Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 01 Mär 2019, 23:56

Pika protsessi tulemusena sai valitud realiseerimiseks üks projektikene.
Kuna selliseid meil palju ei tohiks olla, siis jagan oma kogemust koos summadega, äkki on teisigi kes mõtlevad sama projekti realiseerida ja ehk aitab see teema kellegil edasi otsustada.
Kuna ratta valik on põhjustanud palju kulmukergitusi ja ei haaku üldise trendiga, siis kirjutan natuke pikemalt miks just see valik tehtud sai ja mis eesmärki täitma hakkab.
Kuna eile välja arvutatud kogu projekti maksumus on sisuliselt sama uue Africa Twini SE MT baasmudeliga, mis mulle ka väga meeldib, siis lõppu ka väike võrdlus nende kahe mudeli vahel, tõin välja mis oleks Twini hind peale temale kogu vajaliku lisavarustuse ostmist, ja oma arvamuse plussidest ja miinustest.

Projektiks on Honda CB500X ümberehitus maastikusuutlikumaks Inglismaa ettevõttest RallyRaid (http://www.rally-raidproducts.co.uk/) tellitud osadega soovides saada tulemusena ideaalne 50/50 maantee ja maastikusuutlikkusega ratas.
Sinna viimast varuosade tellimust tehes küsisin kas selliseid L2 komplekte on veel Eestisse müüdud, siis vastus tuli, et väga suure tõenäosusega olen esimene.

See ei saa olema projekti realiseerimise järk-järguline blogi, pigem ülevaade valminud projektist.

Eellooks niipalju:
Esmalt infoks minu enda andmed – pikkus ~1,8m, kaal ~110kg.
Mul on juba kaua aega peas tiksumas unistus mootorratta matkast Mongooliasse, see tekkis aastaid tagasi kui osalesin Divika korraldatud Transalpide kogunemisel lõuna-eestis, mille juurde käis õhtune telkimine ja matkajuttude rääkimine. Need lõputud tühjad stepid, looduse vaheldusrikkus mägedest kõrbe ja lopsakate rohumaadeni, vabalt looduses liikuvad kaamlid ja metsikud hobused, nomaadid oma karjade ja jurtadega jne jne...
Minu senised matkad on piirdunud Eesti-Läti Leedu ja Poolaga ja kuni 4 järjestikuse ööbimisega, ehk siis üsna tagasihoidlikud. Samas mulle väga meeldib käia vahepeal mõtteid korrastamas ja telgiga mõneks ööks ära käia – kuna elutempo ja muud kohustused tihti rohkemat ei võimalda.
Transalpiga sõitsin kokku 7 hooaega, järgmiseks rattaks ostsin BMW 1150GS Adventure 2002a.
Nimelt oli sadade matkajuttude lugemise käigus tekkinud kinnisidee see imeloom ära proovida ja mulle meeldis väga idee kardaanist, mis tahab ketiga võrreldes oluliselt vähem tähelepanu (kuni katki läheb).
BMW oli iseenesest mõnus ratas maanteesõiduks ja Artur Kim-i maastikusõidu koolitusel sain kinnitust, et kui aluspinnas kannab võib sellega sõita kuhu iganes.
Samas andsin endale aru, et minu mehhaaniku oskused ei võimalda teeääres BMW sidurit ega kardaani laagrit vahetada ja antud ratas oli üsna vana, seega riskikohti oli mitmeid mille avaldumist keset Gobi kõrbe kohata ei sooviks. See ratas oli ka hirmraske, mul on piisavalt kehaehitust et ratas probleemideta mõned korrad püsti tõsta, aga mitte piisavalt võhma et temaga liivas või mudas pikalt ukerdada.
BMW-ga sõites (sõitsin 2 hooaega) valisin järgmist ratast ja andsin endale aru, et see ratas on see millega ma sõidan Mongooliasse.

