Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Tervist, mõtlesin, et viskan siis paar pilti oma rattast, mida tsipa üle aasta parandatud/ehitatud ja restaureeritud. Isend on pärit 1986'ndast aastast ja tegemist suhteliselt haruldase vanakooli endurokaga ( loe: kõik ratta liigikaaslased on ammu välja surnud ).

Peale ratta ostu, paar suve tagasi, suutsin korras enduuroka täielikult ära rikkuda liiga vähese hoolduse ja liigse ruunamisega. Sealt edasi tuli otsus kogu ratta taastamisprotsess ette võtta. Igatahes, peale pikka tööd on rattas esimest korda koos ja juba vuramas Eesti teedel. :D

Osad pildid siis taastamisest ja ka valmis rattast.
http://fotoalbum.ee/photos/Magimees/57708835

Pilt

Edu,
Magi :bsmile:



Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Siller »

Tore, et selliseid vanakooli 125seid veel ka olemas on.
Varuosadega vist suht napp?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb :D, 2 taktiliste asi siiski! :bsmile: (crash)

Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt. :?

Edu,
Magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas kmx »

Magimees kirjutas:

Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb :D, 2 taktiliste asi siiski! :bsmile: (crash)

Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt. :?

Edu,
Magi

Miks siis ültse 200cc silindri peale paned,kui see keerulisemaks teeb?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Miks siis ültse 200cc silindri peale paned,kui see keerulisemaks teeb?

Sellepärast, et 125 hakkab lahjaks jääma ( nädal peale valmis saamist :mrgreen: ) Kuskilt peab ju selle lisajõu välja pingutama :P

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas kmx »

Kui sa ainult 200cc teed,siis saad suht vähe juurde.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Magimees »

200cc on maksimaalne, mida saab sealt välja võtta (lihtne ja odav) edasi tuleks juba alumine plokk ära vahetada.
200cc 2 takti peaks piisav olema mingiks ajaks, masina kaal on ka 90kg lähedale aetud.

magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas kmx »

Nitro ikka Nitro :mrgreen:
Mul oli kunagi väga ammu sama tsikkel.tundub huvitav,igatahes edu sulle.


Gkipps

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Gkipps »

Kena KMX! Endal on 1995 aasta KdX 125 mis sai ehitatud supermotoks :twisted: aga ei viitsi siia teemat teha.Mõned pildid http://fotoalbum.ee/photos/GKipps/57924813 Ja võiks teinekord sõitma minna ise ka tallinnast! :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Endal on 1995 aasta KdX 125 mis sai ehitatud supermotoks

Vägagi Pro näeb välja :bsmile: .

Endal praeguseks sõidud tehtud ja nädalavahetusel vaja ratas lahti võtta. Väljalaskeklappides mingi nõme piiraja, mis ei lase pöördeid üle 10 tuhande minna ( peaks 14 tuhande kanti minema)
Kuid kui ratas koos, võiks millalgi paar tiiru tõesti linnapeal teha...

magi

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas matti »

Magimees kirjutas:

Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb :D, 2 taktiliste asi siiski! :bsmile: (crash)

Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt. :?

Edu,
Magi

Õlipumpa leiab purkuosat.net, üldjuhul taoliste pillidega nii, et välimus kergelt uueneb aga mootor jääb samaks.
Alati võib ju ise segama ka hakata õli bensu sisse ja õlipumba ära kaotada, see õli doseerimine tanklas ei ole nii raske midagi, ega lihtsalt tankijatel eriti kiiremini lähe.2- takti ei pea tossama, kui vähegi kvaliteetne õli siis peaks õlihais olematu olema.
Edu pilliga :bsmile:


kana

Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi

Lugemata postitus Postitas kana »

Mõnus pill jah :) Jõudu ja edu ja ära väga üle tuuni, ta on ikka originaalis äge. Kui vingemat vajad, hangi parem uus pill kui vähegi võimalik (soovitada lihtne...)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”