KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Piipz kirjutas:

450w on ta vast kokku, kuid "üleliigseid watte" jääb vast ikka kuskil 150 ringis alles, kui muud tarbijad kokku liita. Ma ei leia praegu seda advrideri teemat üles, kus selline arvutus tehtud oli, kuid kui on lisaks standardile võimsad lisatuled ja rutskasoojendused küljes ning mootori pöörded jäävad stabiilselt alla 5000, siis ta võib hakata tühjaks laadima küll.

Siit tuleb üks rumal küsimus, kuid kas genekaid saab ka võimsamaks tuunida? No et sooviks näiteks kuskil 200w juurde? Ilmselt on vaja ka vähe jämedam pingeregulaator külge kruvida. Aga siiski, kas on selline asi üldse mõeldav?

Sellel teemal on Tsiklonaut arutlenud. Nende sellesuvisel Mongoolia matkal maksis võimsam genekas kurjasti kätte. Proovisin siinsamas teemas ka infot koukida aga asjalikke vastuseid ei olnud.



Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Panna mingi võimsam pingeregu peale, on puhas lollus. See, et pingeregu ära sureb, ongi kaitse, et genekat ei peaks uuesti mähkima. Võid ju kenasti panna mingi auto pingeregu peale, aga tulemus on see, et isolatsioon ütleb üles ja on siis töötav regu, aga lühises mähised. Ma ise oskan küll genekat uuesti mähkida ja praktika ajast anti mulle isegi mähise traat kaasa, aga no vabatahtlikult ei tahaks seda pornot küll kusagil tee peal ette võtta. Juba see peenike näputöö on ropp nii pisikeste asjade puhul. Regu vahetab aga pm iga loll ära.

Viimati muutis ranel, 05 Mär 2017, 23:16, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ranel, ma pidasin silmas ikka seda, et kui paned jämedama staatori, siis peaks ka jämedama regulaatori panema, mitte et vahetaks ainult viimase ja loodaks parimat.
Minu rattale on 20% võimsuselisaga staator täitsa olemas:
https://www.amazon.com/ProCom-ESG562-Ou ... B0087PZNIO
Aga aus olla, siis ei julgeks ise ka selle kallale minna, pigem vaataks, kuidas tarbimist vähemaks saab.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Dexter
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Jaan 2017, 22:35
Tsikkel: Suzuki Dr650rse
Asukoht: Kuressaare

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Dexter »

11,8V on tühi aku. Ehk voolu mida välja anda on 0%.
100% laetud aku pinge peaks peale seismist (ise olen ca ööpäev lasknud "puhata" ennem kontrolli) olema 12,7V


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ats30 kirjutas:

ABS

Tundus et esimese ratta anduri pistik oli pisut lahti. Aga et mitte niisama ratast kokku panna proovisõidu jaoks, ehk keegi mäletab, kuidas ABS töötab? Nimelt armatuuris põleb ABSi tuli ja mingil hetkel kustub ära. Vot ma ei mäleta mis hetkel ta ära kustuma peab. Kas siis kui mootori tööle paned või siis kui liikuma hakkad? Viimane on justkui loogilisem aga võimalusel ootaks kinnitust.

Tagumise ratta anduri ja ABSi perfoketta vahel on ca 2-3mm pilu, esiratta andur on pm vastu perfoketast. On sel ka mingi reegel kui kaugel peaks olema?

20170305_220018[1].jpg

Ei ole selle genekaga midagi vahepeal juhtunud, ka aku on ok. ja regu ka, muidu oleks laadimispinge laes olnud. Mul suurem häda selle ABS-ga praegu.

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Dexter
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Jaan 2017, 22:35
Tsikkel: Suzuki Dr650rse
Asukoht: Kuressaare

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Dexter »

Lähtudes autodest, siis "võru" ja anduri vahel peab olema õhuvahe. Vahe suurus oleneb mis tüüpi andur on. Kas induktsioon, halli tüüpi või induktsioon-halli tüüpi. Esimesel võib olla suurem vahe kuid teistel peab olema väiksem, vastu ei tohi kunagi käia, muidu "sööb" anduri ära ja tuli jääbki põlema.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kui su aku on peale sõitu järgmine päev 11.8V, siis on midagi valesti küll. Ma sinu asemel võtaks akult juhtme maha nii igaks juhuks ööseks, et kehvemal juhul poleks põhjust poodi uue aku järgi minna. Käisin mõõtsin selle peale mõeldes ka igaks juhuks oma aku pinge ära. 2 nädalat seisnud maas külma peal ja 12.63V.