Ratta valik:
Mongooliasse saab teoreetiliselt minna iga jumala rattaga alates punnvõrrist kuni goldwingini ja kõigega mis sinna vahele jääb. Kui sinna kohale jõuda, siis ma ei taha endale suuri piiranguid luua ja tahan liikuda ka teedeta maastikul, mis paneb rattale juba natuke rohkem piiranguid.
Mille eest mind aga hoiatati on see, et suur osa maast on savise pinnasega mis vihmaga koostöös põrgulikult pehmeks ja libedaks muutub. See on see koht kus ratta kaal on kõige suuremaks argumendiks. Teine raskem koht on Gobi kõrb, ma ei plaani seda risti põiki läbi sõita, aga kindlasti pean arvestama pikemate liivaste lõikude läbimisega. Nagu klassikud (Colebatch) on öelnud tuleks ratas valida reisi kõige raskema osa järgi.
Eelnevast tulenevalt soovisin tehasekonditsioonis lisadeta ratta täiskaaluks panna piiri 200kg ja soovisin võimalikult 50/50 lähedast kompromissi maantee ja maastikusuutlikkuse vahel.
Sellest palju kergemat eesmärki ei tahtnud ka endale panna, kuna liiga kerge kogukaal on rohkem vastuvõtlik igasugustele külgtuultele jms mis sõidu ebamugavaks teevad.
Teisteks soovideks oli võimalikult suur sõiduulatus ühe paagiga, kodarveljed, esivelg min. 19“ ja maastikusõiduks sobilik vedrustus.
Ilma kaalu piirangut loomata oleks vaadanud kas Africa Twin-i või Vstrom650XT-d, kaalupiirangusse mahtuvatest ratastest jäid valikusse Yamaha XT660Z või tema järeltulija Tenere 700, soov oli osta uus ratas, mis välistaks eelmise omaniku sihilikult varjatud vigade leidmise kaugel maal valel ajal vales kohas, see välistas igasugu BMW Xcountry-d ja igasugu vanemad huvitavad mudelid. Ootasin seda uut Tenere-d nagu hinge õnnistust, kuna sellel ajal spekuleeritud andmete alusel on see täpselt mida eluõnneks vaja on. Ootasin niikaua et kõik vana põlvkonna xt660Z-id olid esindusest müüdud ja kasutatud väga väikse läbisõiduga rattaid ka ei olnud pakkuda. Arvestades kui äge pidi uus Tenere tulema siis vana väga ei tahtnudki. Pelgasin natuke uue põlvkonna ratta ostmist esimesel aastal kui vead on välja tulemata kuid usaldades firmamärki olin valmis sellega riskima. Kuid mida ei tulnud seda ei tulnud ja pole tulnud siiani, nüüd on see mudel juba isegi Eesti esindaja kodulehel osaliselt puudu olevate andmete ja ilma hinnalipikuta aga osta saab ehk alles käesoleva aasta sügisel.
Foorumitest oli silma jäänud selline valik nagu cb500x ja selle ümberehituse võimalused, kuid pidasin seda ratast liiga lahjaks ja muidu mõttetuks.
Sattusin aga vaatama Juan Brown-i (blancolirio) kanalit youtubes, kes video vormis dokumenteeris oma cb500x ümberehitust, sõitis sellega jne, siis vaatasin review-sid et inimesed on selle rattaga üsna rahul nii ümberehitatuna kui ilma, lugesin foorumeid, siis hakkaisn arvutama et selle ratta kergem kaal ja väiksem kw teevad kokku sama kw/kg kui oli minu Transalpil, millega sai sõita küll, siis hakkasin mõtlema, et ratta enda hind on odav ja sellele saab Rallyraidist asju juurde vaikselt tellida vastavalt sellel kuidas vahendeid selleks tekkib ilma et peaks midagi liisima. Vaatasin et heades sõidutingimustes saab paagiga läbi sõita ~500km, täiskaal 196kg, kurat, hakkas juba vaikselt sobima ja firmamärki arvestades ei tohiks töökindlusega ka muresid olla.
See lõppes sellega, et ostsin cb500x-i 2018a. kevadel, mõtlesin et sõidan natuke ja kui ei meeldi müün maha ja võtan hinnavahe kaotuse sisse.
500cc_originaal.jpg
Esimene emotsioon oli täitsa positiivne, kuigi arvestades mootori töömahtu ei ole ta püss kusagilt otsast vaadates ja BMW-ga võrreldes maanteel möödasõitu teha oli tülikam. Hiljem selgus et möödasõidud on täitsa teostatavad, kuid sõidustiili peab kohandama. Selle rattaga kellegiga võidu sõita pole mõtet, ennast ratast ja närve soosib natuke chillim sõidustiil. Käisin temaga ilma ühtegi ümberehitust tegemata Muuga liivakarjääris ja sõitsin kohtades kuhu ma GS-iga ei oleks elus julgenud minna – mis oli juba hea märk. Kuna ratas on suhteliselt kerge on tema juhitavus üsna elav, reageerib kiiresti, kurvilisi teid sõita on täitsa lõbus.
Kuna isteasendis olid põlved liiga konksus ostsin ära RallyRaidi põhjakaitse ja kinnitasin sellele esimesed jalarauad, et pikemal sõidul põlvi puhata. Mõtlesin et viimase proovikivina tuleb teha üks pikem matk maanteel ja kui peale seda ei ole tahtmist midagi põlema panna, siis hakkan teda RallyRaidima.
Otsustasin sõita lõuna Poolasse. Kohvrid olid ostetud, telk jms matkola kaasa, et kaal oleks matkaseadele vastav. Mul oli selleks 4 päeva. Käisin ära Tatra mägedes ja tulin tagasi, päeva keskmiseks kilometraaziks tuli ~840km. Selle matka käigus õppisin selle rattaga sõitma, eelkõige mööda sõitma mis esmalt tundus kõige tülikam osa. Poola on teadagi rekka paradiis ja hea koht kus saab möödasõite lõputult lihvida. Ainuke koht kus probleeme tekkis on kiirteed, kus 140-ga sõites oleks teiste hulludega ühes tempos sõitmiseks natuke lisajõudu vaja. Muidu 110-ga võib lasta päevade viisi täiesti muretult. Peale koju tagasi jõudmist oli üldine enesetunne selline et võiks vabalt jätkata, ainukesed kaks probleem olid need, et iste oli vaja kindlalt paremaks saada, kuna kolmandal päeval tekkis tunne nagu istuks kaksiratsi vihmavee toru otsas ja vaja oli kiirusehoidjat millega saaks paremat kätt puhata, kuna kasutasin n.ö. lapakat millega kiirust hoida ja lõuna Poolas hotelli jõudes oli parema käe närvid nii kokku kusagilt surunud et paremas käes ei olnud nimetissõrme ja pöidla vahel niipalju jõudu hotelli ukst lukust lahti keerata.

