DR750 ja DR800

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #151 Postitas Kalmer » 12 Juul 2012, 10:08

Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril? :)


https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566

grahv
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #152 Postitas grahv » 12 Juul 2012, 10:23

kalmer1989 kirjutas:Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril? :)

standard 2.70mm - 3.00mm, miinimum 2.40mm
hamba laius minimaalselt 14.8mm
siduri vedru min 33.4mm
...no ja et korvil poleks ketastest sälke sisse kulunud.

Pets9555
Postitusi: 22
Liitunud: 02 Juun 2011, 23:51
Tsikkel: Suzuki DR 800s

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #153 Postitas Pets9555 » 01 Aug 2012, 19:39

Tere Doktori sõbrad!

Mul nimelt on Dr 800 aastast 1994. Masin on igati lahe ja aus relv kulgemiseks metsateel, kruusal ja pigilindil. Mulle igatahes see ratas meeldib!

Täna tekkis rattaga, mingi jama. Hommikul sõitis ilusti Tartusse, peale poole päevast seismist ja siis käivitamist, mootori soojendamist, hakkasin sõitme. Sain sõita ca 20 meetrit ja pill seisis. Tõmbas täis ja peale seda enam käima ei läinud nagu tavaliselt. Peale ootamist ja käiamist sain siis ratta paukuma ja lõpuks ka käima. Siis avastasin, et nendest väikestest voolikutest, mis karbusside alt tulevad voolab bensiini. Voolab nii, et kord ühest ja siis teisest (mitte korraga mõlemast), aga pidevalt voolab. Kui kraan kinni keerata siis ei voola. See kütuse leke ei sõltu sellest, kas mootor käib või mitte, igal juhul voolab!
Kütet voolab nii palju, et ei hakanudgi koju sõitma. (crash)

Kas asi võib olla selles, et karbussis on nõel kinni jäänud või milles see jama olla võib? Kuidas asja lahendada?

Jama ka selles, et ratas on hetkel Tartus ja mina Viljandis. Reedel saaks minna asja vaatama ja proovima!

Tervitades Pets.

grahv
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #154 Postitas grahv » 02 Aug 2012, 11:10

Pets9555 kirjutas:Kas asi võib olla selles, et karbussis on nõel kinni jäänud

Võib. Sel juhul vahel harva on abi kui karpa pihta koputada mingi kõva asjaga. Palju tõenäolisem on aga, et nõelte koonustele on randid sisse kulunud.
Kokkuvõttes lõhnab remondikomplektide paigalduse ja tasapindade reguleerimise järele...

Pets9555
Postitusi: 22
Liitunud: 02 Juun 2011, 23:51
Tsikkel: Suzuki DR 800s

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #155 Postitas Pets9555 » 02 Aug 2012, 11:19

Tänan Grahv.

Eks koputan seda veidi ja kui ei aita siis teen muud vajalikud toimingud!

Pets

kalju1
Postitusi: 308
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 3 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #156 Postitas kalju1 » 02 Aug 2012, 14:02

Ujuki nõelklapist. Oli mul kunagi Izh Planeta Sport Mikuni karpaga. Ujuki nõelklapp lekkis (uputas üle). Ei olnud toona kuskilt rem. komplekte saada. Soveldasin nõela ja klapi (hästi peene pastaga). Pidama jäi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 40
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #157 Postitas torupilli juss » 13 Aug 2012, 21:18

Ahoi!

