Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Mõtlesin, et lisan ka väikese teema oma tegemistest, ehk pakub kellelegi pinget peale minu enda.
Sai suve alguses hakatud uut ratast otsima kuna vana(esimene) z750s oli minu jaoks eelmise hooajaga ennast ära ammendanud. Juba pikalt on mulle visuaalselt väga meeldinud SV1000 ja just N mudel, sai otsitud ja sai ka leitud.
Imelikul kombel ei suuda algsest paremat pilti leida kui see, sõber käis proovimas:

Nagu näha, isend on hõbedat värvi mis minu meelest(näkku mitte lüüa, maitse asi) kõlbab ainult töö eesmärgil kasutatavatele tordikarpidele. See mind väga ei morjendanud kuna teadsin juba enne ostmist, et tõenäoliselt võtan talvel laiali ja lasen üle värvida. Hetkel plaan rohelise/punase teraga valgeks teha aga eks näis.
Umbes kuu aega peale ostu tuli välja, et ma pole pääsenud Suzuki tonniste V mootorite tüüpveast ehk sidurikorvi klõbinast. Praeguseks korv peaaegu lahti võetud (ootab suruõhuvõtit) ja siis läheb naisevenna juurde tegemisse video järgi mis selles teemas kellegi poolt mainitud: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=102398. Eks näis mis saab, praegune olukord selline: https://drive.google.com/file/d/1tPPSer ... sp=sharing
Hetkeseis:

Plaanis:
[*]Uued summutid alla, ostetud ja olemas. Hääl võrreldes originaalidega on ikka öö ja päev.
[*]Uued suunatuled, vanad mõranenud ja tuhmid.
[*]Belly pan, tuleb enne gondlite värvimist ära tellida (äkki kellelgi üle?)
[*]Üleüldine hooldus, õlid, filtrid, küünlad.
[*]Uued rehvid, vanadel mustrit on aga aastanumber oli vist 2012 kui õigesti mäletan.
[*]Tagumine iste uuesti nahatada või tellida plastik peale ja gondlitega sama värvi võõbata.
Edit: Leidsin parema pildi, tehtud peale esimest sõitu Viljandi kandist Tartusse.