Kui nüüd ümberehituse juurde jõuda, siis::
2018a. Sügisel läksin EMMK sügispäevadele, kus sain tuttavaks Stanislaviga (Gestani.ee) kellel oli sama ratas juba olemas ja mõtles samuti RR L2 peale, kuid ei olnud kindel kas kõrgem ratas talle kasvuga arvestades enam sobib, seetõttu oli ta huvitatud selle teostamine endale võtta. Kuna minul ei ole põhjust olnud amorte varem pulkadeks võtta (esiamortide sisu läks vahetusse) siis tundus mõistlik see töö usaldada kellegile kes seda enne teinud on ja sai sisuliselt kokku lepitud. Detsembriks kohale jõudnud suur kastitäis RallyRaidi pudinaid said jaanuari lõpuks Stanislavi poolt paigaldatud. Ta tegi ka paigaldamise käigust videot – ehk saab seda kunagi näha ja ka jagada.
Peale seda sain veel natuke ise nokitsetud väiksemate vidinate ja kaitsete paigaldmaisega, elektrisüsteemiga jne ja lasin sadula ümber ehitada.
Tulemas on veel Scorpoin summuti, tellimisel kõrgem tuuleklaas, gps, kiirusehoidja ja mõned väiksemad asjad veel.

Esmamuljed:
Sõita veel saanud ei ole, kui jätta välja katsetiir oma tänaval abs-i cutoffi nupu testimiseks aga juba see vedas näo naerule, pikemaks sõiduks ootan natuke paremat ilma – kuigi vahepeal juba hakkas lubama ja tekkis tahtmine kindlustus ära teha. Kuna ma tegin ümber ka sadula, et oleks natuke pehmem ja pealt sujuv et saaks sõidu ajal sujuvalt isteasendit korrigeerida, siis muutus kõrgus lisaks Rallyraidi lubatud 5cm-le sadula arvelt teist sama palju. Ütleme nii et mu eelmisel GS Adventurel mis oli ka kõrge ratas läksid jalad rohkem maha kui praegusel CB-l. Sellega peab midagi ette võtma, ilmselt prillidest pisut madalamaks laskma. Püstisõidu asend tundub väga hea, lenks sai natuke kõrgem ja jalarauad on võrreldes originaalidega nii laiad, et tunne on nagu seisaks mõne chopperi platvormide peal ja arvestades nende sakilist profiili on sealt pealt juhuslik ära libisemine välistatud – mis oli originaaljalaraudadega pidev hirm. Esiots on tunde järgi kordades kordades jäigem kui originaal, amordid said ostetud sõitja kaalu järgi. Tagaamordid on mitut pidi reguleeritavad, esimesed mingil määral ka, sellega tutvun kevadel, amordi käiku lisandus ette ja taha 5cm võrreldes originaaliga. Kodarveljed on väga kvaliteetsed ja kodarad jämedad, keskosa on välja lõigatud cnc masinaga ühest alumiiniumi blokist, tuleb koos laagritega. Lenks on võrreldes originaaliga tummine ja hea on teada et iga külili panekuga see kõveraks ei lähe. Sõidukogemuste jagamine jääb kevadesse.

