BMW R1100S läheb lendama =) ja lendabki
Moderaator: Moded
BMW R1100S läheb lendama =) ja lendabki
Tere!
Niih lõpuks on kätte jõudnud aeg kus hakkan aktiivselt tegutsema ja viin BMW 1150RS maapealt taevasse =)
Kõlab jaburalt? Alguses ka mulle, kuid enam mitte.
Tegemist on siis motoriseeritud deltaplaaniga. Tiiva all on traik, mis mahutab 2 inimest ja hoogu hakkab andma BMW mootor.
Tsikel on ise 2003a R1150S 70kw siin kohal tervitan endist omanikku!
Tsiklilt võtan ära mootori ploki ja juhtmestiku, kõik ülejäänud läheb müüki, et kui keegi midagi soovib siis andku aga teada.
Trike valmistatakse Ungaris ja just sain kõne, et võin reedel järgi minna jippiiiiii =)
Välja näeb siis selline ja nimeks Apollo Delta Jet 2
Eelmine nädal jõudis Saksamaalt kohale ka reduktor, millel on tsentrifukaal sidur.
Veel ei ole jõudnud mootorit maha võtta, kuid välja peaks nägema selline
Teen jooksvalt pilte ja videosi nii maapeal kui ka õhus.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Parem kahe rattaga maapeal kui kolmega õhus Mootorid siis nii töökindlad v?
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Deltaplaanil on mootor ju eelkõige õhku vedamiseks, kui seal jõud ära kaob, saab ta ilusti alla tagasi liuelda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Bastard kirjutas:Deltaplaanil on mootor ju eelkõige õhku vedamiseks, kui seal jõud ära kaob, saab ta ilusti alla tagasi liuelda
Ka kerglennuki lauglemisfaktor on ca 1:8, 1:10 kandis (ülikerglennukitest rääkimata). Nii et kui 3000 jala (900m) kõrgusel mootor seiskub on piisavalt aega sobivat põldu vṍi teejuppi otsida.
Aga lennukite mootoritel on dubleeritud süüde ja dubleeritud magneetod. Lennukite mootorid ON töökindlad, Pontus + hooldusele on ka "natuke" teised nõuded.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Oi kurrja kui äge. suu nurgast hakkas nire juba jooksma.
Jõudu ja jaksu.
Hoia meid ikka kursis asjaga.
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Lutrin kirjutas:Bastard kirjutas:Deltaplaanil on mootor ju eelkõige õhku vedamiseks, kui seal jõud ära kaob, saab ta ilusti alla tagasi liuelda
Ka kerglennuki lauglemisfaktor on ca 1:8, 1:10 kandis (ülikerglennukitest rääkimata). Nii et kui 3000 jala (900m) kõrgusel mootor seiskub on piisavalt aega sobivat põldu vṍi teejuppi otsida.
Aga lennukite mootoritel on dubleeritud süüde ja dubleeritud magneetod. Lennukite mootorid ON töökindlad, Pontus + hooldusele on ka "natuke" teised nõuded.
BMW mootori töökindluses ei kahtle. Pigem oli jama ROTAX 583 mootoriga, mis on õhus seisma jäänud 12 korda. Seda ennekõike siis kõige ohtlikumal lõigul - õhkutõusmine. Tiiva pind on 14,5m2 (nüüd tuleb 12,5m2) ja sellega saab seisva mootoriga väga ilusti maanduda, leia ainult hea koht
Täna on hea ilm ja teen viimase vuramise BMW'ga. Panen kiivrikaamera külge ja jagan sõitu.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Neljataktilise, Rotax 912 kohta pole mingit kriitikat kuulda olnud.
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Lutrin kirjutas:Neljataktilise, Rotax 912 kohta pole mingit kriitikat kuulda olnud.
Välja arvatud, et kasutatud neid väga ei saa ja uus maksab nii 15000.- EUR
Ma ei tea küll miks aga 912 on endiselt karpadega + 1200 tunni tagant tuleb teha täis mootori remont, mis on üsna kulukas.
583 puhul oli bensiini vaakumpump üsna kehvakene, kuna kütus tuli pea meetri jagu üles pumbata. Stardis, kus lapp on põhjas ei jõudnud pump ette anda. Korjasime kõik võimalikud kütuse filtrid vahelt ära ja tellisime tutika pumba, kuid murest 100% lahti ei saanudki.
BMW on pritsung ning lambda anduriga ehk vahet pole mis õhurõhk/temp teeb - alati saan täpse kütusesegu.
Jõu näitajate poolest on 912 ja BMW üsna sarnased.
1150RS 2003
95.90 HP (70.0 kW)) @ 7500 RPM
100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 5750 RPM
Mootori kaalu veel ei tea kuid peaks jääma 60kg kanti
ROTAX 912
95HP / 69.0KW @ 5500 RPM
128NM @ 5100 RPM
Mootor koos karpadega kaalub 56,6kg
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Väike amatöör klipp eilsest viimasest sõidust.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Mis sumpad su Bemu küljes on,mis siseava?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
riksx kirjutas:Väike amatöör klipp eilsest viimasest sõidust.
Ära teinekord Aardla tn nii tee, see pol meelispaik rekade vahel föönitavad
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
franz125 kirjutas:Mis sumpad su Bemu küljes on,mis siseava?
