Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 07 Mai 2020, 22:10

Üle mitme mitme aasta sai taas ratas soetatud. Varasemalt on eranditult olnud kõik rattad bike tüüpi aga see kord mõtlesin, et teeks pauku uut moodi ja ostsin cruiseri. Yamaha Wild Star 1600 2001a mudel. Ratas on olnud pikalt Eesti registris ja ülevaatusel märgitud odo näitude järgi on selle isendiga keskmiselt 500-1000km aastas sõidetud. Ostes oli ratta küljes igast tulesid ja vilesid ja pääluid jne. Kuna mulle selline tilulilu eriti ei meeldi, sai esma järjekorras need eemaldatud.
Siiani tehtud:

  1. Mõelmad rehvid uued. Dunlop D404
    2.Klapivahede kontroll/regull
  2. Uued küünlad
    4.Uus õhufilter, mille käigus avastasin, et õhufiltri kopsiku üks kinnitus on lõhutud.https://drive.google.com/file/d/1RSYPvI ... sp=sharing
    5.Õlivahetus nii mootoris kui käigukastis. Mille käigus avastasin, üpris palju möödalaskmisi. Eranditult kõik õlipunnid olid "loomajõuga" kinni keeratud, osadelt puudusid vaskseibid ja õlipunn, mis on mitte karteris vaid õlianuma all on poldipea rikud ja selle asemel, et tellida kas või Yamahast uus õlipunn mingi 4.- eest on lastud poldipea 4 kanti ja tagasi keeratud.
    https://drive.google.com/file/d/1SwCNF5 ... sp=sharing
    6.Originaal ja tühjaks puuritud summuti sai asendatud kasutatud originaaliga. Plärin käis ajudele, selle pärast asendasin. Ebayst tellisin ja õnnestus leida uueväärse välimusega originaal hea hinnaga. Isegi tihendid olid kaasas/küljes.
    Oli -> https://drive.google.com/file/d/1SMy7cp ... sp=sharing
    Läks külge-> https://drive.google.com/file/d/1SxGIg- ... sp=sharing

Vaja teha:

  1. Starteril on läbi üks simmer, mille kaudu lekib õli starterisse ja selle korpuse kaudu välja mootori peale.
    Simmer on starteri esikaane sees -> https://drive.google.com/file/d/1vA4SN8 ... sp=sharing
    Eraldi seda Yamahast tellida ei saa. Kõike muud saab aga vot seda ei saa.
    Ja kaasas aftermarket remondikomplektiga -> https://drive.google.com/file/d/1qrkwrg ... sp=sharing
    Remondikomplekt on koos transaga 26.- Ratas hetkel Tartus Motohoovis ja väideti, et mitte ükski laagripood Tartus sellise mööduga simmerit ei paku. Panevad kokku tagasi ja homme saan kätte. Plaanis on ratas koju viia, starter maha ja laiali, simmer näpuvahele ja külastada paar laagripoodi ning vaadata kas tõesti ei ole sellist mõõtu olemas. Kui poemüüjad hakkavad peavalujuttu ajama, siis tellin terve remondi komplekti, ootan 2 nädalat ja teeb starterile täieliku uuenduskuuri.
    2.Bensiinipaagi korgil tuli üks kinnituskruvi, mis hoiab kogu lukuvärgendust koos ära ja kukkus paaki sisse, teine kruvi oli veel viimaseid keermeidpidi korgi sees ja sain veel jaole enne kui kogu lukusisu oleks kukkunud paaki. Keerasin alles oleva kruvi kõvasti kinni ja nüüd vaja poldipoest üks M4 ümarpea kruvi leida paraja pikkusega ning mõlemad loctite-iga tagasi panna.

Nii aitab küll esimeseks korraks. Järgmisel korral ilmselt väike jupp starteri remondist.



Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » 07 Mai 2020, 22:39

Hoi!