Liiga kaua põlev abs tuli võib ajudega masinatel viidata ka mingile muule probleemile. Üldiselt manuaalis on sellised asjad kirjas.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 182
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

Tere!

Tahtsin küsida kas kaugtulel ja lähitulel on mõlemal E tähised peal? Kui palju watte kummalgi on? Mis see komplekt koos saatmisega maksis?
Tänud.

Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas retro »

Dexter kirjutas:

Lähtudes autodest, siis "võru" ja anduri vahel peab olema õhuvahe. Vahe suurus oleneb mis tüüpi andur on. Kas induktsioon, halli tüüpi või induktsioon-halli tüüpi. Esimesel võib olla suurem vahe kuid teistel peab olema väiksem, vastu ei tohi kunagi käia, muidu "sööb" anduri ära ja tuli jääbki põlema.

Manualis võiks (peaks) "sensor gap" kirjas olema. Nt.Bemmil oli (vist) 1,5mm.
Pole väga kindel, kas "õhus" ratast keerutades saab vajaliku hoo, et ABS tuluke kustuks (ilmselt see eri tootjatel erinev).

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

retro kirjutas:
Dexter kirjutas:

Lähtudes autodest, siis "võru" ja anduri vahel peab olema õhuvahe. Vahe suurus oleneb mis tüüpi andur on. Kas induktsioon, halli tüüpi või induktsioon-halli tüüpi. Esimesel võib olla suurem vahe kuid teistel peab olema väiksem, vastu ei tohi kunagi käia, muidu "sööb" anduri ära ja tuli jääbki põlema.

Manualis võiks (peaks) "sensor gap" kirjas olema. Nt.Bemmil oli (vist) 1,5mm.
Pole väga kindel, kas "õhus" ratast keerutades saab vajaliku hoo, et ABS tuluke kustuks (ilmselt see eri tootjatel erinev).

Et tuli kustuks,peaks ikka mõlemad rattad sama kiirusega ringi käima.Ühe ratta keerutamisest ei ole abi,lihtsam natuke sõita.
Kui on korras(eelmise sõidu järel korras ABS-ga seisma jäädud) ABS,siis üldjuhul kustub tuli peale käivitamist ikka ise.Kui on olnud viga ja sellest tuli põleb,siis olenevalt isendist peab natuke liikuma või ka mingi kiiruse, a´20km/h näiteks, saavutama.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1457
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 210 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Ain »

urmas66 kirjutas:
retro kirjutas:
Dexter kirjutas:

Lähtudes autodest, siis "võru" ja anduri vahel peab olema õhuvahe. Vahe suurus oleneb mis tüüpi andur on. Kas induktsioon, halli tüüpi või induktsioon-halli tüüpi. Esimesel võib olla suurem vahe kuid teistel peab olema väiksem, vastu ei tohi kunagi käia, muidu "sööb" anduri ära ja tuli jääbki põlema.

Manualis võiks (peaks) "sensor gap" kirjas olema. Nt.Bemmil oli (vist) 1,5mm.
Pole väga kindel, kas "õhus" ratast keerutades saab vajaliku hoo, et ABS tuluke kustuks (ilmselt see eri tootjatel erinev).

Et tuli kustuks,peaks ikka mõlemad rattad sama kiirusega ringi käima.Ühe ratta keerutamisest ei ole abi,lihtsam natuke sõita.
Kui on korras(eelmise sõidu järel korras ABS-ga seisma jäädud) ABS,siis üldjuhul kustub tuli peale käivitamist ikka ise.Kui on olnud viga ja sellest tuli põleb,siis olenevalt isendist peab natuke liikuma või ka mingi kiiruse, a´20km/h näiteks, saavutama.

Minu mäletamistmööda Hondal küll kustuvad tuled reeglina siis kui sõitma oled hakanud ja mingi kiiruse saavutanud...äkki 5km/h või oli róhkem

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Jaffimees kirjutas:

Tere!

Tahtsin küsida kas kaugtulel ja lähitulel on mõlemal E tähised peal? Kui palju watte kummalgi on? Mis see komplekt koos saatmisega maksis?
Tänud.

