Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas marti252 »

Kuna tööjuures natuke aega üle, siis mõtlesin oma tsikli kallal pusimised ka siia üles panna. Põhimõtteliselt on tegu avariilise tsikli taastamisega originaal kujule.

Enne avariid nägi siis asi välja niisugune
Pilt

ja peale avariid niisugune
Pilt
Pilt

Kuna ratas lendas auto alla küljeli olles, siis sai põhilise löögi mootor. Amordid jäid terveks ja raam sai ainult kriime.
Kukkumise võttis vastu generaatorikaas, mis pragunes mitmest kohast.
Pilt

Matsust muutusid taastamiskõlbmatuks nii mõlemad radikad kui ka paremad radikalohvid.
Pilt
Pilt
Pilt

Peale katkiste osade maha võtmist, vaatasin, et klapikambrikaane tihend on kahtlaselt rohkem seespool kui ta olema peaks. Ni kiskusin ka selle maha ja õnnetuseks leidsin, et klapikambrikaas oli löögist nii palju taha poole nihkunud, et nukvõlli otsas olev pulse rotori nukid olid kõveraks painutatud vastu klapikambrikaant
Pilt
Pilt

Sai siis Catweesist uus pulse rotor tellitud mingi 150 EEKi eest ja ära vahetatud. Algul hirmutati, et peab võtma nukkvõlli maha, aga sai ka ilma - lihtsalt poldid lahti ja uus asemele. Kuna kaanel ise olid praod sees, siis lasin selle Pääsküla/Hiiu kandis oleval radikate parandajal kinni keevitada 200 EEKi eest ja panin peale. Kuna asi oli nats deformeerunud ka , siis tuli algul vaadata kas pulse rotor uuesti vastu käima ei hakka. Selleks panin kaane peale ja tõmbasin taga rattast mootorit ringi. Aga juu siis jõud oli nii suur ja keevitus koht paksem, et tõmbas nukid nats uuesti kõverkas. Need ma painutasin uuesti sigeks ja lihvisin otslihvijaga seda kaant nii palju et enam jälgi kaanele ei jäänud ja panin asja kokku. Kinni keeramisel aga keerasin ühe poldi vist liiga kõvasti kinni, kuigi järgisin momente, ja arvatavasti keerasin silindripeal keerme natuke jooksma. Kuna aga see oli keskel ja teised 5 polti jäid hoidma, siis otsustasin sellega tegelemist edasi lükata, et vaadata, kas asi üldse käima läheb. Tihendi vahele sai lastud tavalist mootorisilkooni, mida müüs ehitusmarket 65 EEki eest.

Selle aja peale olid jõudnud ka kohale radikad ja õlivoolikud, mille ostmise ja saatmise eest tuleb tänusõnad öelda Timole Inglismaalt ja üleandmise eest eestis Pacaanile. Sain omale vajalikud jubinad seal 4K eest, kui siit esindusest tellides oleks need maksma läinud ainult 20K :wack: . Generaatorikaane sain soomest http://www.autovahinkokeskus.fi -st 30€ eest. Seal kipub ikka asju olema ja suht soodsate hindadega. Ainuke probleem on nende asjade eestisse saamisega. Siinkohal tuleb suured tänud öelda kasutajale Bullrider, kes selle asja sealt ära ostis ja Eestisse toimetas ja kellele olen nõus iga kell vastuteene osutama :bsmile: . Genekakaane vahele panin tihendi asemel ka mootorisilkooni.

Nii kui asi sai kokku pandud ja mahlad sisse valatud, proovisin siis käima panna ja ohh imet kui asi peale paari pööret võttiski tuurid üles. Ei uskunud oma kõrvu, aga nii see oli. Hääl oli ka täitsa nagu enne laksu.

