Elektrooniline "Turbo"

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

eerikkarts kirjutas:

olles kätpidi mudelismis sees tean omast käest et harjavabad mootorid arendavad vägu suuri võimsusi oma väikse mõõdu kohta. Rusika suurune mootor võib arendada 4-5KW hetkvõimsust ja pidevat 2,5KW ringi 40000RPM'i on nende jaoks magus pöörlemiskiirus kus saavutatakse kasutegur kuni 90% Puht teoreetiliselt arvan et kui panna väiksema tsikli turbole heitgaasi teo asemel selle harjavabalise mootori siis see isegi vast võiks mingisuguse rõhu tekitada.

Miinus pooleks jääb muidugi vool mis mootor tarbima hakkab, ca 120-150A pole hetk võimsustel probleem ja pinget läheks vähemalt sinna 40V kanti vaja. Ja pidevat seda mootorit ei saaks käiata ilma piisava ja effektiivseta jahtuseta.

Iseenesest täitsa huvitav, oleks üks väiksem turbo huvipärast prooviks järgi millise rõhuv võib saavutada...

Tänan minu küsimusele vastamise eest, nagu mainitud, siis mu projekt on puhtalt eksperimentaalne ja praegu
otsustasin "ram airi" kasuks. Lisaks tänan teisi, kel oli asjalikke nõuandeid mulle.
Aeg hakata voolikuid vedama :D



Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas korke »

See tsikkel mida mina konkreetselt nägin oli chopper ja seal õhukopsiku minema viskamine ei oleks nii väga lahendanud probleemi ,et jääks ka välimust asjal .

janis kirjutas:

Kui sul vaja rohkem õhku peale, kas siis poleks lihtsam õhufiltri korpus ära visata ja asendada koonus filtriga, tuleb rohkem õhku peale.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

KIBU kirjutas:

teemaalgataja on ilgelt lahe vend. mitu lehekülge nuiab et teised ta ideed takka kiidaks mitte ausat ja õiget infot annaksid. miks sa siis küsid teiste arvamust kui sa seda tegelt kuulda ei taha. kui sa tahad et teised su ideele kaasa kiidaks siis ära küsi nende arvamust vaid palu et nad kiidaks. kui sa lihtsalt midagi ehitada tahad siis küta aga nagu sulle juba siin öeldud. meisterdamine on alati asjalik ajaviide olnud. kui sulle öeldakse et idee on mäda siis ega see kui sa siin pikalt jaurad ei muuda teiste arvamust.
isiklikult arvan et sa peaksid alustama mitte turbopiiblist vaid sisepõlemismootori ABC st. üldse mitte hava pärast kusjuures. keegi pole sündind teadmistega tehnika vallast ja igati mõistlik on ses osas arendada kui huvi on. a enne kui katsetusliku osaga peale hakkad tee endale elementaarne teooria selgeks ja usu mida teised räägivad kui nad oma juttu põhjendavad.soovitan sulle soojalt Palu raamatuid näiteks ja täitsa ilus jutt mootori töö abc kohta on tqhq lehel "tehnika" all.
ilmselt oled kuulnud et lisavõimsusega on seotud suurem õhukogus ajaühikus mis mootorisse jõuab kuid sa ei tea ilmselt täpselt vastust küsimustele miks ja kuidas. eelmainitud raamatud ja kirjutised annavad sulle vastuse ja edasi ehk tõesti juba turbopiibel.

igal juhul edu ja ära pahanda.

Ma ei pahanda, kuid alatihti tehakse mingi idee maha detailidesse/erinevatesse võimalustesse süvenematta :roll:

Viimati muutis Krizto, 08 Juul 2009, 23:56, muudetud 1 kord kokku.

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

janis kirjutas:

Kui sul vaja rohkem õhku peale, kas siis poleks lihtsam õhufiltri korpus ära visata ja asendada koonus filtriga, tuleb rohkem õhku peale. Aga miks sa üldse nõela tõstsid kui nüüd segu rikkaks jääb?

Tsiklit tõstetud nõelaga pole veel proovinudgi, kuna praegu veel seisab ta mul garaažis laiali lammutatuna, mõtlesin kohe midagi õhufiltriga ette võtta . Japsidel on kombeks kõik nii tihedalt kokku panna, kui vähegi võimalik ja CBR 125 on hea näide sellest :P

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Krizto kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

olles kätpidi mudelismis sees tean omast käest et harjavabad mootorid arendavad vägu suuri võimsusi oma väikse mõõdu kohta. Rusika suurune mootor võib arendada 4-5KW hetkvõimsust ja pidevat 2,5KW ringi 40000RPM'i on nende jaoks magus pöörlemiskiirus kus saavutatakse kasutegur kuni 90% Puht teoreetiliselt arvan et kui panna väiksema tsikli turbole heitgaasi teo asemel selle harjavabalise mootori siis see isegi vast võiks mingisuguse rõhu tekitada.

Miinus pooleks jääb muidugi vool mis mootor tarbima hakkab, ca 120-150A pole hetk võimsustel probleem ja pinget läheks vähemalt sinna 40V kanti vaja. Ja pidevat seda mootorit ei saaks käiata ilma piisava ja effektiivseta jahtuseta.

Iseenesest täitsa huvitav, oleks üks väiksem turbo huvipärast prooviks järgi millise rõhuv võib saavutada...

Tänan minu küsimusele vastamise eest, nagu mainitud, siis mu projekt on puhtalt eksperimentaalne ja praegu
otsustasin "ram airi" kasuks. Lisaks tänan teisi, kel oli asjalikke nõuandeid mulle.
Aeg hakata voolikuid vedama :D

Arvesta,et sa pead ka karbussiga midagi ette võtma sest ram hakkab sul kütust ujukiruumist tagasi lükkama.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Villem »

Ujukiruum tuleb lihtsalt survestada, mitte jätta normaalrõhule ;)

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Siipel
Postitusi: 89
Liitunud: 04 Nov 2007, 20:06
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Siipel »

Oh kuidas mulle meeldib kui keegi veel viitsib midagi ise aretada ja proovida.
Viis pihku juba selle eest (w)
Kui sa selle asja ükskord valmis saad, siis ära unusta siia samase teemase kirjutada kuidas sul see õnnestus, mis viltu läks ja mis hästi välja tuli.
Väga huvitav oleks lugeda! Äkki ärgitab see mõnda lahtisema peaga tüüpi kellel käed tagumikust välja ei kasva ka ise midagi tegema ;)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Siipel kirjutas:

Oh kuidas mulle meeldib kui keegi veel viitsib midagi ise aretada ja proovida.
Viis pihku juba selle eest (w)
Kui sa selle asja ükskord valmis saad, siis ära unusta siia samase teemase kirjutada kuidas sul see õnnestus, mis viltu läks ja mis hästi välja tuli.
Väga huvitav oleks lugeda! Äkki ärgitab see mõnda lahtisema peaga tüüpi kellel käed tagumikust välja ei kasva ka ise midagi tegema ;)

Praegu panen võrri "ram airi" peale üle, kuid võite arvestada, et kui vaba aega ja pappi saan proovin ma kindlasti mingisuguse elektroonilise "boosti" ka ära ja annan teada, kuidas on. Ehk panin teemaga veidi mööda, kuid ma lisasin ju sõnale "turbo" jutumärgid :D

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas janis »

Krizto kirjutas:

nagu mainitud, siis mu projekt on puhtalt eksperimentaalne ja praegu
otsustasin "ram airi" kasuks. Lisaks tänan teisi, kel oli asjalikke nõuandeid mulle.
Aeg hakata voolikuid vedama :D

Kas mitte ram air-i viga pole see et mingigi efekti saavutamiseks, peab tsikkel liikuma juba korralikult üle legaalsete kiiruste. 4takti 125cc, puht huvi pärast küsin kas ram üldse annaks midagi juurde või hoopis takistaks, õhuvõtt tuleb ju niiöelda ümber nurga, ma muidugi pole konkreetse ratta karburaatori ja õhuvõtu asetust näinud kuid siiski.

Viimati muutis janis, 09 Juul 2009, 18:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

janis kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

nagu mainitud, siis mu projekt on puhtalt eksperimentaalne ja praegu
otsustasin "ram airi" kasuks. Lisaks tänan teisi, kel oli asjalikke nõuandeid mulle.
Aeg hakata voolikuid vedama :D

Kas mitte ram air-i viga pole see et mingigi efekti saavutamiseks, peab tsikkel liikuma juba korralikult üle legaalsete kiiruste. 4takti 125cc, puht huvi pärast küsin kas ram üldse annaks midagi juurde või hoopis takistaks, õhuvõtt tuleb ju niiöelda ümber nurga, ma muidugi pole konkreetse ratta karburaatori ja õhuvõtu asetust näinud kuid siiski.

Natuke vaatasin ja tulin mõttele viia üks kanal, kust õhku juurde läheb filtri kasti ja teise ava jätab vabaks (lootuses, et saab paremini õhku). Siin pilt ja loodan, et saab siis paremini aru, millest ma mõtlen http://tinypic.com/r/2lvmr2f/3 :bsmile:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Krizto kirjutas:

Natuke vaatasin ja tulin mõttele viia üks kanal, kust õhku juurde läheb filtri kasti ja teise ava jätab vabaks (lootuses, et saab paremini õhku). Siin pilt ja loodan, et saab siis paremini aru, millest ma mõtlen http://tinypic.com/r/2lvmr2f/3 :bsmile:

Nii teegi, siis vähenegi rõhk, mis eest sisse puhub lendab kuskilt küljelt välja :wack:

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Sügasin mune ja panin ikka mõlemad avad kinni, korraks läks juba meelest, mis mul üldse plaanis oli :wack:
Kinnine süsteem ikka ja ülehomme testisõit 8)

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mine süga oma mune aga jäta see vaene tsikkel lõpuks rahule.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

--DogFood-- kirjutas:

Mine süga oma mune aga jäta see vaene tsikkel lõpuks rahule.

Väike must huumor kulub alati ära ja oma võrri ma ei jäta niipea rahule :wink:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


oSSa

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas oSSa »

Krizto kirjutas:

Sügasin mune ja panin ikka mõlemad avad kinni, korraks läks juba meelest, mis mul üldse plaanis oli :wack:
Kinnine süsteem ikka ja ülehomme testisõit 8)

kui ram-airi valmis saad, siis tee ikka paar pilti ka ja räägi ka tulemustest,
võiks tglt endalgi siis selle ära teha, see keskmine tuli, mis CBR-il on, on niikuinii ülirõve :wack:


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Deiv »

:wack: :lol: :lol: :lol: (lol) (lol) (lol) (lol)


oSSa

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas oSSa »

Deiv kirjutas:

:wack: :lol: :lol: :lol: (lol) (lol) (lol) (lol)

ära naera, mul hakkab häbi :oops: :oops: kõik ei peagi normaalsed olema, eks?

kui endal turboga gixxxer jalgevahel, siis sa ei tea, mida meie, 125cc mehed peame maanteel läbi elama, et autodel järel püsida ;)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas yeekim »

oSSa kirjutas:
Deiv kirjutas:

:wack: :lol: :lol: :lol: (lol) (lol) (lol) (lol)

ära naera, mul hakkab häbi :oops: :oops: kõik ei peagi normaalsed olema, eks?

kui endal turboga gixxxer jalgevahel, siis sa ei tea, mida meie, 125cc mehed peame maanteel läbi elama, et autodel järel püsida ;)

No ei tea!

Mul üks masin on 750 cm3 ja teine 850cm3 ja ma ei põe, kui minust auto või teine tsikkel mööda sõidab.
Linnaliikluses on mõni hälvik -rollerist ka mööda sõitnud, pean nüüd maa alla vajuma häbist või?

edu

PS RAM-AIR effekt hakkab alles kiirustel, mis niikui- nii enamikele 125cm3 kättesaamatu on.

Saadetud kettaga lauatelefonist!


