Izh TRIKE- Taavi.

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
michelin

Izh TRIKE- Taavi.

Lugemata postitus Postitas michelin »

Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel. :)

Sai siish koos Jürksiga üks Jupiteri mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).

*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?


Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.

Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?



davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Izh TRIKE- Taavi.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

michelin kirjutas:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
1. Alumine soon on sügavam, et sinna mahuks ära see elastne vedru, mida sa "seibiks" nimetad.
2. See on normaalne.
3. Rõngaste sooned saad puhastada vana rõnga tükiga. Murra vanalt rõngalt üks jupp küljest ära ja sellega kraabid soone puhtaks.
4. Ainult rõngaste vahetamisel on mõtet kui kolb silindris on normaalse lõtkuga.

Kontrolli ka kolvisõrme lõtku kolvis ja väntvõllis.
Juppe sain mina oma Izidele Tondi tänava motopoest, aga neid kohti on veel. Kindlasti ka Kloostrimetsa motopoest. Need aga sinust kaugel, sinu kandi kohta ei oska kahjuks midagi öelda.

Lisaks veel: tänapäeval ei pea inimene kõike peast teadma kuna info hulk on liiga suur, kuid inimene peab oskama otsida. Otsi siit foorumist üles A. Palu motopiibel ja seal peaks kõiksugu lõtkude mõõdud ja kõik mis iganes vaja vene ratta remondiks kirjas olema.

Edu sulle!

davidsoniharald/remontinud enam kui ühe Izi elus:)

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Ma huvipärast küsi, et kas kavatsed panna taha diffri ka või paned jäigalt või paned ühe ratta vedama? Mõned aastad tagasi ehitasime ka endale sellise, kuid me diffrit ei pannud, sandika oma ka selline kohmakas. Hiljem sai temast veel tehtud neljarattaline sapaka lääpadega, aga see on juba teine lugu...... :P
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Izh TRIKE- Taavi.

Lugemata postitus Postitas 417 »

michelin kirjutas:
Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel. :)
kus te seda asja aretate, ma ka l-virumaal ja hea eesmärgi nimel võiks ka vahetevahel näpud õliseks teha
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Teema algataja
michelin

Lugemata postitus Postitas michelin »

Tänud.
Kas seda Palu piiblit on ka eestikeelses trükis kusagilt saada?

On jäik tagaosa, siguli pooltegedega.
Asfaldi peal halb juhitavus, aga sinna ma sellega vaevalt ronin. Metsavahel ja põllul ikka.

Abi eriti küll ei vaja :P. Tänan pakkumast.
Üksi või kahekesi on mõnus askeldada sellega, abilisi oleks küll mitmeid.

Eile üks hullemalt bullshit värk.
Kõik oli hea ja sain juba mootori raamivahele, aga alles siis avastasin, et 4 käik oli kokku pannes sees ja siis ei tulnud enam välja :cry:.
Arvatavasti poos selle "käiguvahetaja" kinni. Õnneks õli veel sees pole, täna jälle mootor laiali.

1. Mis õli olete märgsiduriga kasutanud? Näiteks Izhidel?
2. Hoorattaruumi sama?
3. Ja bensiini hulka tavaline 2T õli.?

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Motopiibli leiad siit:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... el&t=16894

1. Kasutanud olen igasugust õli. Soovitan mineraalset spetssikliõli. Hoiab sidurit rohkem. Kulu: 1 liiter.
2. Võid panna sama õli kuid ei pea ilmtingimata nii tegema. Ziguli sobib ka hästi.
3. Täpselt nii. Mingit poolsünt või sünt õli pole mõtet panna. Tavaline mineraalne 2t õli.

Teema algataja
MoZilla

Lugemata postitus Postitas MoZilla »

Hooratta kambrisse pane kindlasti õli, eeldades ka et mineraal õli.Õli pole seal millegi õlituseks vajalik vaid minu arusaama järgi käib ta seal jahutus eesmärgil, ja läheb teda 0,1l sinna.

Teema algataja
michelin

Lugemata postitus Postitas michelin »

Niisiis mul on tekkinud 1 probleem.
*Vasaku püti süüteküünla rikub kuidagi ära:
Et siis naq panen korras küünla peale, mats vänta ja käib. Sõites kõik OK. Sõida kaua tahad, midagi ei ole valesti, aga kui masin seisma nii kauaks jätta, et mootor maha jahtub, siis käima minnes on nii, et vasakust sumbutajast lausa leegid väljas...
Käib väga ebaühtlaselt(vasak pütt). Küünlaga teeb nii, et see enam sädet ei löö.

Ja siis pärast küünlavahetust jälle asi ok.
Mis värk on, ma küsin mis värk on?
Milles viga, teab keegi?
Kuidas lahendada?

-Taavi-
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

"Palu piiblit" on nähtud osta.ee vahest

Peeter aka Hondarebel
Think positive
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

michelin kirjutas:
Niisiis mul on tekkinud 1 probleem.
*Vasaku püti süüteküünla rikub kuidagi ära:
Et siis naq panen korras küünla peale, mats vänta ja käib. Sõites kõik OK. Sõida kaua tahad, midagi ei ole valesti, aga kui masin seisma nii kauaks jätta, et mootor maha jahtub, siis käima minnes on nii, et vasakust sumbutajast lausa leegid väljas...
Käib väga ebaühtlaselt(vasak pütt). Küünlaga teeb nii, et see enam sädet ei löö.

Ja siis pärast küünlavahetust jälle asi ok.
Mis värk on, ma küsin mis värk on?
Milles viga, teab keegi?
Kuidas lahendada?

-Taavi-
tee kindlaks kas pead kasutama külm või kuumküünalt .

kõibe parem katsu kusagilt talupoest hankida vanad vene küünlad ja katseta nendega. Uued küünlad on mreeglina mõeldud kasutada kindlas temperatuuri ja survevahemikus
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”