Nüüd sai hakata edasi vaatama. Vasak käepide oli kõver ja praoga ning mida ei soovitatud hakata enda tervise huvides keevitama. Sai jälle timo poole pöördutud, kui ebays asi välja vaadatud ja 450 EEkiga on asi siiapoole varsti teel. Lisaks sai kannatada ka ninagondlihark, kuhu kinnituvad ka suunatuled. Selle sain ebayst 800 Eekiga. Kui need asjad kohale jõuavad, siis saaks hakata juba naked bikega sõitma.

Ninakondli tükkidega klaasikillumängu mängides otsustasin oma vabaaja huvides uue ninakondli kuskilt hankida. Catwees pakkus 11,5K eest ebayst oleks saanud 200$. Jällegi pöördusin autovahinkokeskuse poole, kus üks kergelt kahjustatud ninakondel oli 50€ müügis. Leidsin ka inimese, kes selle seal saaks ära tuua. nii et peaks nädala pärast kohal olema
Pilt



Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)

jurik

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas jurik »

Peale sellist "kasulikku" infot leiad tsiklile uue ostja enne lätist või jääd vanaduspõlveni tsikli omanikuks :mrgreen:
Matsu videost võis järeldada, et (crash) otsene põhjustaja polnud sina, vaid ettekeeranud auto, siis kes lõpuks süüdlaseks jäi, et sa oma vahenditest tsiklit lapid? Või said kindlustusega mingi 25 eeguse DIILi?
Tegelikult tore ju, et saad taas teele vuratud ...

Kasutaja avatar

Teema algataja
marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas marti252 »

Ma arvan, et see bike jääb mulle kauaks. Ja eks kui tahan maha müüa, eks siis tuleb hinda langetada lihtsalt :wink: .

Süü võtsin mina omaks, sest seal oli möödasõidukeeld!

Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas tali »

Kus seda videot näha saab? Jõudu Bläku taastamisel igatahes :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas marti252 »

See on väga sensitiivne material, mida avalikkusele ei tohi eksponeerida, sest pole statoili luba (statoili kaamera filmis)

Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas harimal »

jurik kirjutas:

Peale sellist "kasulikku" infot leiad tsiklile uue ostja enne lätist või jääd vanaduspõlveni tsikli omanikuks :mrgreen:

Mul on olnud aastate jooksul päris mitu ratast ja mitte ükski neist polnud ostes terve. Kõige väiksema kõksuga asi oli küll kõigest murtud jalaraua ja kriibitud plastiku ning sumpaga, sest kukkumispunnid tegid oma töö. Aga üldiselt on ostja valida, kas ta ostab ilma ühegi kriimuta pilli, mida valvab siis kaheraudsega ning topib paagile kleepsu, et kägistab ära kõik, kes seda kasvõi vaadata julgevad või võtab paari kriimu või kõksuga tsikli, maksab oluliselt vähem füüri ja sõidab õnnelikult päikeseloojangusse :bsmile:

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Krizto »

harimal kirjutas:
jurik kirjutas:

Peale sellist "kasulikku" infot leiad tsiklile uue ostja enne lätist või jääd vanaduspõlveni tsikli omanikuks :mrgreen:

Mul on olnud aastate jooksul päris mitu ratast ja mitte ükski neist polnud ostes terve. Kõige väiksema kõksuga asi oli küll kõigest murtud jalaraua ja kriibitud plastiku ning sumpaga, sest kukkumispunnid tegid oma töö. Aga üldiselt on ostja valida, kas ta ostab ilma ühegi kriimuta pilli, mida valvab siis kaheraudsega ning topib paagile kleepsu, et kägistab ära kõik, kes seda kasvõi vaadata julgevad või võtab paari kriimu või kõksuga tsikli, maksab oluliselt vähem füüri ja sõidab õnnelikult päikeseloojangusse :bsmile:

Vot see on õige mehejutt! :bsmile:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Ei hakanud uut teemat tegema ja mõtlesin, et esitan oma küsimuse siia. Nimelt huvitab mind see kui suur erinevus on karpadega Blackbirdi ja uuema pritsega masina vahe? (kütusekulu, võimsus?) Kuna enamus masinaid, mis müügis on 98 aasta mudelid. Oleks hea teada, kas see pritsega variant on nii palju parem, et on mõtet seda hakata taga ajama. Tänud abi eest! :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i

meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas meier »

