Yamaha XT600 85`
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Yamaha XT600 85`
Tervist,
mõtlesin, et teen siis ka ühe lühema kokkuvõtte oma eelmise aasta projektist, lõpus võttis ratas lihtsalt suht ootamatu pöörde, kuid pole veel otstarbeliselt kasutuses olnud ja jäi ikkagi igapäeva rattaks, sellest lõpupoole siis.
Ratta sain vahetusega, kuid hinnaks võib arvestada 18 000, iseenesest oli kõik normaalses korras ja parema välimuse nimel oli kõik ühtlaselt musta värviga üle tõmmatud (raam, mootor, leegitorud, juhtmed ja vollad mis mootori küljes olid jne), pildil juba näha, et leegitorud on oma "ILU" kaotanud, kuid mis sellest.
Veljed sain Eestist, siinkohal tänud kasutajale lauri86 ( tegin väikse uurimise ka ja veljed on siis 1100 GPZ-lt )
Järgmisena sai siis vajalikud muudatused teha, ette läks uus võll puksidega ja taga tuli hammakakinnitust natuke modida ja üks puks vahele leiutada.
Kuna taga oli enne trummelpidur, siis tuli sinna uus süsteem teha ning supporti sain eest, peasilinder on GS500-lt
Taha ja ette läksid uued amordid, kuna orginaalid oli kõik suht läbi omadega, 91 aasta LC4-lt
Plastikud EXC200-lt ja samas lisandus ka paak ning iste 2001 aasta LC4-lt
Vahepeal tulidki siis sellised mõtted, et masinast trikiratas teha, seega sai raamid juurde mõledud ja tagaosa ehitasin ka natuke ümber, värskelt liivapritsist siis.
Kodune värvikamber ei mingit priiskamist, kogu mõte oligi võimalikult palju kogemusi saada ja kõik koduselt ise ära teha.
Värvitud !
Järgmine päev hakkas siis kokkupanek, millega alustasin kusagil viie paiku päeval
Üks udune pilt, väljas hakkas juba öö läbi saama.
Kusagil hommikul nelja paiku oli siis masin nii kaugel, et otseselt sel hektel ei olnud enam midagi lisada ja nii saigi enne magamaminekut väljas paar klõpsu tehtud.
Hiljem kui kõik tehnika oli ära testitud, sai natuke klaasriide ja pahtliga mängitud ja plastikud ka värvitud.
(tagumise rehvi ostsin liiga kõrge profiiliga ja üldiselt vajaks üldse tagumine osa natuke langetamist)
Kuna lõpuks sai otsustatud siiski, et ratas jääb harjutamiseks ei hakanud rohkem välimusega pingutama ning raha ei ole ka kunagi palju olnud, seega selline on ta siiamaani, hetkel käsil teine projekt juba, niiet ehk siis kevadest saab ratas oma otstarvet täitma hakata ja paari aasta pärast olen osav trikisõitja
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27 Mär 2005, 10:48
- Tsikkel: Openklassi sääru
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Yamaha XT600 85`
Jube mõnus on taolisi projekti-teemasid lugeda, eriti kui pildidki veel juurde lisatud
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
-
Teema algataja - Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Yamaha XT600 85`
bari pole veel proovinud, selle trikini läheb aega, kuid isteasend on minu jaoks küll väga mugav, seega lenksu kõrgus igati paras, ketiga pole probleeme olnud, ainult preagu ilma raskusestta tõstab amort perse üles, niiet niisama seistes tundub nagu oleks kett lõtv, kuid peale istudes on kõik okei, tagaamordi peakski ära vahetama, sest seda ei saa enam madalamaks lasta, sest nö. puhkeasendis on amort liiga pikk ning lükkab kiige orginaalasendist üle. Alguses oligi selline plaan üldse, et valu kodarad mustaks värvida ja siis äärtest oranziks, kuid vaatab, võibolla võtab selle isegi ette veel, kui talv ikka tagasi tuleb.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha XT600 85`
Ilus töö-retsept
Aga kas ta Sul natuke proportioonist väljas pole? Suur plastikuga kaetud raam ja väiksed rattad, midagi nagu häirib silma.
