Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8340
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 102 korda
Tänatud: 232 korda
Kontakt:

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Piipz » 08 Mai 2018, 07:59

Mul telefonihoidja (x-grip) on juba olemas, kuid esiteks lenksu peal on ta liiga madalal, teiseks varjab spido ja kolmandaks jääb natuke võtme keeramisel ette. Tuuleklaasi taga lahenevad kõik kolm probleemi korraga ja see konkreetne vidin on juba mulle sobiva ram-mount munaga.


Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 08 Mai 2018, 08:20

Jah, ma vahepeal isegi mõtlesin nina ja ninaraami swapi peale aga see ei oleks mingist otsast rahaliselt mõistlik olnud.

@Urmas, jah vidinaid on erinevaid aga kui neid kuhugi kinnitada ei ole siis on vähe nadi.

Siin väike võrdlus. Vasakul minu ja paremal mõned aastad uuema ratta nina:
nose.png
Lisaks on see prillide ümber olev plastik kahes osas, ehk siis kellade peal liituvad kolm plastikut:
prillid_2.jpg
odo_raam.jpg
nina.jpg
Kaks viimast ühilduvad nurkadest vaid kahe pressitava plastist tüübliga.

Ehk siis need kellade ümber olevad detailid on seal nagu tallesabad.

Vahepeal oli plaan sinna liite kohale mingi kinnitus kas sisse poltida või liimida aga see vibrab seal nii palju ja kuna seal omavahelisi kinnitusi põhimõtteliselt ei ole siis jääks see lahendus sinna väga vibrama ja konstruktsiooni lõhkuma ma kardan.
Kasutaja avatar

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 115
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: V-Strom 650 -12, Versys X300
Asukoht: Tln
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Mrtn5 » 08 Mai 2018, 10:26

Väga suur töö ja vaev nähtud sul selle masinaga! Usutavasti tasub kuhjaga.

Cosmo gps hoidja kohta omal kogemus väiksema -12 vstromiga, millele see jupp on pikem ja kitsam. Navi kipub värisema vähegi krobelisemal teel. Nö originaal paistab pildi peal ehk tummisem. võibolla on kreeklased materjaliga ökotanud, kuigi käes tundus asjalik. Eelmisel -09 stromil, millel see jupp lühem ja vist sama suure stromiga, oli USA jupp ja väga bro, ehk ka kreeklaste oma on ok. lenksuhoidja jätaks küll kõige viimseks hädalahenduseks.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8340
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 102 korda
Tänatud: 232 korda
Kontakt:

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Piipz » 09 Mai 2018, 12:14

Kindel, et see Cosmo kuskil Kreekas on :D ?
Üleeile õhtul tellisin, täna hommikul pakk laual.
Manused
SNAG-0098.png
SNAG-0098.png (423.63 KiB) Vaadatud 4650 korda
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 18 Mai 2018, 20:33

Piipz :bsmile: Suuremad asjad tulid vist 10 päeva.

Ega peale survivalil käiku ei olegi sõita saanud. Esipidureid lähemalt uurides selgus, et mõlemal pool alumine kolb ei tahtud väga liikuda. Parem poolse oma oli täiesti kinni. 300+800km tagasi "vahetatud" klotsid ka otsakorral (ma loll vaatasin ostu hetkel ainult tagumisi ja kuna kinnitati, et 300 tagasi vahetatud siis esimesi ei kontrollinud :wack: )

Anyways, survivalil esiratast plokki ei õnnestunud pidurada ning kuna jõulisemal pidurdamisel tekkis kerge vibra siis kiskusin supportid alt ja võtsin algosadeks.

Kolbide esimesed, nö tolmutihendid puudusid:
s.jpg
Peale pikka leotamist ja harjamist brake cleaneriga pidin alla vanduma. Tihendite sooned olid mingit kivistunud ollust täis ja mina neid puhtaks ei saanud.
sooned.jpg
Kuna olud kitsad ja millegi teravama tööriistaga kui hambaari ei tahtnud soontele läheneda siis uputasin kõik metallist osad paariks päevaks äädika vanni.

