Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Kõik kurdavad väheste projektide üle, seega tulen kapist välja ja astun alasti teie kriitika ette - või kui mitte mina, siis vähemalt ratas on alasti.
Ratas on "valminud" vahelduva eduga teiste rataste kõrvalt nüüdseks juba kaks aastat ja kolmandat ei saa endale lubada.
Seega on valmimistähtaeg 2019 suvi - täpsemalt üheks ürituseks mis on veel salajane (kui Mac alt ei vea )
Originaalis gondlitega kaetud Pierre Terblanche meistriteos, viimane ratas mis tehti Bolognas otsast lõpuni käsitööna on nüüd siin, juhuste tahtel natuke katkisena (kasutaja EH1 teab täpsemalt rääkida).
Pikk jutt lühikesena, et selle ratta mootor ja mõned muud head tükid läksid minu teise 749s´i külge.
Ennem mootori vahetust sai alustatud disainipoolega. Kuna üheks minu "must have" rattaks olnud pikalt sportclassic, siis sai esigondliga see soov osaliselt rahuldatud.
Gondel sai hulga lõikust, aga kuna mõlema ratta disainer oli sama, siis olid juba sobivad jooned gondlis olemas.
Saba sai voolitud vahust, seejärel 3D skanneeritud, arvutis sümmeetriliseks ja väikesed parandused. Seejärel CNCs vahust uuesti välja lõigatud. Hetkel sai kaetud klaasriide ja kevlariga, eks hiljem mõtleb kas teen vormi või jääb vaht sisse.
Gondel oli enamvähem paigas tuli teha uuendusi ka jahutus süsteemile, kuna originaal kumer radiaator enam ära ei mahtunud, tuli leida väiksem. Ühest väikesest ei piisa, seega sai kaks ja needki paksemad,et kompenseerida väiksemat pindala. Üks radikas sai oma loomulikku kohta ja teine esitule taha. Ülemise radika kinnitusest sai 3in1 gondli/esitule hoidik ja ülevoolu anum.
(pildi noolel klõpsates leiad veel pilte)
Ässa diiliga sain ka omale MV Agusta Brutale tagahargi koos veljega, aga kuna äss diil viis mõttevõime - jõudis mulle oma viga alles koos hargiga kohale.
Ducati hark on vahega, kus käib mootor (doh). Ilma mootorita oleks isegi niisama sobinud aga no...
Igaljuhul pärast kõvemat lõikust sai hark külge, aga aukude lappimine ja amordi kinnituste tegemine on veel ees.
Hark paigas sai alustatud ka väljalaskega aga sealt viimati ka poolikuks jäi, ja sellega ka see post hetkel lõppeb.
Re: Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Vinge projekt.
Kui kellelgi peaks vaja olema siis mul on üle üks selline raam (tegelikult küll 999 oma, aga peaks olema sama). Asub Männikul, saadaval aitähi eest. Punane, defektideta. On vist isegi paberid olemas.
Lear
5059oo4
-
Teema algataja - Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Vahepeal kogutud mõned jubinad
STM 48hambaga slipper
Speedhuti GPS spido ja tahho
Syncrotechi shifter
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Kõikse ägedam on see “kalapea garage” logo seal spido keskel.
-
Teema algataja - Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Tegemiste kõrvalt on see teema soiku jäänud. Kes Instagramis jälgivad on ehk rohkem progressiga kursis.
Igaljuhul sai eesmärgiks ratas Tallinn motorshow ajaks kokku saada, ratas saigi kokku aga eks messiga läks nagu läks.
Mõned pildid vahepealsest progressist
-
Teema algataja - Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Ducati 749S "Paul" - Kalapea
Visuaali poolest on ratas valmis, hetkel on tänavakõlbmatus show seades.
Eks näis millal tagatuled, peeglid ja suunad vajalikuks osutuvad, kuid hetkel ei ole prioriteet.
Mootorist natuke hiljem, osa detaile on veel saabumas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.