Karpaleke on tüüpviga. Kui juhuslikult kopsimine ei aita, siis tavaline põhjus ei ole mitte ujukinõel, vaid nõela sadula o-ring (nõel on minu mäletamist mööda pehme kummiotsaga, seega soveldamine kõne alla ei tule, aga seesinane torukene, kuhu sisse nõel istub, istub omakorda karbussi korpuses - sealt tuleb tema välja sikutada ja nähtavale ilmub o-rõngas, mis võib tõenäoliselt olla ära surnud ja benss soriseb lõbusalt vahelt läbi). Mõõtsin rõnga ära, ostsin uued väheste sentide eest lähimast kummijoblunditega tegelevast asutusest, vajutasin torud tagasi ja kolm aastat pole sealt piiskagi enam läbi tulnud. plastikust ujukiraamile sai kah korraga uued o-rõngad pandud.

siin diagrammil on samune rõngas numbriga 29:
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif

Mul oli leke kohe alguses, seega enne rõngale jälile saamist jõudsin mina oma tarkuses muidugi juba ujukitasemete kallal kangutada, pärast sai väga palju vanduda ja mitu korda karpapõhjasid maha-külge tsurkida, enne kui paika tagasi sai. :wack:

Karbusside eemaldamine on esimesel korral superkeberniit, hiljem harjub ära - aku maha, aku kast välja, siis õhufiltri kast lahti keerata ja tahapoole nihutada ja alles siis tulevad need karpad sealt vahelt läbi. Otseteed ei ole mõtet proovida. Soovitan korraga panna karbussi kaantele korralikud kuuskantpoldid - siis saab põhjad vajaduse korral ilma karpasid maha võtmata maha nikerdada.

Kui keegi lõpuks ikka karbussidega hädas on, et külmast pääst ei plahvata vms, siis mul lähevad varsti Mikuni TM36 lamesiibrid külge :idea: ja töötavad originaalid BST33 saavad seega olema saadaval. Ja samad karpad on teadupärast mitmel popil rattal, meelde tuleb kohe GS500 ja vanem BMW F650 (Vähemalt GS-il on korpus küll suts teistsugune, kuna karpad rohkem laiali, aga sisu on sama). BMW kataloogidest saab veel kuuldavasti ka mõningaid spetsiifilisi karbussidetaile, mida Suzuki käest ei saa.

**

Karbuss ja väljalase on BIGi pudelikaelad. Väljalase on mul juba enam-vähem, järgmine ongi nüüd see:
http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=140

Saame näha...

:twisted:


terv, juss
Praegu: Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75; Jawa 634 '75 + Velorex

Varem: Kawasaki ZX9R, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 87
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #158 Postitas tiam » 14 Aug 2012, 14:52

See nõela pesa o-ring vajab vist enamusel vahetust.
88-90.a. BIG-idel on veel see tore omapära, et kui kraani lahti unustad ja ujukiruum üle hakkab ajama, siis jookseb bens otse silindrisse ja sealt muidugi valgub alla õli sisse. Räägin oma kogemusest. O-ringid vahetasin ära, aga kraani enam lahti ka ei unusta :) Uuematel on ülevool mõistlikumalt lahendatud.

Aga Juss, kui sa need flat-slide karpad peale lükkad, siis tahaks küll kommentaare kuulda!!! Et kui palju ja mida see juurde andis. Omal kiheleb juba ammu see investeering, aga panustasin kõigepealt mootori remonti ja WP Extreme esiamortidesse. Ja kurat see karpade hind on ju peaaegu 3/4 minu ratta soetushinnast :shock: Natuke teravust juurde vanakesele ei teeks muidugi paha
Kasutaja avatar

Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 40
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #159 Postitas torupilli juss » 14 Aug 2012, 22:23

Seda ostuhinna/investeeringu proportsioonide fakti on tõesti pagana raske ignoreerida. ;) Siiski olen tänaseks kuidagi leidnud endas selle jõu ja pean parasjagu Stefaniga karbussiostuteemalist kirjavahetust, mis on aga jõle vaevaline, kuna mees paraku eriti tihti oma kirjakasti ei külasta...

terv, juss
Praegu: Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75; Jawa 634 '75 + Velorex

Varem: Kawasaki ZX9R, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)
Kasutaja avatar

spetsialist
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
Tsikkel: suzuki DR800S
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #160 Postitas spetsialist » 17 Aug 2012, 21:53

Ega keegi oma dr 750'st loobuda taha? Vajalik et mootor röötaks, raam oleks sirge ja dokid oleks olemas. Ülejäänu seisukord pole oluline. Dr800 sai valmis juba ja uut projekti vaja.
Kawasaki KMX125A --> Suzuki DR800S
Never ride faster than your guardian angel can fly!
Pilt

grahv
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #161 Postitas grahv » 18 Aug 2012, 00:23

spetsialist kirjutas:Ega keegi oma dr 750'st loobuda taha?