Päris ulme mis peale pesu ämbri põhja jäi aga olukord paranes märgatavalt.
pesu.jpg
Osasid kolbe oli vist haamriga tagasi pesadesse tambitud, sälgud sees ja välja kakutud vist näpitsatega. Ka tööpiirkonnas esines täkkeid ja kulumisjälgi. Pestud kolvid:
kolvid.jpg
Kuna soov oli tagapiduri pedaali ka alla poole saada siis otsustasin tagumise silindri küljest võtta, et reguleerimisvarrast veidi lühemaks teha. Rahu ei andud ka vaid paari millimeetrine varda käik. Endal varasem kokkupuude selliste asjadega puudub ja arvasin, et nii jäigaks on see reguleeritud.

Tundub, et mitte. Keegi varasemalt üritanud silindrit edutult kätte saada, sisekuuskandid maha keeratud.

Veidi relakat, meislit, haamrit, suurt miinus kruvikat ja narret.
poldid.jpg
Pool tundi pusimist aga kätte ta raipe sain. Siin ka põhjus miks nii vähe varras liikus:
tp1.jpg
tp2.jpg
Tunnike piduriõliga leotamist, kraapimist ja mõlemast otsast töötlemist ning sain kolvi kätte:
tpskolv.jpg
Kuna uuel nädalal plaanis 3000+ km sõit mägedesse siis said ette tellitud uued klotsid, kolvid ja tihendid ning tagumise pidurisilindri remondikomplekt. Ehk saab ratta nüüd ka paremini pidurdama.

Kahjuks see nädal asjad kohale ei jõudnud. Loodetavasti uue nädala algul saan kätte ja jõuan ikka enne reisi pidurid külge keerata.

Katkisest lambdast tingitud disko kelladel muutus suht kiiresti häirivaks. Proovisin esialgu takisteid vahele millega õnnestus aju ära petta ja veakood ning vilkuvad tuled kelladelt ära kaotada kuid ei teadnud mis väärtusi erinevad takistid ajule näitama hakkavad (mis oleks õige "suurusega" takisti) ning kui lahjaks või rikkaks segu keerab. Itaaliast õnnestus leida kasutatud lambda andur mis täpselt 4x odavamalt koju toodi kui poest ostes oleks saanud (182/4). Nüüd disko kadunud ja saan ka hodomeetri näite swappida.

Elektriga jõudsin ka veidi tegeleda. Kaitsmekarbile sai jalad ehitatud ning 2x sigaretisüütaja selle alla istutatud. Nüüd pääseb mugavalt juhtmetega majandama, ilma, et panipaiga servad segama jääks.
pc8.jpg
pc8_.jpg
Kaitsmekarbi juures vaja veel juhtmed mõõtu lõigata ning ära ühendada ning siis võiks ok olla. Kui nüüd nädala algul piduridetailid ka kätte ja alla saaks siis võib ratta hetke seisukorraga rahule jääda.

Kellade peale tahaks küll veel telefoni hoidjat aga see on hilisem ooper, vb jääb talveks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 08 Juun 2018, 22:02

Pidurite remondikomplektid jõudsid eile lõpuks Tallinna, jeeeee (togi) Vast jõuvavad paari päeva jooksul ka minuni.

Ehk siis päev või kaks enne reisi oli vaja vanad toimima saada. Esimesed said peale puhastust kokku laotud ja kõik kolvid hakkasid liikuma, pidur sai tunduvalt konkreetsem ja jäigem. Vibratsiooni äkkipidurdamisel enam ei tekkinud.