Kuna sisuliselt on ümberehitus lõppenud ja veel kohale jõudmata asjade hinnad on teada tegin kokkuvõtte kuludest.
Nagu iga projektiga tavaks on kujuneb hind projekti lõpus üllatuseks ja ka see projekt ei olnud erand.
Kuna kogu projekti hind koos kohvrite gps-ide ja kogu muu lisavarustusega tuli sisuliselt sama mis uuel ilma lisadeta Africa Twinil (kelle väikevennaks see cb500x ümberehituse tulemusena kujunenud on), siis tegin võrdluse mis oleks Africa Twin maksma läinud juhul kui oleksin selle ostnud ja sarnase lisavarustuse peale pannud.
Seega kõik kulud kokku (tellitud jubinate hinnad koos tellimiskuluga, osad pandud peast, kuid suurusjärk õige):

Tsikli maksumus 6500
RR varustuse paigalduse tööraha 325
istme ümberehitus 225
scottoileri kahepoolne otsik 30
Turtoro automaat-õlitaja 120
kohvriraamid 160
kohvrid givi TRK33N 500
topboxi alusraam ja plate 110
rehvid Heidenau K60 scout 220
sigaretisüütaja 25
usb laadija 30
elektri ümberehitus lisade toiteks 30
amordi kaitsekummid 25
kiirusehoidja 70
tuuleklaas 100
gps Garmin Montana 430
veljed tubeless 1638
esi ja taga amordid, ülemised prillid, küljejalg 1638
abs cutoff lüliti 90
summuti Scorpion 410
küljejala laiem tald 60
radiaatori kaitse 67
pidurianuma kaitse 14
fatbar lenks 90
barkbusters (plastikosa) 43
barkbusters raam 110
alumine kukkumisraud RallyRaid 292
ülemine kukkumisraud Hepco&Becker 170
heeblid (vanad pikad ei sobinud barkbusteritega) 41
jalarauad 108
telefoni kinnitus lenksule 32
shock tube 36

Maksumus kokku 13770,-

Uue Twini maksumus (MT SE) 13835,-

Kui teha CB500X maastikusuutlikkuse osas võrreldavaks twiniga eeldaks see ainult velgede ja amortide vahetamist, mille maksumus on kokku 4060,- mis teeks cb500x hinnaks koos töörahaga ~10000,-

Kui oleks ostnud Twini ja ostnud sellele peale sama varustuse kaitsetest kohvritest gps-i ja kiirusehoidjani, siis oleks selle hinnaks tulnud kokku 16524,-
See teeks kahe täisvarustuses ratta maksumuse vaheks ~2754,- ja kui müüa maha projektist üle jäänud amort, vedru, veljed rehvidega, lenksu, küljejala, jalarauad, summuti jms pudinad siis oleks vahe ehk ~3700 eur.

Kui see teema kokku võtta, siis:
CB500X plussideks on ~3700 eur odavam koguhind, ~30kg kergem täiskaal (peale varustuse pealepanekut mõlemale tsiklile v.a. kohvrid), ~100km suurem sõiduulatus paagiga, tubeless veljed ja rehvid, peale ümberehitust peaks olema jäigemad esiamordid (paljud kurdavad et Twini pehmeid esiamorte, kuid endal kogemus puudub) enda jaoks plussina ka ratta suhteline unikaalsus ilma et varuosad oleks unikaalsed.

Africa Twini plussideks on peamiselt et kaalu arvestamata on võimsust poole rohkem, lisa kaalu arvestades on kw/kg kohta 42% rohkem, rohkem elektroonilisi mänguasju, suurem esiratas.

Mis puudutab selle projekti rahalisse tasuvusse siis see puudub nagu enamusel teistel projektidel ja olen sellega arvestanud, müüa õnnestub mõistliku hinnaga ehk ainult väga õigele ostjale kes otsib just sellist lahendust. Samas ma ei näe et ma teda müüma hakkaksin, vähemalt mitte enne oma unistuste reisi täitumist ja kui ma selle ära teen siis on sellel rattal juba piisavalt sentimentaalset väärtust et müümine ei tuleks kõnealla. Sel aastal tahan soojenduseks teha tripi Rumeeniasse ja kui kõik tähed joonduvad siis tuleval aastal Mongooliasse.
500_peale_ymberehitust.jpg
Selline projekt siis.
Kui leida hea toorik kasutatuna, siis saab selle projekti hinna kohe kõvasti alla.
Kellegil veel midagi sellist mõttes mõlkunud, või juba olemas?
Viimati muutis Stinger, 02 Mär 2019, 22:22, muudetud 1 kord kokku.


Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5130
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 160 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas yeekim » 02 Mär 2019, 09:38

Kena aga ma ei näe ühtki pilti!

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Margit » 02 Mär 2019, 11:00

Mul paar küsimust :)

Kuhu sa Scottoileri vaakumotsa kinnitasid?
Mis tuuleklaasi valisid ja kas turbulents kopsib kiivrit?
Mida sa istme koha pealt paremaks said?