Magician kirjutas:

Ei hakanud uut teemat tegema ja mõtlesin, et esitan oma küsimuse siia. Nimelt huvitab mind see kui suur erinevus on karpadega Blackbirdi ja uuema pritsega masina vahe? (kütusekulu, võimsus?) Kuna enamus masinaid, mis müügis on 98 aasta mudelid. Oleks hea teada, kas see pritsega variant on nii palju parem, et on mõtet seda hakata taga ajama. Tänud abi eest! :bsmile:

Omast kogemusest(olen omanud karpa varianti 3aastat): Vahe ongi ainult kütuse ette andmises ja sellest tulenevalt on pritsimisega rattal veidi enam elektroonikat...ja veidi edevam armatuur. Teoreetiliselt on sissepritsel ka u.0,5l/100km väiksem kütusekulu kuid solk-kütust ei kannata eriti.
Mootor ning käiguosa on kõik sama ja need sellel Honda margil kestavad tõsiselt kaua.
Karpa pill on Kw poolest originaalis mõni kraad lahjem aga samas on lihtsam(=probleemivabam) paigaldada järelturu summuteid/vabamalt hingavaid õhufiltreid näiteks. Arvan, et hooldus ja eriti remont on karpa pillil kindlasti soodsam.Selle ratta puhul ei oma see mõned kW`d üldse tähtsust, sest tavakasutaja ei kasuta seda võimu mis sellest rattast tuleb peaaegu kunagi ära.
PS! See ratas ei ole just parim linnavahel paugutamiseks, sest on selleks raskevõitu aga Tallinnast Pärnusse võib jõuda enamikust "üle tonnistest" varem:)
Kui tuunimiseks läheks, siis teadjamad räägivad et karpadega isendi saab võimsamaks tuunida kui pritsimisega isendi.
Kui näiteks minul oleks täna valida, siis ostaksin südame-rahus karpa variandi....

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Tänud abi eest!

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

meier kirjutas:
Magician kirjutas:

Ei hakanud uut teemat tegema ja mõtlesin, et esitan oma küsimuse siia. Nimelt huvitab mind see kui suur erinevus on karpadega Blackbirdi ja uuema pritsega masina vahe? (kütusekulu, võimsus?) Kuna enamus masinaid, mis müügis on 98 aasta mudelid. Oleks hea teada, kas see pritsega variant on nii palju parem, et on mõtet seda hakata taga ajama. Tänud abi eest! :bsmile:

PS! See ratas ei ole just parim linnavahel paugutamiseks, sest on selleks raskevõitu aga Tallinnast Pärnusse võib jõuda enamikust "üle tonnistest" varem:)

Äkki sina oskad mulle ära seletada, et kui ratas on raskevõitu siis kuidas ta ei sobi linnavahel sõitmiseks ? Bikez.com andmetel on 2001.a Blackbird 14 kg kergem 2001.a FJR 1300-st (223kg vs 238 kg). Minule ka kunagi räägiti hirmujutte, et FJR on jube raske ja sobimatu linnas liiklemiseks ja ei soovitatud seda kindlasti mitte kohe linnaliikluseks... no ei ole hullemat jama mulle veel aetud. Väga viimase peal on FJR-ga sõita ja seda igal pool ! Koha peal manööverdada on seda ratast jh raskem kui paljusid teisi aga ega sa seda käekõrval ei lükka linnas ja sõites ei saa vähemalt FJR 1300 puhul küll suurest kaalust aru. Eelmine ratas oli TDM 850, mis oli täiskaalus 5kg kergem kui FJR tühikaalus ehk siis reaalne täiskaalu vahe kuskil 30 kg kindlasti kuid TDM tundus pigem kohmakam, sest raskuskese oli suhteliselt kõrgel võrreldes FJR-ga. Aga jh selliste suurte rataste puhul on see oht väga suur, et kui veidi rohkem tasakaalust välja kaldub siis ta ka pikali on. Olen oma FJR ka pikali pannud ja selleks ei ole just palju vaja. Aga see, et linnas sõita ei saa ei pea minumeelest kuidagi paika. Honda GOLDWING on ehk selline rekka mõõtu "laev" millega on veidi kohmakam linnas ukerdada aga ka nendega sõidetakse igapäevaselt ja igal pool. Harjumist vajab lihtsalt natukene alguses. Päris esimeseks rattaks vast ei soovitaks blackbirdi või FJR aga muidu kui meeldib siis :bsmile:

Yaaa-maaa-haaa......

Tuono

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kes sobivusest ja sõitmisest on rääkinud, öeldi ju, et ei ole parim ratas linnas paugutamiseks (togi)

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas villy »

Ja linnas paugutamiseks on klassikaline kõrge ja lai lenks mugavam minu arust. Asi ei ole ainult kaalus. Näiteks mu suure nakediga on linnas tunduvalt mugavam manööverdada kui 60kg kergema madalate clip-on-dega baigiga. Arvatavasti on ikka seda mõeldud, et iseasend koos suure kaaluga ei sobi linnasõiduks. :)


meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas meier »

...villy tõi need tehnilised asjad just välja, mis puudutavad mugavust mis tähendab ka seda, et saad paremini jälgida/hinnata enda ümber toimuvat .
Sõita saab ning sobib linnas kõikide tänavalegaalsete ratastega ja eriti mugavalt seejuures FJRi; Goldwingiga(raskuskese madalal). Peab vaid rohkem kannatust olema, sest "Clip-on" + raskem ratas on paljudele "nõelujatele" valusalt kätte maksnud süle-täie plastikildude ja halvemal juhul haiglatoiduga mõneks ajaks... Jutt on siis sellest, kui a`la 90% kasutatakse sõiduriista linnas liiklemiseks, et siis "veidi" nobedamalt punktist punkti jõuda.(jube tüütav on fooride taga, kohapeal, bike sõiduasendis küürutada). ... ja lõpuks on see väga palju ka "maitse küsimus". :wink:

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Teine küsimus on lenksu riserite või üldse laiema lenksu kohta? On keegi vahetanud ja oskab öelda kustkohast ning mis raha eest seda saada võiks? Tänud jällegi ette ära juba! :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas villy »

Magician kirjutas:

Teine küsimus on lenksu riserite või üldse laiema lenksu kohta? On keegi vahetanud ja oskab öelda kustkohast ning mis raha eest seda saada võiks? Tänud jällegi ette ära juba! :bsmile:

See on täiesti võimalik. Auto24-s isegi 2 sellist müügis. Kuidas ja palju maksab? Eks see sõltub konkreetsetest detailidest mis asemele pannakse.

http://www.auto24.ee/used/1265670
http://www.auto24.ee/used/1466506

Samuti kasutatakse VFR-i Clip one sellel rattal . Tõstavad natuke aga samas säilitavad sportliku iseloomu. LSL peaks tegema nö KIT-e ka.

Google abiks

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Silmad ruutus ridade vahel sõelumiseks nagu pooletoobine on jah kergemad ja kitsamad rattad oluliselt paremad (togi) aga jutt, et raske ja linnavahel halb sõita on ka jama. Ärge võtke midagi isiklikult :bsmile: lihtsalt üldises mõttes on selline jutt möga. Kui mõistus peas siis saab iga rattaga igal pool hakkama 8)

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas tali »

art30 kirjutas:

On au omada juba 5 aastad bläkud 98",ratta läbisõit 84860.Need kes väidavad et "Päris esimeseks rattaks vast ei soovitaks blackbirdi " on jama ,enne seda ratast oli jawa aga kaheratta vahele jäi 5 aastane paus.,sisuliselt esimene korralik rattas ja ei kahetse,ostu müügid jäävad ära.Tahad paugutada -palun,tahad reisida kohvrid(käitub stabiilselt nagu neid poleks 36+36+46) külge seljakot taha,paagikott ja veab ei kühi,isegi kruusal kannatab sõita,pidurid on super.Tänu ratta kaalule suurtel kiirustel stabiilne.Tehnilisi probleeme pole esinenud.