Tagumisega oli vaja ka siis midagi ette võtta. Leotasin paar päeva tagumist töösilidrit kõige mudruga piduri vedelikus. Korrosiooni ja kivistunud ollust see lahti ei leotanud.
before.jpg
Sai siis kasutusele võetud vana hea äädikas mis ei väsi mind üllatamast. 24h leotust ja natuke karukeelt ning hoopis teine jume.
after.jpg
before2.jpg
after2.jpg
Kuna tagumise piduri hooba ei kannatanud rohkem painutada siis sai otsustatud reguleerimisvardalt 7mm vahelt välja lõigata ja kokku tagasi keevitada ning otsasta ka pool cm lühemaks teha.

Sõber proovis kätt ja täitsa hea sai:
hoob.jpg
Ehk siis peale äädika vanne ja puhastamisi said natuke väsinud tihenditega ning räsitud kolbidega pidurid rattale külge poogitud ning toimisid tunduvalt effektiivsemalt kui varem. Taga piduripedaal ka istub ilusti jala all.

Numbrimärgi poltisin otse ratta külge ja juhtmestikule andsin viimase lihvi. Nipet näpet sai veel tehtud ja ratas oli reisiks valmis. Sai veel päev enne minekut tehtud üks 200km prooviring. Korra ehmatas enne Tartust välja saamist ära kui foori tagant üles mäkke kiirendades FI kellale lõi. Peale süüte sisse ja välja keeramist tuli kadus ja enam tagasi ei tulnud.

Eelmine pühapäev alustasime siis reisi Slovakkia poole.
Seltskond oli suhteliselt kirju :D

DL 1000
SV 1000
BT 1100
ZX-6R
XT660R
2.jpg
Tegemist siis meie esimese ühise veidi pikema sõiduga. Aega kulgemiseks ainult 7 päeva. Kuna kõik ei olnud just kiirtee pillid siis kulgesime alla poole pigem väigsemaid teid. See oli viga. Esimese 650+ km läbimiseks kulus umbes 11 tundi. Väikse pausi tegime umbes iga 100 ja tankimise 200 ning lõuna ~400 km tagant. Teine päev läks suht samasse auku.
Lõuna Poola väikesed teed täis rekasid ning lõpu poole oli sõna otseses mõttes asula asulas kinni (50km/h piirangud).

Aga see pull tasus end ära. Kolmada päeva õhtuks jõudsime mööda mägiteid idüllilisse ööbimiskohta. Istusime õhtul oma majakese rõdul, libistasime head õlut, sõime snäkke ja nautisime vaadet:
vaade.jpg
Koht oli ilus ja vaikne. Lähima poeni oli pea 15km ja hommikul läks söögikoha otsimiseks liialt kaua aega. Edaspidi sai ööbimiskohtade kriteeriumiks lisatud hommikusöögi võimalus kohapeal, et aega kokku hoida.

Kuna väljas oli viludas 28 kraadi ja aega vähe siis jätsime varem välja vaadatud vaatamisväärsuste külastused ära. Pauside ajal said vaadetest mõned klõpsud tehtud.
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Lõuna-Eesti kuppelmaasikule päris mõnus vaheldus.

Avariide ja teetööde tõttu oli meie kliimasse mõeldud varustusega päris piin ringi kulgeda. Tesie päeva hommikul eemaldasin käekaitsmete plastid ja kolmanda päeva hommikul peale 50km läbimist võtsin ka spoileri ja tuuleklaasi maha, et natukenegi tuulest jahutust saada.
7.jpg
Neljandal päeval saime nautida kõige kurvilisemaid teid. Tegime ka kõige lühema päeva ja otsustasime patareisid laadida. Vedelesime 6-7 tundi Tatralandia veekeskuses ja lasime joogil
(ja söögil) hea maitsta.

Tagasi teel sai korra Tsehhist ka läbi põigatud, et 100km jagu veel natuke mägisemaid teid pidi kulgeda. Ja siis mööda kiirteid kodu poole.

