Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 24 Mär 2019, 22:35

Täna õnnestus leida tunnike esimeseks proovisõiduks ja mulje on väga positiivne. Sõidutunnetus erines algsest tsiklist nagu öö päevast ja pole ka ime, kuna muutunud on nii tsikli kõrgus, isteasend, lenksu laius, rehvid ja jalarauad. Huvitav on see et kõrguse kasv tekitab automaatselt tunde nagu sõidaks suurema tsikliga samas kui juhtavus, kergus ja elav loomus on algse ratta omad. Vahepeal läks originaali asemel paika Scorpioni summuti ja sellest tulenev parem helipilt tekitab petliku tunde nagu lisaks ümberehituse käigus lisandunud 14 kg-le käiks ta ka paremini edasi. Originaal oli ikka häbematult vaikne, Scorpion on märksa häälekam ilma et sõidu ajal segama hakkaks.

Kui sõidu juurde jõuda, siis alles eelmisel aastal nii auklikuna tundunud teedel ei olnud enam viga midagi :) , ehk siis amordid söövad ebatasasusi väga hästi. Esiots on võrreldes varasemaga harjumatult jäik, selles suhtes et ei vaju niisama läbi nagu vanasti igal pidurdusel meenutades nüüd nagu bemmi teleleverit. Püsti sõita oli väga kindel tänu korralikele laiadele jalaraudadele, probleemiks oli aga see et püsti asendist tagapiduri heeblini praktiliselt ei ulata, samas kui isteasendis on heebel täpselt õiges kohas – peab mõtlema mis sellega teha. Sõltumata ratta kõrguse kasvust on püstiasend väga stabiilne ka üli aeglasel sõidul.

Pilt ka:
test.jpg
test.jpg (268.81 KiB) Vaadatud 2247 korda
https://www.dropbox.com/s/gyzioe25enxz11d/test.jpg?dl=1


Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 557
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas pets77 » 15 Aug 2019, 20:49

Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 16 Aug 2019, 18:48

pets77 kirjutas:
15 Aug 2019, 20:49
Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets
Ma ei tea kas see vibra 110km/h juures on mul vähenenud või olen sellega ära harjunud aga viimasel reisil sõitsin suur osa ajast just 110ga.
Ja huvipärast küsin mille arvelt see +35mm tuleb?
Ja kui taha -2 ära paned, siis anna teada mis tulemus on, ehk mis pöörded on 110km/h juures ja kas kohaltmineku kiirendus kannatas palju.

Oma tegemistest niipalju, et sai käidud vahepeal nii motosurvivali level 2-l sõiduvõtteid meelde tuletamas kui Artur Kimi maastikusõidu koolitusel. Maastikusõidu koolituse teisel päeval tulime mööda TET-i aegviidu poolt kuni Petra maanteeni ja peab ütlema et TET oli väga nauditav sõita. Kambas oli lisaks 2xGS1250 ja 1x Africa Twin automaadiga. Hakkama said kõik, paaris tehnilisemas/pehmemas kohas tundus et minul oli lihtsam. Pisut häirib tsikli kõrgus, kui pind on ebatasane ja varvas kohe maha ei lähe on lihtne külili panna, täistald võiks maha minna aga samas eks see on lisakliirensi hind. TET-il käis põhjakaitse ikkagi paraja kolakaga vastu maad, seega kliirensit vähendama ka ei hakka.
Nädala alguses tulin Rumeeniast, 11 päeva millest üks oli puhkepäev ja kokku 6200km. Ka seal sai TET-i sõidetud. Enne Transalpinat~50km jumalast maha jäetud kiviklibu serpentiine jne. Siis olid telgid jms matkavarustus peal ja see lisakaal ei andnud praktiliselt tunda. Huvitav on see et kui kogu varustus, kohvrid jne on peal siis sellest kliirens praktiliselt ei vähene ja jalad rohkem maha ei lähe. Kiirusehoidja - ehk "rutska lukk" oli üli suureks abiks. Kuigi väiksest lisakiirendusest otseselt ära ei ütleks, siis rekkatest sai siiski mööda, ridade vahele mahtus sõitma, järsemaid serpentiine pidi võtma esimese käiguga, keskmise kiirusega laugeid mägiteid oli puhas nauding sõita. Üldiselt väga universaalne lahendus reisimiseks kui reis sisaldab ka tavalisest aukus kruusateest tehnilisemat ja pehmemat offroadi.

