1. leht 1-st
Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 13 Veebr 2020, 20:36
Postitas margusser
Tere, olen siin uus.
Teen peamiselt omale siia ühe päeviku, muidugi oodates kommentaare/soovitusi.
Varem on olnud hornet900, ktm660 ja fzr1000 (siiani alles).
Nägin kunagi seda gsx-i teemat siin kuskil ja jubedalt hakkas meeldima.
Otsisin kuu-kaks, ega neid väga võtta pole, kuni leidsin Lätist ühe originaalse produkti (mida otsimisel ka silmas pidasin).
Kohe sai ostetud motul 5100. Seda läks koos filtri vahetamisega 4.8L
Õlifilter OEM suzuki
Yuasa 12.6A AGM aku
Bensiinipumba sees puhastasin filtri ka kohe ära, selle teekotikese (üle 7k rpmmi ei läinud) oli väga must/purune.
Kellal on tal hetkel 40k, mis paistab reaalne.
Nüüd ootame soojemaid ilmasi, et saaks proovida teda.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 14 Veebr 2020, 08:36
Postitas Tonis_T
See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
viewtopic.php?f=56&t=92647#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus).
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 14 Veebr 2020, 08:52
Postitas margusser
Tonis_T kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 08:36
See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
viewtopic.php?f=56&t=92647#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus).
Tere, mul polnud madalatel pööretel probleeme. Lihtsalt proovisin kohapeal pöördeid tõsta ja üle 7000 ei läinud. Teekotikese puhastus parandas selle probleemi (läheb kiirelt piirajasse).
Sõitu ma teinud veel pole, võibolla tõesti on vaja ka see metallvõrk puhastada.
Ultraheli vann on mul olemas. (30L saan võrus teenust ka pakkuda).
Kuhugi relakat ja hiina heebleid külge panema ei hakka, võibolla mingid viisakad kaitserauad/punnid (soovitusi?) ja see on ka kõik.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 14 Veebr 2020, 09:11
Postitas Tonis_T
Loe seda teemat uuesti. Kui ma ülen madalad pöörded, siis ma pean silmas just seda, et töötab madalatel pööretel ja ja kõrgetel ei funga. Probleemi põhjus võib olla selles, et see korpuse fitler on umbes ja kõrgete pöörete jaoks ei jätku kütust. Kohapealne katsetamine ei pruugi veel täit tõde nädiata. Aga loodetavasti aitas praegune tegevus. Kui sõitma lähed, eks siis selgub tõde.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 14 Veebr 2020, 09:17
Postitas margusser
Olen neid ja välismaiseid teemasi korduvalt lugenud, aga tänud suunamast.
Eks peale sõitu saab vastuse.
Panen mõne pildi teistele infoks:
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 14 Veebr 2020, 21:55
Postitas villy
margusser kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 08:52
Kuhugi relakat ja hiina heebleid külge panema ei hakka, võibolla mingid viisakad kaitserauad/punnid (soovitusi?) ja see on ka kõik.
Sellised olid mul ja täitsa viisakad
https://www.storm-motor.fi/en/osat/moot ... n-suoja-5/
Streetmoto kaudu oli transa ka 0.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 17 Veebr 2020, 00:33
Postitas Põhja Siil
Lahe rattas! Ja VÄGA lahe number!
Kui loed inglise keeles, siis soovitan redaga: https://gsx1400owners.org/
puht ühe mudeli foorum, kindlasti leiad palju kasuliku.
minu rattal on RENNTEC engine bars gsx1400 https://www.ebay.com/itm/NEW-RENNTEC-EN ... xy3NBSe4Of:
Tugevad ja pakuvad parimat kaitset, kuid päris kohmakad - olen kurvis kallutades puudutanud nendega maad. Aga see oli linnaliilkusele mitte sobiv kallutus
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 25 Veebr 2020, 10:54
Postitas ermicas
Tervist.
Sellise GSX vastu sai mõned aastad tagasi SMASHil dragi sõidetud.
Kui ma ei eksi siis Põhja Siil vajutas lõpuks aja 11,7sec mis on ratta vanust ja tehnikat arvestades väga hea tulemus.
Välimuse osas olen nõus, sellised vanakooli power-cruiserid on juba niivõrd klassikalised, et välimust pole mõtet palju muuta, rikud ilusa ratta ära.
Ma sinu asemel piirneks hädavajalikuga (heeblid, väike nr. alus, led-suunad ja aftermarket pütid).
ermicas
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 25 Veebr 2020, 21:08
Postitas Põhja Siil
ermicas kirjutas: ↑25 Veebr 2020, 10:54
Kui ma ei eksi siis Põhja Siil vajutas lõpuks aja 11,7sec...
Siis oli 11.75 - olen kindel, et rattas on võimeline kiiremini sõitma, kuid mina ei oska kiiresti startida
Järgmisel aastal, panin Youshimura nukkivõllid, ja sõitsin juba 11.31, kuid siis jäi kütus väheks (just kõrgsureve kütusefiltri jama). Ja jällegi, võiks parem aeg olla, kui oskaksin kiiremini startida...
Järgmiseks aastaks (2019) sai filtri korda, ja segu õigeks... Aga nüüd oli selline jama, et kippus tagarattasse minema stardil, ja ei julgenud kiirelt kohalt võtta. Nu ei oska startida .
Aga stock rattas, millel segu ja süüde õige, peaks olema võimeline sõitma vajadusel alla 11.5sec.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 25 Veebr 2020, 21:58
Postitas Luxor
Tõesti ilus komplekt, osta ja sõida või ise! Peale punnide ja v-b tagasihoidlikuma esiklaasi midagi rohkemat polegi vaja.
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 26 Veebr 2020, 12:51
Postitas margusser
Tere.
Tellisin igaksjuhuks kaitserauad. (95.- eur)
Kuna need väljalasked on tõesti hiirvaiksed sai tellitud ka blackwidowi kõige lühemad pütid. (380.- eur)
Üks signaalidest oli otsad andnud, võtsin kaks uut. (30.- eur)
Tellisin ka gsx1400 kirjadega vinüül velje klepsud rantidele. (40.- eur)
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 27 Veebr 2020, 21:04
Postitas villy
Loodan, et see ratas ei muutu originaalist enam palju. Muuseas Creptus tegi sama välimusega nagu originaal aga mehisema häälega summuteid GSX1400-le
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 23 Mär 2020, 20:10
Postitas margusser
Re: Suzuki GSX1400 2003
Postitatud: 23 Mär 2020, 21:03
Postitas Põhja Siil
Rõõm teada, et said summuti poltidega ühele poole!
Porika pikendus on minu arvates väärt asi - hoiab mootori leegikate taga puhtamana. Eriti annab tunda, kui märja ilmaga satud savise teeremondile... Kuuma mootori peal on minul nii ära kivistanud, et nägin väga kurja vaeva et pärast puhtaks saada.