Kokku siis 7 päeva, 6 riiki, 5 ratturit ja 3288km. Õppisime reisi jooksul päris palju. Teame mida tulevikus teisiti teha ja mida vältida.

Läbitud tee:
trip.png
Tehnika pidas kõigil suuremate viperusteta vastu.
BT siirdus edasi Soome ja sellel hakkas sidur kaheksandal päeval laevale liikudes külmalt libisema.
Lätis otsustasime teetöid vältida (Waze juhatas mööda) ja need teed olid ikka päris jubedad. XT'l vibras üks väljalaske tikk minema ja teiselt lasi mutter jalga. Eesti jõudes oli flants/väljalase täiesti lahti.
Mina olin enda masinaga väga rahul.
Täheldasin vaid paari asja.

Kolmandal päeval märkasin hiina imel töötava mootoriga 12.5V voltmeetri näitu. 100km hiljem järgmisel hommikul viskasin multimeetri akule ja see näitas 13.1V. Tühikäigul otse akult 14.2V ja 5000 pöörde juures 13.8V. USB laadija näitas umbes 0.4V väiksemaid numbreid antud hetkel.

Vahel tajusin esi otsa õõtsumist enne seismajäämist. Ehk tingitud sellest, et parem ujuv ketas ei tahtnud väga ujuda?

Mõni kolmel neljal korral võtsi ka lenksu vähe vibama kui käed lahti sõita. Seaduspärasusi ma seal ei näinud ja reprodutseerida alati ei õnnestunud.

Kolmandal või neljandal päeval täitsin Scottoileri anumat ja 150km enne kodu avastasin, et tase pole väga langenud. Kett just väga kuiv ei olnud aga oleks võinud parem olla. Keerasin peale ja sõitsin koduni ära kuid unustasin enne garaažist lahkumist ketti kontrollida.

Kokkuvõttes võib nii (proovi)tripi kui rattaga rahule jääda ning mõtted järgmiseks juba idanevad.

Rattaga suures pildis rahul. Mõningaid mõtteid mugavusvidinate näol on ka tekkinud.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8340
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 102 korda
Tänatud: 232 korda
Kontakt:

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Piipz » 09 Juun 2018, 16:40

Ma vist olen veitsa vanemaks jäänud vahepeal, hakaksin just mõtlema, et üle 400km päevas enam kohe mitte kuidagi ei kisuks matkal sõitma.
Rõhutades sõna enam, on kuidagi meeles, et kohapeal sai jah midagi nähtud aga kogu ülejäänud tee koosnes kanges seljast, lapikust tagumikust ja bensujaamadest.
Nüüd tahaks juba tee peal ka asju näha ja puhata ja mängida :)
St mul ilmselt kuluks sama reisi tegemiseks nüüd kaks nädalat.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 18 Apr 2019, 14:57

Pole siia pikalt kirjutanud. Vaatasin vanemaid poste ja märkasin, esimeste pidurite remont pole kajastust leidnud. Kuna esimesed pidurid hakkasid äkkpidurdustel vibama siis sai lähemalt uuritud mis piduritega toimub. Eelmise omaniku väitel vahetas ta kolivid, tihendid jms vidinad enne müüki ära. See ei vastanud aga tõele ja tuli endal see töö ära teha. Uue kolvi sai ka tagumine piduri peasilinder mille töökäik normaliseerus.
Esimesi pidureid aga tummiseks peale seda ei saanud. Sai õli vaakumiga läbi supportite imetud ja ka süstlaga alt üles pressitud. Viimati proovisin nö kaugem support üles tõsta ja nii pidi ära õhutada aga päris heaks ikka ei saanud.
Tuleb vist manseti remondikomplekt ära tellida.

Märtsi lõpus sai ratas garaažist välja aetud ja üks 100+km tiir tehtud ning vana õli lahti sõidetud ja ära vahetatud.
Odomeetri näit enne sõitu 41616.