Lazerid, kuid need lähevad kasutusse
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Niih tegin algust lammutamisega. Pagana pihta see BMW raam on tõsiselt sektoritest kokku pandud. Mitte midagi ei tule lihtsalt lahti. Ma ei tea kui tahta akut vahetada, siis lammuta pool tsiklit laiali. Kõik mutrid/poldid on ka suht imelikku mõõtu 15,16, 18, 21. BMW tehases on vist olnud selline asi, et ennem tehti valmis mootor ja siis hakati vaatama, kuidas raami teha. Esimese nina ja amordi maha saamine oli kõige suurem katsumus. Tagumik tuleb märksa lihtsamalt.
Kogu lammutamist filmisin aegvõttega. Umbes 4h surun 10min.
Kuid mõned klõpsud
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
riksx kirjutas:Väike amatöör klipp eilsest viimasest sõidust.
Võta see nõme muusika tagataustalt ära ja ära häiri mootori hääle kuulamist
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Kas arvad, et alates 60-70 km/h on miskit mootori häält kuulda? Kahtlen. Seal ainult ühtlane tuule mühin kosta.
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
ranel kirjutas:riksx kirjutas:Väike amatöör klipp eilsest viimasest sõidust.
Võta see nõme muusika tagataustalt ära ja ära häiri mootori hääle kuulamist
Sumpad on suht vaiksed ja kui kohapeal põksub, siis on ehk midagi kuulda, kuid sõites täielik tuule müra.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Niih mootor on raami vahelt väljas.
Kui keegi tahab mingit juppi osa, siis andku teada.
ABS piduri võim töötas aga miski pärast ABS süsteem mitte.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
riksx kirjutas:Lutrin kirjutas:Neljataktilise, Rotax 912 kohta pole mingit kriitikat kuulda olnud.
Välja arvatud, et kasutatud neid väga ei saa ja uus maksab nii 15000.- EUR
Ma ei tea küll miks aga 912 on endiselt karpadega + 1200 tunni tagant tuleb teha täis mootori remont, mis on üsna kulukas.
Nüüdseks on olemas ka 912 iS ja TBO on 2000h.
http://www.flyrotax.com/engines/product ... ption.aspx
Re: BMW 1150RS läheb lendama =)
Lutrin kirjutas:Nüüdseks on olemas ka 912 iS ja TBO on 2000h.
http://www.flyrotax.com/engines/product ... ption.aspx
See on väga värske modifikatsioon. 4 taktilised Rotaxid on tegelt väga head ja kui nüüd pritsungiga siis lausa super. Ainuke kehva koht on see, et mootor maksab &25000.-
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ahhoii... lõpuks sain ka seibideks võtmise video valmis. Aega kulus 2 õhtut ja 4 õlut Videot panin kokku nädal
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Mai 2012, 23:13
- Tsikkel: SV650N ; GSX600F
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Lahe vaatamine nii part 1 kui part 2 asjus, lisapunktid taustamuusika eest
Aga suure monteerimise kõrvale suisa kahel õhtul kokku 4 õlut
Jõudu ja jaksu projekti elluviimisel, igatahes! Kes suurelt mõtlevad, need suurelt teevad! Ilmselt tulevikus ka kõrgelt lendavad...
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Järve kirjutas:Lahe vaatamine nii part 1 kui part 2 asjus, lisapunktid taustamuusika eest
Aga suure monteerimise kõrvale suisa kahel õhtul kokku 4 õlut
Jõudu ja jaksu projekti elluviimisel, igatahes! Kes suurelt mõtlevad, need suurelt teevad! Ilmselt tulevikus ka kõrgelt lendavad...
Ehh tänud. Tegelt kulus mõni õlu rohkem kui 4 Et seda videot teha pidin klõpsama 24800 pilti. Kuna see oli ka ühtlasi elu esimene stopkaader klipp, siis kõik ei läinud nii nagu soovisin, aga see selleks.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
SUUREPÄRANE UUDIS!!!!!
Trike jõudis eile õhtul kohale.... juuuhuuuuu
Tootmis kvaliteet on väga hea ja trike kaalub ilma mootorita 75kg
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Oleks veits abi tarvis. Nimelt kas kellegil on või ehk keegi suudab leida repair manuali, kus on elektriskeem peal?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Millise max. külgtuulega on sellega lubatud õhkutõusta/maanduda?
Proovisin leida ka specifications & perfomance list-i, aga ei suutnud.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Millal siis orienteeruvalt võime esimest õhkutõusu näha?
Küsimus veel selline- Et mis litsentsi sellega lendamiseks tarvis on?
Kas sama mis "Ultra light" lennukite puhul?
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Hr.Nõel kirjutas:Küsimus veel selline- Et mis litsentsi sellega lendamiseks tarvis on?
Kas sama mis "Ultra light" lennukite puhul?
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Lutrin kirjutas:Millise max. külgtuulega on sellega lubatud õhkutõusta/maanduda?
Proovisin leida ka specifications & perfomance list-i, aga ei suutnud.
Tere
Tegelt ega täpset infot mul selle kohta ei ole. Võin öelda, et ka väike tuul on üpris ebameeldiv. Lennata saab kuid raputab üpris palju. Tavaliselt on häda selles et õhku tõustakse kuskilt "põllu" pealt ja metsad on pahatiit väga lähedal. Seal tekivad väga vastikud ja ettearvamatud turbulentsid.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.