viimane 4 aastat
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
viimane 4 aastat
alguses olid need
http://album.ee/node/9970331/50049124
http://galen.localhost.ee/Tuule/vaimuv2 ... 0985d.html
siis see
http://galen.localhost.ee/Tuule/Ratrace/index.html
ja siis see
http://galen.localhost.ee/Tuule/r1/index.html
ja pealetööd gepsuga metsas kolamiseks on veel see
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: viimane 4 aastat
Mis sa selle "ktmiga" tegid, et tal mõlemad veljed sellised on?
Re: viimane 4 aastat
võll kirjutas:Mis KTM-i velgedel häda on? Äkki sa mõtled selle Loncini velgesid?
Niinimetatud KTM-i
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: viimane 4 aastat
h0lger kirjutas:Mis sa selle "ktmiga" tegid, et tal mõlemad veljed sellised on?
Tõstis nokka, mis muud. Kangemad margid pidasid vastu, aga näe hiinakas ei arvanud sellest midagi.
Re: viimane 4 aastat
Kuna oli pildistanud lennurada, siis julgen arvata , et tegemist Rutja lennuväljaga. See on vist see koht kust kunagi mingi talunik pani paneele rotti, kuid jäi lõpuks vahele ja nii see "auk" sinna rajale sisse jäi. Piltide järgi otsustades oled sealt lennuga läbi pannud. Jääb vaid küsimus, et kuidas sa püsti suutsid jääda?
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: viimane 4 aastat
keevitaja kirjutas:Kuna oli pildistanud lennurada, siis julgen arvata , et tegemist Rutja lennuväljaga.
Lennuvälja puuduoleva plaadiga tegu küll aga mitte Rutja. Katselenduritel on lennuväli maja taga...
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: viimane 4 aastat
võll kirjutas:Mis KTM-i velgedel häda on? Äkki sa mõtled selle Loncini velgesid?
Sellepärast oligi KTM jutumärkides.
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
keevitaja kirjutas:Kuna oli pildistanud lennurada, siis julgen arvata , et tegemist Rutja lennuväljaga. See on vist see koht kust kunagi mingi talunik pani paneele rotti, kuid jäi lõpuks vahele ja nii see "auk" sinna rajale sisse jäi. Piltide järgi otsustades oled sealt lennuga läbi pannud. Jääb vaid küsimus, et kuidas sa püsti suutsid jääda?
Tänu hiina pasadele velgedele ja pehmele lenksule jäigi püsti .Tegemist Tapa lennuväljaga ja sama päev õnnestus veel
virkade kaitseväe noorsõdurite kaevatud kaevikusse kukkuda.
Aga se "hiina vidin" on tegelikult pull riist mööda polügoni kõõlumiseks ja niisama väljaelamiseks.
kukkumise või paugu puhul on kahjustuste likvideerimine imeodav.Kütust võtab 1 liiter tunnis ja paagitäis peab nii 100 km
ja gepsu järgi on tippkiirus 108 km/h
75% mutrid poldid olen välja vahetanud ja veista siit sealt ringi teinud ja nüüd peab isegi pikemad matkad vastu.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: viimane 4 aastat
Siit nimekirjast on veel "isa touareg" puudu
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
Piipz kirjutas:Siit nimekirjast on veel "isa touareg" puudu
hoopis naise Range Rover
Piipz, varalahkunud isa surmast saab varsi 20 aastat aga muidu sa täitsa õigel teel ainult selle vahega et
isa andis mulle kui olin 14 vanaema võrri, sellel sai uus T8 mootor peale osta ja palju tunde garaaziz veeta ja natuke ka sõita kui töötas(Naisi sellega ei saanud).
Siis tuli Delta, see sai KTM i oranziks värvida ( kuigi see aeg ei teadnud KTM ist midagi keegi vist mingi sisetunne ütles et se on kiire värv") ja perse taevapoole tõsta (ja isegi naisi sai )
Kui esimesed load käes siis ka jawa "california", esimene kõrge mudel tagurpidi käigukasti ja ilma automaatsidurita.Sai seda ümberehitada, tuunida ja " isetehtud metallikvärviga" mustaks värvida - must autovärv ja kui värv kuivas sai eemalt kerge tuulega alumiinjumpuru peale puistada - kuid See langes varaste saagiks( ja naistele ka ei meeldinud) .