Kuna väljas ei olnud just kõige soojem siis sai rutskasoendused järgi pandud kuid need hakkasid end välja viskama (battery saver mode). Tagasi linna jõudes avastasin foori taga, et hiina USB laadija näitab 12.6V. Põhimõteliselt siis sama jama mis Slovakias eelmine aasta. Siis sai testriga järgmine hommik laadimist kontrollitud ja asjad olid normi piires. Sai süüdistatud kuuma ilma ja kehva hiina vidina kvaliteeti.

Peale selle aasta esimest sõitu ja õlivahetust ei olnud mahti väga laadimise probleemiga tegeleda. Sai lihtsalt testriga vaadatud, et jah, laadimine on seal 12.5V kandis.

See nädal sai käidud asja kaemas. Peale 3 nädalat seismist oli aku 12.6V. Käima pannes koos tulede ja viledega 14V. 5000rpm juures ~13.8V (manuali järgi peaks olema 14-15.5V).

Vaatasin üle ka geneka mähise takistused. Näitas kõiki 0.8 (manuali järgi peaks olema 0.2-0,5). Mul kasutusel kõige odavam multimeeter mis saada.
Mõõtsin pingeregulaatori pinnide vahelise pinge. A-C oli 0.89 - lubatud 0,4-0,7. Teised olid kõik normi piires.

Lasin masina soojaks ja ~15 minutiga langes pinge sinna 12.5 kanti. Mõõtsin uuesti geneka mähise takistust ja kõik 0.9V. Lekket ei tuvastanud.

Kas kellegil on Tartus prooviks anda 02 DL'i või 02-07 GSX 1400 pingeregu (https://www.motorcyclespareparts.eu/en/ ... 3280042f00), et välistada genekamähise probleem või oskab soovitada kust veel viga otsida?

Lugupidamisega
Martin
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 14 Juun 2020, 14:28

Hr.Nõel kirjutas:
31 Dets 2017, 14:01

Võiksid ju teha copi/paste siia ka om lepingust, kus müüja nimi kenasti peal.
Teistele hoiatuseks, et kellega ei tohiks tulevikus dilli teha.

Siin teemas oli vahepeal pikem paus kuna sai müüa vastu hagi esitatud ja antud teemast hakati pilte jms välja noppima ning üritati kohut nendega eksitada. Tegemist oli Alger Jalakas nimelise isikuga. Hagi esitamine tõi soovitud tulemuse. Tegin selle kohta eelmisel aastal ka ühe postituse - https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=74&t=107728

Rattaga samas midagi väga kardinaalset ei ole pidanud tegema ja tuleb nentida, et ka kilomeetreid on ajapuudusest kahetsusväärselt vähe juurde kerinud.
Peale Slovakkia trippi õnnestus 2018 kevadel õlivahetuse tarvis teha ~ 100km ring ja peale seda enam ratta selga põhimõtteliselt ei jõudnudki. Sügisel sai olukorra leevendamiseks võetud mõned vabad päevad, et veeta nädalavahetus ratta seljas EMMK mõnusas seltskonnas.
Reedesel motosügise "kohalesõidu challange" ajal hakkas eispidur üha enam läbi vajuma ja laupäeva hommikuks olin põhimõtteliselt ilma esipidurita. Sai õhutatud jms trikke tehtud aga päris tummiseks tagasi ei saanud ja loetud tundidega oli võimatu normaalseid pidurdusi teha. Suuresti tänu sellele liitusin laupäeval nö kruusagrupiga ja sai nauditud ~ 150km Lõuna-Eesti käänulisi kruusateid.
Asi hakkas niivõrd meeldima, et lasin ennast ära rääkida ja sai pühapäeval paari kamraadiga tagasi sõidetud ~ 200km jagu TET radu.
Eelnevalt olin kindel, et selle mammutiga ma metsa ei roni, eksisin. Nädalavahetusega tiksus kellale veidi üle 750km millest enam kui pool kulges asfaldilt maas. Väike pisik tuli sisse.