Vist enam-vähem sama jutt käiks Busa kohta, aga seda vist on pisut ebamugavam juhtida, tahab rohkem kräunutamist, et toorest jõudu näitama hakkaks ja juhi isteasend peaks ka veidi rohkem ette kallutatud olema Hondaga võrreldes. No ja H legendaarne töökindlus on kindlasti boonus (w) .

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas tali »

Mu sõps ütles oma Busa iseloomustades, et mõnus on sõita ainult VÄGA kiiresti :roll:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Käisin enda omaga Itaalias(6000km), kahekesi peal ja taga kolm suurt kohvrit, väga hea ja stabiilne suurtel kiirustel, sõidab nagu rong mööda rööpaid. Mul oli 2002 saksast ostetud ja oli ka riserid ja lai lenks pandud koos ülemiste prillidega, võimalik et ka LSL oma. See vist saksas väga popp teema, olid veel mingid paberid kaasas, et TÜV legaalne jne. Kui müüsin oli 78 000 ees, minu käes ainus probleem oli see kui Poolas öösel läks lähitule pirn läbi ja peale seda oli vaja veel 3 tundi hotelli otsida kord parktule ja kord täistulega sõites, veokijuhid tikkusid suht palju vilgutama(Bläkul on hea tuli).. :mrgreen:

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Kas keegi oskab seda Bläku pingeregulaatori asja kommenteerida? Kas seda on põhjust parema vastu välja vahetada ennem kui see maha kärvab? On tõenäosus, et see maha kärvates muid asju ka kahjustab. Olen lugenud, et karpa pillidel pidi see probleem olema. Tänud abi eest

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Magician kirjutas:

Kas keegi oskab seda Bläku pingeregulaatori asja kommenteerida? Kas seda on põhjust parema vastu välja vahetada ennem kui see maha kärvab? On tõenäosus, et see maha kärvates muid asju ka kahjustab. Olen lugenud, et karpa pillidel pidi see probleem olema. Tänud abi eest

Hondadel rusikareegel et kui ilma jahutusribideta siis välja vahetada sellise vastu millel ribid olemas.Tagada hea jahutus (raami küljes) ja õhu liikuvus ning ei peaks prableeme tekkima.Kontrolli maandus ja genekast tulevad pistikud üle,et ei oleks kuumaga värvi muutnud ja peaks hea olema ning kestma.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Oskab keegi Bläku meestest kommenteerida äkki. Mul nimelt 98 karpadega pilliga selline asi, et kui järsult gaasi peale keerata ei teki mingit minekut 3000-4500 pöörde vahel. Nagu pooks kinni ja siis järsku hakkab liikuma. On kellelgi analoogilist probleemi esinenud. Kui vähehaaval gaasi peale keerad siis sellist asja ei ole. Tänud abi eest!

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Magician kirjutas:

Kas keegi oskab seda Bläku pingeregulaatori asja kommenteerida? Kas seda on põhjust parema vastu välja vahetada ennem kui see maha kärvab? On tõenäosus, et see maha kärvates muid asju ka kahjustab. Olen lugenud, et karpa pillidel pidi see probleem olema. Tänud abi eest

Mul pole küll honda, kuid mina tegin pingekale lisajahutuse. Kui süüde sees siis puhub.
Pilt

Drop a gear and disappear...

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas Magician »

Oskab keegi siis seda gaasi ja mineku probleemi kommenteerida?

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Magician kirjutas:

Oskab keegi siis seda gaasi ja mineku probleemi kommenteerida?