Järgmine oli juba uus Gondlitega Jawa 638. Nüüd ma juba teadsin mis naistele meeldib. Kohe peale ostmist sai värvida valgeks, kerge smaragd rohelise varjundiga japuha , tagumised amordi kinnituse tuua vähe ettepooel ja siis oli edevalt perse kikkis( isa värvis ja taastas haltuura korras avariilisi autosid ja siis olid tööraiistad ja värvikamber omast käest võtta) Enda arust andis tõmbele julmat juurde kui sumpas enamus sõelad välja võtta( tainapea kahetaktiline tahab tagasilööki ju ) Peale kõva hääle ja suurema küttekulu muidugi midagi ei juhtunud. Keegi teadis et keegi oli nii teinud meetodiga sai hambapuuriga käia ka karpa kallal ja ainuke mis takkajärgi tundus mõistlik tegu olema oli silinripeadevähe madalamale laskmine.
( sellega sai juba naisi)
Mingil teadmata põhjusel sai minna lambist 19 aastat tagasi venemaale( koju köögilauale jätsin kirja " Läksin korraks venemaale.rainer" Seal sai mingite suvaliste siklivantide juures seigelda samakat juua ja kohalikul pidudel ljubaritega kaklemas viibida nii nädalake. Koju tulin nagu Kiir -rongiga ja puupaljas.Slantse kohalik ment korjas " varastatud nigunii põhjendusel"tsikli ära. Paari kuu pärast tuli Tapa miilitsa kiri et tulgu ma tsiklile järgi selliselselliselaadresi Slantse miilistajaoskonda.
Jälle rongi peal ja venemaale -sain tagasi mingid jäänused mida tuli kohapeal sõidukõlbulikuks putitada nii 2-3päeva ( tänud kohalikele siklimeestele) Et mitte veelkord masinat käest anda (puna valge musta kirjud jupid küljes) sai Narva silda ja eesti värske majanduspiir ületada täisgaasiga ja mööda paadisldasid põgeneda kurjade piirivalvurite ja koheliku miilitsa eest
kahjuks sellest masinast enam asja ei saanud ja algas must mittesiklimehe aeg 15 aastat
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: viimane 4 aastat
417 kirjutas:Piipz kirjutas:Siit nimekirjast on veel "isa touareg" puudu
hoopis naise Range Rover
Piipz, varalahkunud isa surmast saab varsi 20 aastat aga muidu sa täitsa õigel teel ainult selle vahega et
isa andis mulle kui olin 14 vanaema võrri, sellel sai uus T8 mootor peale osta ja palju tunde garaaziz veeta ja natuke ka sõita kui töötas(Naisi sellega ei saanud).Siis tuli Delta, see sai KTM i oranziks värvida ( kuigi see aeg ei teadnud KTM ist midagi keegi vist mingi sisetunne ütles et se on kiire värv") ja perse taevapoole tõsta (ja isegi naisi sai )
Kui esimesed load käes siis ka jawa "california", esimene kõrge mudel tagurpidi käigukasti ja ilma automaatsidurita.Sai seda ümberehitada, tuunida ja " isetehtud metallikvärviga" mustaks värvida - must autovärv ja kui värv kuivas sai eemalt kerge tuulega alumiinjumpuru peale puistada - kuid See langes varaste saagiks( ja naistele ka ei meeldinud) .
Järgmine oli juba uus Gondlitega Jawa 638. Nüüd ma juba teadsin mis naistele meeldib. Kohe peale ostmist sai värvida valgeks, kerge smaragd rohelise varjundiga japuha , tagumised amordi kinnituse tuua vähe ettepooel ja siis oli edevalt perse kikkis( isa värvis ja taastas haltuura korras avariilisi autosid ja siis olid tööraiistad ja värvikamber omast käest võtta) Enda arust andis tõmbele julmat juurde kui sumpas enamus sõelad välja võtta( tainapea kahetaktiline tahab tagasilööki ju ) Peale kõva hääle ja suurema küttekulu muidugi midagi ei juhtunud. Keegi teadis et keegi oli nii teinud meetodiga sai hambapuuriga käia ka karpa kallal ja ainuke mis takkajärgi tundus mõistlik tegu olema oli silinripeadevähe madalamale laskmine.