Mõlk paagil on eelmise omaniku tekitatud, oli kukkunud kärul transportides külili vastu portet.
Sai suve alguses hakatud uut ratast otsima kuna vana(esimene) z750s oli minu jaoks eelmise hooajaga ennast ära ammendanud. Juba pikalt on mulle visuaalselt väga meeldinud SV1000 ja just N mudel, sai otsitud ja sai ka leitud.
Imelikul kombel ei suuda algsest paremat pilti leida kui see, sõber käis proovimas:
Nagu näha, isend on hõbedat värvi mis minu meelest(näkku mitte lüüa, maitse asi) kõlbab ainult töö eesmärgil kasutatavatele tordikarpidele. See mind väga ei morjendanud kuna teadsin juba enne ostmist, et tõenäoliselt võtan talvel laiali ja lasen üle värvida. Hetkel plaan rohelise/punase teraga valgeks teha aga eks näis.
Umbes kuu aega peale ostu tuli välja, et ma pole pääsenud Suzuki tonniste V mootorite tüüpveast ehk sidurikorvi klõbinast. Praeguseks korv peaaegu lahti võetud (ootab suruõhuvõtit) ja siis läheb naisevenna juurde tegemisse video järgi mis selles teemas kellegi poolt mainitud: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=102398. Eks näis mis saab, praegune olukord selline: https://drive.google.com/file/d/1tPPSer ... sp=sharing
Hetkeseis:
Plaanis:
[*]Uued summutid alla, ostetud ja olemas. Hääl võrreldes originaalidega on ikka öö ja päev.
[*]Uued suunatuled, vanad mõranenud ja tuhmid.
[*]Belly pan, tuleb enne gondlite värvimist ära tellida (äkki kellelgi üle?)
[*]Üleüldine hooldus, õlid, filtrid, küünlad.
[*]Uued rehvid, vanadel mustrit on aga aastanumber oli vist 2012 kui õigesti mäletan.
[*]Tagumine iste uuesti nahatada või tellida plastik peale ja gondlitega sama värvi võõbata.
Edit: Leidsin parema pildi, tehtud peale esimest sõitu Viljandi kandist Tartusse.
Mõlk paagil on eelmise omaniku tekitatud, oli kukkunud kärul transportides külili vastu portet.
Viimati muutis tuman, 06 Jaan 2018, 08:39, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
- Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Palju läbisõit on siis et sidurt vahetad ja kus vahetada lased?Muidu lahe ratas Sv ruulib
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Läbisõit kella peal 50K kandis ja ratta üldise seisukorra juures tundub usutav. Foorumeid pidi kolades räägivad, et see sidurikorviklõbin on igasuguse läbisõiduga masinatel, ka 10k-se 100% originaal läbisõidu puhul klõbisevaid korve vahetatud. Tüüpviga.invisibleafk kirjutas:Palju läbisõit on siis et sidurt vahetad ja kus vahetada lased?Muidu lahe ratas Sv ruulib
Siduri vahetan ise aga nagu esimeses postituses mainisin, lasen naisevennal korvi korda teha. Ta töötab metallitöökojas kus on kõik võimalikud eeldused selle remondiks samuti eelnevalt mainitud õpetuse/youtube video järgi. Eks annan siin teada kui ja kuidas probleem lahenduse sai.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4040
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
K6? Kas tonnised ei väljunud tehasest alates 2005 ainult musta raamiga(veljed ka) nagu kuupoolene väikevend? Pluss esitule ümber tekkis väike plastist gondel.
Siinne ratas värvilahenduse ja paagilogo järgi viitab K4 mudelile. Omasin kunagi K5 kuuepoolest ja siis sai omajagu neist SV mudelitest uuritud.
Siinne ratas värvilahenduse ja paagilogo järgi viitab K4 mudelile. Omasin kunagi K5 kuuepoolest ja siis sai omajagu neist SV mudelitest uuritud.
SERTÃO
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1675
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 115 korda
- Tänatud: 135 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
K5'est alates peaks jah mustad raamid olema.Kirs kirjutas:K6? Kas tonnised ei väljunud tehasest alates 2005 ainult musta raamiga(veljed ka) nagu kuupoolene väikevend? Pluss esitule ümber tekkis väike plastist gondel.
Siinne ratas värvilahenduse ja paagilogo järgi viitab K4 mudelile. Omasin kunagi K5 kuuepoolest ja siis sai omajagu neist SV mudelitest uuritud.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Nojah, passis on esmaseks registreerimiseks 11.01.2006. Iseasi kuna ta reaalselt valmistatud on ja kaua poes seisis.simp kirjutas:K5'est alates peaks jah mustad raamid olema.Kirs kirjutas:K6? Kas tonnised ei väljunud tehasest alates 2005 ainult musta raamiga(veljed ka) nagu kuupoolene väikevend? Pluss esitule ümber tekkis väike plastist gondel.
Siinne ratas värvilahenduse ja paagilogo järgi viitab K4 mudelile. Omasin kunagi K5 kuuepoolest ja siis sai omajagu neist SV mudelitest uuritud.
Huvitaval kombel VIN dekooder ütleb üldse nii:
Model Year:
10th character in VIN code is
not recognized (U, Z and 0).
Edit:
Vaadates teisi sarnaste masinate VIN-e on tulemus sama, ehk see 10-s sümbol mis peaks tähendama model yeari, on null.
Masina enda pealt ei loe kusagilt reaalset tootmisaastat välja?
Välimuse järgi peaks 2004 olema jah:
Like most of the '04 Suzukis, there's only the classic Suzuki "S" logo on the fuel tank, instead of the company name ”Suzuki”.
-
- Postitusi: 413
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 51 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Pane VIN siia ja saad pädeva tootmisaasta: https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-m ... le/chassis
PS! kümnes koht VIN-is näitab aastat Hondal, Itaalia ratastel ja KTM-il. Suzu, Kawa, Honda ja BMW seda standardit ei järgi.
PS! kümnes koht VIN-is näitab aastat Hondal, Itaalia ratastel ja KTM-il. Suzu, Kawa, Honda ja BMW seda standardit ei järgi.
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2018
http://www.streetmoto.ee
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2018
http://www.streetmoto.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1675
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 115 korda
- Tänatud: 135 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
ma panustaks ka sellele.tuman kirjutas: Masina enda pealt ei loe kusagilt reaalset tootmisaastat välja?
Välimuse järgi peaks 2004 olema jah:
K3 - suzuki kiri paagil, hõbedane raam
K4 - "S" mitte "suzuki" paagil ja hõbedane raam
K5 - must raam, mustad veljed.
K6 - must raam, mustad veljed.
ps: kui sul originaalpütid üle jäävad ja väga kirvest hinda nende eest ei taha, siis ma vb võtaks need sult ära. Noh nii backupiks, juhul kui endaomad mõlki kukun.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Selle järgi on jah tegemist 2004 aasta K4-ga:kurisookaru kirjutas:Pane VIN siia ja saad pädeva tootmisaasta: https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-m ... le/chassis
PS! kümnes koht VIN-is näitab aastat Hondal, Itaalia ratastel ja KTM-il. Suzu, Kawa, Honda ja BMW seda standardit ei järgi.
1000 SV 2004 SV1000K4(E2)
Praeguse seisuga plaanin originaalid alles jätta. Tõenäoliselt tuleb ette ka trippe lähinaaberriikidesse ja kardan, et praegused löristajad võivad pikemal sõidul tiba häirima hakata. Eks näis.simp kirjutas:ps: kui sul originaalpütid üle jäävad ja väga kirvest hinda nende eest ei taha, siis ma vb võtaks need sult ära. Noh nii backupiks, juhul kui endaomad mõlki kukun.
-
- Postitusi: 4
- Liitunud: 19 Apr 2017, 21:06
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 tuman
Sai hangitud kasutatud "Harpoon" nime kandvad Hayabusa pealt tulnud pütid.MadisIvask kirjutas:Mis pütid asemele lähevad?
Välimus kena, hääl veel kenam. Pilte pole hetkel pakkuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06 (MY04) tuman
Ahoi,
Sai lõpuks sidurikorv laiali võetud.
Ei olnud nii hull kui mõnes videos, keskaugu loks oli mõõteriistade järgi ca 0,3mm.
Hullem seis oli logiseva vedruplaadiga, tänu millele oli keskmine metallplaat ennast ka korvi korpusesse närinud, mida ka viimasel pildil näha saab.
Ei imesta üldse enam, et kust see tühikäigu sidurikolin tuli.
Vedrud ise tundusid OK.
Mõni kirjeldav pilt (metallipuru on neetide puurimisest):
Järgnevalt plaanis keskaugule ja vedruplaadile puksid vahele treida ja siis poltidega tagasi kokku panna, nagu ülalmainitud videos.
Paari nädala pärast loodan saada kokku laduda ja eks siis saab näha, kas ja kui palju abi oli.
Sai lõpuks sidurikorv laiali võetud.
Ei olnud nii hull kui mõnes videos, keskaugu loks oli mõõteriistade järgi ca 0,3mm.
Hullem seis oli logiseva vedruplaadiga, tänu millele oli keskmine metallplaat ennast ka korvi korpusesse närinud, mida ka viimasel pildil näha saab.
Ei imesta üldse enam, et kust see tühikäigu sidurikolin tuli.