Pilt
Pilt
Pilt

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1677
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 403 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Aug 2019, 22:46

Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.
Viimati muutis Jesper, 16 Aug 2019, 23:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5658
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 389 korda
Tänatud: 257 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas yeekim » 16 Aug 2019, 22:51

Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1677
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 403 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Aug 2019, 23:22

270 obv. Nagu Africa Twinil. Nagu Tenere 700-l. Vaikusest on asi kaugel :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 17 Aug 2019, 09:42

yeekim kirjutas:
16 Aug 2019, 22:51
Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu
Wikist:
All three models used the same 471 cc (29 cu in) 180° crank twin-cylinder, parallel, transversely mounted engine

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 17 Aug 2019, 09:53

Jesper kirjutas:
16 Aug 2019, 22:46
Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.
Eks maastikul kus rohu sees ei ole näha kustmaalt pinnas täpselt algab ja ka sügavate vaaludega asfaldil on see igati mõistlik soovitus, eks aegajalt ka kasutan seda aga vahel tuleb ikka üllatusi, külili pole sellel põhjusel veel pannud aga napikaid ikka tuleb ette.

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1677
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 403 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 17 Aug 2019, 22:33

Aijahh, ongi 180 kraadine vänt tõesti. Ajasin millegagi sassi, vist nc700-ga.

motoreis
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 25000km ls
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas motoreis » 12 Jaan 2021, 11:39

Tere Stinger. Kuidas ratas seni vastu pidanud, kas ratas veel alles? Ise olen 2019 aasta mudeliga 26000km ringi uhanud kahe suvega. 26000km pealt pidin vahetama ka keti ja esimese ja tagumise hammaka. Jahutusvedeliku pump vahetati ka garanii korras ära, kuna see lekkis pärast 13000km sõitmist, piisanuks küllap ka tihendist, aga esindus tellis kohe uue pumba. 24000km pealt läksid ka küünlad vahetusse ja tehti hooldus. Seega peale hoolduste pole hetkel miski remonti vajanud. Rattaga olen rahul.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 12 Jaan 2021, 19:39

Tervist. Vastu on pidanud hästi, peale plaaniliste hoolduste ei ole midagi remonti vajanud, samas läbisõit ka alles alla 20k. Vahel läheb külmast peast pikalt käima, esinduses läks muidugi poolest pöördest seega midagi teinud sellega ei ole. Foorumi tarkus soovitas käivituse ajal sidurit all hoida ja see on seni hästi aidanud. Olen temaga rahul matkarattana kui matk on väiksematel teedel ja mitte kõige kehvematel teti lõikudel. Kus jääb puudu on möödasõidud, üle 110 kiirusepiiranguga teed ja kiirendus fooritagant. Paistab et see reis milleks see ratas ehitatud sai jääb selle rattaga tegemata. Mu Mongoolia ajaaken oli 2020 ja 2021 kevad. Kui saab selgeks et see ei toimu vahetan cb500x-i Tenere 700 vastu.

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 422
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XLV 750R TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 30 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Divikas » 12 Jaan 2021, 20:40

Hei Stinger! Ära oma Mongoolia plaani veel maha mata. See praegune seis lõpeb ühel hetkel kindlasti. 40-päevaga saab korraliku Kesk-Aasia matka teha ja selle aja leiad ka mõnel teisel aastal. Võib olla kolme, äkki viie aasta pärast, vahet pole. Unistustega on see ohtlik häda, et need kipuvad tõeks saama :) Ainult aega võib minna.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2533
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas ranel » 12 Jaan 2021, 21:17

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 12 Jaan 2021, 23:06

Divikas kirjutas:
12 Jaan 2021, 20:40

Hei Stinger! Ära oma Mongoolia plaani veel maha mata. See praegune seis lõpeb ühel hetkel kindlasti. 40-päevaga saab korraliku Kesk-Aasia matka teha ja selle aja leiad ka mõnel teisel aastal. Võib olla kolme, äkki viie aasta pärast, vahet pole. Unistustega on see ohtlik häda, et need kipuvad tõeks saama :) Ainult aega võib minna.

Eks sellega on jah nii et mis juba pähe võetud see peab tehtud saama, antud juhul jah küsimus mis ajal ja millise rattaga. Tenere ka selleks igati sobilik, cb-ga võrreldes oleks mõistlik ainult lisakütust kaasa võtta. Krt naerma ajab et 2018 tegin plaani mis sattus täpselt ennekuulmatu ja olematu pandeemia ajale.

ranel kirjutas:
12 Jaan 2021, 21:17

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

Kui suurem garaaz teoks saab siis pole vaja ruumi puuduse pärast enam maha müüa. Hetkel olevale kolmele enam juurde ei mahu :)

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 413
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » 13 Jaan 2021, 08:03

Stinger kirjutas:
12 Jaan 2021, 23:06
ranel kirjutas:
12 Jaan 2021, 21:17

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

Kui suurem garaaz teoks saab siis pole vaja ruumi puuduse pärast enam maha müüa. Hetkel olevale kolmele enam juurde ei mahu :)

OT: Sellega on see lugu, et kui sul on rattaid rohkem kui tagapalgeid, millega neil (ratastel) istuda/sõita, siis võib juhtuda, et mõni saab "vähem tähelepanu" ja siis on ohoho (crash).
Et läbuks kätte ära ei läheks, siis ratas on siinkohal väikese tähega!

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”