Mis tilulilu Sul' üle jäi ja kus asub?
Selle kruvikese saad magnetiga kätte, mul oli bensutaseme andur ennast mööda paaki laiali laotanud, vastik kribin oli manööverdamisel, kui kütus loksus....
Läbisõit ikka miilides?

edu

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » 07 Mai 2020, 23:53

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8292
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 221 korda
Kontakt:

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Piipz » 08 Mai 2020, 08:46

Kuidas nagu kõige tähtsam pilt puudu on, rattast endast?
Ning drive asemel saad ju pildid siia laadida :)

Aga ma ei ole kindel, et kroomimehed sind omale sõbralisti lasevad, mismõttes sa võtsid plärina ära :ner:

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 08 Mai 2020, 19:32

yeekim kirjutas:
07 Mai 2020, 22:39

Hoi!

Mis tilulilu Sul' üle jäi ja kus asub?
Selle kruvikese saad magnetiga kätte, mul oli bensutaseme andur ennast mööda paaki laiali laotanud, vastik kribin oli manööverdamisel, kui kütus loksus....
Läbisõit ikka miilides?

edu

Lihtsam oli osta 5 sendi eest uus kruvi kui hakata vana õngitsema. Panin Nüüd mõlemale kruvile loctite ka ehk on nüüd "igavene".
Tead tilulilu all ma mõtlesin sellised plastikust pealuid, mis nägid välja kui lapsemänguasjad ja mida oli topitud igale poole alustades spidoümbrise kroomist, lõpetades tagakotiga ja sinna vahele jäid lenksu otsad, numbrialus jne jne jne. Need kakkusin kõik maha ja viskasin prügikasti. Aga ühed asjad jäävad küll üle, mis on täiesti alles ja saadaval....sadulakotid, mis on universaalsed tagasadula alt läbi ja koos mingite raamidega. Üritan neist pildid teha kui on huvi.
Läbisõit on km ja sipdo näitab ka km, mitte aiateibaid ehk miile. Eestis on ta regatud 10.06.2014 läbisõiduga 20110km ja 5 aastaga on enne minu kätte jõudmist sinna otsa sõidetud 8000km (maanteameti andmed ülevaatustelt). Ajaloo kohta enne eestit ma ei tea mitte midagi, vin-i googeldus ei andnud USA avariiliste oktsjonite linke nagu enamus rataste puhul, mis eestis müügil ja millel miilides spido peal. Aga kindel ei saa olla, et enne Eestisse jõudmist oli tal selline ajalugu ja spido on vahetatud, millest ka väike läbisõit ja selline tehniline seisund.
Ühesõnaga mina hetkel veel ostu ei kahetse kuigi oleks võinud lähtuda vanasõnast "Tark ei torma". Aga olin juba üprist pikalt nö. "Tilka näppinud" ja 4k eest ei olegi võimalik leida perfektses seisus nii vana ratast. Selle aasta eesmärk on viia ta originaal konditsiooni ehk vahetada välja või asendada pudinad, mis ajapikku on kas lõhutud, kadunud või lihtsalt katki ja siis sõita, sõita ja veel kord sõita. Selle aasta aprilli kilometraas on juba 1000km, mis sa ikka coronaga kodus passid.... :wack:


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 08 Mai 2020, 19:53

Piipz kirjutas:
08 Mai 2020, 08:46

Kuidas nagu kõige tähtsam pilt puudu on, rattast endast?
Ning drive asemel saad ju pildid siia laadida :)

Aga ma ei ole kindel, et kroomimehed sind omale sõbralisti lasevad, mismõttes sa võtsid plärina ära :ner:

Tegin ühe pildi rattast ka. Sadulakotid on kuskil garaasis. Need ilmselt lähevad ka müüki, koos pildilt nähtavate raamidega. Plaanis on asemele soetada kasutatud nö. orig. kotid, mis minu teada kinnituvad otse raami külge ja mis näevad ka vähe viiskamad välja kui praegused.
Lisaks on tellitud juhi seljatugi, mis peaks jõudma lähi nädalate jooksul ning plaanis on veel soetada lisa jalatoed (highway pegs), et lisada sõidumugavust.