( sellega sai juba naisi)Mingil teadmata põhjusel sai minna lambist 19 aastat tagasi venemaale( koju köögilauale jätsin kirja " Läksin korraks venemaale.rainer" Seal sai mingite suvaliste siklivantide juures seigelda samakat juua ja kohalikul pidudel ljubaritega kaklemas viibida nii nädalake. Koju tulin nagu Kiir -rongiga ja puupaljas.Slantse kohalik ment korjas " varastatud nigunii põhjendusel"tsikli ära. Paari kuu pärast tuli Tapa miilitsa kiri et tulgu ma tsiklile järgi selliselselliselaadresi Slantse miilistajaoskonda.
Jälle rongi peal ja venemaale -sain tagasi mingid jäänused mida tuli kohapeal sõidukõlbulikuks putitada nii 2-3päeva ( tänud kohalikele siklimeestele) Et mitte veelkord masinat käest anda (puna valge musta kirjud jupid küljes) sai Narva silda ja eesti värske majanduspiir ületada täisgaasiga ja mööda paadisldasid põgeneda kurjade piirivalvurite ja koheliku miilitsa eestkahjuks sellest masinast enam asja ei saanud ja algas must mittesiklimehe aeg 15 aastat
siin kirjutaja sääreka tegi üleküla pilliks lai tagumine ratas (vist moskva/minski oma) ja silindriribisi maitsejärgi viilitud T5 mootor, kahjuks tüdrukuid see ei huvitanud.
targemad onud rääkisid,et jaffi pidi saama tõeliseks "murdjaks" kui panna karpa ja sisselaske vahele kitarrikeel, pidi segu mõnusalt peenestama ja kahtelehte lööma, ega seegi fakt tüdrukuid ei kottinud.
hoopis teine teema oli kõrge lenks, tühjad sumpad, spiraaljuhtmega udutuli ja mõnel tüübil oli narmastega sadul.
tippude-tipp, "astronut" kiiver, aukudega nahkkindad, teksad jne.
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
speedvana kirjutas:[siin kirjutaja sääreka tegi üleküla pilliks lai tagumine ratas (vist moskva/minski oma) ja silindriribisi maitsejärgi viilitud T5 mootor, kahjuks tüdrukuid see ei huvitanud.
targemad onud rääkisid,et jaffi pidi saama tõeliseks "murdjaks" kui panna karpa ja sisselaske vahele kitarrikeel, pidi segu mõnusalt peenestama ja kahtelehte lööma, ega seegi fakt tüdrukuid ei kottinud.
hoopis teine teema oli kõrge lenks, tühjad sumpad, spiraaljuhtmega udutuli ja mõnel tüübil oli narmastega sadul.
tippude-tipp, "astronut" kiiver, aukudega nahkkindad, teksad jne.
kiiver oli "tihemetsa või järva jaani kutsekooli " poiste tehtud "kiiluga kiiver" se oli tase
ühel tuttaval on alles ja küll ma olen peedistanud et müü maha
jumala käsitsi vist tehti - õhupallile hakati epo liimiga munaresti tükke liimima niikaua kui kuju võttis
siis mingi tehnoloogiaga saadi plastik kate peale ja oliikka kuum kaup. Iseasi kui turvaline
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
pulsar kirjutas:Rainer, lugesid just HD mehest või... . Ju nõu men, its not iisi
IRW aga kus sina olid kui me kooli ees Jawadega laiasime ???
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: viimane 4 aastat
Laheb küll isiklikuks ja teemast kaugele, aga 20 aastat tagasi sõitsin Gaz53 -ga ja vedasin olmekeemiat ( naisi ei saanud ), vaatasin olümpia mänge ja jõin odavat veini (siis ei tahtnud naised mind) .
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
Ajaa veel, Saaga või Vol 1 siklimehe karjääri i täpiks jäi järgmine seik:
kahjuks sellest masinast enam asja ei saanud ja algas must mittesiklimehe aeg 15 aastat
kui isa oli soetanud uue VAZ 2106 ( 1600 kuupi mootor) läksin seda proovima, t*** kus läks edasi, sõjaveosa ees paide mnt l oli 40 alas üle sota rauas.Kohalik Naismiilits Vika passis aga radariga ja sundis vabatahtlik ühiskondlik Kaasikut sauaga auto ette hüppama. Põikasin osvalt kõrvale ja panin lõikama.Kodus tegin paar suitsu panin auto samasse kohta kust olin võtnud ja läksin kirikuparki õllet jooma , tsikliga nagu ikka. Koju sõites olid nad raisk ülesõidu peal ees.Tuli jälle eest ära sõita.
