Krossirehv ehk kärnrehv?

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 07 Juun 2011, 13:35

udupeenike kirjutas:
metsamüdistaja kirjutas:Äkki kellegil pakkuda soodsalt rehve millega kannataks sõita nii metsas kui kruusal ja ka asfaldil? mõõduga 130/80-17 taga ja ees 90/90-21
Ise just tellisin rehvikullerist samade mõõtudega Mitas E-07 rehvid. Kokku läks 110 euri.
Meil on 107,90



piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas piloot » 07 Juun 2011, 14:40

tramm66 kirjutas:
udupeenike kirjutas:
metsamüdistaja kirjutas:Äkki kellegil pakkuda soodsalt rehve millega kannataks sõita nii metsas kui kruusal ja ka asfaldil? mõõduga 130/80-17 taga ja ees 90/90-21
Ise just tellisin rehvikullerist samade mõõtudega Mitas E-07 rehvid. Kokku läks 110 euri.
Meil on 107,90
Mul praegu varaderol E-07 taga. Täitsa hea rehv, kui alla mahub siis soovitaks 140-st laiust, sellel klots vähe kõrgem ja vahed laiemad. Kruusal ja metsas väge hea pidamisega ja kestab ka normaalselt. Algul tuleb ainult asfaldil vähe ettevaatlik olla, kui juba kolmandik kulunud siis asfaldil kannatab ka korralikult kallutada. Ma ei saanudki aru, kas lasi lihtsalt libisema või vajus klots läbi, pigem viimane variant.
Aga kuna on kärnkummi teema siis XR-le tõin eile Trammi juurest tagumise dunlopi mx51-e 110/100-18

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&filter=|110|100|18|16
Hind oli ka hea :D
Nädal tagasi, peale seda, kui paaril korral olin esiratta täiestu süütus olukorras alt ära lasknud, sai ette ka mx51.
Vana rehv(suht harva kärnaga ja pehmele rajale soovitatud) veel väga hull polnudki aga kui lähemalt hakkasin vaatama siis külgmised nupud olid kõik poole peale pooleks ja andis näpuga tagurpidi keerata.
rolller kirjutas:Oskab keegi soovitada 140 kg endurole mingit head tagarehvi? Hetkel all mingi Mitas krossikärn, aga raibe kulub jubedalt, kuna vahel vaja mõni lõik asfaldil ka sõita. Kevadel panin tutika alla ja varsti on läbi. Oleks vaja rehvi, mis oleks mingi ülikõva seguga, pmst plastmass :D Oluline on ainult pidamine metsas/kruusateedel.
Sel juhul võta dunlop mx71, pidi päääris kaua kestma.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1557
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas 426f » 14 Nov 2011, 12:05

motocross m5b 110 90 19 62m.mis imelik rehv see on,kärnade taga juba mõrad,kiirendades pole nagu õiget pidamist ka
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 376
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas Loadära » 15 Juun 2017, 00:19

Ahoi,

kaevaks korra vana teema varjusurmast üles, kuna otsingu järel see pealkiri vist siiski enim täppi :)

Ühesõnaga jälle maksimum metsarehvi, kuid seekord siiski tänavaleegalset otsides, oli suur minu rõõm, kui avastasin nüüd netiavarustest väidetavalt ka täiesti tänavalegaalse kärna Michelini repertuaarist, mudelinimega AC10 siis:
http://www.tyretectrading.co.uk/motorcy ... gal-tyres/

...ja seda suurem oli rõõm seda ka kohapealse kaupmehe, seekord siis biker24 rehviposti valikus täiesti mõistliku hinnaga näha. Riiulis küll polnud, kuid kõne peale ja tellimus sisse. Kuid siis veidi hiljem tuli tagasiside, et see siiski pole tänavalegaalne, kuna seal puudub see F.I.M tähis. Pakuti muid, neid F.I.M siis just, kuid mul ikka hing ihkas seda Michekat, kuna hind oli muudest pakutuist siiski oma paarkümmend rutsi parem ja mind just huvitas see üle keskmise kestvus, mida siin-seal reklaamiti, mitte niiväga võimekus kividel turnida vms (sest nüüd ratas juba ammu arvel ja jälle neid Streetmoto orienteerumissõite kaasa tehes seda asfaldit ka ikka väga palju rataste all, eiti just kuskil saartel jne kaugemal "omal jalal" kohal käies...).
No õnneks oldi siiski leplikud minu soovi suhtes ja õnnestus rehv ka lubatud ajaks kenasti kohale saada, kuid mind ikka jäi pisut närima see sealse letitaguse ühisväide: kui on F.I.M peal, siis on tänavalegaalne, kui ei, siis tänavale asja pole...kuid samas mul paarist varasemast krossirehvist on kogemus, et seal ju suur kiri kohe karjub näkku "not highway use" vms...aga seal Michekal seda polnud, nagu polnud ka F.I.M tähist. Kuid Metzeler Karool või Conti TKCl pole ka ju F.I.M peal?
Et ehk on siin keegi süvitsi seda teemat uurinud , või kokku puutunud, kuidas selle tänavalegaalsusega on siis ikka: kui keelavat kirja pole...aga F.I.M tähist ka pole (kuigi mu arusaama järgi see F.I.M nagu pigem võistlustele, mitte tänavale kvalihvitseerumiseks oluline?)