PS! Simmeri mõõdud, millest esimesest postituses juttu oli on 5mm paks, 13mm siseava ja 24mm välimine mõõt. Nii öeldi Motohoovist, ise ma pole mõõtnud. Ja takistuseks sai 5mm paksus, leiaks 7mm paksu aga seda ei saa kasutada, sest pole ruumi. Ühesõnaga ma ilmselt ikka ei hakka starterit enne laiali kakkuma ja simmer näpus mööda poode jooksma, tellin selle remondikomplekti ära ning siis vaatan edasi. Kindlasti panen siia pilte ja juttu nii komplektist endast, (et teised ka teaks mis saavad kui tellivad sellise komplekti) kui ka tööst.

Manused
IMG_20200508_171638.jpg
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » 08 Mai 2020, 20:31

Orig. lahendust saan Tartus järgmine ndl näidata.

edu

Teen saiast sitta!

Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 11 Mai 2020, 21:45

yeekim kirjutas:
08 Mai 2020, 20:31

Orig. lahendust saan Tartus järgmine ndl näidata.

edu

Tänud. Külje kohvreid tean millised välja näevad. Kahjuks tahetakse orig. eest netis ulme hinda. Aga kiiret pole, ehk tuleb ka midagi mõistliku hinnaga müüki. Aega on. Hetkel ajab asja ära tagakohver (näha pildilt eelmises postituses).

Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » 13 Mai 2020, 19:37

Hoi!

Originaalidel on oma, eraldi suur raam.

edu

Teen saiast sitta!

Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 19 Mai 2020, 20:21

Nii. Saksamaalt jõudis starteri remondikomplekt Made in China....

IMG_20200519_175935.jpg

õik mis pildil oli komplektis. Üht teist oli ka ülearu, mida polekski saanud kasutada antud starteri juures ja üht teist oli nii kehva kvaliteediga (nagu oringid), et ausalt öeldes poleks ka külge pannud.

IMG_20200519_190252.jpg

Põhimõtteliselt vahetasin välja ainult simmeri, sest nagu pildilt näha võib olid harjad kõik tip top korras ja praktiliselt kulumata. Sama olid kõige muuga nagu laager ja taga kaanes olev puks. Simmeri vahetus võttis aega koos starteri maha kruvimisega ja tagasi panekuga nii 20 minti maks.
Küll aga võiks öelda, et need mõõdud, mis mulle öeldi töökojast ja mille taha jäi ka simmeri otsimine ei vastanud tõele aga las ta jääda. Mul on nüüd 25 eurine simmer, mida oleks saanud laagripoest maks 3 euriga.

IMG_20200519_184111.jpg

Pilt on vähe udune, nihikuga ei mõõtnud aga peal on kirjas mõõdud 14/24/6 mille asemel mulle öeldi 13/24/5 ning ruumi ei olevat paksema jaoks. Reaalsuses oleks saanud ka paar mille paksema panna kui remondi komplektis olnud kirjade järgi 6mm.
Selle eest aga võin nüüd pakkuda siinsetele kodanikele tutikaid starteri harjaseid, laagreid ja pukse kui kellelgi peaks huvi olema andke teada.


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 20 Mai 2020, 23:10

Kui trackingut uskuda, siis homme ehk või hilisemalt üle homme jõuab ka juhi seljatugi minuni. Kruvib külge ja eks siis näha ole kas vaja konfida või saigi kohe hea asja. Pean silmas seda, et osadel seljatugedel on kalde nurk reguleeritav, sellel, mis mina tellisin on see fix. Eks saab näha kas sobib, kui palju vaja painutada, kui "vedel" see konstrui üldse on ehk et kui kkka peale toetad palju läbi vajub jne. ja võib olla vaja "tootearendust" teha. Aga eks teen sellest eraldi posti järgmine nädal, siis ehk kõik läbi proovitud ja parendused tehtud.

