Elektrooniline "Turbo"

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Vidget kirjutas:
mart545 kirjutas:

Küsimus suurele ringile siis ja kõikidele füüsikutele kes seda teemat puudutanud on, ja muidugi ka kommentaarid arvutuste korrektsuses. Kui 1000-sel rattal mootor imeb õhku nt. 8000 rpm juures 4000 liitrit minutis, siis 125-ne 4-taktiline mootor imeb 500 liitrit minutis samade pöörete juures (2-taktiline aga seevastu 1000 liitrit). Suhe tuleb 8, tonnise ja 125-se vahel. Õhu sisse surumine nt 10 sentimeetrise raadiusega "lehtrist" on õhu tekitatav surve liikumisel nt. 130 km/h mõlemal rattal sama, kuid 125-ne tarvitab sellest kaheksa korda vähem. Mida arvata? Loomulikult ei too välja mingeid soonelisi, rulli keritud 5 meetriseid torusid.

Tänud kaasamõtlejatele. Saame koos selgusele.

Juhul kui tonnine bike, millel on näiteks 100kw saab sellel kiirusel juurde 1kw(lambist võetud number, tõenäoliselt on see oluliselt väiksem), siis on see 1% võimsusekasvu. Samal ajal võime lisada selle sama suurusjärgus 125ccm pillile 11kw*1,01=11,11kw......ehk siis 0,11kw võitu.

mart545 kirjutas:

Millepärast sellel tonnisel võimsus suureneb?

Ram Air'st juttu mõlemal puhul

0,11kw võitu............................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

by Tuhkur » Mon Jul 13, 2009 23:26

Ka mina üritasin samalaadset porri kunagi teha "Elektriline turbo" MÕTTETU p*sk ütleks selle kohta, ära ürita. Pealegi pole see nn turbo, sest turbo töötab ju väljuvate gaaside pealt . Pigem on see kompressori laadne toode.

Aga siiski natuke mõtlemisainet ja inspiratsiooni sulle:

Muuseas on heitgaasidel töötav "turbo" tegelikult ülelaadia (supercharger) ja turbo (turbocharger). Lisaks on veel ka kompressor.
Algne turbo on selline http://www.atvonics.com/images/Benchblowerpic.jpg ja see töötab rihm ülekandega

Honda nsr125R -> Kawasaki zx6R -> Honda TL1000R
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Martin. »

christian kirjutas:
madone kirjutas:

Pmst. kui sa ei investeeri siklisse ca 30k silku, karpa, väljalaske jpm. näol siis ära isegi mitte unista 1hj võitu.

http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Ma ... rt=3112830
eelmine aasta maksis see kit 4500.- lisa sinna karpa (hinda ei oska öelda) ja vingemad summutid maksavad ca 5-6k (täissüsteem algusest lõpuni) Samas MHR või malossi pakkusid ka spets 125 cebarile tehtud summutit, vist oli ikka MHR oma (kuigi need pmst samad)
kokku ei tule kuidagi 30k (togi)

Uurisin kunagi seda asja ja kõige mõtekam on hoopis osta cbr150'e (india pill) ülemine ots. Sellel on sama mootor mis cbr125r'il aint teine ülemine ots ja lisa kaks kilowatti. Ehk peaks kaks kilowatti võitma,eks muidugi tuleks karpasse suurem düüs ka panna või karpa vahetada. Lisaks sellele pidavat saama indias kõik võimalike tuuning juppe just sellele cbr150R'ile ja hinnad pidid olema väga odavad..reaalselt neid muidugi tellida vist pole võimalik (tuning juppe) aga 150'se silindri, kolvi ja silindripea peaks saama ehk?

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Aga siiski natuke mõtlemisainet ja inspiratsiooni sulle:
[/quote]
Muuseas on heitgaasidel töötav "turbo" tegelikult ülelaadia (supercharger) ja turbo (turbocharger). Lisaks on veel ka kompressor.
Algne turbo on selline http://www.atvonics.com/images/Benchblowerpic.jpg ja see töötab rihm ülekandega[/quote]

kas siiski vastupidi pole? supercharger või blower või kompressor on väntvõllilt rihmaga või hammasratas ülekandega käitatav ja turbocarger e turbo on väljalaskegaaside poolt käitatav.