:shock: Miks seda vana "xxx" sulle vaja? Ütle vaid, ja sebin sulle imeilusa 800-se! Vennakese elu esimene tõeline armastus - superhästi üles löödud...
(üritan teda kergeme ratta usku pöörata)
Kasutaja avatar

spetsialist
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
Tsikkel: suzuki DR800S
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #162 Postitas spetsialist » 18 Aug 2012, 20:49

Mul imeilus üles löödud dr800 olemad aga just on soov 750'sele..
Kawasaki KMX125A --> Suzuki DR800S
Never ride faster than your guardian angel can fly!
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 40
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #163 Postitas torupilli juss » 08 Sept 2012, 00:58

Nii, lamesiiberkarburundumid küljes! On ikka teine värk küll... Ma ei tea kas või kui palju sealt konkreetselt kW juurde tuleb, aga see, kuidas ratas gaasile vastab, on nüüd ikka hoopis midagi muud. Häiriv loidus on kadunud, selle asemel röögib ratas mulle näkku, et tagarehv on vaja ära vahetada... Põrguwärk - eelmised karpadega oli just jutt, et rehv sõidab vabalt veel 1000km...

;)

Äärmiselt vastiku (kuid õnneks ajutise) terviserikke kiuste käisin väikest proovisõitu tegemas ning kodusel üles-alla kruusateel registreeris GPS kohe laeks 154kmh (Seni on sel lõigul näidatud max 140-145). Mitte väga hea rehviga mitte väga pikal sirgel on see juba VÄGA suur vahe. Kõik toimib algusest saadik nagu kellavärk Hessleri seades - kruttisin segu siia-sinna, kuid nüüd on ta ikka tagasi enam-vähem seal, kus Stefan ta pani. Segu reguleerimine on puhas lust ja naer - suured kuldsed kruvid ripuvad karpade ees, keerata saab neid vabalt ka sihukese näpuga, mis on kuuma kaitseks paksu kinda sees...


Karpad istuvad vahele üsna tihedalt, kuid kenasti. Tuleb aga öelda, et ma ei proovinudki neid originaal airboxi otsa toppida - TM36 karbussid on veidike pikemad kui originaal BST33 ning juba neidsinaseidki maha-peale nikerdada oli ju teatavasti täielik N.U.S.S.
Ammu olin põhjust otsinud, nüüd oli aeg käes - leidsin paraja (100mm läbimõõduga) PVC-toru, mis kenasti airboxi ja karpade vahel pesitseva kummilutu sisse istus, teise otsa ehitasin TwinAir poroloonfiltri jaoks põhja ja neetisin kupatuse kokku. (Filter sai silma järgi eBayst võetud, trehvas KLX650 oma) Nüüd on mul vahva, suhteliselt avar custom airbox, mis mahu poolest originaalile väga alla ei jäägi, kuid käib vajaduse korral naksti koos filtriga pingi alt välja. Tuule- ja pasatõkked tegin sellele kaadervärgile ümber, nii et õhku võtab pmst ikka pingi alt nagu vanasti ja kõik peaks kenasti funtzama. Loodetavasti. Kui ära ei lagune... Või mingit muud metsikut jama ei tule... Küünlad olid pärast proovisõitu igatahes kenad.