Eelmisele postile täienduseks. Vaatasin ja mõõtsin vana simmerit. Kirjad peal olid NOK BC1693G, mis esimese googelduse peale andsid mõõtudeks 14/24/6 ehk et sama, mis viimasel pildil olnud rem. kompl. simmeril. Mõõtmised ei lükkanud seda ümber vaid kinnitasid seda. Ehk, et kui mõni Ants juhtub seda lugema, siis stareri "Mitsuba SM-13" (mis on suht levinud ja peal nii hondadel, suzudel ja kawadel jne.) simmeri mõõt on 14/24/6 jaaaaa mahub ka 7mm paks ilmselt, sest erinevate rataste starteritel varieerub vaid starteri tagumine kaas, millega ta kinnitub mootori külge aga esimene ots on kõigil sama ja seal asub ka simmer.

Ja lõppu viskaks ka väikse küsimuse õhku. Peale seljatuge tuleb "laibakatele" lisa jalatoed. Vaatasin täna mingeid universaalseid, et kinnitus oli selline ->https://www.amazon.com/MOTORCYCLE-HIGHW ... B0136RE53Q Jalatugi ise põks teise kujuga.

Ja nüüd küsimus.

Kas sellise kinnitusega -> https://cdn11.bigcommerce.com/s-1lutun7 ... mbypass=on oleks vist mõistlikum?

Reguleerimis vahemik tundub suurem. Kui ühel saab panna laubaka küljele ja reguleerida vaid kinnitust üles alla, siis neid saab panna lisaks laibakast juhi poole või ette poole jne. Hinna vahe on 50 vs. 80. Täna näiteks sõitsin jalad lihtsalt laibakate peal, sest asfalt oli vihmast märg ja vesi pritsis esiratta alt nii et teksad ja tossud olid põlvedeni märjad kui otsin jalgu jalaraudadel. Peaks ütlema et asendil polnud ka väga viga kui oleks seljatugi olnud. Ehk, et kellel on kokkupuuteid erinevate jalatugedega ehk viitsib paari sõnaga kiita või laita mõnda.


grahv
Postitusi: 1056
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas grahv » 21 Mai 2020, 09:43

Savipoti-Tobi kirjutas:
19 Mai 2020, 20:21

nagu pildilt näha võib olid harjad kõik tip top korras ja praktiliselt kulumata.

Kulumata küll, aga... kui vaadata seda tahmast kollektorit, siis reaalselt töötab kogu harja laiusest vist vaevalt pool - see must tahmaga kaetud pind elektrit ei juhi. Mis omakorda vähendab selle starteri võimsust.

G

Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » 21 Mai 2020, 09:54

Hoi!

Veelkord-Tartus proovimis/vaatamisvõimalus olemas.
Lihtsalt laibakate peale jalgu ei pane, tekib selle maailma parema tsikliehitaja tunne, kus sõrmed peaaegu varbaid puudutavad :wack:
Ka lihtsate lisajalatugedega on vähemalt 3 varianti:

  • jalad floorboardidel
  • jalad kandadega lisatugede peal
    -jalad "normaalselt" lisatugede peal
    -...

Seljatoeta ei kujutakski sõitu ette, lenks võiks miski 2" kõrgem olla aga....

edu

Teen saiast sitta!

Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 21 Mai 2020, 14:42

grahv kirjutas:
21 Mai 2020, 09:43

Kulumata küll, aga... kui vaadata seda tahmast kollektorit, siis reaalselt töötab kogu harja laiusest vist vaevalt pool - see must tahmaga kaetud pind elektrit ei juhi. Mis omakorda vähendab selle starteri võimsust.

G

Täiesti õige tähele panek. See mustus on sinna ilmselt tekkinud selle pärast, et starteri sisse lekkis õli. Oleks ilus olnud kui oleks selle ära puhastanud aga kuna ma starteri töös pole täheldanud mingit langust, see tähendab, et ta veab ratta ilusti käima ja mitte vaevaliselt vaid minu hinnangul täiesti okilt, siis jätsin selle lisa liigutuse tegema ja tegelesin peamise probleemiga ehk simmeri vahetusega. Kui starter püsib edaspidi seest õlivabana, siis võiks ju oletada ajapikku kulub see mustus ka ise kontaktpinnalt maha mingil määral.
Ühesõnaga kui asi töötab ära paranda...