5248653
Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

kas siiski vastupidi pole? supercharger või blower või kompressor on väntvõllilt rihmaga või hammasratas ülekandega käitatav ja turbocarger e turbo on väljalaskegaaside poolt käitatav.

Ise vaatsin kunagi ingliskeelset kataloogi, kus oli just nõnda nad välja toodud, kuid jah, eks teda ole igati moonutatud.

Honda nsr125R -> Kawasaki zx6R -> Honda TL1000R
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Martin. »

KIBU kirjutas:

kas siiski vastupidi pole? supercharger või blower või kompressor on väntvõllilt rihmaga või hammasratas ülekandega käitatav ja turbocarger e turbo on väljalaskegaaside poolt käitatav.

täpselt. ja rihm/hammas ülekandega kompressorid siis ka kas roots(blower) või tsentrifugaal.

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Mõtlesin, et annab teada, mida ma oma võrriga lõpuks tegin juhuks, kui mõni teine võrrimees peaks huvi tundma, niisiis

Ufoporno vol. 2 :mrgreen:

http://tinypic.com/r/so6bnd/3
http://tinypic.com/r/29eq742/3
http://tinypic.com/r/2i9knlx/3

Nautigem suve kuniks seda veel on :twisted:

EDIT: Enne (originaalis) pigistas surmaga pooleks 130 km/h välja (ilma tuuleta), nüüd laseb 140 km/h välja ja pöörded on punases, ehk teisisõnu jõudu jääb ülegi :shock: , kui kett välja venib, siis paneb 17 hambalise tähiku jälle ette ja vaatab, mida teeb 8)

Viimati muutis Krizto, 18 Aug 2009, 00:08, muudetud 1 kord kokku.

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas korke »

10 kw tuli juurde ?

Minu hayabusal mis on 200hp+ on õhufiltri materjali oma 5x vähem ja kui filter välja võtta siis tuleb 1hp juurde. :roll:
Nüüd kui sa panid ulme suure traktori racing filtri siis arvad ,et roller hakkab sul kiiremini liikuma ja tuleb suur kogus hobuseid? :wack:
Aga nuh...üle kivide ja kändude ehk kunagi suudad miskit head ka ehitada :)

Krizto kirjutas:

Mõtlesin, et annab teada, mida ma oma võrriga lõpuks tegin juhuks, kui mõni teine võrrimees peaks huvi tundma, niisiis

Ufoporno vol. 2 :mrgreen:

http://tinypic.com/r/so6bnd/3
http://tinypic.com/r/29eq742/3
http://tinypic.com/r/2i9knlx/3

Nautigem suve kuniks seda veel on :twisted:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Martin. »

tule taevas appi.. sellest tuli sul rohkem kilosid kui mingit kujutletavat lisajõudu.. Oleks võind siis normaalse mootorratta koonuka panna, veits väiksema? ega seegi midagi peale hääle suurt anna..

Kurvis näeme . kahepoolene

Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Panthera »

Krizto kirjutas:

Mõtlesin, et annab teada, mida ma oma võrriga lõpuks tegin juhuks, kui mõni teine võrrimees peaks huvi tundma, niisiis

Ufoporno vol. 2 :mrgreen:

http://tinypic.com/r/so6bnd/3
http://tinypic.com/r/29eq742/3
http://tinypic.com/r/2i9knlx/3

Nautigem suve kuniks seda veel on :twisted:

Tatina ma tahtsin Jawat samamoodi tuunida (lol)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Martin. kirjutas:

tule taevas appi.. sellest tuli sul rohkem kilosid kui mingit kujutletavat lisajõudu.. Oleks võind siis normaalse mootorratta koonuka panna, veits väiksema? ega seegi midagi peale hääle suurt anna..

Ostsin kohe suure ära, kaalub +200 g rohkem, kui filterkast seda oli, kuid mul suht savi. Mida suurem koonukas seda parem ja talvel saan ma selle enda passati külge kruvida, ei midagi utoopilist :mrgreen:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

passatil on juba elektri turbo peal :?:

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

pahadeplaneet kirjutas:

passatil on juba elektri turbo peal :?:

Ei, sinna ma panin peale reaktiivmootori (lol)

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Pane oma koerale nitro peale.

