KTM 350 Rally

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Jesper
Postitusi: 1515
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 340 korda

Re: KTM 350 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper » 25 Jaan 2020, 15:43

Suht mõttetu teema, aga kuna see nutivärk on mitmel pool teemaks olnud, siis mõtlesin, et jagan kogemust. Nimelt hakkas tablet jõulude paiku jukerdama, käes ja kodus laua peal töötas nagu antsu viiul, aga hoidjasse pannes ja mootorit käivitades viskas pildi tasku. Umbes nagu aku oleks järsku tühjaks saanud. Lahti võttes mingeid ilmselgeid vigu ei paistnud, noh ja vahepeal jälle mõnda aega töötas, aga täna hommikul käima lüües oli jälle ekraan must. Mille peale omanikul lõi silme eest punaseks ning ta otsustas, et jäägu sellest sitavikatist kasvõi ainult molekulid järgi, aga viga tuleb üles leida.

Kaevasin siis seal ringi, jootsin ühendusi üle jne, aga lõpuks selgus, et viga on hoopis akus - nimelt on aku ise küll kõvasti korpuse külge liimitud, aga sellega samas pakendis olev laadimiskontroller on lihtsalt kaptonteibiga kergelt fikseeritud. Akust kontrollerisse lähevad aga juhtmete asemel pmst fooliumiribad, millest siis üks oli edasi-tagasi väntsutamise tulemusena ära murdunud.

Kuna seda fooliumi ei saa joota ega üldse midagi väga mõistlikku teha, siis rullisin lihtsalt lahtised otsad kokku ja fikseerisin laadimiskontrolleri kõvasti korpuse külge, et see ei saaks seal enam vabalt vibreerida ja ringi liikuda. Pmst 10 minuti fix, kui oleks kohe õigest otsast viga otsima hakanud :wack:.

IMG_20200125_123100115.jpg

A muidu võib öelda, et tablet on hästi vastu pidanud - kuna nüüd sai kõik üksipulgi üle kontrollitud, siis võib kindalt öelda, vihmas sõitmised jms pole sees mingeid eriefekte tekitanud. Kui veel viitsiks kõrvaklapiaugu, kõlariresti, kaamera jms mõttetud vidinad kinni silikoonida, siis tõenäoliselt kestab see päris kaua. Aku ilmselt tuleb lihtsalt uus panna ja siis kohe korralikult kinnitada, kui see häkkremont peaks mittevastupidavaks osutuma.



Kasutaja avatar

Teema algataja
Jesper
Postitusi: 1515
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 340 korda

Re: KTM 350 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper » 18 Mär 2020, 23:53

Torkaks selle otsatu läbu vahele törtsu tsiklijuttu kah.

Vahepeal on jälle palju pori harkide vahelt läbi voolanud, aga kuna koguaeg on sõiduilm, siis ratta arendamine on natuke tahaplaanile jäänud. Nutiteema lõpetuseks sai roadbooki rakendus ära viimistletud ja Play Storesse üles, kel huvi, siis alla laadida saab siit: https://play.google.com/store/apps/deta ... .eroadbook ja pistsin demoeesmärgil ühe oma roadbooki ka üles - ma ei tea, kas see sõita ka kannatab, aga ehk annab mingi ettekujutuse, et mismoodi see värk käib.

Aga kuna võidusõit käib ikka paberil, siis tellisin natuke kola ning üllatuslikul kombel saabus see Portugalist kahe päevaga :shock:. See Hiina vidinatega jändamine tuimestab ikka inimese ära, et tegelikult ei peagi igat asja 2 kuud ootama :wack:

DSC_0269.jpg

Seejärel läks kiireks näputööks, kuna sellist printerit mul pole, mis pika rulli korraga valmis trükkida suudaks, siis tuleb kõik lehed ükshaaval kokku kleepida. Tänaseks olen ma selles juba natuke osavam kui alguses, aga üsna tüütu nokkimine on ikka.

DSC_0271.jpg
DSC_0278.jpg
DSC_0280.jpg
DSC_0281.jpg

Roadbooki hoidja ja tripmeetri lenksule kinnitamiseks valmistatud "rallitorn" on küll ilmselt kõige laisem variant, mis maailmas üldse olemas on, aga seegi võttis kolm parajat õhtut. Muidu välismaal entusiastid konstrueerivad sama funktsiooni täitmiseks ikka oma paar-kolm suurusjärku keerulisemaid asju, anoh ma üritan lähtuda põhimõttest, et mida vähem igasugu kulinaid tsikli küljes ripub, seda töökindlam see kõik on.

DSC_0285.jpg

Juhtmestiku ära paigutamine oli paras nuputamine, toitejuhtmed sai lühemaks teha, aga lenksulülitite kaablitega pole midagi teha, mõlemas otsas on vulkaniseeritud pistikud. Jäi enam-vähem, aga ilmselt ma teen selle veel korra ümber, ainult enne on vaja välismaalt natuke head-paremat elektrikola tellida :)

DSC_0293.jpg
DSC_0290.jpg

Selline ta siis lõpuks sai. Proovirullimine toimub lähiajal :)

DSC_0292.jpg

Noh, ja võimalik, et kõige tähtsama asjana sai kuskil vahepeal ka Hellasele nimi kirja pandud. Klassiks Malle Moto, sest see on ainus, kuhu ma kvalifitseerun - teistes klassides sõidavad ikka ilusad ja targad inimesed...

DSC_0270.jpg
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5462
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 298 korda
Tänatud: 196 korda

Re: KTM 350 Rally

Lugemata postitus Postitas yeekim » 19 Mär 2020, 10:20

Hoi!

Kustkohast spido/hodo signaal tuleb?

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Jesper
Postitusi: 1515
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 340 korda

Re: KTM 350 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper » 19 Mär 2020, 10:52

Tripmeetril on oma andur. Selles suhtes KTM on ilgelt ready to race, et tripi komplektis kaasatulevad paigaldusvahendid on täisagro, pmst antakse sulle plekitükk, mille pead ise anduri õiges kohas hoidmiseks kujusse töötlema, magnet ja siis keemilise metalli plönn, millega magnet esiratta rummu külge mätsida. Arvestades selle junni hinda ootaks nagu veidi enamat. Aga KTM-il on pidurisadula raami peal täpselt õiges kohas Brembo logo, millest läbi puurides ja keermestades satub lisaandur ilusti stock magnetiga vastakuti :D Isegi kärni ei pidanud välja võtma, "b" paun tsentreeris puuri.

Ainuke probleem on, et see pidurivoolikust ja kahest spidokaablist koosnev vorst ei taha enam hästi maskis olevast suunajast läbi mahtuda, peab natuke nuputama, vbl on mõistlik pikem pidurivoolik teha ja see mööda alumisi prille paremale vedada, nagu RFR-il.




Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”