Seljatoe saan õhtul kätte, mu eilne oletus pidas paika. Katsun täna ta õhtul külge ka kruvida ja nö. testida. Aelen veidi ratta seljas ja vaatan siis ka kuidas võiks jalad pikemal sõidul mugavamalt paikneda ja sealt edasi siis otsustab millised jalarauad jäävad. Isiklikult ei meeldi väga selle universaalse kinnituse "tegu ja nägu". Ongi tehtud nii, et sobiks võimalikult paljudele erimõõtu torudele. Konkreetne klamber 32mm torule on viisakam, eriti kui poldid on kuuskant peadega jne. Aga ühesõnaga viskan seljatoe külge ja vaatan siis edasi.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1014
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 21 Mai 2020, 15:15

grahv kirjutas:
21 Mai 2020, 09:43
Savipoti-Tobi kirjutas:
19 Mai 2020, 20:21

nagu pildilt näha võib olid harjad kõik tip top korras ja praktiliselt kulumata.

Kulumata küll, aga... kui vaadata seda tahmast kollektorit, siis reaalselt töötab kogu harja laiusest vist vaevalt pool - see must tahmaga kaetud pind elektrit ei juhi. Mis omakorda vähendab selle starteri võimsust.

G

See "tahm" on pärit grafiidist harja küljest, mis juhib täpselt samapalju elektrit kui hari mille küljest ta tulnud on.
Seda mustust lihvida/eemaldada ei ole vaja, sest grafiit omab määrivaid omadusi, mis hoiab ära liigse harjade kulumise.

PiltPilt

Tort
Postitusi: 1669
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 104 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Tort » 21 Mai 2020, 19:01

Kalapea kirjutas:
21 Mai 2020, 15:15

See "tahm" on pärit grafiidist harja küljest, mis juhib täpselt samapalju elektrit kui hari mille küljest ta tulnud on.
Seda mustust lihvida/eemaldada ei ole vaja, sest grafiit omab määrivaid omadusi, mis hoiab ära liigse harjade kulumise.

Nüüd paned küll puusse. Must starter imeb rohkem voolu ja on laisem.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1014
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 21 Mai 2020, 21:24

Tort kirjutas:
21 Mai 2020, 19:01
Kalapea kirjutas:
21 Mai 2020, 15:15

See "tahm" on pärit grafiidist harja küljest, mis juhib täpselt samapalju elektrit kui hari mille küljest ta tulnud on.
Seda mustust lihvida/eemaldada ei ole vaja, sest grafiit omab määrivaid omadusi, mis hoiab ära liigse harjade kulumise.

Nüüd paned küll puusse. Must starter imeb rohkem voolu ja on laisem.

Põnev tehniline terminoloogia on kasutusel, aga lühidalt kui laisk must mootor imeb voolu siis teeb ta kahte asja, muudab voolu mehaaniliseks tööks ja soojuseks.

Praegusel juhul must mootor üleliigset sooja ei tooda - lamellid on ilusat tooni, harjad ühes tükis ja traatidel pole ülekoormuse märke. Seega pole ka paanikaks põhjust.

PiltPilt

Tort
Postitusi: 1669
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 104 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Tort » 21 Mai 2020, 22:13

Suur tänu äärmiselt professionaalse seletuse eest. Eks alati võib ka sümptome ootama jääda ja nende ilmnemisel uuesti starteri avada, maitse asi.