Ja 2019 mudelil on suurem esiratas pandud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 02 Mär 2019, 17:09

Margit kirjutas:
02 Mär 2019, 11:00
Mul paar küsimust :)

Kuhu sa Scottoileri vaakumotsa kinnitasid?
Mis tuuleklaasi valisid ja kas turbulents kopsib kiivrit?
Mida sa istme koha pealt paremaks said?
Kasutasin kombinatsiooni scotoileri kahepoolse otsikuga ketiratta poolsest otsasat ja Tutoro õlitajast mis ei vaja vaakumotsikut.
https://www.scottoiler.com/product/dual-injector-body/
https://www.tutorochainoiler.com/
Tuuleklaasina proovin Puig-i, mis on alles tellimisel ja kui tekitab turbulentsi valesse kohta panen lisaks olemasoleva klaasi kõrgenduse.
https://www.amazon.de/PUIG-6480W-Windsc ... nda+cb500x.
Istme kohapealt selgub tõde peale pikemat tsiklisõitu, aga lasin ära täita istumiskoha tühimiku - sadula pealispind sai sile ja see võimaldab sõidu ajal asendit vahetada - muuta survepunkte, mis teoorias peaks töötama.

Pildid linkisin dropboxi public kataloogist, need peaks iseenesest töötama, proovin miljem uuesti/teisiti.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 02 Mär 2019, 17:14

Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 258
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA 2018
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Margit » 02 Mär 2019, 17:53

Selge.
Ma pean istumise madalamaks ja kitsamaks saama. Mugavusega probleeme pole. Sain kingiks madalduskomplekti, proovin kas ehk enam ei kuku paaki mõlki :D

Mul tuuleklaasi kõrgendus originaaliga koos ei teinud asja palju paremaks. Küll aitas aga klaasi ja raami vahele kummipukside (ja pikemate poltide) lisamine.
Kui kunagi küljeraudasid plaanid panna, siis ära Givi võta, räige vibra tekib sõites.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 02 Mär 2019, 18:02

Margit kirjutas:
02 Mär 2019, 17:53
Selge.
Ma pean istumise madalamaks ja kitsamaks saama. Mugavusega probleeme pole. Sain kingiks madalduskomplekti, proovin kas ehk enam ei kuku paaki mõlki :D

Mul tuuleklaasi kõrgendus originaaliga koos ei teinud asja palju paremaks. Küll aitas aga klaasi ja raami vahele kummipukside (ja pikemate poltide) lisamine.
Kui kunagi küljeraudasid plaanid panna, siis ära Givi võta, räige vibra tekib sõites.
Plaanin ka uue klaasi natuke kaugemale viia pukside abil.
Kõik rauad mis mul vaja on küljes, Givi osas on jah osad vibratsioone kurtnud, osad mitte. Givi raamidel on hea jalgu puhata :)
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 146
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Tiger 800 XC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Alterjor » 02 Mär 2019, 20:04

Igati korralik ettevõtmine aga pildid võiks ikkagi foorumisse laadida. On ainult aja küsimus kuna see dropbox kaust või pildid enam seal ei eksisteeri ja tulevikus on samad koledad augud nagu hetkel. Ilmselt mitte keegi peale sinu ei näe neid pilte. Sina näed pilte kuna sinu konto on nn sisselogitud ja dropbox näitab neid sulle kui omanikule.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 02 Mär 2019, 22:24

Alterjor kirjutas:
02 Mär 2019, 20:04
Igati korralik ettevõtmine aga pildid võiks ikkagi foorumisse laadida. On ainult aja küsimus kuna see dropbox kaust või pildid enam seal ei eksisteeri ja tulevikus on samad koledad augud nagu hetkel. Ilmselt mitte keegi peale sinu ei näe neid pilte. Sina näed pilte kuna sinu konto on nn sisselogitud ja dropbox näitab neid sulle kui omanikule.
Selgus et dropboxi public folderist foorumisse linkides tuleb lingi lõpus null asendada ühega. Parandatud.
Mingil päeval teen pildi ka koos ümberehitatud sadulaga ja mõõdan infoks sadula kõrguse maast.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega

flake
Postitusi: 46
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tsikkel: Triumph Scrambler 1200XC
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas flake » 03 Mär 2019, 08:26

Istme kohta niipalju et mul on CBR500R ja ka sellel on iste üsna jäik. Aga muidu lahe vaadata et meil teisi 500ste Hondade omanikke veel on ja nende ratastega igast ägedaid asju tehakse :bsmile:
Mul plaanis enda omaga see aasta rada sõita niipalju kui aega leidub.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4620
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 03 Mär 2019, 09:24