Veelkord- tegu on minu isikliku arvamusega ja ei vähenda karvavõrdki austust tehtud tööle.
Trikirattale paneks nats teise ülekande ja ketile eraldi pingutaja
PS hea ide kodusee värvikambri loomiseks. Mul head soojendavad lambid ka töötoas üleval, kilerull samuti nurgas....
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha XT600 85`
kadestan neid, kellel on ruumid, milles ehitada. vaatan enda poolikut asja külmas garaazis, võtan mingi detaili kätte, siis üritan seda käe küljest kätte saada luristan nina ja mõtlen- kevadel.....
aga asi on saanud ilus.
Re: Yamaha XT600 85`
Põhjakaitse oleks võinud alles jätta, maru nõrgad on need läänekate mootoriplokid, suurem kivi saab on mahlad väljas.
Muidu igati tubli töö
-
Teema algataja - Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Yamaha XT600 85`
Tänud,
kuid minu garaaz on samamoodi külm, ei ole midagi, peab lihtsalt kiiremini töötama , kui siin vahepeal suured lumesajud olid, siis jäi paar nädalat vahele ja ükskord kui garaazi jõudsin, oli keevitus ja preaguse GSFi mootor täiesti lume all tuisanud, uste vahel on lihtsalt nii suured praod, niiet alati annaks paremast unistada, kuid tuleb töötada sellega, mis olemas on jõudu talveks !
ants01 kirjutas:Ilus töö-retsept
Aga kas ta Sul natuke proportioonist väljas pole? Suur plastikuga kaetud raam ja väiksed rattad, midagi nagu häirib silma.
Veelkord- tegu on minu isikliku arvamusega ja ei vähenda karvavõrdki austust tehtud tööle.
Trikirattale paneks nats teise ülekande ja ketile eraldi pingutaja
PS hea ide kodusee värvikambri loomiseks. Mul head soojendavad lambid ka töötoas üleval, kilerull samuti nurgas....Edu
probleem tegelt tuligi sellest, et ktmi nö. backbone on palju järsema langusega ja kui ma oma rattale hakkasin seda paaki peale istutama, siis ta venitas liiga kõrgeks selle mulje + amordid tõstisd ka omakorda, niiet kui tegelt saaks pilli madalamale, siis tunduks asi kohe parem, alguses vaatasin ma ise ka tükk aega, et miski kraabib silma lihtsalt. Selle parandamiseks tuleks mul tagumine amort ära vahetada (mis on teglet plaanis täitsa) ja tagaosa ümberkeevitada natuke, et tõstaks kõrgemale, muidu jookseb iste tahapoole kaldu. Kuid küll ta trikitamise käigus hakkab valu saama siis saab muudatusi teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Yamaha XT600 85`
Burn7 kirjutas:Kiige tundub nii kuradi lühike
No teljevahe peabki lühike olema, ega see mõni matkaratas ole
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha XT600 85`
kift masin.Ainus mis silma jäi häirima oli see , et sadul jookseb tahapoole längu.Ootan huviga mis sikkliga edasi teed. Küsin ka kohe , et mis maskiga ees tegu on?
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 11 Juul 2007, 19:35
- Asukoht: Tallinn
Re: Yamaha XT600 85`
Minu arust esiporikas liiga pikk, aga noh minu arvamus , samas kui tõmbad Stopis üle, läheb ise lühemax
Главное в экстремальном спорте, знать где заканчиваться экстрим и начинаться пизд*ц!
-
Teema algataja - Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Yamaha XT600 85`
Kui juba upitus oli, siis panen uue pildi ka, rattad nüüd mustaks värvitud ja tagumine amort vahetatud orginaali( kuid uuema) vastu tagasi, palju inimlikum kohe
Putkekaitsmed sain muidu Tartust Brauermotos, kuid nad väga kallid ei olnud minuteada, miski 200-300 eeku, ei mäleta enam, sai suht ammu soetatud teised
Ratas muidu müügis nüüd, niiet kel huvi, andku märku !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.