Praegu küll juba üle pooletuhande maid mõõdetud sellega ja õnneks pole miilitsaga piike ristama veel pidanud...aga hea oleks millelegi toetuda, kui see hetk tuleb. Ja oht on, et tuleb, kui järgmine etapp Hiiumaal: mäletan sealt mingite aastate tagant ikka üht suht hullu naismiilitsat, kes hiljem kohalike väitel ikka suht 24/7 seal üle saare oma aktiivsust üles pidi näitama... :D
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

L.J
Postitusi: 54
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas L.J » 15 Juun 2017, 01:05

Michelini kodukal suht võikalt välja toodud ju, et on "road legal."
Kui see kurikuulus naismiilits hakkab nutma, siis ava talle see sama link telefonis lahti ja las loeb ise.
Selle korravalvuriga on endalgi kokkupuuteid. Paras tegelane tõesti :D
KTM 950sm, BMW f650

grahv
Postitusi: 1007
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas grahv » 15 Juun 2017, 08:17

L.J kirjutas:Michelini kodukal suht võikalt välja toodud ju, et on "road legal."
Kas reapolitseinikku peaks huvitama miski muu peale E-märgi olemasolu?
G

L.J
Postitusi: 54
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas L.J » 15 Juun 2017, 08:30

Kas sina, kui tarbija, ei peaks usaldada saama nii suure tootja lubadust sellise asja kohta?
KTM 950sm, BMW f650
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4647
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 100 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 15 Juun 2017, 08:40

L.J kirjutas:Kas sina, kui tarbija, ei peaks usaldada saama nii suure tootja lubadust sellise asja kohta?
Hiinlased trükivad ja lubavad ka oma kaubale igatsugu tähiseid ja serte aga õnneks saadab toll vahest selle pasa tagasi.....

Tootja "koduleht" ei oma õiguslikult mingit pädevust.
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 376
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas Loadära » 15 Juun 2017, 09:48

grahv kirjutas:
L.J kirjutas:Michelini kodukal suht võikalt välja toodud ju, et on "road legal."
Kas reapolitseinikku peaks huvitama miski muu peale E-märgi olemasolu?
G
Just sattusin Motoneti, sealt riiulistki AC10 vaatas vastu (küll kümmekond raha kallimalt...), veeretasin teist siis seal veelkord käte vahel, miskit E-tähist ei leidnud, küll aga DOT kood täitsa peal! Kas see mitte ei peakski kõikide tänavalegaalsuste ema olema? :D
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4647
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 100 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 15 Juun 2017, 10:29

Teil on DOT'ist vale arusaam....
https://www.tirerack.com/tires/tiretech ... ?techid=11

edu
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 376
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas Loadära » 15 Juun 2017, 13:59

yeekim kirjutas:Teil on DOT'ist vale arusaam....
https://www.tirerack.com/tires/tiretech ... ?techid=11

edu
Jah, et tähistab valmistajat ja valmistusaega jne...aga lihtsalt lisaks oli kuskilt meelde jäänud, et DOTi kantaksegi tänavaleegaalsetele rehvidele. Ei suuda seda inglis keelset kahjuks nii käigu pealt läbi töötada, aga lugesin hoopis lõuna kõrvale huvi pärast kiiruga pisut mingit versiooni RTst meie oma tehnonõuetest (mis peaks ju kõige aluseks olema, k.a. politseinike tööle?):

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... _lisa1.pdf

...siis seal küll mitme rehvi tähistamise näite puhul lõpetuseks lause, et: e(ringi sees),e(ruudu sees) VÕI DOT...!?

(ja andke andeks, kui nüüd jälle ämber koliseb, sest kahjuks pole ka sellesse aega rohkem süveneda hetkel: seda ka mingi sadapaarkümmend lehte ja otsing sõnaga "rehv" andis tekstist 140 vastet vmm :P )
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2147
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 15 Juun 2017, 15:03

AC10 on tänavalegaalne rehv ja meie kõige müüdum krossirehv tänu hinnale ja justnimelt tänavalegaalsusele. Seal ei ole ühtki viidet tänaval mittekasutamiseks, samuti on kõikidel AC10 toodetavatel mõõtudel olemas ringi sees olev E-tähis. F.I.M on hoopis teine asi ja seotud võistlustega ning normeerimisega, et endurovõistlustel ei oleks kellelgi eelist kasutades teatud tingimustest "kärnasemat" rehvi. Seega - koht, kus kuulsid mittetänavalegaalsusest F.I.M puudumise tõttu ei ole päris pädev.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

oil
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas oil » 15 Juun 2017, 21:31

Mul on nüüd endurol ees Michelin AC10, Streetmotost ostetud. Kannatas sõita asfalti ilma igasuguse küsimuseta (ilmselgelt normaalse (legaalse) sõidukiirusega). Oluliselt suuremaks kiiruseks see ratas suuteline polekski nagunii. Maastikul on selle rehvi pidamine ikka meeletult hea! Igasugustes olukordades katsetanud seda, eriliselt toob naeratuse näole kraavidest läbi sõites ennne alla jõudmist võimalus täitsa seisma jääda, kuigi kallak selline et kuku või üle...

Sai soetatud samuti just tänavalegaalsuse pärast. Hea bensukasse vurada kui vaja.
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 248
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 5 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus Postitas Pira » 21 Juun 2017, 13:55

Tere

Kindlasti on metsas kärnatajatel kes kasutavad krossikatega samas mõõdus rehve, uurida krossimeestelt ja võib saada suisa tasuta või sümboolse raha eest lademetes neid rehve.
Mina ise olen jaganud neid ja enamus ajast prügimäele viinud kuna pole huvilisi olnud.
Hetkel vedeleb ka aia nurgas midagi mis korras aga endale alla enam ei pane.

Parimat



Vasta

Mine “Kross ja enduro”