Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 09 Mai 2011, 18:02

Siia hakkan lisama postitusi oma "võrri" putitamisest. Postituse eesmärgiks on saada kallite biker.ee kaasfoorumlaste käest nõu (eks ta väike enesedistsipliin ka ole :wink: ).

Kaasfoorumlaste südamerahuks võin kinnitada, et ufoporno tootmise aeg on läbi ning taastasin tehaseseadmed (praeguseks :mrgreen:)

Mida teha:

Uued pirnid ette 2x <- TEHTUD
Õlivahetus <- TEHTUD
Uus küünal <- TEHTUD
Uus pütt (isetehtud või tuttaval paari 4-paki raha eest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Uus aku (arvatavasti ostan kuivaku)
Uued suunatuled (http://www.wemoto.com/bikes/Honda/CBR_1 ... ear_Right/)
Õhufilter (http://www.knfilters.com/search/product ... od=HA-1502)
Kett kontrollida, pingutada ja õlitada <- TEHTUD
Piduriõlid <- TEHTUD
Tosool/Antifreeze <- TEHTUD

Lisan juurde kui midagi meenub või keegi soovitab

(w) Igasugune nõu on teretulnud (w)
Viimati muutis Krizto, 14 Mai 2011, 19:20, muudetud 3 korda kokku.


Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas madone » 09 Mai 2011, 18:46

usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 512
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: GSX-R1000K8,GSX-R750,CRF450R
Asukoht: Kose
Tänatud: 3 korda

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Mait.V » 09 Mai 2011, 18:49

madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee

Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
51994779

simmo7

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas simmo7 » 09 Mai 2011, 18:49

aga mis vörri sa näpid yldse? :bsmile:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas madone » 09 Mai 2011, 18:54

IZH kirjutas:
madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
liiga palju sodi laseb läbi mille tavaline filter kinni võtaks. Tänu sellele, et seda tuleb pesta ja õlitada on see üks paras peavalu kuna see õli kulub filtrilt päris kiiresti ära.

mul on kogemust selle vabalthingavaga ja sisuliselt peale esimest korda kasutamist viskasin nurka kui nägin, et filtri tagune mis peaks olema täiesti puhas on hoopis ühtlase peene tolmu/liiva kihiga kaetud.


kuskil rinkal kõlbab neid kasutada aga tänavaliikluses tolmu käes ei tasu ära
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 512
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: GSX-R1000K8,GSX-R750,CRF450R
Asukoht: Kose
Tänatud: 3 korda

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Mait.V » 09 Mai 2011, 18:59

madone kirjutas:
IZH kirjutas:
madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
liiga palju sodi laseb läbi mille tavaline filter kinni võtaks. Tänu sellele, et seda tuleb pesta ja õlitada on see üks paras peavalu kuna see õli kulub filtrilt päris kiiresti ära.

mul on kogemust selle vabalthingavaga ja sisuliselt peale simest korda kasutamist kui nägin, et filtri tagune mis peaks olema täiesti puhas - on hoopis ühtlase peene tolmu/liiva kihiga kaetud.

Huvitav, mul kn filter kahel masinal peal, Suzuki V-stromil ja Yamaha r1.
Mõlematel pesen filtrit 1 kord aastas, määrin spetsiaalse filtri õliga ja ei ole seal filtri taga mingit tolmukihti.
Loomulikult on originaalfilter mugavam aga mulle ei tekita see sportfiltri pesemine mingit peavalu.
51994779
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas madone » 09 Mai 2011, 19:18

võibolla on su rataste mudelitele siis see filter parem... või on k&n-id nüüd siis paksemad?

kui on nii siis on hea - minul aga see kogemus sellega nii hea ei olnud.
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Burn7 » 10 Mai 2011, 01:19

Mul ka K&N. Käin mudas ka.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 10 Mai 2011, 13:53

Võtsin küünla pealt ja vastu vaatas üks tore tahmane ots :mrgreen:

Tahaks mootori puhtaks saada aga kas peab tingimata ta laiali lammutama või leidub kütuselisandeid mis mootori tahmast/nõgist tasapisi puhtaks põletaks (Hei, vesinik=130 oktaani :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )???

EDIT: :shock: http://www.tooltofreedom.com/apps/video ... our-engine :shock: <- Nali naljaks, k*si kaljaks :shock:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas -Kristo- » 11 Mai 2011, 22:09

Sportfiltrite kaitseks ütleks nii palju, et minul ratastel pole küll tolmukihti peale filtrit olnud kui filter ikka õlitatud. Küll aga oli juhus kui ühel TLR'il oli küljes sportfilter mida polnud õlitatud, siis oli vaatepilt jah täpselt selline nagu Madone mainis.
Filtri kohapealt veel niipalju, et kui tahad mootorile rohkem õhku anda siis tuleb vastavalt sellele ka kütust juurde kruttida, et segu vaeseks ei jääks ja ratas võimsust ei kaotaks.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8384
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 244 korda
Kontakt:

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Piipz » 11 Mai 2011, 22:20

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 11 Mai 2011, 23:48

-Kristo- kirjutas:Sportfiltrite kaitseks ütleks nii palju, et minul ratastel pole küll tolmukihti peale filtrit olnud kui filter ikka õlitatud. Küll aga oli juhus kui ühel TLR'il oli küljes sportfilter mida polnud õlitatud, siis oli vaatepilt jah täpselt selline nagu Madone mainis.
Filtri kohapealt veel niipalju, et kui tahad mootorile rohkem õhku anda siis tuleb vastavalt sellele ka kütust juurde kruttida, et segu vaeseks ei jääks ja ratas võimsust ei kaotaks.
Nimekaim :mrgreen:

Otsustasin ikka vabalthingava osta sest enamus on seda meelt et filtrit hooldades mingisugust jama naljalt ei teki. Küttesegu poole pealt saan hakkama, eelnev kogemus "traktori koonusfiltri" paigaldamisega :mrgreen:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 12 Mai 2011, 00:05

Piipz kirjutas:
Krizto kirjutas:EDIT: :shock: http://www.tooltofreedom.com/apps/video ... our-engine :shock: <- Nali naljaks, k*si kaljaks :shock:
loe seda ka :) http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8313832.stm
Mul kohe tuli pähe teha "dry cell HHO generator" ning voolu võtaks auto akulaadija (mul see suur, saab nii 12V kui 24V ja näitab ampreid) pealt ( . Laseks seda paukgaasi filtri kasti vahelt sisse (pärast filtrit) ning lasta seista töötava mootoriga tund või kaks vahest natuke pöördesse lastes (muidugi koos 98-ga, "HHO" lihtsalt nn. "kütuselisand" <- arusaamatuste vältimiseks). Muljet avaldas mulle muidugi postitatud lingis oleva mootori puhtus. Omaette asi oleks muidugi masinale selle paigaldamine aga point ju puuduks sest vee lõhustamine vesinikuks ning hapnikuks kulutab rohkem kui mootorile juurde annab hiljem mootoris põletamine (aga seda teame juba vist kõik :D ). Eesmärgiks oleks just mootori puhtaks põletamine vanadest C-elemendi jääkidest. Palun mitte fleimida, lihtsalt tühine mõte :mrgreen:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 14 Mai 2011, 19:19

Niih, täna sai kett puhastatud ja pingutatud, diisel + hambahari = puhas kett :D
Õlitada veel vaja aga seda teen ilusama ilmaga, seega põhimõtteliselt tehtud :ner:
+ piduriõli tase sai õige pandud (väike tilk DOT4-ja ja vsjoo :wink: ).

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


discgolfar
Postitusi: 104
Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
Tsikkel: Honda VFR 750

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas discgolfar » 14 Mai 2011, 20:00

kas diisliga ohutub puhastada, ma kuulnud et bensuga ei soovitata söövitab kuidagi vms, diisel ei tee seda?

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas matti » 14 Mai 2011, 20:49

2 kuud kett diisli sees ligunes, ei juhtu nende rõngastihenditega midagi. :)

discgolfar
Postitusi: 104
Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
Tsikkel: Honda VFR 750

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas discgolfar » 14 Mai 2011, 23:51

Dr. Neeme rääkis seda bensujuttu, et kettidele see kahjulik, ei tea kas siis diisel parem?

kurikristjan
Postitusi: 1248
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas kurikristjan » 15 Mai 2011, 00:24

Oma lollusest kunagi 15-aastasena lakkusin ja pesin ka oma tsikli o-ring keti ära. Kahe nädalaga oli asi otsas.
Tavalist võib vast solgutada kahh, aga pärast tuleb mõelda sellele et sealt tahtmatult välja pestud määre kuidagi tõhusalt lülide vahele ja sisse tagasi saaks aretatud.

Pidurivedelik vahetatakse, samamoodi puhastatakse supportid ja aetakse need igast kohast liikuma. Usun et sul on piisavalt vana masin juba ja neid asju pole sa elu sees teinud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 15 Mai 2011, 20:56

extinction kirjutas:Oma lollusest kunagi 15-aastasena lakkusin ja pesin ka oma tsikli o-ring keti ära. Kahe nädalaga oli asi otsas.
Tavalist võib vast solgutada kahh, aga pärast tuleb mõelda sellele et sealt tahtmatult välja pestud määre kuidagi tõhusalt lülide vahele ja sisse tagasi saaks aretatud.
Diisliga minu teada tohib puhastada küll ( ning tõesti, kett oli peenikest õlipuru täis, mis ei ole hea ei keti ega tähikute elueale).
extinction kirjutas:Pidurivedelik vahetatakse, samamoodi puhastatakse supportid ja aetakse need igast kohast liikuma. Usun et sul on piisavalt vana masin juba ja neid asju pole sa elu sees teinud.
Sai eelmine hooaeg tehtud koos pirduriklotside vahetusega :bsmile:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks

Lugemata postitus Postitas Krizto » 15 Mai 2011, 21:27

Keegi oskab öelda kust saab Pärnu kandis kuivakut osta? Praegune aku on 4 AH (kas võib võimsam olla?) ning ikka 12 Volti.
Mõõtmed umbes 110 (pikkus) * 70 (laius) [mm] :?:

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”