PiltPilt
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Krizto kirjutas:
pahadeplaneet kirjutas:

passatil on juba elektri turbo peal :?:

Ei, sinna ma panin peale reaktiivmootori (lol)

Aga kuhu sa selle filtri siis sinna paned :?:

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Teema muutub juba labaseks....

1) Ma ei ole iial väitnud, et tahan saada masinale 10/100+ kw võimsamaks teha
2) Sooviks oli karpal elu kergemaks teha
3) Praegu õige küttesegu ja jookseb 140 km/h välja, millega ma olen VÄGA rahul

Kellegil ehk nõuandeid, mida sumpaga teha? Heitgaaside väljalase on tänu katalüsaatorile ja Db sõeladele väike, ega hääl võiks kah pisut "mehelikum" olla (5 silku plekkida mingi valmis süsteemi eest oleks valus laks rahakotile) :D

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Villem »

Kat vahelt minema, teed uued torud ja püti. Vaata leegika silindripoolne ots ka üle, seal nagunii meetrine keevitusrant sees. Lased selle Dremeliga vms maha ja voolabki juba 5-10% paremini.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Aga kui ülevaatusele minek, mida ma siis teen, luban tehnoonule bocki nelipaki osta? :D

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Villem »

No sa võid ju vana püti ümbriselt E märgistuse võtta ja kui liiga vali siis topid metallist käsnad sisse, pesunuustikud vms.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Jäta vana pütt alles :idea:
üv ajaks vahetad ära.

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas paarn »

Krizto kirjutas:

Teema muutub juba labaseks....

1) Ma ei ole iial väitnud, et tahan saada masinale 10/100+ kw võimsamaks teha
2) Sooviks oli karpal elu kergemaks teha
3) Praegu õige küttesegu ja jookseb 140 km/h välja, millega ma olen VÄGA rahul

Kellegil ehk nõuandeid, mida sumpaga teha? Heitgaaside väljalase on tänu katalüsaatorile ja Db sõeladele väike, ega hääl võiks kah pisut "mehelikum" olla (5 silku plekkida mingi valmis süsteemi eest oleks valus laks rahakotile) :D

Ma annan sulle vähe nõu kuidas sul see asi natuke vähem rahakotile mõjuks.
Ürita nii teha, et originaalosasid ei muuda, tee vajalikud detailid ise, lase teha võid osta mõni teine asendusdetail. Et kui müüma hakkad, saad originaalseisukorra taastada. Hetkel oled sa oma ratta väärtust turul ainult vähendanud, kahjuks. Ufopornot ei taha keegi osta.

Teine asi on see, et mootori gaasijaotust muutes, vähendad kohe ka mootori ressurssi. Mida rohkem koormad, seda vähem kestab. Kui ostja teada saab, et mootorit on mingi isehakand mootorispetsid timminud, siis võib kindel olla, et mootori ressurss on vähenenud.
Kaalu kas oled nii jõukas, et võid väntvõlli, kepsu, kolvi, silindri vahetada, kui mootor peaks kokku jooksma, see oht on olemas.

Ma sinu asemel teeks neid uurimisi ja katsetusi mõne vähe s***ma ratta peal, siis ei ole nii kahju kui kokku jookseb.

Jõudu tehnika avastamisel!

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Ega mul pole plaanis oma võrrikest maha müüa, ostsin ta kasutatult paari veaga ja need tegin ise korda (elektrilised vead). Suhtun oma masinasse nagu mõnda vana vene võrri, mille kallal saan nokitseda ja pisut tehnikaalaselt targemaks. Tõenäoliselt jätan oma pilli nooremale põlvkonnale. Ega see maagiline 21 enam väga väga kaugel polegi, et endale gixxer tagumiku alla soetada :D

EDIT: tundub, et server kustutas paar minu ja teiste kasutajate "posti" ära, niisiis tahan ma uuesti tänada kasutajaid Martin. ja Villem, kes andsid ASJALIKKE nõuandeid sumpa kohta :bsmile:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas sang »

Korralikult töötava sumpa ehitamine ei ole lapsemäng, et asi ka korralikult tööle hakkaks, on vaja ohtralt teadmisi ja oskusi. Rohkem häälte ei võrdu rohkemate hobujõududega.