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 22 Mai 2020, 10:56

Starteri tööga on kõik hästi, veab minu hinnangul ilusti ja ka mootor käivitub nagu öeldakse "poolest pöördest". Selle pärast ma uuesti starterit maha kakkuma ei hakka ja igaks juhuks puhastama. Küll aga tähelepanek oli muidu õige ja märkus asjakohane, sest see mustus ilmselt ei ole ainult harjaste loomuliku kulumise tagajärjel tulnud grafiidi jääk vaid kuna starteri sisemusse lekkis õli siis pigem õli ja grafiidi segu, mis on siis paakunud lamellidele. Samas kui õlileke sai kõrvaldatud, siis võiks lamellidelt ise ajapikku kontaktipind puhastude rohkem kui piltidelt näha hetkel. Ühesõnaga las ta jääda praegu.

Eile sain kätte:

IMG_20200521_174156.jpg
IMG_20200521_174206.jpg

Ja panin külge:

IMG_20200522_101756.jpg

Eile ilma sõiduvarustuseta rattal istudes tundus, et ei ole see päris hea lahendus, sest nagu ütlesin eelmises postituses, siis toe kaldenurka ei saa reguleerida või kui siis tervet kinnitust painutades. Aga täna tulin rattaga tööle ja kui sõiduvarustus on seljas (kasutan eraldi seljakaitset nö. kilpkonna), siis oli oluliselt mugavam toetada. Vaatan kas painutan pisut ilmselt seda tuge.
Jalarauad otsustasin osta mitte universaalse kinnitusega vaid tellin netist, puhtalt välimuse pärast.
Eile seljatuge paigaldades avastasin veel ühe asja, mis vajab tellimist ja tulin ka ühtlasi ühele mõttele kuidas kasutada ära olemas olevad küljekotid.
Ühesõnaga kuna vana omanik oli otsustanud küljekottide kasuks, mis käivad kaasreisija istme alt läbi, oli ta otse loomulikult eemaldanud istme alused kummist pehmenduspunnid, sest muidu poleks vist mahtunud sadula alt läbi sadulakottide rihm. Nüüd kus seda rihma pole on iste õhus nö.
Ja mõte on selline, et kuna küljekotid on universaalsed ja ratta küljes olev raam on vaid toetuseks, et kotid ei vajuks vasta sumpasid, siis ma ei näinud normaalselt lahendust kuidas kinnitada kotid raami külge nii, et kui nad on tühjad ja kerged, siis nad ei löpendaks ega "lehviks".
Vaatan kas ma saaks ja kuidas jääks kui kinnitada kohvrid statsionaarselt raamide külge.

IMG_20200522_095602.jpg

Külgedelt saab panna kaks viisakat M6 polti ja kohvrisse sisse läheks seib ja liblikmutter. Poldid võiks ideaalis olla ka statsionaarselt kinni. Lisaks vaatan kas on vaja kohvrite alla ka kinnitust. Ehk et kaare nurkadesse tekitada midagi. Mõte oleks siis selline , et kohvreid oleks võimalik lihtsa vaevaga eemaldada vajadusel aga nad oleks tummiselt kinni kui nad on kasutuses. Tegelen sellega järgmine nädal. Praegu lubas homseks ilusat ilma, käin tiiru pealinnas vist, polegi koos naisega ühtegi pikemat otsa sõitnud veel selle rattaga.


franz125
Postitusi: 2618
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas franz125 » 22 Mai 2020, 11:14

Mul VTX-l samased kotikinnitused.Panin koti alla 2mm Al rifli kotti ühtlaselt toetama ja kinnitasin oomegakujulise klambriga ümber põhjatoe.Ja küljelt poltidega.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » 22 Mai 2020, 14:00

franz125 kirjutas:
22 Mai 2020, 11:14

Mul VTX-l samased kotikinnitused.Panin koti alla 2mm Al rifli kotti ühtlaselt toetama ja kinnitasin oomegakujulise klambriga ümber põhjatoe.Ja küljelt poltidega.

