsuste ja kohalike omavalitsuste tasandil.
Nõukogu liikmekandidaadid soovivad kummutada teadlikult levitatavat kuulujuttu, mis on selgelt mõeldud üldsuse eksitamiseks.
Uue nõukogu liikmekandidaadid ei ole kaugeltki puhtalt autospordi taustaga . Veenduge palun selles ise !
Jüri Raudsik - 25 aastat mootorrattasportlase staaži nii krossiradadel kui ringradadel. Ettevõtja - tegeleb Valgamaal ja Tallinnas.
Mart Hirtentreu - 11 aastat mootorrattasportlase staaži nii krossiradadel kui ringradadel. Suurettevõtja - tegeleb Skandinaaviamaades, Koerus ja Narvas.
Toivo Asmer - 10 aastat mootorrattasportlase staaži nii krossiradadel kui ringradadel. Ettevõtja - tegeleb Tallinnas ja Harjumaal laiemalt.
Tarmo Klaar - 6 aastat mootorrattasportlase staaži nii krossiradadel kui ringradadel. Ettevõtja - tegeleb Harjumaal.
Toomas Kraus - üks tänastest Eesti mootorrataste mäkketõusuvõistluste ellukutsujatest toetanud Eesti motosporti üle 15 aasta. Ettevõtja – tegeleb Tartus,Põlvamaal ja Belgias
EMF-i üldkogule edu soovides,
Toivo Asmer
02.10.2010a.
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: avalik pöördumine
Junzu kirjutas:Ja minuarust pole põhjust seadmete rentijaga küll vinguda, nemad tulid vastu ja ostsid need seadmed, et oleks lihtsam võistlusi korraldada.
Kahju, kui lugemisoskusega ei kaasne arusaamisoskust.
Point oligi selles, et mees, kes juhib alakomisjoni, pakkus erafirmana teenust. Ja kuna investeering tasus end oletatavasti poole aastaga, kooris sõitjate seljast enda firma kasumit.
Alakomisjoni juhina oleks ta aga pidanud eelkõige mõtlema organisatsiooni ja sõitjate seisukohast kui oma isikliku rahakoti pealt.
Ok, teenis 2x kulud tasa... mõistlik. Aga siin lõhnab asi teise suurusjärgu kasumi moodi.
Re: avalik pöördumine
Tundub ,et kui saab anduri probleemi lahendatud,siis on Eesti motokrossi tulevik päästetud
Andurite rendi bisnes ei ole siiski monopoolne,igalühel on võimalik see endale soetada ca 2000 krooni eest ja võistlusel on renditasust( 75 eeku) vabastatud.
Seda võimalust kasutavad paljud,kohalikud kasumianalüütikud peaks seda arvesse võtma
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: avalik pöördumine
Et mitte tugineda "naised saunas rääkisid" allikale, siis javõtusüsteem, seesama AMB oma, maksab:
Dekooder 2,597.00€
Kaabel, mis käib raja alt läbi ja edastab signaali dekoodrile 184.00€
Tarkvara arvutisse 2,100.00€
Uus transponder 208.00€
Lisaks veel vigur, millega transpondereid kontrollida saab.
Need on ilma käibemaksuta hinnad.
Siis on vaja üht suht keskpäraste näitajatega arvutit ja printerit. Paha ei tee mobiilne internetiühendus.
Kogu asja juures on õnnetuseks see, et transpondereid on vaja soetada korraga päris mitu tükki. Praegustesse oludesse ma pakun, et 200 on miinimum.
Veel on vaja inimesi, kes selle süsteemiga oskavad midagi peale hakata ja teavad, mida siis teha, kui midagi pange peaks panema. Ah jaa, need inimesed peavad olema nõus kõik oma nädalavahetused mingis kaubikus veetma.
Nii palju siis ajavõtusüsteemist.
Maida kirjutas:28.10 2010 toimus vist sealsamas "Saltzburgis", EMF-i poolt kokku kutsutud liikmesklubide koosolek
Toimus tõepoolest. Hr. Biene rääkis seal, millega tema tegeleb ja kuidas on EMF-il läinud. Siis vastati motoklubi Sinilind esindaja küsimustele. Siis rääkis praegune juhatuse esimees, millega tema tegeleb ja miks ta ei saa kohalikest motovõistlustest osa võtta (sest teda ei kutsuta lihtsalt). Muide, toodi ka välja rahaliselt, kui palju on ajavõtusüsteemi omanik eelmisel aastal teeninud ja räägiti, kui saatanast selline tegevus on. Samas jäeti märkimata asjaolu, et EMF on sellise saatansat süsteemi rentimise lepingu üks osapooltest.
Kahtsusväärne kogu ettevõtmise juures oli muidugi asjaolu, et istuva nõukogu liikmetest oli kohal ainult üks (loe: ÜKS) - esimees. Kõik ülejäänud ei vaevunud endid kohale vedama.
Minu isiklik arvamus on, et tants ajavõtusüsteemi ümber on jäämäe veepealne osa. Seal taga on hoopis peenemad mängud ja võimalik, et ka suuremad rahad. Ja muidugi soov kellelegi ära panna. Ja kurat teab, mis kõik veel.
Ma usun, et need, kes teisipäeval aastakonverentsile kohale lähevad, saavad olema raske valiku ees. Sisuliselt on üks kandidaat oma selgesõnalise nägemuse esitanud selle kohta, kuidas edasi minna. Mina vähemalt ei ole rohkem kuulnud-näinud. Kõigi ülejäänute kohta on null infot. Selle infohulga pinnalt mingeid mõistlikke otsuseid teha saab olema üksjagu keeruline. Aga valima peab, sest kui ise ei vali, siis valib keegi teine.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
- Tsikkel: honda/suzuki
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: avalik pöördumine
järelikult pole teistel kanditaadidel tegevuskava ja eesmärgid läbi mõeldud või kirja pandud nagu on Asmeril või nad ei avalikusta oma strateegiat.