Ja siis veel seda, et kui jätad sumpa "tuunimata", jätab ehk üks vanamutt okastraadi teele panemata. Ehk siis rohke lärmiga tänavatel sõitmine sulle sõpru juurde ei too. Hooli teistest ja sõida vaiksemalt.

NB: kas sa seoses uue filtriga karpas düüsid vahetasid, nõela asendit muutsid ja segukruvi üle reguleerisid? Kui ei, siis käob asi sul raudselt liiga lahjalt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

sang kirjutas:

NB: kas sa seoses uue filtriga karpas düüsid vahetasid, nõela asendit muutsid ja segukruvi üle reguleerisid? Kui ei, siis käob asi sul raudselt liiga lahjalt.

Karpa regullisin paika ja laseb rohkem benssu peale, siiamaani pole probleeme olnud. Tahan sumpa elu kergemaks teha, lihtsalt lärmi pärast ma ka seda ei lõhu (erinevalt mõnedest kroomivendadest) :bsmile:
Lisaks see "traktori" koonusfilter teeb mu masinaga imesid, palju erksam, kui varem ning tippkiirus paranes märgatavalt. :mrgreen:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas asixmer »

optimaalne segu on 14,7kg õhku ja 1L bensiini, see on kuskil 1L bensiini ja 10 000L õhku
natuke mõtlemisainet "turbole" :)

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Kasutaja avatar

kidd
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juun 2006, 16:30
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas kidd »

Vana teema jätkuks selline uudis:
http://www.minut.ee/article.pl?sid=09/09/22/1916253

priit

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas korke »

Huvitav oleks teada ,et kui palju ta voolu tarbib :roll:

kidd kirjutas:

Vana teema jätkuks selline uudis:
http://www.minut.ee/article.pl?sid=09/09/22/1916253

priit

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

kidd kirjutas:

Vana teema jätkuks selline uudis:
http://www.minut.ee/article.pl?sid=09/09/22/1916253

priit

Originaalne igliskeelne artikkel räägib asjast pikemalt. Nad mainivad ainult kütusesäästlikuse tõusu, mingist võimsusetõusust juttu pole.
Üks kommentaatoritest tabab asja hästi ära: "Mechanical forced induction extracts mechanical energy directly from the car. This system extracts mechanical energy, turns it into electricity (incurring a loss), and transforms it back into mechanical energy. Does someone want to explain to me how converting mechanical energy to electrical energy then back to mechanical is more efficient than a belt driven supercharger? Seems to me the original way is more efficient."

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Natuke rohkem infot oleks võinud nii minut.ee kui ka originaalallika lehel olla.
Tootja ise on nii kütusesäästust kui ka võimsuse tõusust rääkinud. Muidugi võrreldud on tavalist mootorit VTES-ga, mitte turbomootorit. Aga siiski. Tulemused on päris head.
mõni normaalne link kasvõi.
Aga see vidin ise on muidu siin: http://www.cpowert.com/products/vtes.htm

Current small naturally aspirated Otto engine (<1.6l)
Applying VTES to a small capacity Otto engine results in up to 40% torque/performance enhancement with no CO2 penalty on NEDC.
Pilt

ja veel

Alternatively, the extra torque can be used to downsize and downspeed to give up to 13% CO2 reduction without loss of performance*.
*Source SAE SETC-2003-32-0039
Pilt

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

kidd
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juun 2006, 16:30
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas kidd »

[quote="korke"]Huvitav oleks teada ,et kui palju ta voolu tarbib :roll:
quote]

http://www.cpowert.com/products/vtes.htm väidab

Current Draw – Idle 1.5 Amps
Current Draw – Acceleration 350 Amps
Current Draw – Steady State 220 Amps

350 A ja efekt ainult madalatel ja kesmistel pööretel... numaitea..
Positiivne on väidetav lagi puudumine. Koos tava turboga tööle oleks nagu miski point...

Priit

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”