Jah. Ma ise jõudsin sarnasele mõttekäigule. See külje kinnitus aukudega, laseb keerme sisse. Paistab et vist 8-ne keere on paras, keerab poldi põhja ja kohvrisse sisse läheb seib ja liblikmutter. Põhja kinnitus ilmselt klambriga jah. Mõte on et kotid oleks statsionaarsed ja juhul kui vaja ära võtta, siis oleks see lihtsasti teostatav ehk ilma tööriistadeta ja lahtisi osi, mis "teel tuppa" ära kaovad võiks võimalikult vähe olla. Et keerad liblikad ära ja paned kohvris sees olevasse tasku vms.


Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » Eile, 14:17

Vahepeal natuke nokitsenud.

Viskasin vanast rattast alles jäänud juppe minema ja leidsin akukinnituskummi. Kuna mul oli see just puudu, siis külge ta läks. Nii, et Yamahal on nüüd 91a GSXR-i jupp küljes:

IMG_20200526_075304.jpg
IMG_20200526_080327.jpg

Natuke tootearendust külhekohvrite osas:

IMG_20200526_114024.jpg

Otsustasin et liblikmutter ei sobi. Keermestasin augud ära raami küljes. Täpselt M8 sobis. Et kohvri sisepind jääks võimalikult sile, võtsin sisekuuskant poldid, laiad seibid ja läks nii.

IMG_20200527_160400.jpg
IMG_20200527_164320.jpg

Põhja alla kinnituseks jääb selline konks koos samuti sisekuuskandi ja seibiga, mis jääb siis kohvri sisse. Konks on pärit elektripoest ja mõeldud tulekindla kaabli paigalduseks. Kahjuks ei leidnud sobivamat asja mujalt.

IMG_20200528_140354.jpg

Teema algataja
Savipoti-Tobi
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
Tänatud: 2 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas Savipoti-Tobi » Eile, 14:52

Sumpa poolne kohver on vanast ajast juba tiba deformeerunud kuumaga. Sain aru, et vanal omanikul olid kohvrid kasutusel alguses ilma raamita ja said kuuma. Piltidelt ka näha:

IMG_20200528_142605.jpg
IMG_20200528_142613.jpg
IMG_20200528_142634.jpg

Üpris "tummiselt" jäid sellise kinnitusega. Kindlasti ei hakka tuule käes löpendama ka ilmselt lubatust kiiremini sõites.....Igapäev küljest ei kaku, nii et las olla. Kui tuleb mõni pikem reis ja vaja asju iga õhtu ööbimiskohta vedada ratta pealt, eks siis mõtleb mingi kott kotis süsteemi, et tõstad välja ja sadulakott jääbki ratta külge.

Kuu alguses plaan netist jälle igast pudinaid tellida ratta külge ja ratta tarvis. Näiteks pole mul mitte mingit võimalust kontrollida veorihma pingsust, et see vastaks manualis soovitatule.
https://www.amazon.com/Tensioner-Tensio ... B009YEYLKS
Asju mida vaja oleks on nii palju aga kõike korraga ei jõua. Iga kuu natuke...

Üks väike asi ka, millega pole suutnud harjuda. Nagu rääkisin, siis kõik eelnevad rattad olnud eranditult bike tüüpi. Ma ei tea kas ma olen harjunud rohkem kallutama või käivadki sellel rattal jalarauad üli lihtsalt vasta maad? Esimene kord ehmatas ära natuke, sest omast arust kallutasin väga vähe. Rehvi vaadata, siis oleks nagu ruumi veel...

Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5352
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 265 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas yeekim » Eile, 16:06

Jep.
Ringidel ja muidu järsemaid poognaid tehes on sädemed kerged tulema....
Et märss seest veelgi saledam oleks, vaata 6'esed mööblipoldid!

pilt.png

edu

Teen saiast sitta!

franz125
Postitusi: 2618
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600

Lugemata postitus Postitas franz125 » Eile, 19:35

Need mööblikad lähevad heasti rooste.
A mis puutub kottide loperdamisse siis vaevalt need liigatama hakkavadki sest põmst istud ise ees neil.Mul on tugeva vihmaga parkides kotid seest mõnikord märjaks löönud aga sõites padukaga purukuivad olnud.Ju keerab kuidagi õhu mööda.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju




Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”