Läti litsents

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kas siin liigub ka Läti keele oskajaid või lihtsalt neid, kes jagavad Läti motoföderatsiooni litsentsipoliitikat. Oleks inffi vaja.



Kasutaja avatar

erkop
Postitusi: 192
Liitunud: 06 Nov 2011, 17:15
Tsikkel: Versys

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas erkop »

Kellegi allkiri siin foorumis ütleb, et ta tegeleb Läti keele tõlketöödega. Kahjuks ei mäleta kes. Vähemalt nüüd tead, et keegi on olemas, edu.

Kasutaja avatar

ONiils
Postitusi: 101
Liitunud: 22 Juul 2008, 21:55
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Läänemaa

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas ONiils »

erkop kirjutas:

Kellegi allkiri siin foorumis ütleb, et ta tegeleb Läti keele tõlketöödega. Kahjuks ei mäleta kes. Vähemalt nüüd tead, et keegi on olemas, edu.

Kasutajal ranel on selline allkiri.


Merca
Postitusi: 129
Liitunud: 15 Veebr 2008, 08:59
Tsikkel: KTM 50SX, KTM 65 sx
Asukoht: Rakvere

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Merca »

Kasutaja Kaval möllas eelmine talv EMF-iga poisi nr. pärast ja võttis Läti litsentsi. Annab kindlasti head infot.

Motobox RT
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas kaval »

Merca kirjutas:

Kasutaja Kaval möllas eelmine talv EMF-iga poisi nr. pärast ja võttis Läti litsentsi. Annab kindlasti head infot.

jaa nii see oli,lätlane annab listensi kui on ee emm ehvist saadud nende poolne dabro(seadust neil mulle näidata selle kohta polnud,et poeaksin kelleltki luba küsima,föderatsioonide vaheline vaikiv kokkulepe),et sa neile võlgu ei ole ja üldse heas kirjas(mida mina ei ole kuna avaldan oma arvamust kõva häälega)ja see isandatele ei meeldi.minul lõppes see eelmise hooaja jama sellega,et litsens tühistati lätis ja see vend Janis Baunis kes tegi mulle selle sai veel mingi karistuse a,la kohtuniku litsensi peatamine,sest Janis genereeris ise mingi läti isikukoodi poisile(loll muidugi)elukoht on mul Riias olemas(seda nõudsid minu käest).
aga võid ka vabalt võtta ühemdust klubiga mille nimi on KArmid Karlid,seal eesotsas olev naisterahvas(nime ei mäleta) tegeleb selle läti litsensi majandusega ja arvan,et saad sealt abi !
Mina otsustasin,et sel aastal ei võta üldse litsensi kuna äkki paaril eestikate etapil sõidame vbl.Parema meelega sõidame hobikrossi sarjas kus on normaalne seltskond asja orgunnimas,puu alati täis ja puudub nõue mingile mõtetule litsensile mis ei anna muud kui risustab rahakotti,sel aastal on üplatkaadri asemel ee emm ehvi litsens paber lipaka peal :wack:
ei viitsi rohkem hetkel kribada

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tänud kõigil vastuste eest.
Loobusin juba mõttest taotleda litsentsi, sest need paar jääraja võistlust, mis ehk toimuvad, saab ka ühekordse litsentsiga sõita. Suveks on mulle EHKK-i sarjast küll ja küll, eriti kui arvestada, et selleks et sõita 4 etappi EMV veteranide klassis peab täislitsentsi võtma. Ja kindlustus on ka ikka sunduslik võtta EMF kaudu, mis mind kõige rohkem nörritab.


susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas susla »

Paar mõtet, mida oleme rinkakomisjoniga arutanud. Rinkas on igivana probleem, et sõitjaid ei ole ega tule piisavalt peale. Suund on võetud selline, et tuleks teha enda poolt kõik, et tuleks sõitjaid ja kasvaks tõsiseid tegijaid.
Kõik ju kurdavad et kallis lisents, stardirahad, rattad jne. Samuti on olnud teemaks võõrriigi lisentisid. See on tegelikult riikide komisjonide kokkulepe. Aga see selleks. Õnneks pole rinkas seda vajadust ja loodan et ei tulegi. Teine asi on lisentistasu, millest lõviosa moodustab kindlsutus. Arutasime kuidas saada lisents odavamaks. Üks ja reaalne variat oli see, et sõitjad kellele on juba kindlustus, see EMF oma ei pea võtma. Kuidas seda teostada on ainult tehniline küsimus, mis ei ole üldsegi mitte ületamatu.
Me veel ei rakendanud seda, aga see on variant. Aga see on puhtalt komisjoni otsus. Põhimõtteline küsimus.
Edu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

susla kirjutas:

Paar mõtet, mida oleme rinkakomisjoniga arutanud. Rinkas on igivana probleem, et sõitjaid ei ole ega tule piisavalt peale. Suund on võetud selline, et tuleks teha enda poolt kõik, et tuleks sõitjaid ja kasvaks tõsiseid tegijaid.
Kõik ju kurdavad et kallis lisents, stardirahad, rattad jne. Samuti on olnud teemaks võõrriigi lisentisid. See on tegelikult riikide komisjonide kokkulepe. Aga see selleks. Õnneks pole rinkas seda vajadust ja loodan et ei tulegi. Teine asi on lisentistasu, millest lõviosa moodustab kindlsutus. Arutasime kuidas saada lisents odavamaks. Üks ja reaalne variat oli see, et sõitjad kellele on juba kindlustus, see EMF oma ei pea võtma. Kuidas seda teostada on ainult tehniline küsimus, mis ei ole üldsegi mitte ületamatu.
Me veel ei rakendanud seda, aga see on variant. Aga see on puhtalt komisjoni otsus. Põhimõtteline küsimus.
Edu.

Soome alaliidus on selline käitumine norm. Alaliit määrab igale litsentsitüübile kindlustuse min. nõuded ja kes soovib oma kindlustusega sõita, peab novembri jooksul viima föderatsiooni kindlustusfirma poolt kinnitatatud vormi. Muud saavad siis osta kindlustuse koos litsentsiga. Ma ei saa aru, miks see meie föderatsioonil üle jõu käib.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas kaval »

mx77 kirjutas:
susla kirjutas:

Paar mõtet, mida oleme rinkakomisjoniga arutanud. Rinkas on igivana probleem, et sõitjaid ei ole ega tule piisavalt peale. Suund on võetud selline, et tuleks teha enda poolt kõik, et tuleks sõitjaid ja kasvaks tõsiseid tegijaid.
Kõik ju kurdavad et kallis lisents, stardirahad, rattad jne. Samuti on olnud teemaks võõrriigi lisentisid. See on tegelikult riikide komisjonide kokkulepe. Aga see selleks. Õnneks pole rinkas seda vajadust ja loodan et ei tulegi. Teine asi on lisentistasu, millest lõviosa moodustab kindlsutus. Arutasime kuidas saada lisents odavamaks. Üks ja reaalne variat oli see, et sõitjad kellele on juba kindlustus, see EMF oma ei pea võtma. Kuidas seda teostada on ainult tehniline küsimus, mis ei ole üldsegi mitte ületamatu.
Me veel ei rakendanud seda, aga see on variant. Aga see on puhtalt komisjoni otsus. Põhimõtteline küsimus.
Edu.

Soome alaliidus on selline käitumine norm. Alaliit määrab igale litsentsitüübile kindlustuse min. nõuded ja kes soovib oma kindlustusega sõita, peab novembri jooksul viima föderatsiooni kindlustusfirma poolt kinnitatatud vormi. Muud saavad siis osta kindlustuse koos litsentsiga. Ma ei saa aru, miks see meie föderatsioonil üle jõu käib.

see ei käigi üle jõu,see on taaskord raha teenimise võimalus,euroopakatele minnes 85cc klassis siis kindlustus makse on 350 euri mis on ulme ja kehtib vaid võistluspäevadel,minul on poisil ergo kindlustus tehtud 100 000 euri peale mis kehtib 24/7 +transport koju+päevarahd jne.Ja millel pole kaitset vaid langevarju hüpetele,sukeldumisele ja midagi oli veel,ülejäänud spordialasi kaitseb ja makse oli 130 euri aasta äkki :roll:
ja meie föderatsioonile see ei sobi ,vaid sobib nende müüdav kollektiiv leping,mitte nimeline.ma ei kujuta hästi isegi ette kui kellelg peaks midagi juhtuma(ptüi,ptüi,ptüi)kuidas ta hakkab kindlustuse käest rahasi nõudma.kindlustus saadab pikalt kuna kodaniku allkirja pole ühelgi lehel-olen suht kindel,et saadetakse föderatsioonilt haigusraha küsima :wack:

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pole eriti viitsinud huvi tunda aga mida või keda üldse kindlustatakse kas sõitjat või kolmandat isikut kui juhtud rahvasse panema?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

franz125 kirjutas:

Pole eriti viitsinud huvi tunda aga mida või keda üldse kindlustatakse kas sõitjat või kolmandat isikut kui juhtud rahvasse panema?

Litsentsiga kaasas olev kindlustus kindlustab sõitjat. Kolmanda osapoole vastutuskindlustus peab olema võistluse korraldajal.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Litsentsi kui sellise puhul on ju antud aastal eraldi välja toodud kindlustuse ja litsentsimaksumus. Et ei ole ka ju mõtet rääkida, et litsentsist moodustab lõviosa kindlustus sellisel juhul ja samas on ka arusaadav ,et litsentsist laekuv raha on organisatsiooni ülalpidamiseks enamuses siiski, sest seal ka palgalisi töölisi ja teenuseid ja see ju täiesti arusaadav.
Kolmandat osapoolt kindlustatakse eraldi vastutuskindlustusega mille tasub võistluste korraldaja eraldi, see siis on asi mis kaitseb pealtvaatajaid ja nende vara. Iga sõitja on siis kindlustatud kas litsentsis sisalduva kindlustusega või siis sel aastal juurde ostetava kindlustusega, vanasti sai võistleja vaid surma või invaliidsuse korral hüvitist, tänast seisukorda täpselt ei tea ehk on väljavaated paranenud. Eks sellise kindlustuse mõte on eelkõige hilisemate pretensioonide vältimine korraldaja/organisatsiooni vastu. Olid kunagi ka ajad kus võistlustele minnes tuli teha ise kindlustus, esitada hommikul regamise bussi ja siis sai osavõtutasu maksta ja nimekirja kanda võistleja, see vist jäi juba 97-2002 vahemikku, kuid eks seal tekib probleem sellisel juhul kui keegi on oma pabereid võltsinud ja tee siis kindlaks kohapeal kas kehtib või mitte.
Läti litsents kui selline, et kas tegu on adavama litsentsiga või mis oleks asja mõte? Et muidugi kui esitate kirjaliku taotluse eesti mf siis peate saama ka kirjaliku vastuse nõusoleku või keeldumise kohta. Kui keeldumine ei vasta ette antud reeglistikule siis on asi alati võimalik vaidlustada ja nõuda mõistlikku põhjendust mitte kellegi emotsioonide ajel tehtud otsuseid 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Probleem on selles, et ma juba mõned aastad tagasi tulin mõttele, et võiks olla korralik kindlsutus, mis ananks kindlustunde, kui peaks ka trennis näiteks midagi juhtuma. Seega sai endale tehtud korralik kindlustus - surm, invaliidsus, valuraha, raviraha, päevaraha jne. mis kehtib 24/7. MIks ma peaks nüüd endale veel teise kindlustuse EMF kaudu ostma, eriti arvestades, et tundub et EMF ka oma mandi sellele kindlutuse hinnale otsa keevitab lisaks litsentsitasule, mis niikuinii läheb puhtalt organisatsiooni ülalpidamiseks?


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas racerx »

kohustuslik kindlustus on 30 euri kõige lihtsam. Iseendale lisakindlustuse tegemine on mõistlik nii või naa. Samas ma natuke uurisin samuti seda asja ja saan asjadest aru nii. Väga paljud tahavad tänasel päeval sõita ka mujal kui eestis. Näiteks Lätis, Soomes või kuskil mujal kus nad parasjagu on. See 30 eurone kindlustus kehtib kogu maailmas, mistõttu on lahendatud formaalsused föderatsioonide vahel.
Olen ka hinnapakkumisi võtnud kindlustule ja reisikindlustus on üsna tuttav teema. Kuigi ma ei tea lepingute sisu ( mida EMF võiks siiski avaldada, selle lihtsa selgituse asemel) siis kindlustus mis kehtib näiteks kogu maailmas, motospordi harrastamise ( ja võistlemise !!!! ) puhul, rääkimata sellest kui sa näiteks peaks osalema võistlejana nö. lepingu alusel ehk siis elukutselisena, maksab enam vähem sama palju kui EMF poolt pakutav.
Igasuguste pisiasjade eest tuleb väga palju juurde maksta. Kardan, et siin paljud kipuvad võrdlema kindlustust mis kehtib vaid eestis jne. Pange juurde võistlused, välisriigid jne jne. kõik asjad mille puhul kindlustus teile hiljem keeldub raha välja maksmast ning saate päris muljetavaldava pakkumise.

EMF kindlustuse puhul peab EMF tagama, et selle lihtsa selgituse alusel mis on välja visatud tagab tema kõik muud ülejäänud vaidlused mis on väikses kirjas ja mida meie ei tea, nii et suht koht lihtne ja valutu.
Selline on minu arusaam, ei esinda mitte kedagi, kuigi oleks huvitav kuulda kellegi selgitust organisatsioonist, see niisama heegeldamine on kuidagi nadi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kindlustust, mis kehtib ainult Eestis keegi ei paku. Minu kindlustusfirma (ERGO) ei erista võistlemist, trenni vms. tegevust, seega vehet pole, kas sa võistled või jood tänavakohvikus veini. Kuidas suhtutakse proffidesse täpselt ei tea, aga kui ma oma kindlustusagendiga sellest rääkisin, siis see ei tulnud isegi küsimuseks, seega ka vist vahet ei ole.
Aastamaks 120 EUR, kindlustuskate sama mis EMF var. 1 va.ravikulud välismaa raviasutustes (selleks on reisikindlustus).

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Tere
Kas keegi teab kuidas hetkel selle Läti litsensiga on kuna aastaid ikkagi viimasest arutelust kõvasti möödas.
Hetkel küll kompan alles maada aga kui EMF midagi lähi kuudel ei muuda siis tuleb Lätlaste juurde minna.

Parimat (togi)

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pira kirjutas:

Tere
Kas keegi teab kuidas hetkel selle Läti litsensiga on kuna aastaid ikkagi viimasest arutelust kõvasti möödas.
Hetkel küll kompan alles maada aga kui EMF midagi lähi kuudel ei muuda siis tuleb Lätlaste juurde minna.

Parimat (togi)

MIs sellel EMF-il viga on? Minu meelest on nad palju mõistlikumaks läinud kui nad varem olid.

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Ega midagi hullu ei olegi lihtsalt ma hetkel ei tahaks seda ventikat käima panna, kuna loodan, et ikkagi muutub olukord, vastasel juhul on nii absurdne, et aju keeldub seda uskumast.
Kui asjale on EMF poolt loogiline põhjus miks nii tehti siis olen nendga päri ja lähme ikka Läti litsensi alla, et mitte hooaega vahele jätta.
Sellest ka varakult huvi Läti litsensi vastu, pole mõtet viimasele minutile jätta.

Parimat

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Segane jutt, aga eks igal ühel ole omad põhjused.
Ametlikult peaks vist olema oma asukohamaa föderatsiooni luba, aga lätlased vaatavad vist asjale läbi sõrmede.

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Siis kui nii on, et asukohamaa siis muutub see kammajaaaa veel absurtsemaks.
Meie reeglite järgi meile enam ei anta litsensi antud klassile aga Lätis tohime sõita, Nalja teeb veel see, et Läti litsensiga meil saab sõita aga meieomad ei saa kuna ei saa litsensi antud klassile. :D
Ma sain sellele küll vastuse, et ei tohi nad sõita kuna vanus ei luba aga reaalses elus seda keegi ei kontrolli, vähemalt siiani pole kontrollitud.( viskad hommikul oma litsensi putka aknast sisse, transponder näppu ja tuld) . Võimalik, et nüüd kui probleem tekkis siis hakatakse ei tea.
Üldiselt on elu keeruliseks elatud tühjast kohast.
Vaatab mis saab. Sõitma ju peab vahet pole kus, peasi, et sõita saaks. (crash)

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mis klass see siis on?

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Tegu meie järelutulijate ja kõige väiksematega 50cc.
Samas arvan, et keegi sõita ei keela tuleb kohal käija ja ühekordseid osta mis seal ikka. :wack:
Hirmus tahtmine on Lätlastest lahti saada vist :D Adrenalin Arena viimase võistlusel oli 50cc põhiklassis 7 stardis nendest 4 Lätlased :D
Kui nüüd joppab nii, et peaks nemad sattuma antud haamri alla siis võivad meieomad kivi paber käärid teha kes millise kulku saab.


Max 33
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2011, 23:04
Tsikkel: Honda ST1100

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Max 33 »

Adrenalin arena viimane etapp sõidetakse veel 2015 tingimuste ja vanusepiiride järgi.

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Max 33 kirjutas:

Adrenalin arena viimane etapp sõidetakse veel 2015 tingimuste ja vanusepiiride järgi.

Seda teame me kõik sellepäras kirjutasingi selliselt, et kui nüüd satuks antud sõitjad haamri alla. Eelmise litsensiga saame ilusti selle Adrenalin Arena lõpuni kaasa sõita. Edasi läheb huvitavaks lihtsalt.
Mingid reeglite muudatused tehakse ju mingitel põhjustel ja olevikul. Või on kellegil paremat infot tuleviku kohta, et järgmisel aastal Adrenalinal on puu meie poisse täis ja Lätlaseid on vaja vähemaks tõmmata muidu läheb päev pikaks.

Parimat :bsmile:


Max 33
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2011, 23:04
Tsikkel: Honda ST1100

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Max 33 »

Seda et 50 ste puu läheb täis juba suvel on ju üsna kindel sest enamus kes hetkel veel 50 jun lähevad üle 50cc. Need kes sel suvel sõitsid veel 50cc klassis on läinud juba 65. Palju neid jääb aga 50 jun klassi oma 10 tolliste rattamõõdu piiranguga on ise asi

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Seal on omad plussid ja omad miinused las nad praega jääda nagu ma ütlesin ei soovi ventikat käma lüüa kuna asi alles toores ja pole kellegi peale hetkel pahane põhjust olla aga fakt on see, et mõnel jääb võistlushooaeg vahel ja võimalus on käia Lätis. Kuna me oleme euroopas kõige teravamad pliiatsid ja meil arvatavasti keegi sõidab 65cc juba 7 aastaselt kuigi euroopakatele saab alles 8-selt ja seegi varuga pandud. Samas tehas on teinud 50cc kuni 10 aastastele (see samuti varuga kuna lapsed ikka väga erinevad). Meil ei ole isegi aastatega enam ülekatet 65cc euroopakatel. 8-selt 50cc lõppeb ja 65 euroopas hakkab. Mina tean ainult ühe poisi vanust peale meie oma ja samuti jääb hooaeg vahele. Teiste isikuandmeid mul pole ja tänu sellele pole ka põhjust väga ärrituda. Kellegi kahe pärast midagi muuta on ka nagu olme probleem kui olemegi ainult kahekesi samas kui arvestada, et adrenalinal oli põhiklassis 3 eestlast siis isegi kui kõiki puudutab siis ma ei näe seda enam põhjust sellisteks muudatusteks.

Elame näeme!

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Oot, kas probleem on selles, et vanem poiss kui 8 tahab 50 cc sõita?

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

Just nii ongi, eelnevad aastad on 9 aastased sõitnud 50cc mis on ka normaalne. siis on 1 aasta ülekattes euroopakatega.
Lihtsalt alatu on viia muudatus talvel sisse enne järgmist hooega, kui olete sõitjad siis peaksite teadma kuidas rattalt rattale üle minnakse (ja veel milliselt millisele...siduritta siduri peale) ja seda enam, et sai uueks hooajaks uus ratas ostetud hunniku juppe ja nüüd võib lutsu nendega visata.
Antud muudatus tehti avalikuks novembri viimastel päevadel 2015.
Nii on lihtsalt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kas krossikomisjonile ei saa avaldust teha, et lubavad ühe aasta eriloaga?

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Re: Läti litsents

Lugemata postitus Postitas Pira »

mx77 kirjutas:

kas krossikomisjonile ei saa avaldust teha, et lubavad ühe aasta eriloaga?

Ei ole vaja mingit eri luba, ajuvaba on see.
Ega exeli tabelis numbrite liigutamine ei muuda laste kasvu automaatselt.
Sellega olen nõus, et keset hooaega peab vist üle minema aga sinnani peame kuskil sõitma, kuigi päris kindel pole. Eelmisel aastal alles septembris sai tõstetud 50cc kõrgemasse asendisse siis olid varbaotsad maas ja väga ok.
Ei saa argument olla, et oleme erandid ja väiksed....poodiumile kutsutakse kõik 50cc ja pilti analüüsides tuleb välja, et olime pikkuselt 2 seega peaaegu kõige pikemad. Siit ka imestus. Käisime ka poes ja oleks saanud oma ratta ümber vahetada kasutatud asja vastu aga kui näpud sidurini ei ulatu isegi mahakeeratud asendis siis sõita ei saa. Aga Lätis saab nii nagu teema pealkiri ütleb ootan infot Läti litsensi kohta.
Kust selliseid reegleid treitakse jääb küsimus või kellele see vajalik on.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”