Pehme pidur sai hiljem leevendust vasaku suppordi lahti laskmisest ja õhutamise ajaks kõrgemale tõstetud.

2018 aasta läbisõit siis ~ 850km :oops:

2019 läks kahjuks umbes sama rada - juurde tuli 1483km (togi)

2019 kevadel vaevanud pinge probleemidele otseselt jälile ei jõudnudki. Teist pingeregu proovida ei saanud. Tundub, et asi lahenes kui vedasin pingekale otse akult kaablid ning vahetasin kaitsmekarbis mõned kaablid jämedamate vastu välja. Peale seda pole pingelangust täheldanud.

04.06.19 vahetasin tagumise K60 uue vastu (kellal 41772)

Hooaja lõpetasin jälle Motosügisel. Reede lõunal alustasin kohalesõidu väljakutsega ja uhasin õhtuks maha 450km vahvaid teid. Selle käigus joonistsin GPS'ga kaardile ürituse teemaatilise "Jokkeri"

Pilt

Laupäeval sai liitutud nö mudagrupiga ja sõidetud radu kuhu ise üksi kindlasti ei roniks. Ühes mülkas tõmbas esirehvi mustri paksult muda täis ja ratas libises olematu kiiruse peal alt. Selle tulemusel jäi klaasikõrgendus oksa taha kinni ja murdis tuuleklaasi kakti.

IMG_20190908_074950.jpg
IMG_20190908_075005.jpg

Jõudsin arusaamale, et sellised rajad mulle meeldivad aga ratas pole (minu oskuste juures) selleks kõige sobivam.

Nädalavahetusega keris kellale 850km juurde.

Olengi otsaga jõudnud sellesse aastasse.

Hooaaja alguses odo näit 42543.

28.03 paigaldasin uue Givi tuuleklaasi ning vahetasin esipiduri peasilindri kolvi jms. Ratas pidurdab jälle nagu peab. Seda kinnitas ka eilne tehnolülevaatuse stendil pidurdamine.

Givi klaasi on kõrgem ja teise nurga all, esmasel sõidul ei näinud enam vajadust lisa tuulesuunaja jaoks.

IMG_20200328_180146.jpg

Hoomamatult palju raha ja aega on läinud selle vanuri taastamiseks kuid aega pikemateks trippideks (mille jaoks see ratas on ideaalne) mul enam ei ole. Ühtlasi kisub metas poole ja mul pole mune/tahtmist selle rattaga üksi mülgastesse ronida.

Olen avatud vahetuse pakkumistele millegi kergema tänavalegaalse ja metsakõlbulikuma ratta vastu.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2400
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas ranel » 14 Juun 2020, 18:10

IMG_20190907_141247.jpg

Saad oma galeriisse lisada. Motosügise mudagrupp.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 318
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 08 Sept 2020, 17:05

Häbiväärselt vähe olen ikka see aasta sadulasse jõudnud. Suvekuudel sai rattaga vähemalt igapäevaselt tööl käidud kuid sellest olenemata on kellale juurde kerinud vaid 719miili/1050km. Nüüd vaja jälle autoga lapsi linna vedada ja ega neid kilomeetreid märkimisväärselt vist väga ei lisandu ka enam sel aastal. Pere, töö ja maja ehitus nõuab oma osa.
Tunniarvestuses olen aga see hooaeg rohkem sadulas olnud kui kahel eelneval. Mingi hetk sai ratas sõbra garaažist "objektile" toodud kus paari nädala vältel sai ikka iga õhtu koos järelkasvuga tunnikese märjal, lägasel ja ebatasasel pinnal sõitmist harjutatud.

image.png
image.png

Vallile väga ronida selle masinaga ei kannatanud kuna sõidab end põhjakaitsmele kinni ja kaevab siis sisse.

Ratta tunnetus paranes oluliselt.

See igaõhtune kuumaastik pani ratta lõpuks (amordiõli näol) pisaraid valama.

image.png

03.08.2020 (42936) said esiamordid uued simmerid ja tolmukatted ning sisse läks vähe tummisem (Motorex Racing Fork Oil 15W) õli.

Nädalavahetusel sai järjekordsest Motosügisest osa võetud (kiitus korraldajatele :bsmile:)

Tagasitee kulges mööda mõnusaid kruusateid. Läbitud sai ka mõnikümmend minutit varem lõppenud WRC Kambja Power Stage rada ning teeolud olid küllaltki huvitavad. Kamraadid keerasid koju ära aga mulle tuli sellel rajlõigul alles elu sisse ja lasin Osmandil end nö otsemat teed koju juhatada.

Mõni km peale hargnemist sai metsa vahele keeratud ja peale 50m läbimist oli juba selge, et see ei saa selle masinaga lihtne olema.

Osmand kirjutas:

Mine siit, siit läheb otsetee

:wack:

Väike oksake ees ja kaevab end põhjakaitsmele seisma

1.jpg

Sikutasin ratta välja ja sõitsin ringiga mööda. Seda ainult selleks, et 100m eemal uuesti põhjal kinni olla. Seekord õnnestus end keset metsa olnud armatuuri külge kinni sõita mida kõrges heinas näha ei olnud.

2.jpg

10 min harutamist ja päevavalgele tuli sellise pundar millest taimestik oli läbi kasvanud. Küll on hea, et meil on nii palju metsi kuhu oma biolaguneviad jäätmeid viia.

3 (1).jpg

Sai läbitud ka see okste ja kändude rägastik

4.jpg

Olles kulutanud umbes 45 minutit 400m läbimiseks ning leidsin end jälle, juba vesiseks muutunud pinnases, kõhu pealt otsustasin kontrollida kui palju veel seda 500m pikkust otseteed on. Tuli välja, et lisaks sellele teele ei eksisteerinud ka seda lõiku millega rada ristuma pidi.

5.jpg

Tuli ots ringi keerata. Aga ka see ei olnud lihtsamate killast ja välja sikutamiseks oli keel juba päris vestil. Üha selgemaks sai vajadus kergema ratta järgi.

6.jpg

Tagasiteel veel veendusin, et minu ootused normaalseks teelõiguks olid õigustatud kuna sissesõit oli lausa sillutatud (lol)

7.jpg

Seal metsas tõugates/tõmmates/tõstes/küljele lükates/lohistades õnnestus ära murda ka vasak esimene suund. Kui kellelgi vedeleb, oleksin huvitet.

Vahepeal sai proovitud ka Kukemetsa karjääris vähe kergemat pilli. Päris fun oli aga kas just nö igapäevaseks liikuriks just kõige õigem valik on, on iseasi

ktm.jpg

Momendil ei saa õigustada endale teise ratta kõrvale soetamist kuid lähitulevikus ei näe, et oleks aega pikemate otste või seljakotiga sõitmise jaoks.
Ratas on saanud minu käes uue hingamise kuid kolme aastaga läbitud vähem kui 8000km ja sellestki enam kui pool esimesel aastal.

Kuna mulle meeldib selle rattaga sõita ja hea tahtmise juures saab hakkama ka asfaldilt maas siis ei tihkand otseselt müüki/vahetusse panemisega tegeleda kuid möödunud nädalavahetuse valguses tuleks vist asi ette võtta.

Mõistlikum oleks see isend vahetada mõne 250-450cc 4takti tänavalegaalse masina vastu. Saaks järelkasvule uueks aastaks mingi väiksema krossika võtta ja koos sõitmas käia ning ise ka kodulähedal metsaradadel kolamas käia.

Mõttest on läbi käinud 250/350 KTM EXC, DZR400E, XR400 ja WR450. Viimast kolme aga väga ei liigu meil. Eks peab mõtlema/vaatama.




Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”