Ma olen sama kasvu,mis sina ja mul on (matka)ratta kaalust täpselt sama arvamus.
Ostsin kunagi ammu omale TDM850(tol hetkel tundus olemas olevatsest parim) ja olin enne ka raskemaid-uhkemaid proovinud. Tänaseks olen seda ratast siit sealt matka sobilikuks putitanud ning sõidan sellega tänagi. Kuna ma just igapäev ei sõida vaid pigem ikka kuskile kaugemale või vabal ajal(mida liigapalju pole),siis pole aastatega ratas ka kuidagi nö ära kulunud vaid on ikka samas või pigem isegi paremas konditsioonis.
Mulle meeldib ,kui inimesel on oma arusaam vajalikust ja tundub ,et oled teinud hea valiku. Vähemalt sinu põhjendused on igati loogilised ja arusaadavad ka mulle.
Üks asi jäi kummitama,et kui lähed nii kaugele,siis võib tekkida ka vajadus pimedas sõita. Kas tuled on sel rattal head ning lisatulesid ei plaani?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 03 Mär 2019, 12:02

urmas66 kirjutas:
03 Mär 2019, 09:24
Üks asi jäi kummitama,et kui lähed nii kaugele,siis võib tekkida ka vajadus pimedas sõita. Kas tuled on sel rattal head ning lisatulesid ei plaani?
Eks selle pimedas sõitmisega on nagu on, võimalusel väldin aga alati ei saa. Öösel sõites pole valgust kunagi liiga palju, eriti maastikul. Nüüd kui paigaldasin ka ülemised kukkumisrauad siis on kohta kuhu lisatulesid paigaldada. Kui leian sobivad kompaktsed ja mõistliku hinnaga led laternad, siis ilmselt paigaldan ikkagi need ka. Ei ole veel researchi teinud, aga kui vaadata et depoos on lisatulede hind 355€ siis on see hind tulede eest liiga mõistusevastane et kohe hooga ostma minna.

Enne Mongooliat tuleb ilmselt asendada givi küljekohvrid pehmetega, ilmselt võtan Adventure-Spec Magadan MK-2, mis paistavad kõige paremini sobivat.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4620
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 03 Mär 2019, 15:47

Täna peaks jah sellest tunduvalt odavamalt ikka juba korralikud E tähisega LED tuled saama. Samas siin on ka hiinakaid ,mis hästi näitavad leitud ja need maksavad ikka alla 100 paar. Panin just enda rattale LED lähitule pirni ja see töötab küll hästi. Panen LED-i teemasse pildi ka,kuidas näitab.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1981
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas ranel » 03 Mär 2019, 16:05

Kas sel hondal juba tehasest led esituli pole? @urmas66
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 03 Mär 2019, 16:16

CB500-d läksid jah mingist aastast esituledega led-idele üle, minul on 2018a. mudelil led, võimalik et oli juba aasta paar varem.
Meenus kommentaar esindusest kui tsiklit ostmas käisin, et kui led tuli saab jõhkralt põrutada siis võib ära kustuda.
Halb lugu on see, et Led-idele üle läinud tsiklitel ei saa vahetada ainult pirni vaid tuleb vahetada terve esitule moodul.
Seelline kustumine ei ole väga tõenäoline ja kui seda ei juhtu põlevad led-id terve tsikli eluea, samas kui juhtub oleks lisatuled juba backupina head.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1981
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas ranel » 03 Mär 2019, 16:22

Spoiler:
Stinger kirjutas:
03 Mär 2019, 16:16
CB500-d läksid jah mingist aastast esituledega led-idele üle, minul on 2018a. mudelil led, võimalik et oli juba aasta paar varem.
Meenus kommentaar esindusest kui tsiklit ostmas käisin, et kui led tuli saab jõhkralt põrutada siis võib ära kustuda.
Halb lugu on see, et Led-idele üle läinud tsiklitel ei saa vahetada ainult pirni vaid tuleb vahetada terve esitule moodul.
Seelline kustumine ei ole väga tõenäoline ja kui seda ei juhtu põlevad led-id terve tsikli eluea, samas kui juhtub oleks lisatuled juba backupina head.

Led ise reeglina ei suregi. Sureb seda juhtiv elektroonika.
Aga rääkides backupist, siis motonetis luuptuled esi ja kaug eraldi müügis h1 pirniga. 40 eur/tk hinnaks ja kinnitusraam kahele tulele 15 eur.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 03 Mär 2019, 16:49

Pilt sadulast ka:
sadul.jpg
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4620
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1002 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 04 Mär 2019, 08:43

Minu esimene sadula ümbertegu oli välimuselt sarnase tulemusega,aga kuna jäi ikkagi keskelt nö kumer,siis pikemal sõidul käis sabakondi peale. Tegin veel kord selle ümber ja nii,et pealne on sirge kuid servad isegi tugevamad,kui keskkoht. Nüüd mulle peaaegu meeldib,aga servadest teen veel laiemaks,et toetuspinda oleks rohkem. Mida suurem toetuspind seda vähem mingi koht koormust saab ja seda kauem saad istuda.Mul nüüd materjaliks ka mittelibisev kate ja see aitab erinevaid iste asendeid hoida. Kui Rumeeniasse sel aastal lähed saada testi ära teha.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 04 Mär 2019, 10:24