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas matti »

Enamus Ram-air seadmeid on lihtsalt nii väikesed ja vajavad suuri kiirusi, et midagi sisse puhuks, korrigeerides asja mõõtmeid siis võib isegi piisada 100 km/h kui aparaat sellise kiiruse suudab muidugi modifitseeritud tuulepüüdjaga eesotsas saavutada. :lol:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas yeekim »

matti kirjutas:

Enamus Ram-air seadmeid on lihtsalt nii väikesed ja vajavad suuri kiirusi, et midagi sisse puhuks, korrigeerides asja mõõtmeid siis võib isegi piisada 100 km/h kui aparaat sellise kiiruse suudab muidugi modifitseeritud tuulepüüdjaga eesotsas saavutada. :lol:

Näiteks 2 sellist:
Pilt

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas matti »

Täpselt, ei suutnud ise leida taolist pilti. :)


oSSa

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas oSSa »

ants01 kirjutas:
oSSa kirjutas:
Deiv kirjutas:

:wack: :lol: :lol: :lol: (lol) (lol) (lol) (lol)

ära naera, mul hakkab häbi :oops: :oops: kõik ei peagi normaalsed olema, eks?

kui endal turboga gixxxer jalgevahel, siis sa ei tea, mida meie, 125cc mehed peame maanteel läbi elama, et autodel järel püsida ;)

No ei tea!

Mul üks masin on 750 cm3 ja teine 850cm3 ja ma ei põe, kui minust auto või teine tsikkel mööda sõidab.
....

asi ei ole selles, et teised mööda sõidavad, vaid selles, et ma jään üldjuhul teistele jalgu....

Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Erik »

Peaks ka mingi lehtri ratta külge keerama. Kipub ka teine maanteel jalgu jääma. :wack: (lol)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Tere! Siin siis natuke oma tänasest proovisõidust.

1) Nõela sai arvatavasti mul liiga palju tõstetud, segu jääb pisut liiga rikkaks. Kuna karpal sai vahele pandud 2 imepisikest seibi, siis plaanis üks seib ära võtta.

2) "Ram air" töötab kusjuures suurtel kiirustel hästi ning sai ilusti ära mahutatud.
Pildid :
http://tinypic.com/r/2a68mls/3
http://tinypic.com/r/3sism/3
http://tinypic.com/r/i557yt/3
http://tinypic.com/r/346kznt/3

Mida vaja, et ehitada: 2x Mr. Muscle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Elektrijuhtmete kõri (paksus keskmine?)
Isoleer
Silikoon

3) Kiirus jäi hetkel 120 km/h kanti, praegu on peal 17 hambaline tähik ja, kui raha saan panen peale 14 hambalise. Praegu võrr ei jõua 6 käiguga üle 100 km/h minna

4) Kokkuvõttvalt minu tulevikuplaanid võrri suhtes: Täielik sportsumpa süsteem, 14 hambaline tähik, segu korda teha. :bsmile:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Martin. »

läks siis midagi paremaks ka ?

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Martin. kirjutas:

läks siis midagi paremaks ka ?

Vaja tsikkel enne korda teha, kuni ma saan öelda, kas midagi paremaks läks. Varem sai 130 km/h välja pigistatud.
Enne ma masinat laiali jälle ei lammuta, kuni 14 hambalise tähiku kusagilt sebin. Nagu mainisin, siis vaja küttesegu korda teha.

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas janis »

:shock: Selline õhupealevõtt hakkab sul küll pigem räigelt õhu peale tulekut takistama, äkki võtad selle sama vooliku otsa ja lükkad summutisse, siis puhub koguaeg peale ja on nagu "turbo" :wack:

Kasutaja avatar

teitur
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Jaan 2007, 18:23
Asukoht: Kärdla

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas teitur »

Juba mainisid ära lahenduse. Tee masin korda jah, siis pole sellist ufopornot vaja juurde aretada :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Piltide peal näeb jah, ehk ufoporno moodi välja, kuid suurtel kiirustel ongi tast ainult kasu. Katsetasin, kui palju ta õhku imeb ja 90km/h+ temast mingi kasuteguri saabki. Probleem on praegu segus ja tähikus. (togi)


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas janis »

Mees, see asi mis sa sinna külge tegid on täiesti kasutu ja omab mootori efektiivsuses pigem negatiivset efekti, kui tipp kiirus häirib, siis on tõesti kõige otstarbekam mängida ülekandega, erineva suurusega hammakaid kasutades.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”