Mina pakuks et lahjaks tõmbab. Tegelt samahästi võib mitmeid põhjuseid olla. Niimoodi pimesi ratast nägemata kuulmata ei saa midagi asjaliku kosta. Peamine muidugi lihtsalt see et karpa vana ja kulunud või must. Minuarvates on vanade karpadega suht ainuke päris kindel variant kogu sisu uus ja tehaseseadesse. Kui selline variant ei sobi siis tuleb lihtsalt katsetada. Kui karpade teemas täitsa algaja siis rida neljaga katsetama ei soovitagi hakata. Peamise info annab küünla väljanägemine.
Asjad mida algaja ise saab teha on karpade puhastamine ja kummist jubinate olukorra hindamine. Puhastamisel veendutakse vastu valgust vaadates et tüüsid puhtad st auk ümmargune mitte ei puhuta lihtsalt suruõhuga läbi. Igasugune sete ja oksiid on kurjast. Kummijubidad peavad olema elastsed ja pragudeta. Karpa tuleb võtta TÄIESTI algosadeks ja soovitatavalt manuali järgi. Honda cbr il näiteks ujukinõelte all sõelad millede peale ilma manualita ei tulegi ja vanadel ratastel vahest kuldnäpud osad jubinad unustand tagasi panna eelnevate remontide käigus. Kui karpad puhtad ja terved siis võiks veel sünkroniseerida ja uued küünlad peale panna ja proovisõidule minna. See kuidas ratas käitub ja mis häält teeb koos küünla värviga annab aimu mis suunas reguleerima hakata.

5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas KIBU »

müristaja kirjutas:
Magician kirjutas:

Kas keegi oskab seda Bläku pingeregulaatori asja kommenteerida? Kas seda on põhjust parema vastu välja vahetada ennem kui see maha kärvab? On tõenäosus, et see maha kärvates muid asju ka kahjustab. Olen lugenud, et karpa pillidel pidi see probleem olema. Tänud abi eest

Mul pole küll honda, kuid mina tegin pingekale lisajahutuse. Kui süüde sees siis puhub.
Pilt

Kas ei oleks mõistlik keerata jahutusribid sõidusuunda et gondli [Motobot: õige on "gondli"] vahel liikuv õhk puhuks jahutusribide vahelt läbi ja jahutaks suuremat pinda?

5248653
Kasutaja avatar

art30
Postitusi: 35
Liitunud: 10 Dets 2007, 22:15
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Järvamaa

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas art30 »

Pingeregulaatori probleemist ma kuulen esimest korda :shock: aga ostetud rattal ventikas oli juba peal http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id ... id=2585838

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas müristaja »

KIBU kirjutas:
müristaja kirjutas:
Magician kirjutas:

Kas keegi oskab seda Bläku pingeregulaatori asja kommenteerida? Kas seda on põhjust parema vastu välja vahetada ennem kui see maha kärvab? On tõenäosus, et see maha kärvates muid asju ka kahjustab. Olen lugenud, et karpa pillidel pidi see probleem olema. Tänud abi eest

Mul pole küll honda, kuid mina tegin pingekale lisajahutuse. Kui süüde sees siis puhub.
Pilt

Kas ei oleks mõistlik keerata jahutusribid sõidusuunda et gondli vahel liikuv õhk puhuks jahutusribide vahelt läbi ja jahutaks suuremat pinda?

Ei mängi välja, pole ruumi ja augud ei sobiks.

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Selle pingeka keeramisel kuhugi poole pole ilmselt mõtet sest ega õhuvool seal gondli saba sees niikui otse suunas ei liigu.Ma oma VTR-l panin ka jahutus ventika aga loobusin sest kaks korda lagunes algosadeks ja ega tast tolku ka polnud.Viiendat aastat ratas minu käes, ei ole pingekas kuhugi põlenud.Korra olen vahetanud genekast tulevad juhtme pistikud ära.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”