E-4 on ainult pooltulel peal. Täpsem tooteinfo: http://www.britanniacomposites.com/vood ... adventure/
Peast enam ei mäleta aga postikulu ca 50€ + toll ja tollideklar tuli veel ca 80€ juurde. seal väiksed nüansid kuidas mõned numbrid väiksemaks saada ;)

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Martino »

Piipz kirjutas:

Siit tuleb üks rumal küsimus, kuid kas genekaid saab ka võimsamaks tuunida? No et sooviks näiteks kuskil 200w juurde? Ilmselt on vaja ka vähe jämedam pingeregulaator külge kruvida. Aga siiski, kas on selline asi üldse mõeldav?

Suure tõenäosusega leidub mõni tublim staator näiteks Electrex Worldi valikus. Pingeregulaatori leiab samuti neilt. Aga kui originaalgenekas on 300+ vatti, siis ei tohiks see tegelikult pudelikaelaks kujuneda. LC4 puhul on lugu hoopis teine - neil on originaalgenekas 150 W ja see on ikka juba originaalvarustusega üsna piiri peal.

Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Kas keegi tunneb kedagi kes tunneb kedagi kes oskab ABSi tööle panna?
Kui juhtmed korras siis mis variante veel on? Midagi õhutamisega seoses vist ei saa olla, muidu ei töötaks pidurid üldse?

Kaalun juba tõsiselt sellest junnist loobumist... :twisted:

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Vii parem mõnde teenindusse ala streetmoto. Varasema jutu baasil on mulje jäänud, et elektrist oled ju ka päris kaugel. Nende isehakanutega võid saada korraliku kooliraha, kui ise juba pole sellega hakkama saanud. Kui varem töötas kenasti, ise pole midagi ära lõhkunud, siis uuesti tööle panek ei tohiks väga kulukas teenusena töö sisse osta. Kui juba olemas on, siis oleks ka natuke naljakas see lisa ära hävitada. ABS iseenesest pole ju halb lisa.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

Vii parem mõnde teenindusse ala streetmoto. Varasema jutu baasil on mulje jäänud, et elektrist oled ju ka päris kaugel. Nende isehakanutega võid saada korraliku kooliraha, kui ise juba pole sellega hakkama saanud. Kui varem töötas kenasti, ise pole midagi ära lõhkunud, siis uuesti tööle panek ei tohiks väga kulukas teenusena töö sisse osta. Kui juba olemas on, siis oleks ka natuke naljakas see lisa ära hävitada. ABS iseenesest pole ju halb lisa.

ABS üldiselt ei ole jah halb lisa. Aga 990 ADV-l muudab ABS tagumise piduri täiesti olematuks. Teatavasti on see nagunii suht tagasihoidliku efektiivsusega. Hea meelega teeks tagumise tummaks ja esimese jätaks. Aga hetkel tundub et esimene andur tekitab vea ja seetõttu ei toimi ABS üldse. Kuna andur oli vastu ABSi ketast (Krt arumaisaa kuidas see ühtäkki nii on) , siis pusisin mingi seibi sinna vahele ja nüüd justkui ketta ja anduri vahe sama mis taga. Paraku õues selline burgaa et normaalne naine ei aja meestki välja, kuda ma siis tsiklit...

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas retro »

http://advrider.com/index.php?threads/s ... ng.813361/
jäi silma 2 varianti: (kui oled kontrollidnud, et ABS sensori juhe on terve):
"I checked the ABS unit under the seat. And here I found the gap: the main connector was a little bit loose (just a little!) and it was really difficult to see it at first sight. I just plug it again and voilà! Speedo and ABS came to me again!"

"My Speedo and ABS did not work so I read the wire diagram and found that the abs wire under the seat next to the ABS box has to have power or ABS and speedo will not work.
I added power to that wire and it worked. Its next to the blue wire in the white clip."

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kui süsteemis üks andur annab viga, siis lendab kogu süsteem maha. Nii on see minuteada kõikidel abs-idel. ABS nagunii ei tohiks enne töötada ka, kui oled saavutanud 15-20kmh kiiruse. Praeguse ilmaga on tglt abs-i just hea testida ka :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Jõudis kohale Garmin Nüvi 595. Mingil põhjusel suutsin tellida 2 tsikli alust, üks täiesti uus, pakendis, üle. Huviline oskab saata pm või leiab muidu võimaluse kontakteeruda.