urmas66 kirjutas:
04 Mär 2019, 08:43
Minu esimene sadula ümbertegu oli välimuselt sarnase tulemusega,aga kuna jäi ikkagi keskelt nö kumer,siis pikemal sõidul käis sabakondi peale. Tegin veel kord selle ümber ja nii,et pealne on sirge kuid servad isegi tugevamad,kui keskkoht. Nüüd mulle peaaegu meeldib,aga servadest teen veel laiemaks,et toetuspinda oleks rohkem. Mida suurem toetuspind seda vähem mingi koht koormust saab ja seda kauem saad istuda.Mul nüüd materjaliks ka mittelibisev kate ja see aitab erinevaid iste asendeid hoida. Kui Rumeeniasse sel aastal lähed saada testi ära teha.
Mul oli kõige valusam koht just originaalsadula suhteliselt terav serv, sellest ka otsus see serv kaotada, aga jah eks kasutamise käigus selgub.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 205
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas AnTyx » 04 Mär 2019, 14:03

Väga hea projektikirjeldus, aitäh! Jälgin huviga.

Mulle endale väga meeldib see uus 2019 CB500X. Mõned väga korralikud mugavusparandused on tehtud võrreldes eelmisega, sai Helsingi motomessil ka seljas istutud, ja tundus väga õige. (Sõitsin kunagi tavalise CB500X rendikaga puhkusel täitsa korraliku ringi, ja jäin väga rahule.) Nüüd kui uuel on tehasest 19" esivelg, siis on küsimus, kas need tubeless veljed on oma raha väärt ka? :D Mis tõenäosus on, et valuvelje kõveraks teed, kui just hüppama ei hakka?
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 04 Mär 2019, 15:01

AnTyx kirjutas:
04 Mär 2019, 14:03
Väga hea projektikirjeldus, aitäh! Jälgin huviga.

Mulle endale väga meeldib see uus 2019 CB500X. Mõned väga korralikud mugavusparandused on tehtud võrreldes eelmisega, sai Helsingi motomessil ka seljas istutud, ja tundus väga õige. (Sõitsin kunagi tavalise CB500X rendikaga puhkusel täitsa korraliku ringi, ja jäin väga rahule.) Nüüd kui uuel on tehasest 19" esivelg, siis on küsimus, kas need tubeless veljed on oma raha väärt ka? :D Mis tõenäosus on, et valuvelje kõveraks teed, kui just hüppama ei hakka?
Siis Sul hea võrdlusmoment olemas, mis mugavusparandused võrreldes vanaga rohkem silma hakkasid?

See tubeless teema on minujaoks pigem väike boonus kui põhipõhjus velgede vahetamiseks.
Võimalik et see on mu enda kiiks, Rumeeniasse minekuks poleks vahet, oleks ka valuvelg võinud vabalt olla, kuna enamus sõidust on asfaldil, kuid kui minna kaugemale ja sõita 2 nädalat järjest maastikul, siis nagu öeldakse - löökauk ei hüüa alati tulles :)

Minu arvamus on, et Mongooliasse minekuks oleks ka uuel CB-l vaja teha nii amordid kui veljed, kuna ka odavate tsiklite originaalamordid ei ole reeglina kohe poest piisavalt head. Aga selles suhtes tõsi, et uus CB oma suurema esirattaga on arvestatav samm edasi ja paljudel kaob põhjus mitte väga maastikule orienteeritud matkade pärast hakata midagi ümber ehitama.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 205
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas AnTyx » 04 Mär 2019, 18:00

Stinger kirjutas:
04 Mär 2019, 15:01
Siis Sul hea võrdlusmoment olemas, mis mugavusparandused võrreldes vanaga rohkem silma hakkasid?
Ergonoomika poolt on äärmiselt hea, et 2019 mudelil on näidikupaneeli kohal toru navide-telefonide-GoProde kinnitamiseks. Uus tumeda taustaga LCD-paneel tundus reaalselt parem, popp ja noortepärane - enne oli ikka väga vanakool. (Ei mäleta hetkel, kas vanal oli käigunäidik ka sees, aga uuel on ja see on hea.) Kohe tehasest on vist voolupesa peal. Esiklaas pidavat ka suurem olema.

Suurem esiratas kindlasti aitab kergmaastikul, kuigi see on pigem järelproovimise teema. Samuti pikema käiguga amordid. Üldiselt, kui too rendikas oli täiesti normaalse sõiduasendiga, aga pikal päeval oli ikka soovi püsti seista ja puhata (mida täitsa andis teha), siis uuele istusin peale ja kõik tundus täpselt õiget mõõtu (ma 180cm ja mittekõhn).

Rendikaga sõites üldiselt oli võimu täiesti piisavalt - kiirteedel ei käinud (seal Uus-Meremaa lõunasaarel neid ei olegi), tavalistel teedel kolme kohvriga sõites sai matkaautodest ja bussidest kiiresti mööda küll. Ainus mõte, mis jäi pähe, oli võrdlusmoment NC750ga, millel on lihtsalt palju momenti madalatel pööretel; kui nüüd CB500X-l oleks sama tõuge, oleks täiesti super. Ja kuna Honda ei saa hobujõudu lisada A2 reeglite tõttu, siis see, et mootorile olevat väänet juurde pandud, on ka paljutõotav.

