Izh TRIKE- Taavi.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Izh TRIKE- Taavi.
Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel.
Sai siish koos Jürksiga üks Jupiteri mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).
*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?
Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.
Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
Sai siish koos Jürksiga üks Jupiteri mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).
*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?
Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.
Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Izh TRIKE- Taavi.
1. Alumine soon on sügavam, et sinna mahuks ära see elastne vedru, mida sa "seibiks" nimetad.michelin kirjutas:1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
2. See on normaalne.
3. Rõngaste sooned saad puhastada vana rõnga tükiga. Murra vanalt rõngalt üks jupp küljest ära ja sellega kraabid soone puhtaks.
4. Ainult rõngaste vahetamisel on mõtet kui kolb silindris on normaalse lõtkuga.
Kontrolli ka kolvisõrme lõtku kolvis ja väntvõllis.
Juppe sain mina oma Izidele Tondi tänava motopoest, aga neid kohti on veel. Kindlasti ka Kloostrimetsa motopoest. Need aga sinust kaugel, sinu kandi kohta ei oska kahjuks midagi öelda.
Lisaks veel: tänapäeval ei pea inimene kõike peast teadma kuna info hulk on liiga suur, kuid inimene peab oskama otsida. Otsi siit foorumist üles A. Palu motopiibel ja seal peaks kõiksugu lõtkude mõõdud ja kõik mis iganes vaja vene ratta remondiks kirjas olema.
Edu sulle!
davidsoniharald/remontinud enam kui ühe Izi elus:)
Ma huvipärast küsi, et kas kavatsed panna taha diffri ka või paned jäigalt või paned ühe ratta vedama? Mõned aastad tagasi ehitasime ka endale sellise, kuid me diffrit ei pannud, sandika oma ka selline kohmakas. Hiljem sai temast veel tehtud neljarattaline sapaka lääpadega, aga see on juba teine lugu......
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Izh TRIKE- Taavi.
kus te seda asja aretate, ma ka l-virumaal ja hea eesmärgi nimel võiks ka vahetevahel näpud õliseks tehamichelin kirjutas:Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
Tänud.
Kas seda Palu piiblit on ka eestikeelses trükis kusagilt saada?
On jäik tagaosa, siguli pooltegedega.
Asfaldi peal halb juhitavus, aga sinna ma sellega vaevalt ronin. Metsavahel ja põllul ikka.
Abi eriti küll ei vaja . Tänan pakkumast.
Üksi või kahekesi on mõnus askeldada sellega, abilisi oleks küll mitmeid.
Eile üks hullemalt bullshit värk.
Kõik oli hea ja sain juba mootori raamivahele, aga alles siis avastasin, et 4 käik oli kokku pannes sees ja siis ei tulnud enam välja .
Arvatavasti poos selle "käiguvahetaja" kinni. Õnneks õli veel sees pole, täna jälle mootor laiali.
1. Mis õli olete märgsiduriga kasutanud? Näiteks Izhidel?
2. Hoorattaruumi sama?
3. Ja bensiini hulka tavaline 2T õli.?
Kas seda Palu piiblit on ka eestikeelses trükis kusagilt saada?
On jäik tagaosa, siguli pooltegedega.
Asfaldi peal halb juhitavus, aga sinna ma sellega vaevalt ronin. Metsavahel ja põllul ikka.
Abi eriti küll ei vaja . Tänan pakkumast.
Üksi või kahekesi on mõnus askeldada sellega, abilisi oleks küll mitmeid.
Eile üks hullemalt bullshit värk.
Kõik oli hea ja sain juba mootori raamivahele, aga alles siis avastasin, et 4 käik oli kokku pannes sees ja siis ei tulnud enam välja .
Arvatavasti poos selle "käiguvahetaja" kinni. Õnneks õli veel sees pole, täna jälle mootor laiali.
1. Mis õli olete märgsiduriga kasutanud? Näiteks Izhidel?
2. Hoorattaruumi sama?
3. Ja bensiini hulka tavaline 2T õli.?
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Motopiibli leiad siit:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... el&t=16894
1. Kasutanud olen igasugust õli. Soovitan mineraalset spetssikliõli. Hoiab sidurit rohkem. Kulu: 1 liiter.
2. Võid panna sama õli kuid ei pea ilmtingimata nii tegema. Ziguli sobib ka hästi.
3. Täpselt nii. Mingit poolsünt või sünt õli pole mõtet panna. Tavaline mineraalne 2t õli.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... el&t=16894
1. Kasutanud olen igasugust õli. Soovitan mineraalset spetssikliõli. Hoiab sidurit rohkem. Kulu: 1 liiter.
2. Võid panna sama õli kuid ei pea ilmtingimata nii tegema. Ziguli sobib ka hästi.
3. Täpselt nii. Mingit poolsünt või sünt õli pole mõtet panna. Tavaline mineraalne 2t õli.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Niisiis mul on tekkinud 1 probleem.
*Vasaku püti süüteküünla rikub kuidagi ära:
Et siis naq panen korras küünla peale, mats vänta ja käib. Sõites kõik OK. Sõida kaua tahad, midagi ei ole valesti, aga kui masin seisma nii kauaks jätta, et mootor maha jahtub, siis käima minnes on nii, et vasakust sumbutajast lausa leegid väljas...
Käib väga ebaühtlaselt(vasak pütt). Küünlaga teeb nii, et see enam sädet ei löö.
Ja siis pärast küünlavahetust jälle asi ok.
Mis värk on, ma küsin mis värk on?
Milles viga, teab keegi?
Kuidas lahendada?
-Taavi-
*Vasaku püti süüteküünla rikub kuidagi ära:
Et siis naq panen korras küünla peale, mats vänta ja käib. Sõites kõik OK. Sõida kaua tahad, midagi ei ole valesti, aga kui masin seisma nii kauaks jätta, et mootor maha jahtub, siis käima minnes on nii, et vasakust sumbutajast lausa leegid väljas...
Käib väga ebaühtlaselt(vasak pütt). Küünlaga teeb nii, et see enam sädet ei löö.
Ja siis pärast küünlavahetust jälle asi ok.
Mis värk on, ma küsin mis värk on?
Milles viga, teab keegi?
Kuidas lahendada?
-Taavi-
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
tee kindlaks kas pead kasutama külm või kuumküünalt .michelin kirjutas:Niisiis mul on tekkinud 1 probleem.
*Vasaku püti süüteküünla rikub kuidagi ära:
Et siis naq panen korras küünla peale, mats vänta ja käib. Sõites kõik OK. Sõida kaua tahad, midagi ei ole valesti, aga kui masin seisma nii kauaks jätta, et mootor maha jahtub, siis käima minnes on nii, et vasakust sumbutajast lausa leegid väljas...
Käib väga ebaühtlaselt(vasak pütt). Küünlaga teeb nii, et see enam sädet ei löö.
Ja siis pärast küünlavahetust jälle asi ok.
Mis värk on, ma küsin mis värk on?
Milles viga, teab keegi?
Kuidas lahendada?
-Taavi-
kõibe parem katsu kusagilt talupoest hankida vanad vene küünlad ja katseta nendega. Uued küünlad on mreeglina mõeldud kasutada kindlas temperatuuri ja survevahemikus
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.