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Sai vahetatud tagumine velg/pöid kitsama ja tugevama vastu. Alguses võttis kodarate kokkuladumine otsaesise päris märjaks. Aga mingil hetkel "läks lahti" ja tegelikult ei olnudki nii hull. Kogu musta tööga sain ise hakkama. Lõpliku pingutamise ja timmimise jätsin siiski spetsialistile.

Tõsisem pull algas siis kui järjekord jõudis rehvi paigalduseni. Kõigepealt sain rehvi kenasti peale aga unus kodaraniplite kattelint paigaldamata. Seejärel suutsin neli korda heeblitega lohvi katki näpistada.

Lapitud lohv
Lapitud lohv

Lõpuks siiski õnnestus rehv peale saada. Ja kohe järgmine häda- ühel pool ei veni rehv ühtlaselt velje servani. Määrisin serva silikoonõliga, ei midagi. Lõpuks põrutasin 6 BARi sisse. Peaaegu venis õigeks, mingi gramm jäi ikka puudu. Ei andnud rahu, uuesti rehv maha. Selgus et kodaraniplite kattelint oli liiga lai ja jäi velje ning rehvirandi vahele.

Kodaraniplite kattelint
Kodaraniplite kattelint

Uuh, lõpuks sai valmis.
Kui nüüd kokkuvõtteid teha (milleks on küll veel vara kuna sõidukogemus võrdluseks veel puudub ja järgnev on pigem teoreetiline mõtisklus) siis praeguse teadmise baasilt ma väga kindel ei ole et sedasama velje/pöiavahetust matkarattale soovitada julgeksin. Nii laial kui kitsal on omad eelised. Originaalveljega kannatab ka pooltühja rehviga pisut edasi sõita, kuna rehv istub tugevalt velje peal kinni ja laia velje peal on rehv ka madalam. Selle kitsaga paraku kui tühjaks vajub siis ongi kõik. Omakorda hakkab ta tõenäoliselt velje peal libisema ja tulemuseks on ilma ventiilita, lõplikult purunenud siselohv. Samas, naela korral on kitsa velje pealt naljamäng rehv lahti vajutada, ta pm ei olegi kinni velje küljes. Rehvi paigaldades tuleb kitsa veljega ülitähelepanelik olla et siselohvi heeblitega ei vigastaks, laia velje peal on lohvil ruumi eest ära libiseda. Samas laia velje pealt rehvi lahti vajutada kusagil metsas või mülkas, eriti kui üksi (ühe rattaga) oled, on paras pähkel.
Ma ei kahetse et see kitsam velg sai soetatud aga hetkel ei ole päris kindel et sellega pikemale matkale tahan minna. Kodus mudas möllata või orienteerumas käia on kitsaga kindlasti hea.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Miks see kitsam pöid tugevam peaks olema? :roll: Mingi erisulamist?

Muidu kui väiksena sai kakutud rehve, siis 2 inimest ja kolm heeblit töötas väga hästi.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

Miks see kitsam pöid tugevam peaks olema? :roll: Mingi erisulamist?

Ma sulamite kohta ei oska öelda aga kitsamal on deformeerumiseks õlg väiksem. Ehk siis velje serv on kodarate joonele lähemal. Samas tagumist ma ise ei ole seni veel kõveraks sõita jõudnud, küll aga üks originaal esimene sai kunagi viga.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

Aga kodarad pöiaga moodustavad ju kolmnurga ...? Kitsamal rehvil peaks ju väiksem kandevõime ka olema ju?

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

ranel kirjutas:

Aga kodarad pöiaga moodustavad ju kolmnurga ...? Kitsamal rehvil peaks ju väiksem kandevõime ka olema ju?

Ma ei mäleta et kusagil oleks juttu olnud kitsamast rehvist ;) :bsmile:

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ranel »

ats30 kirjutas:

Sai vahetatud tagumine velg/pöid kitsama ja tugevama vastu.

ats30 kirjutas:

Ma ei mäleta et kusagil oleks juttu olnud kitsamast rehvist ;) :bsmile:

No siis pole ju ime, et rehvi peale normaalselt ei saa. Mõtlesin, et rehv ka läks vastavalt veljele ikka :roll: 140 velje peale 160 rehvi venitades ka rehvipoisid just kõige õnnelikumad polnud. Rääkimata sellest, et kui halb selle 160 rehviga veel sõita oli.

