Suzuki SV650 2007 Rufusracing
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 20 Dets 2016, 20:24
- Tsikkel: Suzuki SV650
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzuki SV650 2007 Rufusracing
Tere foorumlased,
Sai eelmise aasta lõpus arutatud ja mõeldud, et oleks aeg endale ratas osta. Jõulude ajal saigi ostetud endale Suzuki SV650.
Kriteerium oli V2 ning alguses oli plaan osta üldsegi monster, kuid Suzuki meeldis mulle kordades rohkem. Võiks nimetada seda kui emotsiooni pealt ostu.
Paar korda olen nüüd saanud sõita ja väga rahul.
Hetkel on tellitud natuke nänni, et välimust juurde anda.
- numbrilaua kleebin sadula alla.
Head uut!
Sumpal sai vana kulunud kleeps maha võetud, uus tellitud. Tööd teostas kasutaja "Randmeri".
Peal on ka MemJeti chip, erilist midagi juurde ei anna, aga lihtsalt hea teada
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki SV650 2007 Rufusracing
Hea valik! Ise omanud K5 N mudelit. Väga viis ratas oli. Mul oli enam-vähem originaal https://i.imgsafe.org/14f0a4b444.jpg
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 14 Sept 2015, 11:44
- Tsikkel: BUELL XB12S Lightning
- Asukoht: Viimsi
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki SV650 2007 Rufusracing
Muretuid kilomeetreid!
Et kõik Mongooliad ja jutud saaks vallutatud, matkamees
Nali naljaks, kihvt ratas on! Ootan huviga lõpptulemust, kui kõik vajalikud jupid sinna külge saab.
Re: Suzuki SV650 2007 Rufusracing
välimus on muidugi ka tore asi, ise soovitaks kindlasti tegeleda vedrustusega! (sõitsin sellisega 4 aastat, ratta head ja vead kõik enamvähem teada)
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 20 Dets 2016, 20:24
- Tsikkel: Suzuki SV650
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki SV650 2007 Rufusracing
will111 kirjutas:välimus on muidugi ka tore asi, ise soovitaks kindlasti tegeleda vedrustusega! (sõitsin sellisega 4 aastat, ratta head ja vead kõik enamvähem teada)
Oskad kohe öelda, mida muuta ning mis vea kohad on?
Re: Suzuki SV650 2007 Rufusracing
Enda eelistuste järgi oskan küll
Esimese asjana tundus, et esiamort ei tööta just kuigi optimaalselt (pole ime ka, tegu conventional amordiga ehk lihtsalt aukudega toru seal sees). Panin sisse racetechi valve kiti, peale selle paika sättimist läks asi OLULISELT paremaks. Aga midagi oli ikka puudu, sellel suzul on esivedru eriti pehme tehasest. Valisin siinkohal variandi vedru lühemaks ja uued spacerid sisse. Nüüd sai asi juba päris hea ees otsas, enam polnud sellist vedru põhja pidurdamist ka nii lihtsalt.
Tagant oli väga lihtne asi paika saada. gixxeri regullitav amort/vedru vahele originaali asemele ja oligi hästi...või noh, eks regullida tuli ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.