Avastasin muide kohe üsna algul, et bensuvooliku kolmik oli liiga peenike ja jättis karpad pikemates põhjagaasiepisoodides nälga (acerbise paagil on kaks kraani ning karpasid toidab gravitatsioon - bensupump ehk imeks sealt piisavalt läbi, kuid tema on saadetud aita ebavajalike detailide kasti ja sinna ta ka jääb). Seepeale tegin kiiresti kindlaks, et Viljandi linna kõige defkam kaup on 8mm vooliku kolmik. KÕIK laiutasid käsi, isegi voolikupoes oli just see detail otsa saanud.. Aga kes kaua elab, see kaua kannatab - ratas lendab seni ka üheainsa kraaniga.

Vaat nõnna. Nüüd aga ootan tervise ära ja siis vaatame seda asja edasi;)


Mait - kui tahad oma silmaga neid imeasju näha, võid Viljandimail olles ühendust võtta, 52 74 948. Elan Viljandist ca 20km lõunas.

terv, juss
Praegu: Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75; Jawa 634 '75 + Velorex

Varem: Kawasaki ZX9R, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #164 Postitas Kalmer » 18 Okt 2012, 21:56

tere! Kellegil esimest nokka ja esiporikat p 8) ole pakkuda ?
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 40
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #165 Postitas torupilli juss » 02 Nov 2012, 00:50

Nokk on läind, musta värvi esiporikas olemas. Varsti saadaval ka terve korralik SR43 esihark, progresseeruvad vedrud sees ja pidurisadul kah küljes.

terv, juzz @ 52 74 948
Praegu: Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75; Jawa 634 '75 + Velorex

Varem: Kawasaki ZX9R, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #166 Postitas Kalmer » 04 Nov 2012, 17:10

Porika ja noka sain juba tartu kandi meestelt :bsmile:

Mul doktoril tuli sõiduaeg maha küljepealt küünla piip,hakkas puterdama kui ainult ülemine küünal üksi oli.See normaalne või on ülemise küünla elulugu kehvemapoolne?
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #167 Postitas Kalmer » 04 Nov 2012, 17:14

torupilli juss kirjutas:Nii, lamesiiberkarburundumid küljes! On ikka teine värk küll... Ma ei tea kas või kui palju sealt konkreetselt kW juurde tuleb, aga see, kuidas ratas gaasile vastab, on nüüd ikka hoopis midagi muud. Häiriv loidus on kadunud, selle asemel röögib ratas mulle näkku, et tagarehv on vaja ära vahetada...


MIs vanade karpadega tegid? Töötasid muidu normaalselt?
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #168 Postitas Kalmer » 10 Jaan 2013, 22:21

Kõik doktori mehed talveks lõunasse lennanud? Küsimus-Keegi selle nõmeda suure õhukopsiku mõne mõistlikuma lahendusega pole asendanud? :roll:
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #169 Postitas Kalmer » 15 Mär 2013, 08:39

grahv kirjutas:
kalmer1989 kirjutas:Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril? :)

standard 2.70mm - 3.00mm, miinimum 2.40mm
hamba laius minimaalselt 14.8mm
siduri vedru min 33.4mm
...no ja et korvil poleks ketastest sälke sisse kulunud.


Tookord sai lahendatud mure 3me ketta väljavahetamisega...ning uute vedrudega..
Tuli talv,sai müratud poltrehvidega paksus lumes ja jälle sidur libiseb isegi 1mese käiguga,
üks ketas on õhem 2.6 mm ja teised on 3mm,vedrud ka ilusti 35mm pikad .
Vahekettad on õrnalt siit sealt sinakad. Pean need välja vahetama?
Friktsioonkettad ja vedrud ju norm paksusega :?
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

margus187
Postitusi: 28
Liitunud: 02 Aug 2007, 20:07
Tsikkel: DR BIG 800S
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #170 Postitas margus187 » 15 Mär 2013, 09:42

Kui need metall kettad pole ilusad haljad on mõtekas ära vahetada. Endal olid ka kergelt sinakad ja sidur libises siis kui rohkem peale keerasid. Samas oleks olnud mõtekas need friktsiooni kettad komplektina välja vahetada, poleks probleemi, et üks ketas jällegi õhem.