Vedrud ise tundusid OK.
Mõni kirjeldav pilt (metallipuru on neetide puurimisest):
Spoiler
Näita
Paari nädala pärast loodan saada kokku laduda ja eks siis saab näha, kas ja kui palju abi oli.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Ma müün sulle ühe Busa sidurikorvi ja saad kokku tagasi lapata . ; )
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Hei,
Vahepeal niipalju juhtunud, et taastamisel läks mu enda korv katki. Räägitakse, et krõps käis ülikergelt ära, nagu oleks juba mõras olnud. Mis sit**ti see uuesti:
Leidsin siitsamast foorumist ühe logiseva DL-i korvi millega sai taastamisprotsessi jätkata, praeguseks siis niikaugel, et võll lihvitud ja pronkspuks vahele treitud.
Lisaks said istmed uue katte, vana oli paarist kohast juba katki ja nurgad mõranenud:
Vahepeal niipalju juhtunud, et taastamisel läks mu enda korv katki. Räägitakse, et krõps käis ülikergelt ära, nagu oleks juba mõras olnud. Mis sit**ti see uuesti:
Spoiler
Näita
Spoiler
Näita
Spoiler
Näita
-
- Postitusi: 1704
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
See ongi väääga rabe materjal, mille olen isegi omal süül hoolimata ettevaatlikkusest korra ära lõhkunud, mitte küll konkreetsel rattal. Nii et ei pruukinud mingit mõra olla, vaid lihtsalt lõhuti ära, aga midagi teha enam pole tõesti.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Siduriga siis niikaugel, et taastamisprotsess tehtud ja asi kokku lapatud.
Siin näha metallpuksid, mis ei lase alumisel plaadil enam loksuda: Kokku panduna alt ja pealt: Üritan nädalavahetusel kokku laduda, eks siis saab hääle järgi öelda, kas kogu trallist mingit kasu ka oli.
Siin näha metallpuksid, mis ei lase alumisel plaadil enam loksuda: Kokku panduna alt ja pealt: Üritan nädalavahetusel kokku laduda, eks siis saab hääle järgi öelda, kas kogu trallist mingit kasu ka oli.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Hei,
Vahepeal mootor jälle kokku pandud, tihendid, õli, filter, jahutusvedelik vahetatud. Taastatud sidurikorv tundub toimetavat, muidugi käima ei ole jõudnud veel panna kuna paak värvimises.
Lisaks sai tellitud belly pan, millele vaja kinnitused organiseerida: Siit küsimus, kas keegi oskaks suunata, kust võiks saada originaalraamid hankida? Või ehk siin keegi, kellel olemas ja oleks nõus mulle 6-packi eest mõõdud võtma, teeksin / laseks järele teha. Originaalkinnitused näevad välja sellised nagu selles jebai müügikuulutuses:
https://www.ebay.com/itm/03-07-SUZUKI-S ... vF&vxp=mtr

Vahepeal mootor jälle kokku pandud, tihendid, õli, filter, jahutusvedelik vahetatud. Taastatud sidurikorv tundub toimetavat, muidugi käima ei ole jõudnud veel panna kuna paak värvimises.
Lisaks sai tellitud belly pan, millele vaja kinnitused organiseerida: Siit küsimus, kas keegi oskaks suunata, kust võiks saada originaalraamid hankida? Või ehk siin keegi, kellel olemas ja oleks nõus mulle 6-packi eest mõõdud võtma, teeksin / laseks järele teha. Originaalkinnitused näevad välja sellised nagu selles jebai müügikuulutuses:
https://www.ebay.com/itm/03-07-SUZUKI-S ... vF&vxp=mtr

-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Sinu rattast mõni meeter eemal riiulis on DL'i esimene klamber ning tagumised peaks ka varsti tagasi garaaži jõudma. Saad nendega proovida.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Nojah, postituse tegemise ajal ma ei osanud arvatagi, et DL-i klambrid võiks SV omaga identsed olla. Tuleb proovida.Martinez kirjutas:Sinu rattast mõni meeter eemal riiulis on DL'i esimene klamber ning tagumised peaks ka varsti tagasi garaaži jõudma. Saad nendega proovida.
-
Teema algataja - Postitusi: 201
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Suzuki SV1000N -06(MY04) tuman
Hei,
Panen ka üle pika aja märgi maha.
Hooaeg sai paar päeva tagasi avatud, odomeetri näiduks 51500.
Natuke siis talvel tehtud:
* Lisatud belly pan, rear tire hugger ja tagaistuja käepide (kui kellelgi vaja käepideme eemaldus-kit'i siis võib kirjutada)
* Paagi mõlk parandatud ja koos plastikutega üle värvitud, värviks "Tesla red".
* Uued(kasutatud) ostse-läbi summutid.
* Uued nahad istmetel.
* Lühikesed heeblid.
* LED suunatuled + relee.
* Fäänsi "SV" kirjaga radiaatorikate
* Vahetatud kuluosad: Mootoriõli, filter, küünlad, siduri/pidurivedelik.
* Sidur remonditud. Peale esimest ~100km-t tundub, et DIY siduriremont toimib. Klõbin kadunud ja enam ei ole imelikku kolinat ka kiirendades teatud pööretel.
Üks kole pilt ka mis nädal tagasi tehtud. Tahtsin enne hooaja algust ratta korralikult ära pesta aga survekas oli talve jooksul seistes saba andnud
:
Edasisi plaane palju ei ole. Summutid ehk vahetada, praegused ei istu mulle väga. Lisaks laseks teha sabale plekijupi, mis kataks koleda tühimiku mis põhjustatud originaalporika eemaldamisest: http://www.motorcycleinfo.co.uk/index8e ... eId=156040.
Lisaks on kindel plaan minna sellesama rattaga mai lõpus Slovakkiat avastama, selleks otstarbeks peaks otsima tekstiilkotid saba peale. Kui kellelgi vedeleb, võib julgelt pakkuda.
Parimat!
Panen ka üle pika aja märgi maha.
Hooaeg sai paar päeva tagasi avatud, odomeetri näiduks 51500.
Natuke siis talvel tehtud:
* Lisatud belly pan, rear tire hugger ja tagaistuja käepide (kui kellelgi vaja käepideme eemaldus-kit'i siis võib kirjutada)
* Paagi mõlk parandatud ja koos plastikutega üle värvitud, värviks "Tesla red".
* Uued(kasutatud) ostse-läbi summutid.
* Uued nahad istmetel.
* Lühikesed heeblid.
* LED suunatuled + relee.
* Fäänsi "SV" kirjaga radiaatorikate
* Vahetatud kuluosad: Mootoriõli, filter, küünlad, siduri/pidurivedelik.
* Sidur remonditud. Peale esimest ~100km-t tundub, et DIY siduriremont toimib. Klõbin kadunud ja enam ei ole imelikku kolinat ka kiirendades teatud pööretel.
Üks kole pilt ka mis nädal tagasi tehtud. Tahtsin enne hooaja algust ratta korralikult ära pesta aga survekas oli talve jooksul seistes saba andnud

Lisaks on kindel plaan minna sellesama rattaga mai lõpus Slovakkiat avastama, selleks otstarbeks peaks otsima tekstiilkotid saba peale. Kui kellelgi vedeleb, võib julgelt pakkuda.
Parimat!