Krossi naelkummi stoperdamine.

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

Tere asjaosalised...

Kas keegi oskaks anda head nõu, kuidas saada pidama krossi nael kumm nii, et see ventiili viltu ei veaks. Jutt käib siis tagumisest rehvist siinkohal! Hetkel on probleem selles, et sooviks sõita madala kummirõhuga ja stopreid on nagunii kaks juba kasutuses aga kinni ei pea siiski. Pealegi on stoprite kohtade juurde velje ja rehvi vahele lisa kummiribad pandud 3mm kummist, et oleks paksem selle koha pealt, kust kinni vaja tõmmata. Pealeselle on sisemised velje ääred, mis tehasepoolt uutel velgedel on kenasti rihveldatud, uuesti üle tehtud meiseldades (hea karvane serv on) aga kumm kinni ei seisa, tirib ventiili kaasa!
Kui keegi pakub, et pane mous/vorst sisse, siis see ka külmaga ei toimi, kuna muutub jäigaks tagasi tulemise jaoks oma õigesse vormi...

Kas on kellegil head ja kindlapeale toimivat lahendust pakkuda, kuidas õhukumm pidama saada velje peal nii, et ventiili viltu ei veaks? Kuidas saada mantel paigal püsima?

Kõik soovitused teretulnud!



Krossimees Aare :)

fomoco
Postitusi: 198
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Tundub vist lolli mõttena, kuid proovi kampolit lahustada piirituse sees ja tee sellega velg ja rehv kokku.


extrafine
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
Tänatud: 1 kord

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas extrafine »

miks loll mõte, see võib toimida pidurina küll. kõik klassikalised tööpinkide ja muu taoliseD lamelindid pannakse sellega trumlit vedama

Viimati muutis extrafine, 31 Jaan 2015, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas mella »

ma oleks siiski mousset pakkunud. Endurosõitjad ju kasutavad ja ka külmaga.

Teine variant on kasutada nnii jäika rehvi, mis lohvi ei vajagi. Nali naljaks, aga mul on traielil kasutusel ühe Aasia tootja rehv, mis kannatab sõita isegi ilma rõhuta. Krossis ilmselt ei toimiks

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

Ei hakka tsiteerima, kirjutan teemasse lihtsalt...

Kampfoli kasutamine ei tulnud omale meelde, väga hea variant, pean proovima aga mouse koha pealt just enduro mees mulle rääkiski, et see ei toimi külmaga ja kumm ei seisa vormis... pidas silmas just jäärada, mitte metsa all tiirutamist... ei oskagi öelda, mis on mis nüüd ja kus on tõde...

Samas pean mainima, et see kumm mis mul liikuma läks oli Mitase oma aga hetkel paigaldan Kingsi uut peale ja see on ikka "siga" kõva pean mainima, äkki see ka mängib rolli veid, kui kõvad on rehvi küljed, Mitase oma tundus ikka väga vedel Kingsi omaga võrreldes, pealepanek oli nagu lumme lasta aga hetkel võitlen Kingsiga korralikult, ei tea kas niisama kampfoli peale määrida kivina ei aita? Peab vedelikuks kindlasti tegema või? Selge on see, et vedelikuna saab ühtlasema kihi ja korralikuma tulemuse, selles ma ei kahtlegi...

Igatahes tänud Mellale ja teistele soovituste eest, pean nendega mängima, kuna kummi rõhk oleks vaja saada kusagile 0,8bar peale... siis toimiks hästi!
Kui paned mingi 1,5bar sisse, ei toimi enam nii hästi kallutustes kui 0,8bar lastes aga 1,5bar seisab kumm paigal küll, seda tean öelda...

Tean ka seda, et keegi rääkis mulle üsna hiljuti, kus olnud lausa kruvid pandud küljepealt otse läbi velje rehvi??? Ei oska seisukohta võtta ja küsingi siinkohal, kas tõseti? Võimalik, et see toimib, kui sellised teravate otstega piigid niiöelda läbi velje oleksid, mis teie arvate? Samas aga ei tungiks nad läbi rehvi õhukummini, oleks just paraja pikkusega, et mantlit kinni pidada või lõhub ära äkki mantli?

Pakkuge aga veel lahendusi, mis keegi on kuulnud näinud, kasutanud jne...

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

mella kirjutas:

ma oleks siiski mousset pakkunud. Endurosõitjad ju kasutavad ja ka külmaga.

Teine variant on kasutada nnii jäika rehvi, mis lohvi ei vajagi. Nali naljaks, aga mul on traielil kasutusel ühe Aasia tootja rehv, mis kannatab sõita isegi ilma rõhuta. Krossis ilmselt ei toimiks

See on kindlasti hea mõte aga küsiksin siinkohal kas see liga raskeks ei muutu, kuna naelad vaja ka sisse lasta panna?

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas mella »

Kartidel kasutatakse rehvistopreid, kus veljest on radiaalsuunas kruvid rehvi sisse. Ehk siis suunaga rummu poolt väljapoole.
Aga tavalised krossika rehvistoprid ei sobi? Neid on ka erineva laiusega. Olen näinud 1-l tagaveljel lausa 3 sellist küljes.


fomoco
Postitusi: 198
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Kunagi tõmbasin talveks tsikli rattale siduri ja veoketid peale, tegin lühikesed jupid, panin kodarate vahelt ümber rehvi ja naelaga lukustasin ära.
See peaks kodara taga hoidma krossikärna kinni küll, kuid teinekord lendasid nad minema ja vastu pead või kannikat selle ketijupiga saada ei tahaks.

Ehk leiad mõne valuvelje ja ilma õhukummita rehvi, sel juhul võib ta ju ringi käia.

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

mella kirjutas:

Kartidel kasutatakse rehvistopreid, kus veljest on radiaalsuunas kruvid rehvi sisse. Ehk siis suunaga rummu poolt väljapoole.
Aga tavalised krossika rehvistoprid ei sobi? Neid on ka erineva laiusega. Olen näinud 1-l tagaveljel lausa 3 sellist küljes.

Hetkel ongi originaal tagastoprid kasutusel ja 2tk. Ja mis ma pean mainima peale tänast sõitu, Kingsi põhi seisab paigal ja ei liigu kuhugile, samas kui MItas jooksis minema... vahe ongi põhjades ikkagi... jah neid stopreid on tõesti erinevate laiustega ja pikkustega kuid mul on kasutusel just õiged nagu olema peavad selle laiuse jaoks veljele... aga ega seegi ime pole, et 3tk panna näiteks või 4 isegi? Väike tasakaal võiks ka olla, kui neid jaotades ringi peale...

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

fomoco kirjutas:

Kunagi tõmbasin talveks tsikli rattale siduri ja veoketid peale, tegin lühikesed jupid, panin kodarate vahelt ümber rehvi ja naelaga lukustasin ära.
See peaks kodara taga hoidma krossikärna kinni küll, kuid teinekord lendasid nad minema ja vastu pead või kannikat selle ketijupiga saada ei tahaks.

Ehk leiad mõne valuvelje ja ilma õhukummita rehvi, sel juhul võib ta ju ringi käia.

Kusjuures, see mõte on sul parim!!! Võtta jalgratta keti juppe, umbes 2 või 4tk, lasta kumm tühjaks, panna õige kodara taha pidama veo suunale vastu ning ketilukuga kinni ja seisab nagu kännutaga ning ei lähe katkigi!!! Super idee... pakuks kohe ühe mõdu sellepeale kui saaks! :)

Valuvelge tavalisele krossikale pole ma veel näinud aga mine, tea, äkki kusagil on olemaski selline, ei oska öelda... see võiks toimida väga hästi jääraja sõidus!

Krossimees Aare :)

fomoco
Postitusi: 198
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Kuna nende kettidega on võimalik kedagi vigaseks teha, siis jalgratta ketti ma küll sinna ei paneks.
Ikka midagi tugevamat ja kinnitaks kuidagi kodara külge, et minema ei lendaks.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas mella »

Briljantne idee. Mis sest, et pärast velg ja kodarad p*****.

fomoco kirjutas:

Ikka midagi tugevamat ja kinnitaks kuidagi kodara külge, et minema ei lendaks.


fomoco
Postitusi: 198
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas fomoco »

See kett keerab nkn. kodarad ja velje pekki, kummi sisse sööb ka, kuid need võid ju kuludesse kanda, nagu muu kulumaterjali.
Parem ikka, kui kellegi näo operatsiooni kinni maksta.
Või tõmba need ketid omavahel lihtsalt trossiga kokku, et täiskiirusel vabalt minema ei lendaks, saad siis endale "triibulised"

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

mella kirjutas:

Briljantne idee. Mis sest, et pärast velg ja kodarad p*****.

fomoco kirjutas:

Ikka midagi tugevamat ja kinnitaks kuidagi kodara külge, et minema ei lendaks.

Ei pruugi olla, kui ainult jääpeal lased, seal kumm ei vedruta niipalju, kui juurikate ja küngaste peal... Midagi ta kulutab kindlasti, selles pole kahtlust aga pole halba ilma heata...

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Krossi naelkummi stoperdamine.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

fomoco kirjutas:

See kett keerab nkn. kodarad ja velje pekki, kummi sisse sööb ka, kuid need võid ju kuludesse kanda, nagu muu kulumaterjali.
Parem ikka, kui kellegi näo operatsiooni kinni maksta.
Või tõmba need ketid omavahel lihtsalt trossiga kokku, et täiskiirusel vabalt minema ei lendaks, saad siis endale "triibulised"

Jalgratta kette muide on ka erinevaid olemas, mis on paksema külje plaadiga ja neid niisama lihtsalt ei lõhu ning kus nad praktiliselt jääpinnaga kokku ei puutu, lõhkuda peaaegu et ei õnnestu minuarust, iseasi, kui lähed metsa turnima siis on teine teema kohe... Enne lendab sul kulunud veokett juppideks kui see järgi annab!
Ja pealegi annab panna kummi ka velje ja keti vahele, iseasi jah, kuda see seal paigal püsima hakkab, et mitte velge vigastada...

Hetkel seda teha küll pole vaja, kuna Kingsi põhjaga seisab ventiil väikese kumi rõhuga hästi paigal... aga kunagi ei või teada...

Krossimees Aare :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”