Parimat,
Margus.
Honda Camino PA50 - Honda MT5 -Suzuki TS70X - Wolf 200cc - STM 200 SX - MZ 125 SM - Yamaha XT350 - Suzuki DR BIG 800S
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #171 Postitas Kalmer » 18 Mär 2013, 17:48

Vahetasin 2.5se ketta 3mm vastu ,panin lisaseibid vedrudele ja sõidab jälle.
Talvistes oludes ei saa muidugi lumel õiget mekki kas libiseb natuke veel. 8)
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 87
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #172 Postitas tiam » 21 Mär 2013, 23:35

Härrased Big'i omanikud.
Minu 90.a. pärit DR800 hakkas möödunud hooajal üle mõistuse palju õli tarbima. Mootorit lahti võttes selgus kurb tõsiasi, et uus kolvikomplekt ja üle puurimine on vältimatud. Asja tegi keeruliseks see, et esimeses remontmõõdus kolb oli juba varem paigaldatud. Seega, oleks pidanud panema 2. rem mõõdu kolvi ja puurima silindri 106mm peale. Kahjuks aga ei ole teises remontmõõdus kolbi enam kuskilt võtta - ei toodeta enam ja laovarud üle maailma otsas.
Sai siis mindud keerulisemat teed ja lasin kolvid teha. Kolvid mitmuses, kuna miinimumkogus mida teha sai oli 4 tk. Kolvid valmistati USA's Ross Racing poolt ja jõudsid täna minuni. Kaks tk hoian enda tarbeks, üks on juba müüdud. Kui kellelgi huvi, siis 1 kolb veel saadaval.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #173 Postitas Loff » 21 Mär 2013, 23:39

Puht inimlikust uudishimust, kaua neid tehti? Ehk siis kaua läks tellimuse esitamisest kuni selleni, et said neid pihuvahel veeretada?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 87
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #174 Postitas tiam » 22 Mär 2013, 08:37

Valmistamise ajaks lubati 5 nädalat ja umbes nii ka oli. Lisaks saatmisele kulunud aeg.
Eeltöö võttis ka mõne nädala. Ütleme, et kokku kulus ikka 2 kuu ringis.

petz
Postitusi: 1436
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #175 Postitas petz » 22 Mär 2013, 09:57

... ja kui palju kordades selline eritellimusel valmistatud kolb letikaubast kallim tuleb ?
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 87
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #176 Postitas tiam » 22 Mär 2013, 10:12

Tuleb veidi odavam letikaubast (Suzuki originaal varuosa), aga mitte palju.
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 512
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #177 Postitas Kalmer » 07 Apr 2013, 17:31

Originaalis on tagumine rehv 130/80 r17 ja esimene 90/90 r21 ?
MIs mõõtudega rehvi kannatab veel alla panna ,et ei häiriks normaalset sõitu. ?
Netipoodides igasugu mõõtudega rehve aga päris õiget pole veel nagu kohanud. 8)
https://m.facebook.com/Saunakuut/
Ratastel saun Järvamaal.
Viis8172566
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 336
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 10 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #178 Postitas demineerija » 26 Apr 2013, 23:16

Selle aasta eismene maastikul käik DR800ga.
Kuna käisin 4x4 meestega koos, siis ega tsiklit igalpool näha ole, kuid natukene ikka.

http://vimeo.com/64877350
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2712
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #179 Postitas Loff » 26 Apr 2013, 23:21

Lõpuks jõudsite venemaale? Gaasitrass. (lol)
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 336
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 10 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus #180 Postitas demineerija » 27 Apr 2013, 00:49

Loff kirjutas:Lõpuks jõudsite venemaale? Gaasitrass. (lol)

8)
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist