Enduro tsiklite dokumendid
Moderaator: Moded
Enduro tsiklite dokumendid
Tunnistan ausalt,et mind on pikka aega vaevanud küsimus enduuro rataste dokumentide osas.Või õigemini nende puudumise osas.Loen kuulutsi,kus tuuakse väjast sisse suht uusi rattaid aga ilma dokumentideta.Kuhu taeva päralt need paberid siis kadusid.Ja mis on sellise ratta omamise mõte.Ühelgi täisväärtuslikul võistlusel osa võtta ei saa.Tari kohale seljas või kärul.Maksab ikka kordades rohkem kui krossiratas.Mis see point on .Ja arvake mida iganes mind vaevavad kahtlused.Vot kõhlusi ei ole aga kahtlused on.No aga mina elan maal ja ei tea ka nendest ilmaasjadest kõike.Ehk keegi valgustab
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: dokumendiD
Mina ka poolenisti maal ja ka ei tea, mis seal taga on. Lihtsalt vastutulek ostjale, kes võibolla dokusid ei vaja? Näiteks mina - võistlema pole seni tõmmanud aga oma lõbuks veits sõidan. Kattega teedest risti üle. Mul on küll dokudega ratas aga samahästi võiks vist ka ilma olla. Krossikas hästi ei sobi, tahan tulesid, starterit, aeglast 1. käiku ja pehmemaid amorte. Ja mitte liiga närvilist juhitavust. Mis põhjusel paberikõlbulikke raame on rohkem kui pabereid, see huvitaks mindki.
Re: Enduro tsiklite dokumendid
pole aimugi, kuhu on kadunud dokumendid...võibolla pole neid kunagi olnudki.
miks on osad rattad dokumendikõlbulikud ja osad mitte ning miks see väärib eraldi märkimist, eks ikka seepärast, et ühel juhul sul ON võimalus võtta oma ratas arvele ja sõita sellega ametlikult ringi kõikjal. teisel juhul EI OLE seda võimalust ning võid sõita vaid võistlusrajal. minumeelest ju üsna lihtne ja loogiline. muidugi see, et sul on võimalus midagi teha ei pea tingimata tähendama, et seda ka teed. eesti on selline koht, kus mõnelpool elatakse ikka lausmetsades ja kellegile ei tule seal pähe mingeid pagana pabereid teha, siis veel täiesti mõttetut kindlustust ja ülevaatust rattale, millega sõidadki suuremalt jaolt metsas ning vahel ületad mõnda teed ka.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
On ju võimalus ka küsida "omaniku" käest kuhu paberid jäid,saab kindlasti igasugu vahvaid vastuseid kuulda.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Tean ka, et müüakse meie järelturul rattaid ja ilma dokkideta hind soodsam, kas need dokid siis müüakse varastele või legaliseeritakse varastatud rattaid?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
villy kirjutas:Tean ka, et müüakse meie järelturul rattaid ja ilma dokkideta hind soodsam, kas need dokid siis müüakse varastele või legaliseeritakse varastatud rattaid?
Ei oska öelda, kas alati just ainult varastele ja varastatutele. Siingi on olnud ostusoovi ning pakutud müüa diiliga "paperideta xxx eurot soodsam". Eks kindlasti ole vahetevahel pabereid ka legaalse ratta omanikul vaja, kuigi sellise toimingu lõpptulemus vast nii legaalne nüüd ei ole (raami numbri ümberlöömine vms).
Aga eks üks põhjus kindlasti ongi, et nõudlust paberitele on ning pakutav hind võib olla ahvatlev, eriti, kui omanikul pole neid vaja. Siit koorub ka teine põhjus, kui ostetakse uus ratas, siis ei mindagi seda üldse registreerima, sest puudub vajadus ja seega puuduvad müümisel ka "dokumendid". Kui aga poest saadud paberid alles on, siis võib alati ratta arvele võtta.