Järgmine päev olles Tapa Haiglas tööteenistuses ( oli säärame alternatiivne variant eriti suurtele tööst- ja sõjaveteenistusest kõrvalehoidjatele ) kui saabus miilitsa delegatsioon koos isaga. Tunnistasin oma triki autoga üles ja Isa valvsa pilgu all tehti protokoll. Kuna ka vahest miilitsad autosid katkisõitsid siis saadi kokkulepele mingitrahviga.
Ja siis see juhtus, Kuradi võmm ( Fokina ) tundis mu valge Jawa (zuzanna oli hellitusnimi) ära ja pidin ka teise pahateo tunnistama üles. Andsin ka need load , Vot siis alles hakkas pihta : topeltload, kiiruse ületamine , eestärasõit, peatusmimärguande eiramine, 6 tundi hiljem -peatusmimärguande eiramine , raudteeülesõidu keelava tule eiramine.
See oli headele inimestele liig - aga saadi naguikka seeaeg kombeks oli kokkuleppele - Mind toodi üle tapa Miilitsajaoskonda niiöelda silmalla. Miilitsavorm (vot sellega sai naisi) anti ka ja juba 3 päeva hiljem olin täisõiguslik Tööteenistuja tapa miilistajaoskonas. Sealt kupatati Politsekooli. Niimust seadsesilm sai Tarmo Miilista ja muude legendaarsete meeste valvsa silma all.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: viimane 4 aastat
eino nii käib nigu elu on! päris põnev
Re: viimane 4 aastat
417 kirjutas:Niimust seadsesilm sai Tarmo Miilista ja muude legendaarsete meeste valvsa silma all.
Ai kurjam...kena kuulda, et siin selle kooli ja ajastu kaaskannatajaid kah...nostalgia...Miilits, Kutsar, Tsäkko, Saral...vot olid ajad...
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: viimane 4 aastat
417 kirjutas:speedvana kirjutas:[siin kirjutaja sääreka tegi üleküla pilliks lai tagumine ratas (vist moskva/minski oma) ja silindriribisi maitsejärgi viilitud T5 mootor, kahjuks tüdrukuid see ei huvitanud.
targemad onud rääkisid,et jaffi pidi saama tõeliseks "murdjaks" kui panna karpa ja sisselaske vahele kitarrikeel, pidi segu mõnusalt peenestama ja kahtelehte lööma, ega seegi fakt tüdrukuid ei kottinud.
hoopis teine teema oli kõrge lenks, tühjad sumpad, spiraaljuhtmega udutuli ja mõnel tüübil oli narmastega sadul.
tippude-tipp, "astronut" kiiver, aukudega nahkkindad, teksad jne.kiiver oli "tihemetsa või järva jaani kutsekooli " poiste tehtud "kiiluga kiiver" se oli tase
ühel tuttaval on alles ja küll ma olen peedistanud et müü maha
jumala käsitsi vist tehti - õhupallile hakati epo liimiga munaresti tükke liimima niikaua kui kuju võttis
siis mingi tehnoloogiaga saadi plastik kate peale ja oliikka kuum kaup. Iseasi kui turvaline
krdi mehed! mis te jutustate siin! pange mõned pildid ka asjadest ülesse! üks pilt pidi rohkem ütlema kui teie musttuhat sõna siin!!!
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: viimane 4 aastat
13reede kirjutas:417 kirjutas:Niimust seadsesilm sai Tarmo Miilista ja muude legendaarsete meeste valvsa silma all.
Ai kurjam...kena kuulda, et siin selle kooli ja ajastu kaaskannatajaid kah...nostalgia...Miilits, Kutsar, Tsäkko, Saral...vot olid ajad...
4 lend 2 grupp - kõige esimesed eesti polisei vormid ja joped jõudsid just siis lattu, Toimus putz kus piimanõudes viisime
relvad Kutrsari juurde maakoju peitu. Piltilus Kooli dire(Merits) tütar tutvustas JUKU arvutit. Raidmaa õpetas et liikluseeskirjad pole üheselt mõistetavad ja saab alati "kliendile" väänata kuidas aga tahad . Pärnus oli 69 baari mis ka kõik sai läbijoodud.
Jakuradi hommikune "ümber jõe jooks" kes ei olnud piisavalt kiire ei jõudnud lihtsalt sööma.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.