Meie klubi pole EMF liige, sest lasteklubile sisseastumismaks 6000 EEk-i on valiku küsimus,kas anda EMf-le või panustada lastesse, õnneks Valga MK on liige ja nende alt saame lisentsid kuigi tahaks oma klubi nimega võistlustel olla. Siit võiks koosolekul, kui kellegil süda valutab noorte ja laste motospordi areng selle küsimuse esitada: kas on plaanis teha soodustusi lasteklubidele?
Asmer kirjutab: 2. Motospordi mainekujundamine . Stereotüüpide kummutamine motospordist kui vaid rikaste meelelahutusest. Rõhuasetuse seadmine noorte huvitegevusele ja tehnika mõistmisele ning tehnikaga ümberkäimise oskuste arendamisele. Motosportlane peab olema austust, mitte ilkumist vääriv sportlane!
Selleks ,et arendada laste motokrossi on vaja baasi (rada), tehnikat ja treenereid.Muuga on nagu okei, aga treenereid meil ei ole.Vastavalt Eestis kehtivale Spordiseadusele peavad treenerid omandama treenerikutse, et üldse oleks eeldus saada KOV nn.pearahasi ja toetusi.Nagu EOK kodulehelt näha, siis pudub motospordil üldse igasugune õppemetoodika ,õppekava (isegi mudellennundus on selles osas meist ees) jms.....http://treener.eok.ee/otsing.php?keel=1
Kas see ei peaks ka kuuluma katuseorganisatsiooni pädevusse?
kuna treeneritega on väga pingeline seis ja need,kes vähegi õpetada oskavad küsivad kosmilisi summasi ,siis meie saatsime oma klubi isad õppima 1 taseme koolitusele,muidu pole mõtet KOV-is tegevustoetust küsida.
Asmeri strateegias on kõik justkui oki-doki, aga ma ei näe , et neil oleks visioon kuidas noorte sporti arendada......või pole see piisavalt lahti kirjutatud.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: avalik pöördumine
jälle meisterteoreetik Mella ametis. Sulle tuleks suur valge tahvel ja vildikad kinkida, siis saaksid meeldivalt aega veeta oma teooriaskeeme joonistades. Teised saaksid asjaga tegeleda.
Re: avalik pöördumine
Pihelgas kirjutas:jälle meisterteoreetik Mella ametis. Sulle tuleks suur valge tahvel ja vildikad kinkida, siis saaksid meeldivalt aega veeta oma teooriaskeeme joonistades. Teised saaksid asjaga tegeleda.
Sul sai hooaeg läbi, mis enam lõksutada
Tee parem foorum korda, et spämmirobotid läbu ei tekitaks, kui tõesti muud teha pole.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: avalik pöördumine
ma arvan, et mina olen isegi kergelt pääsenud, et su ila ainult siin foorumis lugema pean. Motospordi meestest on kahju. Loodetavasti saad rajal korralikku tittytwisti.
Re: avalik pöördumine
mella kirjutas:Point oligi selles, et mees, kes juhib alakomisjoni, pakkus erafirmana teenust. Ja kuna investeering tasus end oletatavasti poole aastaga, kooris sõitjate seljast enda firma kasumit.
Alakomisjoni juhina oleks ta aga pidanud eelkõige mõtlema organisatsiooni ja sõitjate seisukohast kui oma isikliku rahakoti pealt.
Ok, teenis 2x kulud tasa... mõistlik. Aga siin lõhnab asi teise suurusjärgu kasumi moodi.
Kust selline informatsioon, et Aavasalu on Veskisilla omanik? On see omast peast välja mõeldud või keegi sosistas? On sul seda väidet millegiga tõestada?
Re: avalik pöördumine
Pihelgas kirjutas:ma arvan, et mina olen isegi kergelt pääsenud, et su ila ainult siin foorumis lugema pean. Motospordi meestest on kahju. Loodetavasti saad rajal korralikku tittytwisti.
Ja selline mees on mode? Vaesed bikeri kasutajad
Ryy, kus seda öeldud, on, et keegi millegi omanik on? Seosed ei pruugi olla nii otsesed.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: avalik pöördumine
haldjas kirjutas:järelikult pole teistel kanditaadidel tegevuskava ja eesmärgid läbi mõeldud või kirja pandud nagu on Asmeril või nad ei avalikusta oma strateegiat
Paraku nõnda ongi. Nõukogu, nagu ma EMFi põhikirjast välja loen, koosneb viiest inimesest. Hääletamisel peaks siis iga klubi valima viis endale meelepärast kandidaati. Valituks osutuvad viis enim hääli saanud kandidaat eeldusel, et igaühe poolt on hääletanud üle poole aastakonverentsil osalenud föderatsiooni liikmete esindajatest. Ja nood viis valivad endi seast nõukogu presidendi ja asepresidendi. Ei ole ju nii, et valime kas Asmeri või Heinsaare vahel ja kumbki võtab siis oma meeskonna kaasa. Huvitav, mille põhjal klubid oma eelistuse kujundavad? Ja huvitav, mis siis saab, kui uude nõukogusse valitakse nii Asmer kui Heinsaar? Lisaks Asmeri tiimist 2 meest ja istuvast nõukogust veel keegi?
Muide, mina pole siiani kandidaatide nimekirja näinud. Ehk kõik eelnev on puhas spekulatsioon.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.