Ma näen selle koosluse suure miinusena juba seda, et katkise lohvi vahetus on peavalu. :roll: See ei käiks ümbermaailmareisi rattaga ju üldse kokku.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Velg ja rehv peavad jah olema omavahel sobivad,aga mina olen alati lohvi sisse ajanud täitsa tühjana.Miks ei teagi,ilmselt keegi nii kunagi poisiksele õpetas.Mulle on nii see protsess kuidagi lihtsam tundunud.
Pistad ventiili pessa ja siis tõmbad mantli üle selle koha ning hakkad lohvi edasi sisse ajama.Kui lohv sees,siis hakkad kahe heebliga rahulikult mantlit peale ajama jälgides,et vastaspool on samal hetkel soones.Õhku täis lohvi on isegi jalgrattale keerulisem paika saada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Mart »

urmas66 kirjutas:

Velg ja rehv peavad jah olema omavahel sobivad,aga mina olen alati lohvi sisse ajanud täitsa tühjana.Miks ei teagi,ilmselt keegi nii kunagi poisiksele õpetas.Mulle on nii see protsess kuidagi lihtsam tundunud.
Pistad ventiili pessa ja siis tõmbad mantli üle selle koha ning hakkad lohvi edasi sisse ajama.Kui lohv sees,siis hakkad kahe heebliga rahulikult mantlit peale ajama jälgides,et vastaspool on samal hetkel soones.Õhku täis lohvi on isegi jalgrattale keerulisem paika saada.

Sama siin. Kuskilt noorusest on meelde jäänud, et nii tuleb teha. Aga eelmine kord proovisin nii nagu kurisookaru teeb, et paned lohvi tühjana sisse, siis paned natuke õhku lohvi, et poleks väga vedel, siis ei jää heeblitega jebides ette, või kui jääb, siis on nö ümar, et ej saa katki teha. Õnnestus. Aga alati on ka teisiti õnnestunud.

56271134

Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Praeguseks olen seda krdi tagumist rehvi tänase päeva jooksul täpselt 7 korda peale ja maha ajanud ja mingi hägune ettekujutus hakkab asjast tekkima. Rehvi peale ajamisel oleks abi heeblitest, millel on otsas suht väike hammas või jõnks vms. Mitte need suured kulbid. Vaatasin netist, on täitsa olemas. Ühes otsas mahavõtmiseks kulp ja teises otsas peale ajamiseks kumer kael ja väike hammas otsas. Sellised ma soetan ka. Ei viitsi praegast linki otsima hakata, saun ootab :bsmile:
Pisut õhku võib pallooni lasta aga väga pisut. Sest viimast otsa peale venitades on tark teises otsas rehv velje keskele kokku pressida, siis läheb lõpp paremini peale. Kui palloon õhku täis siis see jällegi ei õnnestu.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas Erik »

aga ükspäev siis ikka valgusta milline heebel see kõige parem heebel on. :) ma tahaks ka väga asjaliku heeblit osta.

kui hea mõte see silikoonõli selle rehvi peale ajamisel üldse on? kas seebist "pudru" tegemine poleks hea mõte? seep vast reisil ikka kaasas.

muidu tore, et viitsid peensusteni rääkida!


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Erik kirjutas:

kui hea mõte see silikoonõli selle rehvi peale ajamisel üldse on? kas seebist "pudru" tegemine poleks hea mõte? seep vast reisil ikka kaasas.

Mul oli juba rehv peaaegu peal ja vaatasin mis riiulis eespool oli, sellepärast silikoonõli läkski. Tegelikult ei oleks õldse midagi vaja olnud, lihtsalt see kummivõru velje põhjas oli liiga lai ja segas.

Erik kirjutas:

muidu tore, et viitsid peensusteni rääkida!

Tore kui mõnele sellest kõigest ka kasu on. Ega see toksimine miski lõbus tegevus ei ole iseenesest. Aga olles viimasel ajal eriliselt palju ise mööda erinevaid foorume kolanud siis proovin edastada infot mida mulle omale meeldiks lugeda.

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”