Villem aka Villu aka Madis
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Samas kui see dokumentide pool nii tähtis pole,miks nende eest 1,5 kilo juurde küsitakse
Re: Enduro tsiklite dokumendid
just selgitati ju...müüjal võib neid dokumente endal vaja minna. teeb ta nendega mis iganes ta teeb, ju siis on väärtus olemas. aga noh, pole sellist asja veel näinud, et dokumendid poolteist kilo juurde maksaksid.
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Olen oma lühikese elu jooksul nii mõnegi auto müünud aga kordagi pole tunud mõttesse dokumente endale jätta.Ehk läheb vaja vtf.Aga mootorrataste juures kultiveerime seda kultuuri,kus iga mees taob oma numbrid raami ja ongi kõik ok.
Re: Enduro tsiklite dokumendid
mille jaoks sa selle teema siia tegid, et mingit krdi moraali lugema hakata? kedagi vist väga ei huvita, mida sina oma lühikese elu jooksul täpselt oled või ei ole teinud või mida sina õigeks ja mida valeks pead.
iga mees on RÄIGE liialdus, ja sa tead seda ise ka väga hästi. mingisugusest "kultuurist" ei saa rääkida ja minumeelest pole vaja ega pole mõtet teha erilist boleemikat asjast, mis sind kuidagi ei puuduta. või kuidas see sind täpsemalt segab, et keegi oma kunagise enduroka numbri näiteks oma krossika külge kruvib?
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Paistab ,et tegin selle teema käsitlemisega sulle väga haiget.Ma tõest vabandan,ei olnud kuidagi plaanis sind solvata.Ega negatiivseid emotsioone esile kutsuda.Päikest sinu päeva
Re: Enduro tsiklite dokumendid
jah, olen nüüd kuni uue aastani haavatud
mind see küll kuidagi kurvaks ega rõõmsaks ei tee, et miks keegi müüb tsiklit ilma või koos dokumentidega. ütleme nii, et ei ületa minu uudiskünnist. aga huvitav on vaadata, et kõigepealt küsitakse, siis saadakse vastus ja kui vastus käes, siis kukutakse seda kommenteerima. vägisi jääb mulje, et sul on ikka endal midagi väga hingel, aga otse ja ausalt polnud nagu kellegile kurta või? eks sa pöördu oma murega politsei poole siis kui sind kellegi konkreetse isiku dokumendid või nende puudumine ikka väga häirib
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
will111 kirjutas:jah, olen nüüd kuni uue aastani haavatud
mind see küll kuidagi kurvaks ega rõõmsaks ei tee, et miks keegi müüb tsiklit ilma või koos dokumentidega. ütleme nii, et ei ületa minu uudiskünnist. aga huvitav on vaadata, et kõigepealt küsitakse, siis saadakse vastus ja kui vastus käes, siis kukutakse seda kommenteerima. vägisi jääb mulje, et sul on ikka endal midagi väga hingel, aga otse ja ausalt polnud nagu kellegile kurta või? eks sa pöördu oma murega politsei poole siis kui sind kellegi konkreetse isiku dokumendid või nende puudumine ikka väga häirib
Ma olen korduvalt näinud KTM-e müügis auto24-s, mis "bes bumagami" on võimalik 1,5K EUR odavamalt saada. Olen isegi kratsinud kukalt selle peale ja teema minu arust õige, miks sa sulle nii hinge läheb, raske öelda.
Ainuke mitte päris vargapõhjus selleks on vast see, et neile, kes rattaid impordivad, on ilma dokkideta legaalselt ostetud ratta import tunduvalt odavam? Ja siis siin keeratakse "muud dokid külge" ?
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Ostsin ise välismaalt alles ühe smc tsikli millel ei tulnud teatud põhjustel pabereid kaasa
Minul läks küll niipalju lihtsamalt, et tellisin uued paberid tehasest ja arvele tuleb võtta
ehk siis niipalju tuli hinda juurde, aga kõik kokku jääb alla 500.- eur
Ehk lõppkokkuvõtteks ei ole selles midagi imelikku, aga kahtlused ärkitavad kõhklusi
Ja need kes asjadest midagi ei jaga on alati kõige suuremad politseinikud
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Võimalus osta pabereid tähendab võimalus võtta legaalselt arvele illegaalselt saadud ratas! Seega osalt need paberite eraldi müüjad "toidavad" kuritegevust, teadlikult või mitte teadlikult.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Tere kõigile
Kuna tunnen siin teemas ära " bez bumagami" ja kuna otsin just selliseid rattaid , siis oskan seda kommenteerida . On vähemalt 5 erinevat põhjust miks nii tehakse jne . Kirjutan teile pikemalt mõnipäev konkreetselt enda kogemustest.