Kuna ma hetkel veel Mongooliasse ei kipu, ja võrdlen sellega, kui kaugele saab tegelikult metsateel ka täiesti tavaline asfalditsikkel, kui aeglaselt ja ettevaatlikult minna, siis tegelikult tundub uus CB500X selline ideaalne tasakaal: saab sõita kuni enesekindlus tõuseb nii kaugele, et tehasevariant enam ei rahulda, ja edasi siis RR vidinad peale.

(Tuleb meelde üks YT video, kus RR omanik näitas, et tal on paremast jopetaskust võtta visiitkaart, ja vasakust jopetaskust sama mõõtu plastikust luup. Jagab mõlemaid korraga inimestele, kes talle kurdavad, et seiklusratas peaks ikka suur ja võimas olema. "Siin sulle kaart et ühendust võtta, ja luup, et kodus oma mikropeenis üles leida." :ner: )


EDIT: Seda videot ma olen juba jaganud, aga lisan siia ka. Täiesti tehasest esimese põlvkonna CB500X Christchurchi lähedal ümber vulkaani sõites. Siin on näha, et vanakooli roheline paneel peegeldab väga kõvasti - uus, millel taustvalgustus kogu aeg sees, peaks palju parem olema.

SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 04 Mär 2019, 19:37

haha seda visiitkaardi ja luubi videot olen jah näinud :)
Kuni 2018 CB-l ei ole jah käigu näidikut. Isegi eelmise hooaja lõpus otsisin veel 7ndat käiku :) kui see nii edasi läheb siis tellin talle käigunäidiku.
Mis puudutab GPS-i siis ka vanale CB-le müüakse acsessory toru klaasi alla näidikupaneeli kohale, hind natuke paljuvõtu torujupi eest. Olen veel kahevahel kas teen ise või tellin:
https://www.ebay.com/itm/Honda-CB500X-G ... ctupt=true
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8117
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Piipz » 05 Mär 2019, 08:16

Ma võin lohutada, kohe, kui sa 6500€-sest rattast tegid 14000€ ratta, sai ratta turuhinnaks ikkagi umbes 6500. Pole mõtet ratast (ega autot) kunagi ehitada selle mõttega, et äkki keegi kunagi ostab ära. Kõige olulisem on, et endale meeldib.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 05 Mär 2019, 09:17

Piipz kirjutas:
05 Mär 2019, 08:16
Ma võin lohutada, kohe, kui sa 6500€-sest rattast tegid 14000€ ratta, sai ratta turuhinnaks ikkagi umbes 6500. Pole mõtet ratast (ega autot) kunagi ehitada selle mõttega, et äkki keegi kunagi ostab ära. Kõige olulisem on, et endale meeldib.
Kui ma ise oleks ratast ostes leidnud müügis väikse läbisõiduga RR L2-he siis oleksin olnud küll nõus selle eest üle turuhinna maksma, aga olen arvestanud sellega et sellised on vähe, kui üldse.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 205
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas AnTyx » 05 Mär 2019, 09:50

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c3eaab5bcc

Seda on Horizons Unlimitedis ka kuulutatud.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 551
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas pets77 » 21 Mär 2019, 18:33

Hei. Ise olin samas teemas pikalt(ka kaalus:), et millist pilli osta ja peas keeras sama mõtte RR2 versioonist, kuid hind jäi määravaks. Aga 19 tuli uus cb välja ja nüüd ma ta ka endale soetasin.
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 21 Mär 2019, 20:36

pets77 kirjutas:
21 Mär 2019, 18:33
Hei. Ise olin samas teemas pikalt(ka kaalus:), et millist pilli osta ja peas keeras sama mõtte RR2 versioonist, kuid hind jäi määravaks. Aga 19 tuli uus cb välja ja nüüd ma ta ka endale soetasin.
Uus CB on väga mõistliku hinnaga, hinnalisa on võrreldes vanaga ainult 300 eur.
Rallyraid uurib hetkel kuidas nende senised komplektid ühilduvad uue mudeliga, suure tõenäosusega sobivad 17/19 kodarveljed 1:1.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 551
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas pets77 » 21 Mär 2019, 21:05

Ma alguses jälgiks põhjakaitset. Velgi ma tõenäoliselt ei vaheta, kuid eks lähen lähipäevil testin ära, et mis pilliga tegu.
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 23 Mär 2019, 22:13

pets77 kirjutas:
21 Mär 2019, 21:05
Ma alguses jälgiks põhjakaitset. Velgi ma tõenäoliselt ei vaheta, kuid eks lähen lähipäevil testin ära, et mis pilliga tegu.
Jaga siis kogemusi ka kui esimesed sõidud tehtud.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”