Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 369
- Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
- Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
- Asukoht: Nõmme
Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Tervist, mõtlesin, et viskan siis paar pilti oma rattast, mida tsipa üle aasta parandatud/ehitatud ja restaureeritud. Isend on pärit 1986'ndast aastast ja tegemist suhteliselt haruldase vanakooli endurokaga ( loe: kõik ratta liigikaaslased on ammu välja surnud ).
Peale ratta ostu, paar suve tagasi, suutsin korras enduuroka täielikult ära rikkuda liiga vähese hoolduse ja liigse ruunamisega. Sealt edasi tuli otsus kogu ratta taastamisprotsess ette võtta. Igatahes, peale pikka tööd on rattas esimest korda koos ja juba vuramas Eesti teedel.
Osad pildid siis taastamisest ja ka valmis rattast.
http://fotoalbum.ee/photos/Magimees/57708835
Edu,
Magi
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Tore, et selliseid vanakooli 125seid veel ka olemas on.
Varuosadega vist suht napp?
-
Teema algataja - Postitusi: 369
- Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
- Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
- Asukoht: Nõmme
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb , 2 taktiliste asi siiski!
Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt.
Edu,
Magi
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Magimees kirjutas:Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb , 2 taktiliste asi siiski!
Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt.
Edu,
Magi
Miks siis ültse 200cc silindri peale paned,kui see keerulisemaks teeb?
-
Teema algataja - Postitusi: 369
- Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
- Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
- Asukoht: Nõmme
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Miks siis ültse 200cc silindri peale paned,kui see keerulisemaks teeb?
Sellepärast, et 125 hakkab lahjaks jääma ( nädal peale valmis saamist ) Kuskilt peab ju selle lisajõu välja pingutama
-
Teema algataja - Postitusi: 369
- Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
- Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
- Asukoht: Nõmme
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
200cc on maksimaalne, mida saab sealt välja võtta (lihtne ja odav) edasi tuleks juba alumine plokk ära vahetada.
200cc 2 takti peaks piisav olema mingiks ajaks, masina kaal on ka 90kg lähedale aetud.
magi
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Nitro ikka Nitro
Mul oli kunagi väga ammu sama tsikkel.tundub huvitav,igatahes edu sulle.
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Kena KMX! Endal on 1995 aasta KdX 125 mis sai ehitatud supermotoks aga ei viitsi siia teemat teha.Mõned pildid http://fotoalbum.ee/photos/GKipps/57924813 Ja võiks teinekord sõitma minna ise ka tallinnast!
-
Teema algataja - Postitusi: 369
- Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
- Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
- Asukoht: Nõmme
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Endal on 1995 aasta KdX 125 mis sai ehitatud supermotoks
Vägagi Pro näeb välja .
Endal praeguseks sõidud tehtud ja nädalavahetusel vaja ratas lahti võtta. Väljalaskeklappides mingi nõme piiraja, mis ei lase pöördeid üle 10 tuhande minna ( peaks 14 tuhande kanti minema)
Kuid kui ratas koos, võiks millalgi paar tiiru tõesti linnapeal teha...
magi
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Magimees kirjutas:Varuosade leidmisel põhjustavad raskusi just mudelipõhised spets vidinad, näiteks Sidurikettad ühilduvad Kawasaki kx85'ga jne kuid originaal aju leidmine on nagu nõela otsimine heinakuhjast. Seega põhirõhk on just sellel, mida vaja on. Näiteks õlipumpa restaureerides leidsin, et õlikogust määrav vidin on kõvasti kulunud ning uue leidmine praktiliselt võimatu. Seega sellega peab leppima, et 2 takti õlihaisu natuke palju tunneb , 2 taktiliste asi siiski!
Praegu veel vajalikke juppe leiab, aga kui talvel saab teoks plaan rattale 200cc silinder peale visata, siis läheb asi veel hullemaks, varuosade puuduse poole pealt.
Edu,
Magi
Õlipumpa leiab purkuosat.net, üldjuhul taoliste pillidega nii, et välimus kergelt uueneb aga mootor jääb samaks.
Alati võib ju ise segama ka hakata õli bensu sisse ja õlipumba ära kaotada, see õli doseerimine tanklas ei ole nii raske midagi, ega lihtsalt tankijatel eriti kiiremini lähe.2- takti ei pea tossama, kui vähegi kvaliteetne õli siis peaks õlihais olematu olema.
Edu pilliga
Re: Kawasaki Kmx 125 (1986) - Magi
Mõnus pill jah Jõudu ja edu ja ära väga üle tuuni, ta on ikka originaalis äge. Kui vingemat vajad, hangi parem uus pill kui vähegi võimalik (soovitada lihtne...)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.