lärm
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Alustaks siis sellest , et ostan palju tsikleid diileritelt. Diilerid müüvad nii tsikleid kui varuosasid, nii kasutatud kui uusi ja neil on selleks antud volitused. Mina ostan palju rattaid kesk euroopast kus on aastate jooksul välja kujunenud kindlad kohalikud diilerid ja esindused. Loomulikult oksjonid ja ka üksikud eraisikud.
Hoian silma peal enamasti ratastel, mis ei kuulu enam arvele võtmisele , sest nende hind on talutav. St et nende ratastega on varem juhtunud midagi ( näiteks saanud kerge avarii , mis meie mõistes pole midagi kui esivelg kõver, siis saksamaal kantakse selline ratas kohe arvelt maha , samuti varastatud rattad , mis on politsei poolt kätte saadud ja diilerile müüdud, siis vana omaniku poolt , tavaliselt kindlustuse poolt. ) Kõik rattad on kindlustatud seal enamasti ja kui rattaga juhtub üksköik mis,siis kindlustus müüb odavalt selle ratta diilerile maha . Tavaliselt , õigemini igakord eemaldatakse ka kohe nendelt ratastelt mis ei kuulu ühel või teisel põhjusel enam registreerimisele vin kood , mis asendatakse x või 0 tähtedega.
Sellise rattaga on ainuke õigus edasi toimetada kohalikul ametlikul diileril, kes võib selle ratta maha müüa ainult varuosadeks. Osad diilerid julgevad müüa terve sellise ratta osad lammutavad osadeks kohe , see oleneb ratta margist ja nõutavatest juppidest.
Mina tavaliselt proovin saada ratta kätte terves tükis . Enamus neist on täiesti terved . Kindlustus firmadest eelnevalt diileritele müüdud ratastel on ainult vin kood xxxxxxxxxxxxxx dega vöi 00000000000000 ga üle löödud ja muud polegi viga.
Osadel ka kergemad välised vead mõnikord esivelg, rumm, plastikud , lenksud jne . Ühesõnaga Eesti mõistes täiesti tavalised asjad mida meie vahetame tihti, aga seal on neil kasulikum juppidena rattad maha müüa.Niipalju kui ma olen seal aru saanud siis taolistel ratastel alates mis ei ole üle 4 a vanad saadakse ka sellistel juhtudel tagasi maksud ,mis varasemalt riigile tasutud.See võimaldabki hinnaga mängida. Iga kord kui sellise ratta ostan , siis kirjutatakse arvepeale välja "parts" varuosad ,sõltumata sellest kas ostan juppidena või on ratas ühestükis.
Need on siis rattad mis ei kuulu enam registreerimisele ja on kuulutuses (dokumendid puuduvad) . Need keda arvele võtmine ei huvita , sellised rattad ongi mõeldud neile, sest see on ju turuhinnast odavam ja uskuge mind selliseid kelle jaoks raha on väga tähtis ja paberid ei huvita üldse on vähemalt 70%ostjaskonnast. Alati kirjutatakse ka ost müük leping ja seni ei teki mingeid probleeme kui tee peale ei ronita ja politseile registreerimata rattaga vahele ei jääda liikluses. Seni kuni söidetakse offroadi polegi mingit muret. Bez bumagami kuulutuses on möeldud vene klientide jaoks , sest nemad moodustavad 50% ostjaskonnast. Vene turu jaoks on number üks asi hind ja venemaa avarustesse pole lähima 10 a jooksul arvel pabereid vaja, vaid venemaa seadused lubavad sõita sport tsiklitega . Samuti on Soomes sport register mis lubab võistlustel sõita ilma arvele võtmiseta teedel , mida meie föderatsioon kahjuks teha suutnud pole.
Kui rääkida veel tsiklitest millel on puuduv dokumentatsion vöi on mingid paberid , siis olen ka palju ostnud Oksjonitelt UK st , samuti ka Soomest ostes on tihti peale kaasas ainult mingisugune ebamäärane tolli paber millega vahest saab arvele ja vahest mitte. Palju on soomes rattaid mis sealse sportregistri töttu eestis ei saagi arvele , aga sama son ka palju mida saab
Kogu jutt käib enduro tsiklite kohta hetkel, mis puudutab sm ja tänava ratastessse siis nendega palju kokkupuuteid pole, kuigi Hollandis on palju choppereid, sm , dukesid jne ka mis on müüakse samamoodi , aga need rattad on ainult teedele söitmiseks siis ilma dokumentideta raske müüa ja need eriti ei huvita.
jõuame siis sinna kus tsiklil paberid ka ja miks ilma müüakse ja mis paberitega tehakse....
Järgneb...
Re: Enduro tsiklite dokumendid
... Palju tsikleid saab siiski ostetud ka dokumentidaga, kuigi päris raske on leida paberitega tsikleid mis ilusad, korralikud ja vähe söitnud. Rattaid leiab aga nad kallid ja eestist leiab isegi odavamalt tihti. Kui tsikkel on alla nelja aasta vana ,siis on kohalikul müüjal pointi müüa ilma paberiteta, kuna niipalju kui aru olen saanud ,siis on tal vöimalus ratas mingil pöhjusel arvelt maha kanda ja ta saab ka tagasi enamus maksudest vms. See tähendab automaatselt umbes 1000-1500 eurost hinna võitu. Igaljuhul paljude uute enduro rataste müüjad on nöus müüma ka ilma dokumentideta, aga sellisel juhul läheb samamoodi arve peale varuosad ja nemad kannavad nad registris maha ja seda ratast ei eksisteeri enam . Paljud küsivad kui müüd sellist ratast ,et las vin jääb peale raamile ,et minnakse ja vöetakse uuesti paberid arkist ja kogu lugu ,siis mul siin hea vöimalus vastata , et kui see ratas sellise vin ga on arvelt maha juba vöetud siis sellist vin pole enam olemas ja seda pole kusagil mujal maal arvele vötta ja ei tohigi ja kui ma olen ta juba kord ilma paberiteta ostnud ,siis müüa vötab ka vin koodi maha vöi lööb x vöi 0 vanale vinile peale. Boonus on see ostjale ,kui suudakse müüaga kaubale saada ,et ta varuosadeks ei tömba ja et ühes tükis saab osta , jääb palju lisatööd ära.
Kui olen ostnud ratta koos paberitega , siis on mul kodus vöimalus müüa kuidas tahan kas koos vöi ilma . Kui on klient venemaalt siis raudselt ostetakse ilma paberiteta ja uuema ratta puhul on vöumalus kohe 1000 eurot odavamalt mûüa. On olnud juhuseid kui isegi pärast eestisse toomist ja venemaale edasi müümist jäävad paberid mulle ja ma saan nad algsele
müüale tagasi anda (müüa) , see mis ta nedega teeb ei puutu minusse ja mitte keegi ei keela müüa pabereid , raame vms. Terve e-bay on selliseid tehinguid täis.
Kui eelpool mainiti et paberite ja raamide müümine soodustav ainult kuritegevust , siis siin saan julgelt vastu vaielda. Väga paljud huvilised helistavad ja küsivad pabereid , kuna kodus on krossi tsikkel , mis on odav aga tahaks vahest käia ka teepeal söitmas vöi mönel vöistlusel vms . Numbrite raamile peksmine on täiesti seaduslik möningatel juhtudel,näiteks kui olete ratta ise ehitanud ja soovite seda pärast toiminguid arvele ka saada siis täpselt samamoodi antakse teile ark ukse taga numbrirauad ja peksad sealsamas ukse taga omale vin koodi peale ja see köik on seaduslik . Kui möni arvab et krossikale numbri peale peksmine on suur kuritegu siis tuleb seda otsust austada aga mina isiklikult olen teist meelt ja ei näe siin mingit suurt probleemi krossikate ja endurokate puhul. Keegi pole süüdi ,et eestis pole loodud sportregistrit ja ilmselt ei tule ka.
Isiklikult söidan aasta jooksul nelja erineva rattaga peamiselt ekstreem endurosid ja niisama endurosi , aga neist neljast on mul töesti üks ratas arvel , sest ei jöua neid köiki arvele vötta , kindlustusi, ülevaatusi jne teha , et siis kohe peagi maha müüa. Olen töesti seda meelt ,et ennem keeran numbri teise tsikli külge ,sest kusagil välismaal ekstreem endurodel kus käin ei huvita kedagi mis numbrid, vinid vms ja niisama riiki ka toita ei viitsi. Aga samas ei laida ka maha neid kes arvele vötavad köik ,sest tean et osadele enduro meestele meeldibki vaid kohvikus linnas käia ja mööda kruusa söita .
Veel kasutatakse soome tsiklite tarbeks pabereid ,mis seal on sport registris ja just neil tsiklitel puudub tihti paber mille alusel eestis arvele saaks, aga müüakse neid ikka seal . Mis siis eestlasel üle jääb kui tal soov odavalt ratast osta ja teepeal soov söita ja rahakott uut tsiklit ei lase osta, siis peab ju midagi külge keerama on see siis kuritegu vöi mitte las see jääda igaühe otsustada
Kindlasti kasutatakse ka paberite ostu müüki kuritegelikult aga seda peamiselt ma arvan tänava rataste puhul , aga need väga ei huvita , aga nagu ma eelpool mainisin siis ka neid choppereid , bikesid jm on terved lammutused saksas kus vöid osta nii ja naa kui kaubelda oskad.
Kord oli ostetud tsikkel mul diilerilt koos vin koodiga raamil ja ilusti arve peal tsikkel mitte varuosad ,aga mida polnud polnud pabereid . Kodus läksin arki et uued paberid kuidagi saada kuna vin oli ju olemas , siis üllatuseks tuli välja et tsikkel oli konfiskeeritud mingitelt inimestelt koos varaga ja oli tagaotsitav Sveitsi kindlustuses.Pärast närvesöövaid könesid ametlikule diilerile ja Sveitsi kindlustusele , tuli välja see et kindlustus teda enam tagasi ei taha ja tegemist oli kunagi mingilt jöugult vara äravötmise käigus olnud mootorrattaga. Kuna vin oli, alles ost müük ka ,siis sain ta pärast järelpärimisi ja sveitsi kindlustuse poolt tehtud avaldust arvele ilusti ja lugu löpetatud.
Neid rattaid on Euroopas sadu tuhandeid milledel ühel vöi teisel pöhjusel puuduvad paberid ja mis lihtsalt lähevad imeväikeste asjade pärast lammutusse. Palju on ka soomlaseid, taanlaseid ja muidugi poolakaid keda kohtan koguaeg diilerite uste taga otsimas samasuguseid odavamaid rattaid , pole ka neil vahet kas paberitega vöi ilma
Loodan et nii mönigi sain siin kirjandis oma küsimusele vastuse
Lärm
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Lärmile tänud põhjaliku selgituse eest. Lisaks endapoolt veel niipalju, et paberiteta "saab" eestis edukalt müüa ka kohtutäituri poolt arestitud vara.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Enduro tsiklite dokumendid
lärm kirjutas:Väga paljud huvilised helistavad ja küsivad pabereid , kuna kodus on krossi tsikkel , mis on odav aga tahaks vahest käia ka teepeal söitmas vöi mönel vöistlusel vms . Numbrite raamile peksmine on täiesti seaduslik möningatel juhtudel,näiteks kui olete ratta ise ehitanud ja soovite seda pärast toiminguid arvele ka saada siis täpselt samamoodi antakse teile ark ukse taga numbrirauad ja peksad sealsamas ukse taga omale vin koodi peale ja see köik on seaduslik .
Omavalmistatule tehakse jah paberid aga selgita natuke seda, et kui mul on kodus krossikas ja ma ostan Sult LC8 paberid, kuidas ma need kaks asja ARK-is omavahel ristatud saan?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Tänud põhjaliku vastuse eest.Aga mille või kelle taga see krossirataste registri loomine seisab.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Enduro tsiklite dokumendid
dudikov kirjutas:Tänud põhjaliku vastuse eest.Aga mille või kelle taga see krossirataste registri loomine seisab.
EMF
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Loff kirjutas:dudikov kirjutas:Tänud põhjaliku vastuse eest.Aga mille või kelle taga see krossirataste registri loomine seisab.
EMF
Lisaks sellele veel, et EMF-il oli võimalus, kui uut liiklusseadust tehti, ka enda vajadused lasta sisse kirjutada, nii nagu autospordi föderatsioon tegi sportautoregistri loomisel, aga ühe tuntud marki enduurorattaid müüva härra käsi oli EMF-is kenasti sees
Re: Enduro tsiklite dokumendid
See miks see sportregister meil puudub ilmselt on jah kellegi tegemata töö, aga see vist teine teema .
Lofile vastuseks : et mille kuradi pärast sa pead lc8 paberid krossi rattale peale panema????? Esiteks sa ei saa mitte kusagilt lc8 pabereid ja kui saad siis mitte alla 1500 euro .
Teisesks krossi tsiklile paned ikka paberid mis sarnased nagu exc omad ikka . Enamjaolt ostetakse ikka kohe eesti paberid , et arki polegi vaja minna enam rattaga . Veel üks oluline info on see kui värvid tsikli raami ära , ka siis on sul vöimalus nr rauad arkist saada ja vöid peale peksta numbri seal samas.Nagu ma ütlesin on see häda variant et saaks krossi rattaga söita tee peal , ja selleks ei pea kindlasti kohe lc8 pabereid külge keerama hakkama :), ikka sellise omad mis sobivad ja krossi tsiklitele sobivad väga hästi exc paberid mida leidub ikka väga palju ,
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Tere
Valus teema ikka poistel siin lahti läinud käest nagu pudru ja kapsad ja eestile kohane, pole seadusi ja pole regulatsioone ning tulemuseks korralik kaos, kus praktiliselt keegi mitte midagi ei tea aga kõik on ilgelt targad nõu andma... On välja kujunenud mingi tegutsmise ajendil vastav olematu järgimine aga igasugune loogika puhtalt öeldes puudub. Miks kõik peab nii krdi ebaselge ja piiderlik olema, vat sellest ma aru ei saa, kohe ei osata ja ei taheta asju selgeks teha nii, et oleks üheseltmõistetav kõigile ja mingeid skeeme ei hakata tekitama kauba normaalseks müügiks. Ei tea kaua veel aega läheb, et saaks kõik järjepeale ning ei pea tekkima kahtlusi ja kõhklusi, nagu siin eelpool kõnelejad mitmeid kordi mainisid ja minumeelest väga põhjendatult veel, kuna puudub täpne arusaam, kuidas süsteem toimib... Käib ainult mingi fk bussiness teatud tegijate vahel ja kõik peaks selge olema nagu, kuid tegelikkus tundub olevat suuresti teistsugune siiski!
Ja sellist riiki me soovisimegi vist 91a? Äge...
Kui Lärmi juttu läbi seedida siis jääb väga paha maitse kõigest sellest kahjuks, kuid ehk annab aeg lahenduse lõpuks mingil olematul päeval meile ja tõuseb ka selles vallas päike ülesse!
Kena musta jõulu kõigile...
Re: Enduro tsiklite dokumendid
Tegelt pole keerulist midagi . Tahad sõita teepeal , osta poest koos dokumentidega ja asi ok.
Tahad sõita offroadi ainult ,pole dokumente vaja , piisab ost müük lepingust .
Nii lihtne see ongi ja köik ülevalpool räägitu on kogemuste põhjal , otsustada saab igaüks ise mis tee valib....
häid jòule
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.